Parašė Kaid
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tiksliau užvėminėja buvęs Šimašiaus patarėjas Karolis Žukauskas. Benkunskas kaip tik kaip suprantu sako, kad viskas tvarkoj ir jei ką - protestuotojai sutvarkys ką sugadino.Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip tai biškį nenuoširdžiai atrodo Bužinsko pezalai, nes tos trinkelės jau seniai sumaltos ir turi būti keičiamos į kokybiškas. Aišku, turbūt paprasčiau tiesiog kažką užvemti ant ūkininkų traktorių.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jep, Žukauskas too, kuriam kažkodėl nė karto neužkliuvo į šipulius trupantys nauji ir akivaizdžiai nekokybiškai ir švaistant pinigus pastatyti Šimašiaus šaligatviai ir dviračių takai, bet staiga parūpo ūkininkų traktorių neva gadinamos jau seniai sugadintos Gedimino pr. trinkelės.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Tiksliau užvėminėja buvęs Šimašiaus patarėjas Karolis Žukauskas. Benkunskas kaip tik kaip suprantu sako, kad viskas tvarkoj ir jei ką - protestuotojai sutvarkys ką sugadino.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Eilinis atvejis, kai žurnalistų clickbaitinė antraštė turi mažai bendro su pačiu tekstu ar žmogaus pasisakymu.Parašė Kaid Rodyti pranešimą
 Bužinskas: traktoriams apgadinus sostinės asfaltą, organizatoriai turės padengti tvarkymo išlaidas
 Tekste niekur nemačiau, kad Bužinskas būtų sakęs apie traktorių apgadinamą asfaltą ar trinkeles. Kaip tik ir pabrėžė, jog Grindos technika sunkesnė, todėl visiškai dėl traktorių apkrovos kelio dangai nesuka galvos. Vienintelis ką paminėjo, kad apgadinus infrastruktūrą, turės būti atlyginta. Čia veikiausiai turėjo mintyje tokius dalykus kaip bortų išvartymas ar kokių tvorelių, ženklų išlaužymas jei būtų bandyta važiuoti ten, kur nenumatyta. Nes davė pavyzdį apie karinės technos išvartytus bortus.
 - 9 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Eiliniai valdininku pezalai. Niekas nieko net nebandys irodineti, kaip jie irodys kad traktoriai kazka sugadino o ne ta pati Grindos technika, kai viskas padengta sniegu ir kasdien niekas nevaiksto tu pazeidimu nefiksuoja... Buzinskas populistas tik bele ka nors pasakyti nuraminti rinkejams.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai gal ir tegiamas dalykas galutinai sumalt jau aptrupėjusias trinkas - greičiau perklos naujai. Nors kitavertus ir nelabai geras dalykas, nes su VMS apsisukimais darbai gali užtrukt kokias tris kadencijas kaip minimum. Tai per tą laiką ūkininkai su savo technika galbūt dar lankysis.Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip tai biškį nenuoširdžiai atrodo Bužinsko pezalai, nes tos trinkelės jau seniai sumaltos ir turi būti keičiamos į kokybiškas. Aišku, turbūt paprasčiau tiesiog kažką užvemti ant ūkininkų traktorių.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 "Jeigu grinda gali laužyti tai gali ir ūkininkai."Parašė sleader Rodyti pranešimąKaip tik ir pabrėžė, jog Grindos technika sunkesnė, todėl visiškai dėl traktorių apkrovos kelio dangai nesuka galvos.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš savivaldybės susitikimų protokolų:
 
 Dveji metai ir teoriškai nebeliks prastos būklės gatvių Vilniuje.Paminėjo, kad 2021-2022 metais buvo nuskenuota 1009 km gatvių, arba 2150 km eismo juostų, nustatyta prasta arba labai prasta būklė 241,1 km gatvėse. 2023 metais sutvarkyta 105,6 km gatvių. Prastos ar labai prastos būklės gatvės ruožų sumažėjo 46 proc. Išsamiai pristatė 2023 m. gatvių skaitmenizavimo modulio, kelio dangos būklės vertinimui naudojamus techninius parametrus. 2023 m. nuskenuota 2098 km gatvių eismo juostų arba 1167,1 km gatvių. Nustatyta prasta arba labai prasta būklė 164,06 km gatvėse. Informavo, kad atlikus homogeninių ruožų analizę 2024 metais planuojama sutvarkyti 123,11 km gatvių.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Beje, ar nepamenat, kada buvo sutvarkyta Žirmūnų g. nuo Lukšio iki Kareivių g.? Pravažiavau vakar – atrodo, visai neseniai buvo tvarkyta, bet asfaltas jau žiauriai suskeldėjęs, gal trijose vietose atsivėrusios nemažos duobės. O suskeldėta taip, kad atrodo, kad po šitos žiemos didžioji dalis tos atkarpos bus duobėta. Ar čia eilinį kartą problema su kokybės kontrolės neegzistavimu?Lietuva visiems.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nors iš pradžių nelabai tikėjau, kad pasikeitus valdžiai kas nors smarkiai pasikeis su gatvių būkle, bet per 2023 metus turbūt suremontuota daugiau pagrindinių gatvių dangų nei per Šimašiaus 8 metus nieko neveikimo.Parašė Creatium Rodyti pranešimąDveji metai ir teoriškai nebeliks prastos būklės gatvių Vilniuje.Paskutinis taisė Romas; 2024.01.28, 17:04.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
  Tik kad tvarkoma lygiai taip pat nekokybiškai. Pavyzdys – šulinių dangčiai, kurių nesugeba sulyginti klodami viršutinį asfalto sluoksnį. Kasinėjimai ir rausimasis tvarkyti kažkokių tinklų ką tik išasfaltuotose atkarpose irgi niekur nedingo. Jau nekalbu, kad buvo nustota mažinti nenaudojamo asfalto plotus, sodinti medžius, krūmelius ir apskritai, užsiimti smulkiuoju urbanizmu. Tik kad tvarkoma lygiai taip pat nekokybiškai. Pavyzdys – šulinių dangčiai, kurių nesugeba sulyginti klodami viršutinį asfalto sluoksnį. Kasinėjimai ir rausimasis tvarkyti kažkokių tinklų ką tik išasfaltuotose atkarpose irgi niekur nedingo. Jau nekalbu, kad buvo nustota mažinti nenaudojamo asfalto plotus, sodinti medžius, krūmelius ir apskritai, užsiimti smulkiuoju urbanizmu.
 
 Aišku, jei žmogus miestą mato tik pro automobilio langą, tai šito nepastebės.
 
 Pasižiūrėjau, kaip, pvz. Pylimo g. atrodė 2021: https://www.google.com/maps/@54.6790...8192?entry=ttu
 
 ir kaip – 2022: https://www.google.com/maps/@54.6790...8192?entry=ttu
 
 Atrodo, kad fotografuota alternatyvioje dimensijoje.Paskutinis taisė abruo; 2024.01.28, 12:32.Lietuva visiems.
 - 8 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Prieš 4-5 metus.Parašė abruo Rodyti pranešimąBeje, ar nepamenat, kada buvo sutvarkyta Žirmūnų g. nuo Lukšio iki Kareivių g.? Pravažiavau vakar – atrodo, visai neseniai buvo tvarkyta, bet asfaltas jau žiauriai suskeldėjęs, gal trijose vietose atsivėrusios nemažos duobės. O suskeldėta taip, kad atrodo, kad po šitos žiemos didžioji dalis tos atkarpos bus duobėta. Ar čia eilinį kartą problema su kokybės kontrolės neegzistavimu?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Praeitą kadenciją gan intensyviai pradėjo ruoštis kaip objektyvizuoti gatvių (ir ne tik) tvarkymo darbų prioritetus. Vienas naujas žingsnis buvo SAM įpareigojimas daryti trimečius planus, kas kartu su skaitmenizavimu privertė viešinti vis daugiau planų iki darbų pradžios ir sukėlė atitinkamų klausimų "o kodėl čia?" Užsakyti dažnesni google streetview ir analogiškas profesionalesni mapillary važinėjimai, kas leido nutoliu vertinti ir lyginti kas ir kaip daroma ar planuojama. Eksperimentavo su skanavimais ir galų gale užsakė beveik viso miesto mąstu nuskanavo dangas. Priruošė du detalius artimo mąstelio aerofoto žemėlapius iš 4 krypčių, nuskanavo ir papildė Lidar duomenimis, taip pat reguliariai atnaujina detalius topografinius žemėlapius maps.vilnius pagrindo žemėlapiuose. Nemažai dėliojo atskirų tarnybų kaip Vilniaus vandenys ir šilumos tinklai darbus su tolimesniu planavimu. Taip pat skaitmenizavo visokius leidimus kasti, šulinių gylius ir pan. Tai turint reguliariai prižiūrimus objektyvesnius duomenis lengvai prieinamuose sluoksniuose turėtų sumažinti politinio prioriteto patvarkymus be platesnio vaizdo pertvarkų ir investicijos į paprastus remontus bent jau būtų labiau pagrįstos.Parašė Romas Rodyti pranešimąNors iš opradžių nelabai tikėjau, kad pasikeitus valdžiai kas nors smarkiai pasikeis su gatvių būkle, bet per 2023 metus turbūt suremontuota daugiau pagrindinių gatvių dangų nei per Šimašiaus 8 metus nieko neveikimo.
 
 Svarbiausia, kad įsivažiuotų (bent jau planuoja šiemet pradėti diskusijas ir projektavimus) ir rekonstrukcijos projektai, kurių priruošta/ruošiami gal kokie 30-40, D kategorijos ramaus eismo gatvių pertvarka rajonų vidinėse gatvėse paraleliai tam prasčiausios būklės gatvių remontui. Iki C ir B kategorijos gatvių pertvarkos aiškiai dar reiks palaukti kokią kadenciją tie projektai per didelės apimties vykti paraleliai, kai politikai spaudžia investuoti dešimtis milijonų į kažkokius evakuacinius kelius.
 
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Su kokybe ir terminais yra nemažų problemų - apie tai nemažai ir šiame forume diskutuojama.Parašė abruo Rodyti pranešimą Tik kad tvarkoma lygiai taip pat nekokybiškai. Pavyzdys – šulinių dangčiai, (...) Tik kad tvarkoma lygiai taip pat nekokybiškai. Pavyzdys – šulinių dangčiai, (...)
 Tačiau su pagrindinių gatvių tvarkymo kiekybe ir ambicijomis tvarkant yra pastebima pažanga.
 
 Negi negalima buvo išsireikšti neutraliai - vairuojant tų smulkių problemų nesimato. Nors šuliniai yra pastebimiParašė abruo Rodyti pranešimąAišku, jei žmogus miestą mato tik pro automobilio langą, tai šito nepastebės.
 Juk niekas nevaro ant važiuojančio dvirtakiu, stumiančio vaikišką vėžimėlį ar invalido vežimėlį, kad jis mato vaizdą iš savo perspektyvos
 
 Gerai tas, kad per praėjusius metus Vilniuje smarkiai sumažėjo duobių, o atsivėrusios taisomos santykinai greitai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tamsta varai ant vieno forumiečio ir vis įdedi jo nuotrauką iš troleibuso - tai bent jau varančių ant važinėjančių VT tikrai turim.Parašė Romas Rodyti pranešimąJuk niekas nevaro ant važiuojančio dvirtakiu, stumiančio vaikišką vėžimėlį ar invalido vežimėlį, kad jis mato vaizdą iš savo perspektyvos
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai ir atsikirtinėk normaliai, o ne pašiepdamas, kad žmogus važiuoja troleibusiu (lyg čia būtų kažkas blogo).Parašė Romas Rodyti pranešimąTen buvo atsikirtimas į nuolatinį Ignalina bandymą įkąsti.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Deja, mašinyčių mylėtojai labai mėgsta užsikirst ir kartot tą patį per tą patį, ar tai būtų nuotrauka iš troleibuso, kuri naudojama bandant pažeminti (čia nuostaba neturėtų kilti - tokių siaurų pažiūrų ir mažų smegenų vingių asmenims važinėjimas VT vis dar yra nelygis, lochiškumo ir silpnumo simbolis), ar pastoviai apsiverkinėti dėl radarų, kurie varžo prigimtines vadyteliaus teises paspaust dugną.
 
 Jei ta nuotrauka kelia tokį lytinį susijaudinimą, kad negali nustoti jos publikuoti, prašom, negi gaila. Įkelčiau kažką ir vairuodamas automobilį, gal tada gaučiau daugiau pripažinimo iš visų romų, tačiau, deja, to neleidžia KET (beje, labai geras skaitinys, kurį perskaičius turėtų būti atsakyta į vieną kitą klausimą, kam reikalingi radarai).
 - 3 patinka
 Comment









Comment