Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)
Collapse
X
-
Svarbiausio neįkėlete kad ponas tarybos narys nemėgsta dviratininkų, dviračių ir dviračių takų
Kad A. Nikitinas yra užkietėjęs dviratininkas – taip, visi žino. Tai yra vienas iš tokių labai iniciatyvių žmonių. Tačiau išeina taip, kad tas žmogus savo asmeninę praktiką neša į miestą, bet jo supratimas yra tik iš bendro išprusimo. (...) Visi infrastruktūriniai sprendimai, žalios gatvių zonos ir kiti, yra A. Nikitino sumanymas, jis po jais deda parašą. Tačiau neatsižvelgiant į mūsų miesto charakteristikas, klimatinę zoną yra bandoma įgyvendinti kitų šalių praktiką. Pas mus dviratininkai nevažinėja 5–6 mėnesius per metus, todėl per didelė prabanga susiaurinti važiuojamąją gatvės dalį pėsčiųjų ar dviračių takams“, – įžvalgomis dalijosi A. Nemunaitis.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Hm, kažkaip iš Nemunaičio pasakymo susidaro įspūdis, kad tas Nikitinas visgi kur kas geriau išsilavinęs nei jis pats.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
o kas šioje "sensacijoje" nauja? Kažkoks vadyla Nemunaitis nepatinkintas, kad negali lakstyti gatvėmis.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Atėjus naujai valdžiai aiškėja skandalinga tiesa: už gatvių siaurinimo Vilniuje – žmogus be tinkamo išsilavinimo
Nepraėjus nė mėnesiui nuo naujosios Vilniaus miesto savivaldybės tarybos darbo pradžios, tarybos narys Aleksandras Nemunaitis į dienos šviesą iškėlė tai, kaip sostinės savivaldybė prieš kelerius metus į vyriausiojo inžinieriaus pareigas paskyrė administracijos patarėją Antoną Nikitiną. Pasak naujojo tarybos nario, paaiškėjo, jog pareigos užimtos be konkurso ir be tinkamo išsilavinimo. Tačiau sostinės savivaldybė tikina, jog viskas atlikta pagal įstatymą, o įsipareigojimai įgyti tinkamą išsilavinimą yra duoti. Socialinio tinklo paskyroje A. Nemunaitis išreiškė pasipiktinimą dėl to, jog už Vilniaus gatvių siaurinimą atsakingas asmuo į poziciją, kuriai yra reikalingas konkursas, buvo išrinktas ne konkurso metu ir be reikiamo išsilavinimo. „2020 m. rudenį savivaldybė skelbė konkursą vyr. inžinieriaus pareigoms užimti, tačiau konkurso niekas nelaimėjo. 2020 m. gruodį Anton Nikitin laimėjo konkursą į Administracijos patarėjo (valstybės tarnautojo) pareigas, o nuo 2020-12-30 laikinai buvo perkeltas į vyriausiojo inžinieriaus (vyresniojo patarėjo) pareigas. Neeilinio vertinimo metu jam buvo pasiūlytos aukštesnės pareigos ir nuo 2021-07-23 net prierašas „l.e.p.“ dingo. Žmogus be tinkamo išsilavinimo buvo paskirtas į poziciją, kuriai yra reikalingas konkursas!“ – feisbuke rašė sostinės savivaldybės tarybos narys. A. Nemunaičiui pro akis neprasprūdo tai, kad šiuo metu vyriausiojo inžinieriaus pareigas užimantis A. Nikitinas neturi techninio inžinerinio išsilavinimo. Svarbias pareigas užimantis A. Nikitinas, kaip nurodo naujosios sostinės tarybos narys, yra baigęs komunikaciją ir neatitinka Valstybės tarnybos įstatyme numatytų specialiųjų reikalavimų. „Taip, prižadėjo vaikinas 2020 m. pabaigoje, kad iki 2027 metų pasibaigs mokslus, bet ar mes norime, kad su mumis tiek laiko eksperimentuotų žmogus, kuris net tinkamo išsilavinimo neturi? Aš nenoriu! Todėl kreipsiuosi į VMS administraciją su prašymu surengti naują konkursą vyriausiojo inžinieriaus pareigoms užimti, o Anton Nikitin atleisti iš užimamų pareigų kaip, mano manymu, neteisėtai paskirtą į šias pareigas“, – savo poziciją išreiškė A. Nemunaitis.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Kelias yra ne tik važiuojamoji dalis, bet gatvė – tik važiuojamoji.
3. Gatvė – kelias ar atskiras jo ruožas, esantis miesto ar kaimo gyvenamojoje vietovėje, paprastai turintis pavadinimą.
5. Kelias – inžinerinis statinys, skirtas transporto priemonių ir pėsčiųjų eismui. Kelio elementai yra šie: žemės sankasa, važiuojamoji dalis, kelkraščiai, skiriamoji juosta, kelio grioviai ir kitos vandens nuleidimo sistemos, sankryžos, autobusų sustojimo aikštelės, poilsio aikštelės, pėsčiųjų ir dviračių takai, kelio statiniai, techninės eismo reguliavimo priemonės, želdiniai, esantys kelio juostoje, kelio oro sąlygų stebėjimo ir transporto eismo apskaitos, apšvietimo ir kiti įrenginiai su šių elementų užimama žeme.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Deja dauguma net nesupranta kad 'gatvė' yra ne tik važiuojamoji dalis.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąMedžių sodinimu piktinausi nes ta vieta yra palikta tramvajaus linijai kuri ten yra reikalinga ir mano nuomone galėtu būti net pirma mieste (pilaitė - konstitucijos prospektas). Tačiau pasodinus ten medžius tramvajaus šansai tampa nuliniais nes medžius nupjauti Europos miestuose daroma neįmanoma ir net dviračių takai yra daromi ratais aplink medžius.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąIMHO 1) gatvių pertvarkymas neturėtų vadintis "siaurinimu"; 2) yra 1001 vieta, kur pertvarkymas reikalingas, bet (tyčia?) daroma kontraversiškose vietose; 3) darbai atliekami arba baisiai lėtai arba nekokybiškai, tuo dar diskredituodami projektus.
Parašė neoplan Rodyti pranešimą
Tai šita kategorija gyventojų lygiai taip pat piktinosi ir dėl medžių sodinimo Konstitucijos prospekte (nors ten net nebuvo automobilių eismas organizuojamas tame asfalto plote). Bet juk nepravažiuos gaisrinės, tankai ir nebebus galima naudoti gatvės kaip atsarginės lėktuvų nusileidimo aikštelės.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąŠiaip tai nykoka, kai atvykeliai iš Rytų Lietuvos lygumų bando dėtis "miestiečiais" ir pradeda įžeidinėti bei prasivardžiuoti, nes neranda geresnių argumentų.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
To be fair, vakaro piko metu visos juostos nuo Saltoniškių gatvės buvo naudojamos. Tuo tarpu įsukant į Saltoniškių gatvė išvis buvo tuščia.
Parašė Kaid Rodyti pranešimąPaskutinis taisė Riedis; 2023.05.16, 22:09.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Valdemar Rodyti pranešimąŠiandien ryte piko metu važiuodamas užmečiau akį į vėl padidintą juostų kiekį Saltoniškių gatvėje. Nei viena iš grąžintų juostų nebuvo naudojama. Juosta važiuojant nuo T. Narbuto gatvės nenaudojama, nes pasukti galima tik iš vienos juostos, tad tik viena ir tenaudojama. Juosta važiuojant nuo Saltoniškių gatvės ir norint sukti į dešinę irgi nenaudojama, nes važiuojantys tiesiai yra taip ilgai išsirikiavę, kad pasiekia ir tą vietą, kur juosta į dešinę prasideda, tad ji buvo visiškai tuščia.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimąTai jūs visi džiaukitės, kad Romas čia dar parašo
Na, gal galima pasiguosti nebent tuo tuo, kad turbūt niekas niekas nebalsavo už "darnaus judumo" idėjų išdaviką Benkunską.
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąBet visokie Romai jaučiasi iškovoję labai didelę pergalę. Gal benzingalviams iš tiesų aplink matant dafigą nenaudojamo asfalto, kamščiai atrodo mažesni? Dabar stovi viena juosta, prieš išplatinimą stovėjo visa gatvė, nu y kas, kad kitos juostos net negali būt naudojamos.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąBet visokie Romai jaučiasi iškovoję labai didelę pergalę. Gal benzingalviams iš tiesų aplink matant dafigą nenaudojamo asfalto, kamščiai atrodo mažesni? Dabar stovi viena juosta, prieš išplatinimą stovėjo visa gatvė, nu y kas, kad kitos juostos net negali būt naudojamos.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą
Ir? Lyg Gerosios Vilties gatvėje anksčiau nebuvo kamščių? Juostų skaičius nepasikeitė, tai pralaidumui įtakos neturėjo būti.
Jeigu dar nesuprasit: 4 lentelė, 1.4. punktas
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąHumanizuota Gerosios Vilties D kategorijos gatvė darbo dieną po 17 val.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Bet visokie Romai jaučiasi iškovoję labai didelę pergalę. Gal benzingalviams iš tiesų aplink matant dafigą nenaudojamo asfalto, kamščiai atrodo mažesni? Dabar stovi viena juosta, prieš išplatinimą stovėjo visa gatvė, nu y kas, kad kitos juostos net negali būt naudojamos.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Šiandien ryte piko metu važiuodamas užmečiau akį į vėl padidintą juostų kiekį Saltoniškių gatvėje. Nei viena iš grąžintų juostų nebuvo naudojama. Juosta važiuojant nuo T. Narbuto gatvės nenaudojama, nes pasukti galima tik iš vienos juostos, tad tik viena ir tenaudojama. Juosta važiuojant nuo Saltoniškių gatvės ir norint sukti į dešinę irgi nenaudojama, nes važiuojantys tiesiai yra taip ilgai išsirikiavę, kad pasiekia ir tą vietą, kur juosta į dešinę prasideda, tad ji buvo visiškai tuščia.
- 20 patinka
Komentuoti:
-
Sugalvojau vieną dalyką, kuris visoje šioje siaurinimo temoje mane guodžia ir teikia vilčių. Kalvarijų gatvėje įrengta A juosta vietoj automobilių juostos ir dėl to labai daug triukšmo nebuvo kelta ir nėra keliama šiuo metu. Kažkiek buvo, bet nieks nesiūlė naikinti A juostos per rinkimų kampaniją ir pan.
Tai gal nėra viskas absoliučiai beviltiška.
- 12 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: