Dar įdomu, ar yra kokie realistiški planai rekonstruoti Kareivių/Ozo/Kalvarijų sankryžą? Ten milžiniškas pėsčiųjų srautas, o visa aplinka kaip 3rd world su random purvynėliais ir visiškai neadekvačia infrastruktūra bei jungtimis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Nieko ji nepagerės, nes plotas dviratininkams ir pėstiesiems nepadidės. Tik tiek kad dabar dviratininkai gaus teisę lėkti savo 1,5 m pločio dvirtakiu ir mažiau jaudintis dėl pėsčiųjų, einančių per dviračių taką (nes elementariai trūksta vietos).Parašė John Rodyti pranešimąNa dabar kamščiai tai jau tikrai sumažės. Ar ne? Ar ne?
O jei rimtai, tai Kareivių/Verkių sankryža yra vienas didžiausių trukdžių ir užknisančių dalykų važiuojant pro ją dviračiu. Tai net ir po tokios rekonstrukcijos, situacija pagerės labai smarkiai, net ir su per siaurais dviračių takais. Žinoma, praleista progą viską padaryti šiek tiek geriau.
Comment
-
Tai aš gana aiškiai parašiau, kad važiuojant dviračiu. Nors ir pėstiesiems bus geriau, nes nebereiks visiems dalintis tais siaurais šaligatviais, kas visvien yra pliusas. Anyway, pamatysim, nors, imho, sakyti, kad "niekas nepagerės" nėra tikslu, nes kažkiek visgi tikrai pagerės.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Nieko ji nepagerės, nes plotas dviratininkams ir pėstiesiems nepadidės. Tik tiek kad dabar dviratininkai gaus teisę lėkti savo 1,5 m pločio dvirtakiu ir mažiau jaudintis dėl pėsčiųjų, einančių per dviračių taką (nes elementariai trūksta vietos).
Comment
-
Šiai dienai, didžiausias stabdis važiuojant dviračiu yra laukimo laikas prie šviesoforo, beveik kasdien važiuoju ir stengiuos planuotis taip maršrutą, kad nereiktų skersai kirsti Kareivių g.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Nieko ji nepagerės, nes plotas dviratininkams ir pėstiesiems nepadidės. Tik tiek kad dabar dviratininkai gaus teisę lėkti savo 1,5 m pločio dvirtakiu ir mažiau jaudintis dėl pėsčiųjų, einančių per dviračių taką (nes elementariai trūksta vietos).
Comment
-
Man laukimo laikas yra problema, bet ne lemianti tokius pasirinkimus. Imho, kur kas didesnė problema ten yra tiesiog neadekvati infrastruktūra: nenuleisti bordiūrai, netinkami šviesoforų ciklai, kai tiesiog pavojinga pažiuoti dviračiu net per žalią, pačių dviračių takų nebuvimas kai kuriomis kryptimis ir t.t.Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Šiai dienai, didžiausias stabdis važiuojant dviračiu yra laukimo laikas prie šviesoforo, beveik kasdien važiuoju ir stengiuos planuotis taip maršrutą, kad nereiktų skersai kirsti Kareivių g.
Pavyzdžiui, kertant dviračiu Geležiaką sankryžoje su Žalgirio g., laukimo laikas kartais būna labai ilgas (bene ilgiausias Vilniuje, kiek man žinoma), bet pati infrastruktūra visgi yra tinkama ir pro ten važiuoju labai dažnai ir visiškai nevengiu tos vietos savo maršrutuose.Paskutinis taisė John; 2024.03.28, 12:43.
- 2 patinka
Comment
-
Tai, kad juostų kiekis toks pat lieka, tik A juosta atsiranda į Ozo pusę nepertraukiama.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Blogos naujienos kad taškomi pinigai blogai infrastruktūrai.
Ką jau ką, tai šaligatvius turėtų keisti paprastuoju remontu, nes čia yra elementari higiena. Bet suplanuoti gatves pagal STR prieštaraujančius sprendinius su papildomis juostomis automobiliams tai yra absoliuti nekompetencija. O nutiestus nepilnavertiškus dviračių takų kilometrus PR komanda visvien įtrauks į pasiekimų lentelę...
Comment
-
Čia Kareivių g., ne Kalvarijų g. Kareivių g. dangos visai geros, nes atnaujintos kelis kartus.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Geros naujienos, dabar Kalvarijų g. šaligatvio būklė labai prasta, galima dantis išsimušti vaikštant ar važiuojant paspirtuku.
- 1 patinka
Comment
-
Kad man rodos padidės. Ten kai kuriose atkarpose pėstiems labai liūdna. O po rekonstrukcijos bus padoriai tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Nieko ji nepagerės, nes plotas dviratininkams ir pėstiesiems nepadidės. Tik tiek kad dabar dviratininkai gaus teisę lėkti savo 1,5 m pločio dvirtakiu ir mažiau jaudintis dėl pėsčiųjų, einančių per dviračių taką (nes elementariai trūksta vietos).
Comment
-
Šitoje pusėje prasta būklė, plius bordiūrai nenuleisti ties įvažiavimais į kiemus:Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Čia Kareivių g., ne Kalvarijų g. Kareivių g. dangos visai geros, nes atnaujintos kelis kartus.
https://www.google.com/maps/@54.7160...8192?entry=ttu
Comment
-
Tai kad čia ir netvarkys nieko.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Šitoje pusėje prasta būklė, plius bordiūrai nenuleisti ties įvažiavimais į kiemus:
https://www.google.com/maps/@54.7160...8192?entry=ttu
Comment
-
Bet ar tikrai ir bus daroma būtent pagal šį projektą be jokių pakeitimų?Parašė Creatium Rodyti pranešimąIš stalčiaus administracija traukia 9 metų senumo projektus.
Ruošiamasi pirkimams Kareivių g. remontui nuo Verkių g. iki Žirmūnų g. Gatvė platinama vėl, dviračių takai 1,5 - 2 metrų pločio...- Eismo juostos
- Plotis B kategorijoje turėtų būti 3.25 m, dokumente nurodyta kažkokia A2 (sena turbūt) su 3.5 m pločiu. Gatvė 5-7 juostų, tad jau susitaupytų 1.25-1.75 m pločio. Ar tikrai galima rekonstruoti kelią pagal kategorijos parametrus, kurie neatitinka kelio kategorijos?
- Ar pralaidumui pagerinti yra reikalinga 70 m ilgio atskira juosta plovyklai (nuotraukoje 2) ir 100 m ilgio atskira juosta įsukti į daugiabučių ir poros sandėlių kiemą (nuotraukoje 2)?
- Dviračių takas
- Kodėl tiesiog neprojektuojamas 3.5 m (ar bent 3 m) dviračių takas šiaurinėje pusėje, kur jis susijungtų su su jau įrengtomis atkarpomis rytinėje ir vakarinėje dalyse.
- Šitoje schemoje išvis nieko nesimato, kaip takas turi jungtis su esamomis Kareivių g. jungtimis, esamu taku Verkių g. pietinėje dalyje, projektuojamu taku pietinėje Žirmūnų g. pusėje, neaišku kokia tako perspektyva į šiaurinę Žirmūnų g. pusę. Šiaurinėje Verkių g. dalyje jau suprojektuotas 3.5 m dviračių takas, čia rodoma, kad takas į tą pusę eis 2(?) metrų. Atvažiuojant nuo Verkių g. šiaurinės pusės ir norint toliau važiuoti į pietus pagal schemą reikės kirsti gatvę 4 kartus?
- Dviračių tako danga nutrūksta ties kiekvienu įvažiavimu į kiemus.
- Atrodo, kad ties dviračių tako susikirtimu su įvažiavimais į kiemus, visur planuojami skersiniai bortai.
- Pietinėje pusėje lyg ir įvažiavimai į kiemus turėtų būti tako lygyje, bet šiaurinėje pusėje viskas numatoma važiuojamosios dalies lygyje (4 ir 5 nuotraukoje).
- Pėstieji
- Važiuojamoji dalis 25 metrų pločio ir daugiau, o pėstieji išvis stumiami į visiškus pakraščius, takai numatomi 1.5 m pločio, kur ten lieka tarpas praeiti ties pietine Verkių stotele?
- Želdiniai
- Apie apželdinimą, kokius nors medžius, krūmus negalvojama visiškai.
- Projektuojamos išasfaltuoti zonos, kurios iškart bus užbrūkšniuotos ir niekada nenaudojamos, kai jos net nėra posūkių spinduliuose (3, 6, 7 nuotraukoje).
Paskutinis taisė Bluefox; 2024.03.28, 13:50.
- 5 patinka
Comment
- Eismo juostos
-
Ech, kad "nereikšmingi pakeitimai" būtų daromi tokiose situacijose pėsčiųjų ir dviratininkų naudai. Bet čia jau krypstu į fantastikos žanrą.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Na, paskelbtas pirkimas (konsultacija kol kas) su tokiais brėžiniais pridėtais
Tai nebent koreguos darbo projekte, kas yra labai abejotina, nes čia reikia didesnių pakeitimų (daryt naują laidą leidimui).
- 1 patinka
Comment
-
Aš nesutinku, kad reiktų džiaugtis, kad pagerės situacija 10 procentų (nuleis bortus). Čia yra tik trupiniai. Pats gatvės projektas kiauras, parengtas pagal senas paniatkes "daugiau juostų", o kitiems - kaip liks. Reikia reikalauti normalių sprendinių. Jie net neplanuoja padaryti perėjos ties dabartine sankryža su įsukimu į Rimi.
Pridėsiu, jog kalbame apie teritoriją, kurioje 10 metų perspektyvoje nusimato totali konversija iš pramoninių zonų į gyvenamuosius projektus (kaip kad Nūnai).
- 7 patinka
Comment
-
Stoties žiedą jau išskuto.Parašė Kaid Rodyti pranešimąPaskelbtos remontuojamos gatvės 2024 metais
Žemėlapis: https://maps.vilnius.lt/miesto-tvark...7UIfCxY#layers
Mero pranešimas: https://www.facebook.com/v.benkunska...23558909777427
Plotą, kurį atitverdavo plastikiniais kuoleliais irgi perasfaltuos.
Paskutinis taisė Julius.ste; 2024.03.28, 15:10.
- 3 patinka
Comment
-
O tai kam ten dabar keist asfaltą, jei planuoja visą teritorijos pertvarkymą?...Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
Stoties žiedą jau išskuto.
- 2 patinka
Comment
-
Realiai matyt niekas nieko neplanuoja, bent ne artimiausiems ~10 metų.Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimą
O tai kam ten dabar keist asfaltą, jei planuoja visą teritorijos pertvarkymą?...
- 4 patinka
Comment
-
Nes ten buvo tik piarinė akcija sklypų vertei užkelti.Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimą
O tai kam ten dabar keist asfaltą, jei planuoja visą teritorijos pertvarkymą?...
Man čia bus savotiškas lakmuso popierėlis, kaip išspręs su pertekliniais asfalto kvadratais perėjoje: a) sutrumpins perėją fiziškai; b) susuks stulpelius; c) paliks asfalto laukymę, kaip vaikystėje be cirkų
- 6 patinka
Comment
-
Kai Kalvarijų g. tai visi verkia kaip čia nesugebama pakeist trinkelių šaligatvyje, net jeigu po kelių metų bus visa gatvė tvarkoma. Čia, kai keičia asfaltą, dabar vėl visi verkia kaip čia negalima palaukti kelių metų iki projekto.Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimą
O tai kam ten dabar keist asfaltą, jei planuoja visą teritorijos pertvarkymą?...
Vaikų darželis, ne kitaip.
- 1 patinka
Comment
-
Visi? Kad tik vienas toks kol kas.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Kai Kalvarijų g. tai visi verkia kaip čia nesugebama pakeist trinkelių šaligatvyje, net jeigu po kelių metų bus visa gatvė tvarkoma. Čia, kai keičia asfaltą, dabar vėl visi verkia kaip čia negalima palaukti kelių metų iki projekto.
Vaikų darželis, ne kitaip.
Comment
Comment