Parašė Creatium
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Kai stačiausi namą buvau susidūręs su panašia situacija, kad kai architektas derino projektą jam buvo pasakyta, kad čia įvažiavimui į kiemą visai nereikia tokio plataus įvažiavimo ir neleisime tiek valstybinės žemės užkloti plytelėmis (nes tarp privataus sklypo ir gatvės yra valstybinė žemė). Tai taip ir sukiojuosi dabar pamažu labai pro siaurą įvažiavimą, nes platesnis įvažiavimas negalimas.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąYra ir kitų keistenybių Panerių gatvėje. Štai tipinis pavyzdys kas pridaryta su įvažiavimais. Matosi ir seni spinduliai ir naujos įvažiavimo plokštės. Neužteks nei tos 5m pločio eismo juostos, kad užsisukt į tokį tarpelį.
Įtariu čia panaši istorija.
- 2 patinka
Comment
-
Šiek tiek dar dėl Vilniaus prioritetų.- Valakampių tiltas avarinės būklės, tačiau uždaromas Goštauto g. viadukas remontui.
- Senamiestyje ir prie savivaldybės (Kalvarijų g.) takai apverktinos būklas, tačiau Grinda perkloja šaligatvius Gynėjų g. atkarpje nuo A. Goštauto g. iki Lukiškių g. bei salelėse.
- Miestas visą dieną dūsta nuo kamščių išvažiavimuose (Gariūnai ir Tarandė/Avižieniai), tačiau rekonstruojama ne tokia strategiškai svarbi atkarpa Nemenčinės plente.
- Miesto tikslas mažinti automobilinių kelionių skaičių, tačiau jokių projektų dviračių takams ar VT gerinimui nėra paskelbta, o rekonstruojama atkarpa, kuri skatins keliauti su automobiliu (Nemenčinės pl. dv. takas bus skirtas sportininkams arba trenktiems, kurie ilgai ir nuobodžiai mins iš vieno miesto į kitą).
- 13 patinka
Comment
-
Jis reikalingas išimtinai tik rekreaciniam mynimui, tame tarpe ir man, kai noriu prasimimt pem km. Visgi turėtų būti savaime suprantama, kad absoliutus prioritetas turėtų būti ne rekreaciniams, o realioms kelionėms mieste naudojamiems (t.y. commute) takams.Parašė Sula Rodyti pranešimąPrioritetai nevisai aiškūs, tik dėl paskutinės sentencijos nesutikčiau. Nemenčinės pl. dviračių takas tikrai reikalingas daug kam.
- 12 patinka
Comment
-
Jokie sprendimai tokiame konktekste nėra "either / or" tipo. Apie "geriau jau ten skirtų pinigus" net neverta diskutuoti, nes VMS vienu metu vykdo turbūt šimtus projektų, o ne vieną, du.Parašė John Rodyti pranešimą
Jis reikalingas išimtinai tik rekreaciniam mynimui, tame tarpe ir man, kai noriu prasimimt pem km. Visgi turėtų būti savaime suprantama, kad absoliutus prioritetas turėtų būti ne rekreaciniams, o realioms kelionėms mieste naudojamiems (t.y. commute) takams.
Papildysiu: ir net filosofiškai sakyčiau, prioritetas turėtų būti rekreacijos skatinimas naudojant alternatyvias transporto priemones (dviračiais iki ežero nuvažiuot palei Nemenčinės pl., vietoje auto, dviračiais nuvažiuoti iki miesto centro, pagerti kavos, suvalgyti kroiusantą, ir parminti namo, vietoje auto, ir t.t.). Žmonės magiškai neperlips iš auto į dviračius, jei iki tol bent kelis sezonus nebus komfortabiliai pravažinėję rekreaciškai ir supratę, kad visgi įmanoma ilgesnius atstumus nuvažiuoti be auto.
Žodžiu, visa ši beletristika: šiuo atveju, viena paskirtis (rekreacinė) kitos nepaneigia (transportacinė).Paskutinis taisė Riedutis; 2024.04.11, 09:23.
- 8 patinka
Comment
-
Kalba apie Neries kratinės projektą tarp Žaliojo ir baltojo tiltų:
Laura Kairienė išsakė nuomonę, jog norint tęsti naujai užsakyto – Neries krantinės projekto rengimą, reikėtų patikslinti užduotį UAB „Urban Line“ projektuotojams, bei pasiūlė užfiksuoti gatvės važiuojamosios dalies eismo juostų plotį. Meras pabrėžė, kad užduotyje neturi būti prioriteto mažinti asfalto dangos plotį. Estetinis vaizdas turi būti kuriamas kitomis priemonėmis, Neries krantinės pusėje. Tikslas – turėti joje sutvarkytą dviračių ir pėsčiųjų taką, sukuriant tinkamą jungtį su kitomis miesto dviračių trasos atkarpomis. Kalbant apie kitą A. Goštauto gatvės pusę – svarbu įvertinti gatvės pločio keitimo galimybę bei tikslingumą ir suderinti dangas. Projektas turi parengtas, maksimaliai atsižvelgiant į viešojo transporto infrastuktūros poreikius.
Infrastruktūros grupės vadovas Ilja Karužis papildė: plėtojant projektą svarbu maksimaliai atsižvelgti ir į požeminę inžinerinių tinklų infrastuktūrą, kuri A. Goštauto gatvėje labai tanki. Dėl šios priežasties aktualus ir bortų perkėlimo klausimas – jų, kiek įmanoma, negalima judinti, kad būtų kuo mažiau intervencijos. Dėl gatvės: svarbiausia užduotis – dangų atnaujinimas ir želdinių atkūrimas. A. Goštauto gatvę išbraukus iš Neries krantinės projekto, šiai teritorijos daliai Savivaldybei pakaktų parengti schemą, ją pagal tvarką paviešinti, ir atlikti kaip paprastą gatvės remontą, kuriam taikomos paprastintos procedūros, sutaupant laiką, kaštus.
- 7 patinka
Comment
-
Palikti per plačias juostas 50km/h gatvėje miesto centre kaip prioritetą ir taip sumažinti vietos pėsčiųjų ir dviračių takų plėtrai - žiauru.Parašė Riedis Rodyti pranešimąKalba apie Neries kratinės projektą tarp Žaliojo ir baltojo tiltų:
Nelabai čia yra ką bepridurti - reikia tikėtis, kad šitas glušas marozas nespės prisiliesti prie tos miesto vietos iki kadencijos pabaigos ir viskas liks tik planuose. Kita vertus, būtent dėl tokių projektų jį šitame automaroziniame užkampyje ir renka, tai vilčių nedėčiau ir į tai.Paskutinis taisė VLR; 2024.04.17, 12:06.
- 16 patinka
Comment
-
Padugnės ir melagiai be padugning ir melagingParašė Riedis Rodyti pranešimąKalba apie Neries kratinės projektą tarp Žaliojo ir baltojo tiltų:
- 2 patinka
Comment
-
Geriausios Vilniaus automobilių greičio valdymo priemonės buvo ir bus duobės. Kitaip, deja, nesugebam funkcionuoti.Parašė sleader Rodyti pranešimąDėl to ir eksvaldavo neilgalaikės kokybės mišiniais, tuoj atsiras duobės ir nebelakstys niekas. Nes sankryžos zonoje jau naujas asfaltas pradėjęs trupėti.
- 5 patinka
Comment
-
Ne negalime, o nenorime. Mes gal ir norime, bet eksvaldas nenori, nes po isterijos apie "Šimašiaus siaurinimus" baisu kažką daryti.
Kas keisčiausia, kad Kaune sėkmingai įrenginėja / rekonstruoja gana padoriaus profilio gatves, kai kur tokias pačias, kaip siauriausi "genocido" pvz. Vilniuje, bet verkimo bangos nėra.
- 1 patinka
Comment
-
Jau turime pvyzdį, kokios tos kitos priemonės Liepkalnio-Dunojaus sankryžoje. Asfaltas paliktas platus, bet linijomis juostos nupieštos atsitraukiant per metrą nuo salelių: ir juostos pagal STR ir asfalto maišyklėms darbo nesumažėjo.Parašė Riedis Rodyti pranešimąKalba apie Neries kratinės projektą tarp Žaliojo ir baltojo tiltų:
Verkimas yra, bet mažiau paplitęs.Parašė sleader Rodyti pranešimąKas keisčiausia, kad Kaune sėkmingai įrenginėja / rekonstruoja gana padoriaus profilio gatves, kai kur tokias pačias, kaip siauriausi "genocido" pvz. Vilniuje, bet verkimo bangos nėra.
- 1 patinka
Comment
-
Šimašius Vilniuje pagadino reikalus dešimtmečiams į priekį, užsimojęs „gatvių siaurinimą“ ir „humanizavimą“ padaryti PR akcentu. Nežinau, ar jam kada nors atleisiu, ypač po to, kai pagadinęs reikalus, spruko į krūmus ir nutilo... amžiams?Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimąBet aš nelabai suprantu logikos tame, čia gi ne gatvės humanizavimas net. Tiesiog niekur neakcentuoji "siaurinimo", darai tvarkymą. Tie trijų smegenų ląstelių "siaurinimo priešininkai" net nepastebės, kaip nepastebi Kaune...
Tokiame stuobrių mieste, kaip Vilnius, tokie darbai gali būti daromi tik tyliai, pamažu ir kratantis bet kokių „etikečių“, kurias vėliau būtų galima atsukti prieš konkrečius projektus. PS.: Ir Kauno pavyzdys, kaip suprantu, tą puikiai iliustruoja.Paskutinis taisė Kecal; 2024.04.17, 15:37.
- 17 patinka
Comment
Comment