Toks įdomesnės krypties straipsnis apie Naugarduko gatvės ,,kiemelius". Vėl bandoma viešai prikišinėt siaurinimą. Reik visuomenei vėl primint, koks blogis tas ,,siaurinimas", nes va ,,susiaurinio" gatvė, o dabar į savartyną tik belieka vežt. Ypač patiko šitas sakinys:
Tačiau sumanymą pristačiusi savivaldybė nesusimąstė, kad žiemą keliaujantys kiemeliai tik užima vietą ir yra nenaudojami.
Labai gera logika, gal tada galima visas viešas erdves paversti parkingu, bus naudojama erdvė ir žiemą, ir vasarą ir visi galės parkuoci kada tik nori. Bet matant, kad autorius Lrytas.lt tai nei kiek nestebina
Naugarduko gatvėje pustrečių metų trūnijo vadinamieji keliaujantys kiemeliai. Jų liko tiktai vienas, bet ir tą savivaldybė ketina netrukus išardyti. Naujovė Naugarduko gatvėje neprigijo – vietoj keliaujančių kiemelių ir vėl atsirado vietos automobiliams stovėti. Savivaldybės atstovas Gabrielius Grubinskas pasakojo, kad keliaujančių kiemelių tikslas buvo tapti laukiamų pokyčių viešosiose erdvėse šaukliais. „Naugarduko gatvėje šie elementai jau atliko […]
Kaip iškirsti VMS atsakingą skyrių už šaligatvių, dvirtakių ir gatvių remontus? Būtų gerai vieną kartą baigti sovietmečio įamžinimą remontuojant šiuolaikinių standartų neatitinkančią infrą.
Palyginimui: pranešime minėta Kęstučio g. yra aukštesnės kategorijos, vyksta dažniausiai kursuojančio maršruto troleibusų eismas, bet saugumo salelių nėra ir yra dviračių juostos.
Meluoji. Reikia įsijungti 2012 m. street view – 2 juostos.
Taip yra ir įsiliejant į vakarinį aplinkkelį. Saugumas kitas klausimas, bet susiaurėjo ir pralaidumas sumažėjo.
Čia kai John nori Romą padūchint, tai galima sakyti, kad "nesiaurino" ir dar pasijuokt, bet nors ir pati gatvė nesiaurėjo, bet važiuojamoji dalis automobiliams (apie kuriuos ir kalba iš esmės) – siaurėjo dvigubai ir nereikia apsimetinėti. Analogiškai susiaurėjo ir Nemenčinės tiltas.
Dvigubai susiaurintas iš 2 į 1 juostą. Žiūrėti street view 2012 m. Turbūt ne tipinė konfiguracija, labiau trikdomas eismas už savęs, nes liko tik 1 juosta.
Nu jo - nuo 2012 susiaurinta.
Na bet ir kas?
Šimtą kartų per metus pravažiuoju Milašiaus g., ten tas juostų sumažinimas eismui link Nemenčinės netrukdo, niekad. Nei per piką, nei savaitgaliais, nei vasarą, nei žiemą. Panaikinta juosta aiškiai dėl saugumo, nes nuo/į Saulėtekį važiuojantys turi kirsti kelią, kuriuo auto dažnai lekia 70-80 kmh.
Dėl Santaros irgi - ten realiai eismas tiesiai yra arba ligoninės lankytojų, arba labai mažo gyvenamųjų namų kvartalo gyventojų. Kamščių ten niekad nebūna (irgi bent keliasdešimt kartų per metus ta vieta tenka važiuoti), būna nebent laikinai sulėtėjęs eismas dėl nuolatinių auto sukinėjimosi į/iš parkavimo aikštelių.
Titnago - tas pats. Ten eismo niekad nesu matęs, toje sankryžoje.
Taigi taip - de facto keli pavyzdžiai, kur važiuojamoji dalis bendram automobilių eismui buvo sumažinta, bet be jokių praktinių pasėkmių, bet užtat ženkliai pagerinant saugumo situaciją.
Valakampių tiltas- visai kita situacija. Ten yra totali šūdo krūva ir mane iki gyvenimo galo stebins, kaip nei VMS, nei LAKD, negali to prakeikto tilto sutvarkyti.
Milašiaus g. - ten visada buvo viena juosta tiesiai. Tiesiog "aptvarkyta" sankryža, nes joje gan daug avarijų vykdavo. Joks čia ne siaurinimas, kai fūros be problemų 60 kmh išima tą vietą;
Meluoji. Reikia įsijungti 2012 m. street view – 2 juostos.
Olandų - o kas čia negerai? Anksčiau buvo pavojinga nesąmonė, kai 2 juostų įvažiavimas įsiliedavo į 2 juostų kelią. Tai 2+2 = 2. Avaringa, pavojinga situacija, ten nuo žiedo net neturėtų būti dvigubo išsukimo.
Taip yra ir įsiliejant į vakarinį aplinkkelį. Saugumas kitas klausimas, bet susiaurėjo ir pralaidumas sumažėjo.
Santariškių - niekas nesiaurinta lyg ir, tiesiog padaryta VT juosta?
Čia kai John nori Romą padūchint, tai galima sakyti, kad "nesiaurino" ir dar pasijuokt, bet nors ir pati gatvė nesiaurėjo, bet važiuojamoji dalis automobiliams (apie kuriuos ir kalba iš esmės) – siaurėjo dvigubai ir nereikia apsimetinėti. Analogiškai susiaurėjo ir Nemenčinės tiltas.
Titnago - tas pravažiavimas susiaurintas? Kas negerai su kairiuoju posūkiu?
Dvigubai susiaurintas iš 2 į 1 juostą. Žiūrėti street view 2012 m. Turbūt ne tipinė konfiguracija, labiau trikdomas eismas už savęs, nes liko tik 1 juosta.
Milašiaus g. - ten visada buvo viena juosta tiesiai. Tiesiog "aptvarkyta" sankryža, nes joje gan daug avarijų vykdavo. Joks čia ne siaurinimas, kai fūros be problemų 60 kmh išima tą vietą;
Ozo - pateikei tą patį su Milašiaus, negaliu komentuoti;
Olandų - o kas čia negerai? Anksčiau buvo pavojinga nesąmonė, kai 2 juostų įvažiavimas įsiliedavo į 2 juostų kelią. Tai 2+2 = 2. Avaringa, pavojinga situacija, ten nuo žiedo net neturėtų būti dvigubo išsukimo.
Santariškių - niekas nesiaurinta lyg ir, tiesiog padaryta VT juosta?
Titnago - tas pravažiavimas susiaurintas? Kas negerai su kairiuoju posūkiu?
Kur Vilniuje buvo susiaurintos gatvės?
Kad nepilstyt iš tuščio į kiaurą, kalbu apie juostų naikinimą, o ne jų pločio pakeitimą iš per plačių net autostradai į įprastą važiavimo greičiui užtikrinti.
Jo, įdomu kiek šitos kalbos bus įgyvendinama jei išvis įgyvendinama? 10%, kurie papuola į minėtą ,,reikia daug paprastuoju remonto būdu remontuoti'' (žinome ką tai reiškia)? O dar paprastuoju remontu matomai prisidengs - išleis pinigus per paprastuosius remontus, o likusiems minėtiems darbams sakys PiNiGŲ NebERaaa.
Algis Ramanauskas išleido interviu su Valdu Benkunsku savo kanale. Tiesiog paminėsiu keletą momentų susijusių su transportu, infrastrukūra, kuriuos aptarė meras, galbūt čia geriausia tema.
Vakarietiško gatvių kūrimo krypties neatsisakoma, bet bus vykdoma parengus projektus, mato poreikį pergalvoti kai kurias gatves skiriant perteklinį asfalto plotą pėstiesiems, dviratininkams. Bet iš esmės siaurinti tik tais atvejais, kai kitais būdais neįmanoma įrengti dviračių, pėsčiųjų takų.
Pastaruosiuos metus vykdyti remonto tempai buvo nepakankami norint užtikrinti reikiamą infrastruktūros lygį, tad taip pat reikia paprastuoju būdu kasmet suremontuoti didelį kilometrų kiekį paprastuoju būdu.
Metro galima sleptuvė oro atakų, pavojaus atveju. Ilgas, brangus projektas, perkami troleibusai atitarnaus savo iki bus kažkas pastatyta ir veiks. Vienos linijos nutiesimas "minimum 5 milijardai". Turi būti nacionalinis susitarimas. Nebevadino kosmodromu, bet apie milijoną gyventojų kalba.
Kurios Vakarų šalies krypties čia neatsisako? Spėju, JAV.
[*]Atsakydamas į klausimą, kodėl nereikia panaikinti troleibusų (dėl laidų vizualinės taršos): "Jei neliks troleibuso laidų, tada atsiras laidai, bėgiai tramvajui, kas man visai yra neestetiška ir negražu." Pylimo, Kalvarijų g. norima panaikinti laidus.
P*z**c, pasirodo, Didysis Vilniaus Axfaltatorius dar ir estetas.
[*]Apie oro gondolas į Nacionalinio stadiono teritoriją, galimas variantas, išvysčius teritoriją, traukos centrus atsiras poreikis ten nuvykti.
Algis Ramanauskas išleido interviu su Valdu Benkunsku savo kanale. Tiesiog paminėsiu keletą momentų susijusių su transportu, infrastrukūra, kuriuos aptarė meras, galbūt čia geriausia tema.
Vakarietiško gatvių kūrimo krypties neatsisakoma, bet bus vykdoma parengus projektus, mato poreikį pergalvoti kai kurias gatves skiriant perteklinį asfalto plotą pėstiesiems, dviratininkams. Bet iš esmės siaurinti tik tais atvejais, kai kitais būdais neįmanoma įrengti dviračių, pėsčiųjų takų.
Pastaruosiuos metus vykdyti remonto tempai buvo nepakankami norint užtikrinti reikiamą infrastruktūros lygį, tad taip pat reikia paprastuoju būdu kasmet suremontuoti didelį kilometrų kiekį paprastuoju būdu.
Tilto g. labai prastos būklės "vienos juostos, tai susiaurėja, tai vėl išplatėja", planuoja parengti projektą, kad būtų taip pat įrengtas platus pėsčiųjų takas, dviračių takas, parkavimo vietos, abiejose kelio pusėse.
Atsakydamas į klausimą, kodėl nereikia panaikinti troleibusų (dėl laidų vizualinės taršos): "Jei neliks troleibuso laidų, tada atsiras laidai, bėgiai tramvajui, kas man visai yra neestetiška ir negražu." Pylimo, Kalvarijų g. norima panaikinti laidus.
Norima, kad visas VT būdų nulinės emisijos.
Apie oro gondolas į Nacionalinio stadiono teritoriją, galimas variantas, išvysčius teritoriją, traukos centrus atsiras poreikis ten nuvykti.
Metro galima sleptuvė oro atakų, pavojaus atveju. Ilgas, brangus projektas, perkami troleibusai atitarnaus savo iki bus kažkas pastatyta ir veiks. Vienos linijos nutiesimas "minimum 5 milijardai". Turi būti nacionalinis susitarimas. Nebevadino kosmodromu, bet apie milijoną gyventojų kalba.
Kai kuriose Senamiesčio gatvėse norima keisti asfalto dangas į akmenines, viena vietų Barboros Radvilaitės g. ir lyg ir Maironio. Tačiau kartu turi būti sutvarkyta požeminė infrastruktūra, kuri labai blogos būklės Senamiestyje.
Nepritaria daugeliui argumentų dėl vyriausybės atstovo išvados apie A. Nikitiną.
Būtų šaunu, jei kas nors suprantantis įvertintų ar pagal STR tie įvažiavimų pločiai / spinduliai / kampai. Šiaip įdomu. Visgi pliusas tame, kad nesiaurinant, daugiau šansų įrengti "vienkrypčius atskirtus dviračių takus gatvėje".
STR šioje vietoje palieka vietos interpretacijoms, nes mini tik posūkio spindulius gatvėse ir neužsimena apie įvažiavimus į teritorijas ar jiems taikoma ta pati taisyklė. D kategorijos gatvėje turi būti 6-8m spinduliai. Ds minimalus spindulys 4m. Panerių g. visi įvažiavimai skirtingų pločių. Panašu, kad tiesiog kiek buvo įvažiavimo bortų, tiek ir naujų sudėjo. Tik vat viename siauresniame paskaičiavau plotį, tai gaunu viso 4m. Ar jų pačių standarte kartais ne 4,5m minimalus numatytas?
Tai reikia išmokti vairuoti, ir užteks susukti vairo iki galo. O jeigu fūra tokio dydžio kad fiziškai netelpa tai gal tada reikia pamastyti apie labiau miesto centrui pritaikyto transportą.
Daryti reikia tinkamai, be išplatėjimų, ka nekiltų noras driftinti.
Jau kartojamės. Per iškeltą įvažą ir taip nedriftins. O toks cherry picking vienų argumentų, ignoruojant kitus - pasibaigs eiliniais tūpstais prieš prokurorus.
P.S. kažkaip net nesitiki, kad pats būdamas "siaurintojų" bendraminčiu, dabar turiu gesinti persistengiančius radikalus
Komentuoti: