Parašė Horn
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aišku galima vartytis iš gaidžio įrodinėjant, kad Šimašiaus laiku nuopelnas, kad staiga atnaujinamų gatvių kiekis 2023 metais Benkunsko kadencijos metu staiga pakilo min 5 kartus atsižvelgiant ir į nepilnus jo metus, bet nematyti realių faktų, kad ir iki tų 2021-2022 metų gal vos pusę tik siekė tai reikia sugebėti. Nemanau kad paprastam asfalto sluoksnio ir bordiūrų pakeitimui reikis super duper didelių sudėtingų projektų.Parašė Horn Rodyti pranešimąTeisingai pastebėta, jog būtų toks 2023 metų rezultatas, didžioji darbų dalis (suplanuoti, paruošti ir patvirtinti TS ir sutartis, atlikti VP, pasirašyti sutartis ir t.t.) buvo padaryta dar 2022 metais.
 Gal tie projektai paruošti buvo seniau, ok, bet kodėl n metų viskas dulkėjo stalčiuose, o dabar įvyko stebuklas ir pajudėjo?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Niekas nedaro jokių projektų. Ateina, pamosikuoja ranka ką daryti ir tiek.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąAišku galima vartytis iš gaidžio įrodinėjant, kad Šimašiaus laiku nuopelnas, kad staiga atnaujinamų gatvių kiekis 2023 metais Benkunsko kadencijos metu staiga pakilo min 5 kartus atsižvelgiant ir į nepilnus jo metus, bet nematyti realių faktų, kad ir iki tų 2021-2022 metų gal vos pusę tik siekė tai reikia sugebėti. Nemanau kad paprastam asfalto sluoksnio ir bordiūrų pakeitimui reikis super duper didelių sudėtingų projektų.
 Gal tie projektai paruošti buvo seniau, ok, bet kodėl n metų viskas dulkėjo stalčiuose, o dabar įvyko stebuklas ir pajudėjo?
 Pats kalbinau Grindos darbų vadovą, kai asfaltavo senamiestyje Mėsinių ir Šiaulių gatves. Visaip vartėsi vartėsi, bet galiausiai prisipažino - jokio projekto ir jokių derinimų su KPD ir panašiai neturi.
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ką vadinsim atnaujinimu. Pilnai humanizuoti gatvę ir tiesiog perasfaltuoti - truputi skirtingo indėlio reikalaujantys darbaiParašė Arunasx Rodyti pranešimąAišku galima vartytis iš gaidžio įrodinėjant, kad Šimašiaus laiku nuopelnas, kad staiga atnaujinamų gatvių kiekis 2023 metais Benkunsko kadencijos metu staiga pakilo min 5 kartus atsižvelgiant ir į nepilnus jo metus, bet nematyti realių faktų, kad ir iki tų 2021-2022 metų gal vos pusę tik siekė tai reikia sugebėti. Nemanau kad paprastam asfalto sluoksnio ir bordiūrų pakeitimui reikis super duper didelių sudėtingų projektų.
 Gal tie projektai paruošti buvo seniau, ok, bet kodėl n metų viskas dulkėjo stalčiuose, o dabar įvyko stebuklas ir pajudėjo?
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Net neabejoju, kad nebūtini jokie projektai, kad ir KPD zonoj. Net įvedant atskirą dviračių infrą, stumdant bortus, kreivinant gatvę keičiant eismo organizavimą (dviračių juosta ten vienpusis tik būtų) ir apsižioplinus, kad pritrūko centimetrų, nes ne taip paskaičiavo "Anthony & Co. prie VMS" – buvo viskas pagal pačių papaišytą schemą:
 
 Before (2021 m.):
 
 
 
 During (2022 m.):
 
 
 
 After (2023 m.):
 
 ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai 2023 metais atliktiems tvarkymo darbams projekto turbūt niekur nereikėjo. Bet turėjo būti suplanuotas biudžetas, tikrai stipriai virš pusės metų užima paruošti ir patvirtinti TS ir sutartis, atlikti VP, pasirašyti sutartis ir atlikti pačius darbus.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąAišku galima vartytis iš gaidžio įrodinėjant, kad Šimašiaus laiku nuopelnas, kad staiga atnaujinamų gatvių kiekis 2023 metais Benkunsko kadencijos metu staiga pakilo min 5 kartus atsižvelgiant ir į nepilnus jo metus, bet nematyti realių faktų, kad ir iki tų 2021-2022 metų gal vos pusę tik siekė tai reikia sugebėti. Nemanau kad paprastam asfalto sluoksnio ir bordiūrų pakeitimui reikis super duper didelių sudėtingų projektų.
 Gal tie projektai paruošti buvo seniau, ok, bet kodėl n metų viskas dulkėjo stalčiuose, o dabar įvyko stebuklas ir pajudėjo?
 Bet aš tokius "laurus" geriau ir priskirčiau tam, kuris tuo giriasi. O senai kadencijai humanizuotas gatves, kuriomis mano širdis džiaugiasi.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šitą dar ilgai prisiminsim. Į vadovėlius bus galima traukti ateities kartoms.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Dauguma suplanuota, bet yra darbų kurie yra Benkūnsko nuopelnas, kaip pvz saltoniškių g. sankryžos rekonsturkcijos sabotažas.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Galbut kazkas neprimato, taciau vaizde After saligatvis yra kurkas platesnis nei Before. Paziureciau kaip jie praplatintu saligatvi be projekto paprastuoju remontu, gal turite tokiu pavyzdziu?Parašė dondc Rodyti pranešimąNet neabejoju, kad nebūtini jokie projektai, kad ir KPD zonoj. Net įvedant atskirą dviračių infrą, stumdant bortus, kreivinant gatvę keičiant eismo organizavimą (dviračių juosta ten vienpusis tik būtų) ir apsižioplinus, kad pritrūko centimetrų, nes ne taip paskaičiavo "Anthony & Co. prie VMS" – buvo viskas pagal pačių papaišytą schemą:
 
 After (2023 m.):
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Turime pavyzdžių ne tik kai šaligatvį be projekto praplatina, bet ir kai be jokio projekto jį nutiesia naujoje vietoje, bet visiškai jokių normų neatitinkančio pločio.
 Pvz. čia: https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/311153
 
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Buvo iš pusmetrinių (didesnių plytelių) viso 1,5 m, o viena plytelė buvo beveik apsinešusi žemėmis nuo šlaito. Nuvalė žemes ir praplatino vos 0,425 m. Jei buvo projektas nebūtų darbų sprendiniai keitinėjami, o statybos leidimą vargu ar būtų gavę paliekant šį stulpą dėl, kurio nesigauna STR atitiktis šaligatvio pločiui. Taip pat yra vietų kur trijų po 0,375 m pločio plytelių šaligatvis (per siauras būti legaliu, o medžiai irgi ne visur trukdė).Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
 Galbut kazkas neprimato, taciau vaizde After saligatvis yra kurkas platesnis nei Before. Paziureciau kaip jie praplatintu saligatvi be projekto paprastuoju remontu, gal turite tokiu pavyzdziu?
 
 Didžiausio kilometražo pavyzdys be projekto būtų 2018 m. nutiestas dviračių takas ir remontuotas šaligatvis per beveik visą Laisvės pr. jungiant kelis mikrorajonus. Antras pavyzdys Justiniškių g. nuo Rygos g. iki Laisvės pr., kur net panaikino lietaus surinkimo sistemą, nes matyt per žioplumą ir nebuvus vietoje nepamatė, jog reikia perpiešti esamą latakų sistemą ant naujos darbų schemos. Ten buvo pieštiniai Zuoko takai, tai sakykim "rekonstrukcija". Pilnai naujas dvirtakis, kurio niekada nebuvo atsirado visoje Architektų g., kur neatitinka legalaus išilginio nuolydžio ir yra tiesiog absurdas. Norint vis tiek daryti ten, buvo įmanoma padaryti legaliai, viena atkarpa net buvo aptarta ir išspręsta čia forume, pvz. prie "Litexpo".
 
 Edit: Aš asmeniškai nieko prieš darant be projektų, dėl to pats siūliau pvz. Latvių dviračių gatvės schemą dar ir dėl to, kad užbėgt įvykiams už akių ir nesuprojektuot blogose gatvėse, kaip yra planuojama, bet turi gautis bent maždaug gerai ir būtinai legaliai.Paskutinis taisė dondc; 2023.12.27, 16:59.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Platesnis, bet iš skirtingų plytelių, tai ten gal kažkosk techninis šaligatvis priklijuotas ar kas?Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
 Galbut kazkas neprimato, taciau vaizde After saligatvis yra kurkas platesnis nei Before. Paziureciau kaip jie praplatintu saligatvi be projekto paprastuoju remontu, gal turite tokiu pavyzdziu?
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne tik praplatino, bet ir įrengė: Saulės gatvėje nesiruošė net įrengti šaligatvio ištisai asfaltuodami palei 2019 m (ten šaligatvio net nebuvo). Įrengė kai aš su VMS pakariavau apie 3 mėnesius. Taip pat šaligatvį dalyje praplatino iš 70 cm pločio iki 1 m.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
 Galbut kazkas neprimato, taciau vaizde After saligatvis yra kurkas platesnis nei Before. Paziureciau kaip jie praplatintu saligatvi be projekto paprastuoju remontu, gal turite tokiu pavyzdziu?
 
 Beveik tas pats įvyko Paco gatvėje palei 2020.
 
 Jei dar atsiversčiau savo papkutę apie Antakalnio gatvių asfaltavimus ir šaligatvių tiesimus (ir ką jie ten pridarė) nenustebčiau jei ir ten kažkas pasimatytų.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ruošiamasi pirkti kapitalinio remonto darbus Riovonių g. Projektas:
 
 https://citify.eu/lt/ramaus-eismo-riovoniu-g/
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
 Paskutinis taisė Creatium; 2024.01.23, 13:11.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man labiau šitas protestas būtų įrodymas, kaip viena centrinių miesto gatvių galėtų būti uždaryta.Parašė rmss Rodyti pranešimąGatvių tvarkyt pagal galiojančius STR negalima nes nepravažiuos gaisrinės ir Janina su 4G autobusu, bet užstatyt viską griozdiškais traktoriais tai ok. 
 __________________________________________________ __________________________________
 
 Bužinskas: traktoriams apgadinus sostinės asfaltą, organizatoriai turės padengti tvarkymo išlaidas
 
 https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...box=1706013818„Mačiau sklando nuogąstavimai, kad neatlaikys asfaltas ar Gedimino pr. trinkelės. (...) „Grindos“ barstytuvai ir kita technika sveria ženkliai daugiau už šiandien atvažiavusius traktorius, o jų kiekis mūsų taip pat negąsdina. Keliais gali važiuoti tik tos transporto priemonės, kurių ašiai tenka ne didesnė nei 11,5 tonos apkrova. Būtent taip ir yra suprojektuoti visi keliai. O jei po šio renginio bus padaryta žala miesto infrastruktūrai, organizatoriai privalės padengti tvarkymo išlaidas. Puikus to pavyzdys – Kariuomenės paradas, kuomet nesėkmingai parkuojantis buvo išmalti Upės g. esantys bortai“, – socialiniame tinkle nurodė A. Bužinskas.
 
 
 Palyginimui. Galingiausias John Deere traktorius sveria 9,5 t, Lietuvos kariuomenės tankas (Haubica) - apie 50 t
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 John Deere spaudimas į gruntą 0,05-0,08 MPa, Leo-2 - 0,083 MPa.Parašė Kaid Rodyti pranešimą
 Palyginimui. Galingiausias John Deere traktorius sveria 9,5 t, Lietuvos kariuomenės tankas (Haubica) - apie 50 t
 
 
 - 8 patinka
 Comment








Comment