Būtų įdomu kaip ten jie išties sugalvoja kur eksvalduoti, nes tikrai jokios logikos nesimato. Kažką pudrino dėl lazerių skanavimo, gal jiems reikia prasivalyti lidar objektyvą. Dar vienas įdomesnių: Žygio g. (kur asfaltas visiškai lygus iki tiek, kad gyvenamaja zona tapkutė spaudžiama iki galo), Subačiaus g. didelis gabalas, kur prieš 4 metus keista danga (neatrodo susidevėjusi, o šaligatvis apgailėtino pločio). Kas įdomu, tai Šnipiškėse link NMC vėl nenumatyta sutvarkyti nei viena gatvė, panašu duodama vystytojams daryti kas išeina, o rajonas bus pigių vienas su kitu ryšio neturinčių sprendimų kratinys. 
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Va dėl šito dalyko opozicijos politikai privalo kreiptis į prokuratūrą ir kitas atitinkamas institucijas. Vyksta tiesiog piktybinis lėšų švaistymas. Daug dalykų galima nurašyti ant kompetencijų trūkumo ar elementaraus kvailumo, bet šiuo atveju net nežinau, neturiu jokio paaiškinimo. Labiausiai linkstu link to, kad gal VMS tokiu būdu tikrina ribas kaip nusikalstamai gali elgtis nesulaukdami realių pasekmių? Skamba kaip nučiuožusi sąmokslo teorija, bet kitų variantų tiesiog nesugalvoju.
 - 10 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Arba Kirkuto alėja, kurios dalyje net šaligatvio nėra... Blemba, VMS tereikėtų išleisti nutarimą, kad viso miesto mastu, kur eismo juostos, šaligatviai neatitinka šiuolaikinio STR, remontuojamos pagal STR. Ir tokiu nutarimu man atrodo net projektų ruošimo reikalavimą būtų galima apeiti tol kol neišlipama iš gatvės ribų - tiesiog paprasto remonto būdu įgyvendina STR ir viskas. Beje, projektų dabar net paruoštų nesilaikoma, tad...
 
 
 
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtų mano valia, aš visus grindinius atnaujinčiau. Senamiestis atrodytų žymiai jaukiau.
 O daug srautų turinčiose gatvėse, pvz kaip Konstitucijos pr/Kalvarijų g. sankryžoje galima dėti šlifuotą grindinį. Atrodys geriau nei asfaltas, laikysis ilgiau, jeigu reikės galima bus išimti grindinį kur reikia ir poro sudėti atgal.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai gerai, kad ne tavo valia.
 Estetika nėra vienintėlis faktorius priimant tokius sprendimus. Pvz., sukibimas su kelio danga yra gan svarbu, kas gan kenčia su grįstais paviršiais, komfortas - kitas svarbus dalykas. Taip pat klausimas, kiek jau ten ilgaamžiškesnis būtų tas paviršius kai pro jį judėtų Konstitucijos pr. srautai.
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Asfaltas mažiau patikimas. Galime tai pamatyti kas antroje stotelėje. Ten ne lygus asfaltas, o bangos.Parašė Riedutis Rodyti pranešimąTai gerai, kad ne tavo valia.
 Estetika nėra vienintėlis faktorius priimant tokius sprendimus. Pvz., sukibimas su kelio danga yra gan svarbu, kas gan kenčia su grįstais paviršiais, komfortas - kitas svarbus dalykas. Taip pat klausimas, kiek jau ten ilgaamžiškesnis būtų tas paviršius kai pro jį judėtų Konstitucijos pr. srautai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne tai, kad aš pritariu Vinecko, bet abu teiginiai neteisingi: karietomis mediniais ratais grindinys dar blogiau, nei šiuolaikiniais automobiliais su pakaba ir pneumatinėm padangom. Ilgaamžiškumu irgi grindiniai skųstis negali, gali tarnaut šimtmečius.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąGrindinio fanai nesupranta kad grindinys gerai laiko kai važiuoji arklio traukiamomis karietiomis ir subyra esant normaliam automobilių eismui. Asfaltas yra daug praktiškesnis dalykas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kas man keisčiausia, kad asfaltą visur lieja ir lies, o grindinio Trakų ir Basanavičiaus gatvėse kaip nesugeba sutvarkyti, taip nesugeba. Ir taip ištisais dešimtmečiais. Akyse tik blogėja vaizdas, hmm, reprezentacinėse gatvėse. Vietoje to renkamasi kovoti su troleibusų kontaktiniu tinklu, nes „teršia vaizdą“. Mistika kažkokia.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Deja Vilniaus Senamiestis iš dalies tiesiog ne iki galo pavykęs turistinis disneilendas turintis potencialo virsti užkampiu. Dėl gerokai numarinto VT ir Baltarusijos pasienio faktoriaus. Realus Centras manau yra vis dar nepastatomas Nacionalinis Stadionas ir miesto plėtra aplink Šiaurinę gatvę. Manau daug politikos čia sukasi. Realus Vilniaus centras turbūt formuosis netgi šiauriau nei NMC, kuris bus net ne Šiaurinis, o Pietinis Vilniaus naujojo centro pakraštys. Tiesiog įvyko Vilniaus amerikanizacija, išsipildžiusi vėlyvojo 1980s svajonė, o vokiška urbanistika yra spėju kryžiuočių užkariautojų urbanistika, ne amerikiečiai su analogiška laisvės kova kaip mūsų. Prie jūros ("kur valdė kryžiuočiai") ir keliose kurortuose (kur tiesiog pasisekė) tokia pasiliksim pasivaikščiojimams ir netgi šiokioms tokioms car free erezijoms iki tam tikro riboto lygio, kitur sunkiai...Parašė Kecal Rodyti pranešimąKas man keisčiausia, kad asfaltą visur lieja ir lies, o grindinio Trakų ir Basanavičiaus gatvėse kaip nesugeba sutvarkyti, taip nesugeba. Ir taip ištisais dešimtmečiais. Akyse tik blogėja vaizdas, hmm, reprezentacinėse gatvėse. Vietoje to renkamasi kovoti su troleibusų kontaktiniu tinklu, nes „teršia vaizdą“. Mistika kažkokia.Paskutinis taisė PoDV; 2025.04.22, 17:22.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Trakų g. turėtų būti kapitalinis remontas kažkada greit, nes jau prieš metus viešai projektą pristatinėjo. Jei tik nebus dėl kažko į stalčių padėję.Parašė Kecal Rodyti pranešimąKas man keisčiausia, kad asfaltą visur lieja ir lies, o grindinio Trakų ir Basanavičiaus gatvėse kaip nesugeba sutvarkyti, taip nesugeba.
 
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aha, o Rūdninkų st. irgi nežinia kiek kartų perklojo, bet vis provėžos siaubingos. Realiai veiktų nebent nešlifuotos trinkelės, paruoštos atlaikyti autobusų svorius, kaip stotelėje Rudaminoje. Bet tik įvažose, ir tikrai ne judrioj gatvėj ar sankryžoj.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Asfaltas mažiau patikimas. Galime tai pamatyti kas antroje stotelėje. Ten ne lygus asfaltas, o bangos.
 Comment


 
							
						






Comment