Parašė Kaid
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Tokias schemas galima padaryti greitai, jei trūksta resursų - galima užsakyti paslaugų iš užsienio. Tos gatvės, kurias pradės asfaltuoti dabar - joms per metus, nuo Benkunsko kadencijos pradžios, nebuvo galima paruošti dažymo schemų?Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Suprask, kad net ir juostų naujam braižymui (ne atstatymui kaip buvo) dažnu atveju reikia schemų, nors tai ir turėtų būti gerokai paprastesnis darbas.
Čia tu rimtai galvoji, kad tai yra rimtas pasiteisinimas šitam kolosaliam apsišikimui, sovietizmo įamžinimui ir miesto darkymui?
- 6 patinka
Comment
-
Niekas 'visų' automarozais ir nevadina. Vadina tuos, kurie siūlo tiesti juostas pagal sovietinius pločius, o ne šalies reglamentus vien dėl teisinės spragos, kuri leido savivaldybės kaušams už mūsų pinigus įamžinti sovietinius sprendimus. Tos plačios juostos ir kainuoja daugiau miestui, ir yra blogiau klimatui ir trukdo drausmingiems vairuotojams ir pėstiesiems. Pats vairuoju ir vienas šlykščiausių dalykų yra važiuoti neaiškaus pločio juosta. Kai kelias būna užgrūstas, visada atsiranda koks nors gudresnis už visus, kuris iš tos plačios vienos juostos padaro dvi ir bando užlįsti į priekį. Tai prideda streso ir rytų europietiškos betvarkės jausmo, o pralaidumo nepadidina nei trupučio. Būtent tokioje terpėje veisiasi automarozai ir būtent automarozai tokią post sovietinę pilkos zonos tvarką labiausiai ir palaiko.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąVisų į kairę ir dešinę vadinimas "automarozais" nėra švietimas
- 10 patinka
Comment
-
Šiaip tai Benkunskui niekas netrukdė rengti schemų kad ir paskutinius 8 metus (ar kiek ten metų jis buvo vicemeras?). O kad tokius ir net sudėtingesnius dalykus gali daryti ad hoc ir prieštaraujant jau įgyvendinimo stadijoje esančiam, projektui, Benkunskas pademonstravo Saltoniškių/Narbuto sankryžoje, kur prataškydamas krūvą pinigų ir dėl savo asmeninių tikslų supiso sankryžos rekonstrukciją
Sorry Creatium, bet tavo tie "Nėra taip paprasta" "suprask" "reikia schemų" sounds like eilinis mėšlo ir VMS apsileidimo teisinimas. Aš tik nesuprantu motyvacijos. Kokia prasmė teisinti literaliai visas nesąmones ir absurdus, kuriuos daro VMS?
- 10 patinka
Comment
-
Sorry, Jonai, bet tas tavo užsisėdimas ant Creatium yra shooting the messenger. Creatium aiškiai parašė, kad norint, kad viskas vyktų kaip mes čia forume norim, reikia žymiai daugiau darbuotojų VMS. Kam tas eilinis visus už$%isantis prierašas apie motyvacijas?Parašė John Rodyti pranešimąSorry Creatium, bet tavo tie "Nėra taip paprasta" "suprask" "reikia schemų" sounds like eilinis mėšlo ir VMS apsileidimo teisinimas. Aš tik nesuprantu motyvacijos. Kokia prasmė teisinti literaliai visas nesąmones ir absurdus, kuriuos daro VMS?
- 1 patinka
Comment
-
Nesutinku. Kad viską padarytų taip kaip forume rašome, nereik daugiau darbuotojų, tai darytų pasamdytos įmonės už atitinkamus pinigus. Savivaldybės darbuotojo užduotis būtų parengti užduotį su tikslais, o vėliau užtikrinti jos įgyvendinimą.Parašė digital Rodyti pranešimąSorry, Jonai, bet tas tavo užsisėdimas ant Creatium yra shooting the messenger. Creatium aiškiai parašė, kad norint, kad viskas vyktų kaip mes čia forume norim, reikia žymiai daugiau darbuotojų VMS. Kam tas eilinis visus už$%isantis prierašas apie motyvacijas?
Šiai dienai savivaldybės darbuotojai dirba ties atmazkėmis (tvarkaumiestą) arba vaikščiodami po kabinetus, kad kiekvienam klaunui įtiktų gatvės plotis, bordiūrų vieta, nejudinama kontaktinio tinklo atrama ir nekertamas medis.
- 7 patinka
Comment
-
Ne tik čia (nors ir čia), bet visur kitur. Kaip kad pėsčiųjų perėjų ir dviračių pervažų teisinimai...Parašė digital Rodyti pranešimąSorry, Jonai, bet tas tavo užsisėdimas ant Creatium yra shooting the messenger. Creatium aiškiai parašė, kad norint, kad viskas vyktų kaip mes čia forume norim, reikia žymiai daugiau darbuotojų VMS. Kam tas eilinis visus už$%isantis prierašas apie motyvacijas?
gyvenamosiose zonose.
Comment
-
Kad ne jam vienam akis bado pono C. visų VMS nesąmonių teisinimas. Kartais nusivažiuojant iki visiškų absurdų. Kaip Jono reikia klaust apie uigūrus, taip kitą forumietį galima klausinėti apie VMS nesąmonesParašė digital Rodyti pranešimąSorry, Jonai, bet tas tavo užsisėdimas ant Creatium yra shooting the messenger. Creatium aiškiai parašė, kad norint, kad viskas vyktų kaip mes čia forume norim, reikia žymiai daugiau darbuotojų VMS. Kam tas eilinis visus už$%isantis prierašas apie motyvacijas?
- 2 patinka
Comment
-
Būtent. Aš pvz Paco gatvei Vilniuje (ilgis apie 500 m), kurią dabar ruošiamasi eksvalduoti ir lyg ir remontuoti šaligatvius bent dalinai, subraižiau schemas kaip kur ką reikia susiaurinti, padaryti, kad per visą gatvės ilgį bent vienoje pusėje gyventojai pagaliau turėtų bent 1,5 pločio šaligatvį. Užtrukau apie 1,5 dienos, buvo berods apie 17 A4 formato lapų brėžinių. Rinkoje, manau, tokių brėžinių paruošimas kainuotų kokia gal 200-500 eurų. Ir pakeitimai yra mano siūlommi tokie, kuriems nereikia išlipti iš paprasto remonto gairių ir imtis rekonstrukcijos.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Tokias schemas galima padaryti greitai, jei trūksta resursų - galima užsakyti paslaugų iš užsienio. Tos gatvės, kurias pradės asfaltuoti dabar - joms per metus, nuo Benkunsko kadencijos pradžios, nebuvo galima paruošti dažymo schemų?
Čia tu rimtai galvoji, kad tai yra rimtas pasiteisinimas šitam kolosaliam apsišikimui, sovietizmo įamžinimui ir miesto darkymui?
Ir būtent - tokių schemų parengimo net nereikia rengti patiems VMS darbuotojams. Tam darbui reikia pasamdyti firmas, architektus. Už tuos pačius eksvadavimo pinigus, arba paimti dalį iš 72 mln likusių nepanaudotų 2023 VMS biudžete.Paskutinis taisė spekas; 2024.04.27, 13:12.
- 11 patinka
Comment
-
Nesutinku, kad tai užsisėdimas, nes VMS tiesiog nusikalstamo lygio miesto destrukcijos vykdymo gynimas vis pasireiškia nemažai kartų ir ne vienerius metus. Jei tai būtų pavienis atvejis - tada sutikčiau.Parašė digital Rodyti pranešimąSorry, Jonai, bet tas tavo užsisėdimas ant Creatium yra shooting the messenger. Creatium aiškiai parašė, kad norint, kad viskas vyktų kaip mes čia forume norim, reikia žymiai daugiau darbuotojų VMS. Kam tas eilinis visus už$%isantis prierašas apie motyvacijas?
Ir tiesą sakant jau įgriso girdėti nuolatinį VMS sisteminės destrukcijos gynimą. Man jau pradeda kilti įtarimas, ar tai nebus kažkokie interesai su VMS, ar kažkokia patologija...Paskutinis taisė spekas; 2024.04.27, 13:15.
- 3 patinka
Comment
-
Liubarto gatvė
Vėjais paleisti pinigai ir resursai
Dar viena sovietinio palikimo gatvė į kurią lengva ranka pilamas asfaltas ir montuojami granitiniai bordiūrai
Pagal maps.vilnius.lt rekordinio platumo gatvė, kurią Valdelis ištisai asfaltuoja - 4 juostos telpa į 15 metrų, Šeškinės ir A. Goštauto g. buvo siauresnės. Ties perėjomis ir sankryžomis yra dar plačiau ir asfalto plotis svyruoja - 15,5-27,0 m.
Pločio ir vietos tiek daug, kad net rangovas susisandėliavo smėlį, bordiūrus, techniką ir šiukšles
Perėja matyt tradiciškai liks tokia, kokią ir rado
Takams vietos nėra
Na ir pabaigai, eilinį kartą tragiškos būklės tiltas nėra tvarkomas, nors gatvės būklė buvo daug geresnė nei Liubarto tilto
Paskutinis taisė Kaid; 2024.04.27, 21:09.
- 33 patinka
Comment
-
Kodėl? Kas ten blogai? 10 metų dirbau netoli tos vietos, pėsčiųjų srautas ten minimalus, kišti pinigus į humanizavimus ir siaurinimus nematau prasmės. Ar jau 4 eismo juostos nesukuria gero vaibo?Parašė Kaid Rodyti pranešimąLiubarto gatvė
Vėjais paleisti pinigai ir resursai
Dar viena sovietinio palikimo gatvė į kurią lengva ranka pilamas asfaltas ir montuojami granitiniai bordiūrai
Comment
-
Kai pėsčiųjų srautas mažas, tai tik didėja pavojus, nes vairuotojai net nustoja dairytis. Perėjos turi būti kuo trumpesnės, o čia turime vienoj vietoj klasikinį atvejį tiesiai per VT įvažą, o kitoj vietoj išvis iškart per 4 juostas.Parašė Bmweda Rodyti pranešimąKodėl? Kas ten blogai? 10 metų dirbau netoli tos vietos, pėsčiųjų srautas ten minimalus, kišti pinigus į humanizavimus ir siaurinimus nematau prasmės. Ar jau 4 eismo juostos nesukuria gero vaibo?
- 12 patinka
Comment
-
Kokia bloga diena turėti akis.Parašė Kaid Rodyti pranešimąLiubarto gatvė
Vėjais paleisti pinigai ir resursai
Dar viena sovietinio palikimo gatvė į kurią lengva ranka pilamas asfaltas ir montuojami granitiniai bordiūrai
- 9 patinka
Comment
-
Tai gal eitų kažkas, jeigu malonesnė aplinka būtų. Juk ne miškus, o miesto centrą ir prestižinį rajoną jungia ta gatvė. Man atrodo, kad miesto centro gatvėse siekiamybė turi būti tokia, kad galėtum jas kirsti jaukiai skersai išilgai (nebūtinai tik per perėjas).Parašė Bmweda Rodyti pranešimąKodėl? Kas ten blogai? 10 metų dirbau netoli tos vietos, pėsčiųjų srautas ten minimalus, kišti pinigus į humanizavimus ir siaurinimus nematau prasmės. Ar jau 4 eismo juostos nesukuria gero vaibo?Paskutinis taisė eigh; 2024.04.27, 23:02.
- 9 patinka
Comment
-
Tai čia jau red flagas, nedovanotina klaida ir griežtas visų gerųjų praktikų pažeidimas ar tiesiog upotinis sofos ekspertų noras viską projektuoti tobulai? Kokį STR punktą pažeidžia tokių darbų atlikimas? Nepamenu, kad būtų ką užmušę toj perėjoj. Toks jausmas, kad VMS yra Rusija ir viskas, prie ko ji prisiliečia, patampa šūdu. Apsiraminkit, pasaulis nėra tobulas.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kai pėsčiųjų srautas mažas, tai tik didėja pavojus, nes vairuotojai net nustoja dairytis. Perėjos turi būti kuo trumpesnės, o čia turime vienoj vietoj klasikinį atvejį tiesiai per VT įvažą, o kitoj vietoj išvis iškart per 4 juostas.Paskutinis taisė Bmweda; 2024.04.27, 23:07.
- 1 patinka
Comment
-
Pvz. Liubarto g. pagal Vilnius ID žemėlapį yra C kategorijos, kas pagal STR reiškia, kad juostos plotis turėtų būti 3m, dabar siauriausioj daly viena juosta gaunasi virš 3,8m...Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
Tai čia jau red flagas, nedovanotina klaida ir griežtas visų gerųjų praktikų pažeidimas ar tiesiog upotinis sofos ekspertų noras viską projektuoti tobulai? Kokį STR punktą pažeidžia tokių darbų atlikimas? Nepamenu, kad būtų ką užmušę toj perėjoj. Toks jausmas, kad VMS yra Rusija ir viskas, prie ko ji prisiliečia, patampa šūdu. Apsiraminkit, pasaulis nėra tobulas.
Tai turim a) ištaškytus pinigus ant nereikalingo asflato; b) nejaukią ir nepatogią gatvę; c) įamžinamą sovietinį palikimą; d) tragiškus siaurus, nepatogius šaligatvius; e) nereikalingai išsaugomą padidintą pavojų pėstiesiems (jei nepameni, jog kažką užmušė nereiškia, kad nepavojinga).
Vietoj to, kad suformuotų parkavimo vietas, padarytų normalius šaligatvius, tai numeta tokį šūdą, tada FB pasigiria kaip "puikiai dirba", kiek daug asfaltuoja, o tokie kaip tu paploja ir gyvenam sovietiniais standartais
Paskutinis taisė Myliu miestus; 2024.04.28, 00:56.
- 20 patinka
Comment
Comment