Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • gerietis
    replied
    "užkietėjęs dviratininkas" - diagnozė.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Svarbiausio neįkėlete kad ponas tarybos narys nemėgsta dviratininkų, dviračių ir dviračių takų

    Kad A. Nikitinas yra užkietėjęs dviratininkas – taip, visi žino. Tai yra vienas iš tokių labai iniciatyvių žmonių. Tačiau išeina taip, kad tas žmogus savo asmeninę praktiką neša į miestą, bet jo supratimas yra tik iš bendro išprusimo. (...) Visi infrastruktūriniai sprendimai, žalios gatvių zonos ir kiti, yra A. Nikitino sumanymas, jis po jais deda parašą. Tačiau neatsižvelgiant į mūsų miesto charakteristikas, klimatinę zoną yra bandoma įgyvendinti kitų šalių praktiką. Pas mus dviratininkai nevažinėja 5–6 mėnesius per metus, todėl per didelė prabanga susiaurinti važiuojamąją gatvės dalį pėsčiųjų ar dviračių takams“, – įžvalgomis dalijosi A. Nemunaitis.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Hm, kažkaip iš Nemunaičio pasakymo susidaro įspūdis, kad tas Nikitinas visgi kur kas geriau išsilavinęs nei jis pats.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    o kas šioje "sensacijoje" nauja? Kažkoks vadyla Nemunaitis nepatinkintas, kad negali lakstyti gatvėmis.

    Komentuoti:


  • luknas
    replied
    Atėjus naujai valdžiai aiškėja skandalinga tiesa: už gatvių siaurinimo Vilniuje – žmogus be tinkamo išsilavinimo
    Nepraėjus nė mėnesiui nuo naujosios Vilniaus miesto savivaldybės tarybos darbo pradžios, tarybos narys Aleksandras Nemunaitis į dienos šviesą iškėlė tai, kaip sostinės savivaldybė prieš kelerius metus į vyriausiojo inžinieriaus pareigas paskyrė administracijos patarėją Antoną Nikitiną. Pasak naujojo tarybos nario, paaiškėjo, jog pareigos užimtos be konkurso ir be tinkamo išsilavinimo. Tačiau sostinės savivaldybė tikina, jog viskas atlikta pagal įstatymą, o įsipareigojimai įgyti tinkamą išsilavinimą yra duoti. Socialinio tinklo paskyroje A. Nemunaitis išreiškė pasipiktinimą dėl to, jog už Vilniaus gatvių siaurinimą atsakingas asmuo į poziciją, kuriai yra reikalingas konkursas, buvo išrinktas ne konkurso metu ir be reikiamo išsilavinimo. „2020 m. rudenį savivaldybė skelbė konkursą vyr. inžinieriaus pareigoms užimti, tačiau konkurso niekas nelaimėjo. 2020 m. gruodį Anton Nikitin laimėjo konkursą į Administracijos patarėjo (valstybės tarnautojo) pareigas, o nuo 2020-12-30 laikinai buvo perkeltas į vyriausiojo inžinieriaus (vyresniojo patarėjo) pareigas. Neeilinio vertinimo metu jam buvo pasiūlytos aukštesnės pareigos ir nuo 2021-07-23 net prierašas „l.e.p.“ dingo. Žmogus be tinkamo išsilavinimo buvo paskirtas į poziciją, kuriai yra reikalingas konkursas!“ – feisbuke rašė sostinės savivaldybės tarybos narys. A. Nemunaičiui pro akis neprasprūdo tai, kad šiuo metu vyriausiojo inžinieriaus pareigas užimantis A. Nikitinas neturi techninio inžinerinio išsilavinimo. Svarbias pareigas užimantis A. Nikitinas, kaip nurodo naujosios sostinės tarybos narys, yra baigęs komunikaciją ir neatitinka Valstybės tarnybos įstatyme numatytų specialiųjų reikalavimų. „Taip, prižadėjo vaikinas 2020 m. pabaigoje, kad iki 2027 metų pasibaigs mokslus, bet ar mes norime, kad su mumis tiek laiko eksperimentuotų žmogus, kuris net tinkamo išsilavinimo neturi? Aš nenoriu! Todėl kreipsiuosi į VMS administraciją su prašymu surengti naują konkursą vyriausiojo inžinieriaus pareigoms užimti, o Anton Nikitin atleisti iš užimamų pareigų kaip, mano manymu, neteisėtai paskirtą į šias pareigas“, – savo poziciją išreiškė A. Nemunaitis.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Kelias yra ne tik važiuojamoji dalis, bet gatvė – tik važiuojamoji.
    Lietuvos Respublikos kelių įstatymas:
    3. Gatvėkelias ar atskiras jo ruožas, esantis miesto ar kaimo gyvenamojoje vietovėje, paprastai turintis pavadinimą.

    5. Kelias – inžinerinis statinys, skirtas transporto priemonių ir pėsčiųjų eismui. Kelio elementai yra šie: žemės sankasa, važiuojamoji dalis, kelkraščiai, skiriamoji juosta, kelio grioviai ir kitos vandens nuleidimo sistemos, sankryžos, autobusų sustojimo aikštelės, poilsio aikštelės, pėsčiųjų ir dviračių takai, kelio statiniai, techninės eismo reguliavimo priemonės, želdiniai, esantys kelio juostoje, kelio oro sąlygų stebėjimo ir transporto eismo apskaitos, apšvietimo ir kiti įrenginiai su šių elementų užimama žeme.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Deja dauguma net nesupranta kad 'gatvė' yra ne tik važiuojamoji dalis.
    Kelias yra ne tik važiuojamoji dalis, bet gatvė – tik važiuojamoji.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Medžių sodinimu piktinausi nes ta vieta yra palikta tramvajaus linijai kuri ten yra reikalinga ir mano nuomone galėtu būti net pirma mieste (pilaitė - konstitucijos prospektas). Tačiau pasodinus ten medžius tramvajaus šansai tampa nuliniais nes medžius nupjauti Europos miestuose daroma neįmanoma ir net dviračių takai yra daromi ratais aplink medžius.
    Tramvajaus linijai medžiai gatvės viduryje netrukdo. Gatvės pas mus yra plačios, stulpus galima statyti arba tarp medžių arba šonuose. Visiškai nėra reikalo Vilniuje tokiose gatvėse kaip Narbuto, Laisvės pr. tramvajaus liniją tiesti pačiame gatvės centre nepaliekant jokių želdynų.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    IMHO 1) gatvių pertvarkymas neturėtų vadintis "siaurinimu"; 2) yra 1001 vieta, kur pertvarkymas reikalingas, bet (tyčia?) daroma kontraversiškose vietose; 3) darbai atliekami arba baisiai lėtai arba nekokybiškai, tuo dar diskredituodami projektus.
    Šimašius bandė aiškinti, kad siaurinimo nebuvo, nes nei viena gatvė nesusiaurėjo, tiesiog persiskirstė transporto rūšių dalis. Bet niekas jo neklausė ir toliau vadino siaurinimu (beje, net šiame forume). Deja dauguma net nesupranta kad 'gatvė' yra ne tik važiuojamoji dalis.


    Parašė neoplan Rodyti pranešimą

    Tai šita kategorija gyventojų lygiai taip pat piktinosi ir dėl medžių sodinimo Konstitucijos prospekte (nors ten net nebuvo automobilių eismas organizuojamas tame asfalto plote). Bet juk nepravažiuos gaisrinės, tankai ir nebebus galima naudoti gatvės kaip atsarginės lėktuvų nusileidimo aikštelės.
    Medžių sodinimu piktinausi nes ta vieta yra palikta tramvajaus linijai kuri ten yra reikalinga ir mano nuomone galėtu būti net pirma mieste (pilaitė - konstitucijos prospektas). Tačiau pasodinus ten medžius tramvajaus šansai tampa nuliniais nes medžius nupjauti Europos miestuose daroma neįmanoma ir net dviračių takai yra daromi ratais aplink medžius.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Šiaip tai nykoka, kai atvykeliai iš Rytų Lietuvos lygumų bando dėtis "miestiečiais" ir pradeda įžeidinėti bei prasivardžiuoti, nes neranda geresnių argumentų.
    Gali visą gyvenimą pragyventi Vilniuje ir turėti daug didesnį kaimiečio mentalitetą nei tie, kurie "dedasi "miestiečiais"".

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė Valdemar Rodyti pranešimą

    To be fair, vakaro piko metu visos juostos nuo Saltoniškių gatvės buvo naudojamos. Tuo tarpu įsukant į Saltoniškių gatvė išvis buvo tuščia.
    To be more fair, vietoj tranzito Žvėrynu automobilistai iš Naujamiesčio galėtų važiuoti jiems skirtu nuostabiai darniu naujutėlaičiu aerodromu Goštauto g. Bonus points, kad patekti į GV galima per lentelę su žalia rodykle. Su tiek inovatyvių idėjų pralaidžiau jau turbūt neįmanoma sugalvoti. Ai, atsiprašau - ten spūstys, kurias reikia apvažiuoti siauromis gatvelėmis kur eismas greičiau juda.

    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Lietuvos Respublikos Seimo oro uosto kosmetinis remontas

    Važiuojamosios dalies plotis svyruoja tarp 16-18 metrų. Eismo juosta platesnė nei 4 metrai. Tokiomis eismo juostomis net LAKD negali pasigirti A1, A2 keliuose.


    Click image for larger version  Name:	Untitled.jpg Views:	0 Size:	100,5 kB ID:	2051357
    Paskutinis taisė Riedis; 2023.05.16, 22:09.

    Komentuoti:


  • Valdemar
    replied
    Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
    Šiandien ryte piko metu važiuodamas užmečiau akį į vėl padidintą juostų kiekį Saltoniškių gatvėje. Nei viena iš grąžintų juostų nebuvo naudojama. Juosta važiuojant nuo T. Narbuto gatvės nenaudojama, nes pasukti galima tik iš vienos juostos, tad tik viena ir tenaudojama. Juosta važiuojant nuo Saltoniškių gatvės ir norint sukti į dešinę irgi nenaudojama, nes važiuojantys tiesiai yra taip ilgai išsirikiavę, kad pasiekia ir tą vietą, kur juosta į dešinę prasideda, tad ji buvo visiškai tuščia.
    To be fair, vakaro piko metu visos juostos nuo Saltoniškių gatvės buvo naudojamos. Tuo tarpu įsukant į Saltoniškių gatvė išvis buvo tuščia.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
    Tai jūs visi džiaukitės, kad Romas čia dar parašo
    Šiaip tai nykoka, kai atvykeliai iš Rytų Lietuvos lygumų bando dėtis "miestiečiais" ir pradeda įžeidinėti bei prasivardžiuoti, nes neranda geresnių argumentų.

    Na, gal galima pasiguosti nebent tuo tuo, kad turbūt niekas niekas nebalsavo už "darnaus judumo" idėjų išdaviką Benkunską.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Bet visokie Romai jaučiasi iškovoję labai didelę pergalę. Gal benzingalviams iš tiesų aplink matant dafigą nenaudojamo asfalto, kamščiai atrodo mažesni? Dabar stovi viena juosta, prieš išplatinimą stovėjo visa gatvė, nu y kas, kad kitos juostos net negali būt naudojamos.
    Tai jūs visi džiaukitės, kad Romas čia dar parašo. Padeda neatitrūkti nuo liūdnos tikrovės.

    Komentuoti:


  • neoplan
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Bet visokie Romai jaučiasi iškovoję labai didelę pergalę. Gal benzingalviams iš tiesų aplink matant dafigą nenaudojamo asfalto, kamščiai atrodo mažesni? Dabar stovi viena juosta, prieš išplatinimą stovėjo visa gatvė, nu y kas, kad kitos juostos net negali būt naudojamos.
    Tai šita kategorija gyventojų lygiai taip pat piktinosi ir dėl medžių sodinimo Konstitucijos prospekte (nors ten net nebuvo automobilių eismas organizuojamas tame asfalto plote). Bet juk nepravažiuos gaisrinės, tankai ir nebebus galima naudoti gatvės kaip atsarginės lėktuvų nusileidimo aikštelės.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą

    Ir? Lyg Gerosios Vilties gatvėje anksčiau nebuvo kamščių? Juostų skaičius nepasikeitė, tai pralaidumui įtakos neturėjo būti.
    Paaiškinau #556
    Jeigu dar nesuprasit: 4 lentelė, 1.4. punktas

    Komentuoti:


  • MrDarkness
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Humanizuota Gerosios Vilties D kategorijos gatvė darbo dieną po 17 val.
    Click image for larger version

Name:	DSC_1794.JPG
Views:	578
Size:	1,61 MB
ID:	2051032
    Ir? Lyg Gerosios Vilties gatvėje anksčiau nebuvo kamščių? Juostų skaičius nepasikeitė, tai pralaidumui įtakos neturėjo būti.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Bet visokie Romai jaučiasi iškovoję labai didelę pergalę. Gal benzingalviams iš tiesų aplink matant dafigą nenaudojamo asfalto, kamščiai atrodo mažesni? Dabar stovi viena juosta, prieš išplatinimą stovėjo visa gatvė, nu y kas, kad kitos juostos net negali būt naudojamos.

    Komentuoti:


  • Valdemar
    replied
    Šiandien ryte piko metu važiuodamas užmečiau akį į vėl padidintą juostų kiekį Saltoniškių gatvėje. Nei viena iš grąžintų juostų nebuvo naudojama. Juosta važiuojant nuo T. Narbuto gatvės nenaudojama, nes pasukti galima tik iš vienos juostos, tad tik viena ir tenaudojama. Juosta važiuojant nuo Saltoniškių gatvės ir norint sukti į dešinę irgi nenaudojama, nes važiuojantys tiesiai yra taip ilgai išsirikiavę, kad pasiekia ir tą vietą, kur juosta į dešinę prasideda, tad ji buvo visiškai tuščia.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Sugalvojau vieną dalyką, kuris visoje šioje siaurinimo temoje mane guodžia ir teikia vilčių. Kalvarijų gatvėje įrengta A juosta vietoj automobilių juostos ir dėl to labai daug triukšmo nebuvo kelta ir nėra keliama šiuo metu. Kažkiek buvo, bet nieks nesiūlė naikinti A juostos per rinkimų kampaniją ir pan.

    Tai gal nėra viskas absoliučiai beviltiška.

    Komentuoti:

Working...
X