Parašė Vinecko
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 “Greitojo troleibuso paprasto troleibuso pagrindu labai sudėtinga.Parašė dondc Rodyti pranešimąUžsirovė SoulMulticast'as Tai noriu užjaust ir tuo pačiu pagirt su nauja el. svetaine. Tai noriu užjaust ir tuo pačiu pagirt su nauja el. svetaine. Atsakant į paskutinį teiginį: "Mažėja tik nereikalingas rezervas.", – tai tuo pačiu "didėja ir desperacijos perspektyva", t. y. netrukus, kai trulikai pasens, nenupirkus naujų, tai situacija iš esmės traktuotina, kaip blogesnė nei dabartinė, nes rezervo reikės ne mažiau nei dabar reikia. Atsakant į paskutinį teiginį: "Mažėja tik nereikalingas rezervas.", – tai tuo pačiu "didėja ir desperacijos perspektyva", t. y. netrukus, kai trulikai pasens, nenupirkus naujų, tai situacija iš esmės traktuotina, kaip blogesnė nei dabartinė, nes rezervo reikės ne mažiau nei dabar reikia.
 
 Kilo mintis, kaip ateityje galėtų atrodyti greitasis trūlų maršrutas – reiktų, pasirinkti pvz. 2 labiausiai apkrautus, pvz. 7'ą ir 2'ą trūlo trasas. Visiškai visu ilgiu padaryti A juostas, panaikint kalniukus, kaip Kęstučio g., ištiesinti kontaktinį tinklą, kaip pvz. pastarojoje foto matosi kampai, dar visur perdaryti tuos naujus iešmus, kad visada būtų greičiausia kryptis būtent tiems greitiesiems trūlų maršrutams skirta (pvz. dabar padaryta ties Spaudos rūmais 7'am trūlui lėčiausia konfiguracija, nes po estakada trūlas suka link centro, o 18'am trūlui greičiausia, nes jis tiesiai varo.
 Štai kodėl:
 1. Prie kiekvienos stotelės kur nestoja G troleibusas bus reikalingi 2 iešmai (prieš, kad G galėtų aplenkti ir po, kad grįžti į pagrindinius laidus.
 2. Padaryti A juostas visur ir paprastas troleibusas galės lėkti taip pat.
 3. Jeigu padaryti kokybišką KT atnaujinimą, priversti vairuotojus atidaryti visas duris, įvesti tokį dalyką kaip stotelės pagal pareikalavimą (Kauno pavyzdys kur visos stotelės pagal pareikalavimą) tai tas G maršrutas visoje trasoje taupys nedaugiau 3-5 minučių ir realiai nebus labai reikalingas.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar atsakau šioje temoje, nes nemažiau apie bendrą infrą visiems nei VT.
 
 Neturėjau minty, kad trūlai praleistų stoteles. Būtų galima PR'int, kaip tik, kad "greitieji" trūlai stojantys visur yra net geriau už dabartinius greituosius autobusus, nes kitomis priemonėmis proporciškai būtų galima pagerinti žymiai labiau nuo dabartinės padėties nei tik praleisti kelias stoteles. Visas greitis atsirastų dėl kontaktinio tinklo "greitinimo". Paminėjau ne "greitasis trūlo maršrutas", bet "greitoji troleibusų trasa", t. y. tos infros (tos greitosios trasos) vaisius skintų ne tik tie 2 konkretūs maršrutai, bet visi kiti maršrutai įriedėję į tą prasidubliuojančią trasą. Ten kaip tik reiktų išnaikinti visas įvažas, nes būtų vien A juostos, tada pagreitėtų ne tik 2 pasirinkti maršrutai, bet visi kiti dubliuojantys. Išskyrus ten, kur greitieji autobusai pravažiuoja, ir tai įverinti, ar negali jie persirikuoti toje atkarpoje, nes pvz. niekada nebūna sustojančių mašinų sankaupų. Dabar nuo Narbuto kalno ne greičio pedalas išminamas, net ne laisva eiga riedama žemyn, bet nuolat prilaikomas stabdis besileidžiant dėl kampuotų laidų.
 
 Esmė tokia: tais dviem kamieniniais maršrutais leisti važiuoti tik tiems patiems vairuotojams, kas didžiąja dalimi jau dabar yra. Juos koncentruotai išmokinti elgtis greitai arba surinkti labiausiai greitį mėgstančius vairuotojus. Stojimas kiekvienoj stotelėj būtų net geriau, nes patogiau keleiviui, laiko daug neatimtų, jei visur būtų A juosta ir praktiškai neliktų įvažų. Pvz. 7 trūlas dabar sutampa su G autobusu tik Narbute/Sietyno, kur G stoja ir nereikia įvažos, o Justiniškių g. kamščių laukuose ten nėra, tai laisvai gali greitasis apvažiuot antra juosta kur nestoja Sūduvių st. Pylimo g. (Reformatų st.) jau dabar apvažiuoja persirikiuodamas, nors ten kamščiai.
 
 Dėl kalniukų Kęstučio g. ir kitur:
 variantas gal iškilių nereguliuojamų perėjų vietose sudėt akmeninį grindinį / perpjautus riedulius? Reiktų tik mechaniškai pašiaušti, kad prireikus greitai stabdyt, būtų saugiau sustot nepraslydus. Galima perdaryt iškeltas pavienes perėjas ne sankryžose perpozicionuojant taip, kad "riedulinės perėjos" būtų visada už stotelių, tada trūlams pajudant iš kiekvienos stotelės, kai greitis visiškai minimalus, pravažiuojant per tokias perėjas nebūtų diskomforto. Jei reikia perėjų dažniau, kaip Kęstučio g., tai vis tiek nereiks trūlui stabdyt beveik iki nulio, kaip dabar. Na nuo riedulinio paviršiaus vibracija būtų prie greičio, bet taip stabdyti nereikėtų, o mašinas labiau paveiktų, tai prisabdytų, kaip dabar pristabdo prie iškiliųjų. Pėstiesiems (su ratukais) galima skersai lygias akmenų juostas sudėt, pvz. 1 neįgaliojo vežimo pločio perėjos centre.
 
 Reziume: trūlams ne dabartinį "greitojo autobuso maršruto standartą" taikyti, bet sukurti visiškai naują, "greitojo troleibuso trasos standartą", kur būtų tas tikrasis "VT kamienas". Ir bent čia turėtų būti A juostos 3,5 m STR'inio pločio, o ne 3,25 m.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nieko nereikia išradinėti. Reikia:
 1) Naujų suleidžiamųjų iešmų, išlygintų KT kreivių. Permontuoti, kur jie atgrubnagiškai sumontuoti (prie Spaudos rūmų). Užpirkti ne tik simetrinių, bet ir asimetrinių iešmų.
 2) VT juostų ten kur piko metu stringama (Kęstučio g. – nuo sankryžos su A. Mickevičiaus g.).
 3) Pakoreguotų tvarkaraščių, kurie skatintų važiuoti greitai, o ne vilktis.
 4) Panaikinti perėjų iškėlimą, vietoje to prieš ir už perėjos (kad nekiltų noras zigzagu apvažiuoti) dėti gulinčius policininkus su tarpais tiksliai paskaičiuotais pagal troleibusių ašių pločius.
 
 Viskas.
 Lietuva visiems.
 - 11 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kam projektuoti tiesią lygią gatvę, jei pagrindinis kelias nusuka šonan? Nu bent kokį vingį ar bent nepertraukiamą taką per šalutinę gatvelę... Ne?Parašė Creatium Rodyti pranešimąViršilų g. sužymėta visa teritorija, matyt prasidės gatvės rekonstrukcijos darbai.
 
 Projektas (čia projektiniai pasiūlymai, bet galutinis projektas esmingai nesiskiria):
 
  
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ai nu va, visgi keitėsi. Ir perėjos zebras pranykoParašė Creatium Rodyti pranešimąVingis, bent šioks toks, bus.
 
 Techninis projektas:
 
  
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man kyla tik vienas klausimas. Kam reikalinga tokia “A juosta”, vedanti į 2TP? Išlaipinimui galima buvo padaryti tiesiog įvažą, o su likusią dalimi pažaisti, kad tikrai nedaugiau nei 30km/h.Parašė Creatium Rodyti pranešimąVingis, bent šioks toks, bus.
 
 Techninis projektas:
 
  
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Išnešt stotelę per vieną juostą (pamirškit įvažas), o kitur padaryti stovėjimo vietas. Būtų easy, BET, vakarais visa antra juosta ir net sankryža su Justiniškių g. būna užimta autobusais laukiančias į degalinę. O būna vakarų, kai abi juostos užimtos transporto priemonėmis ir net depo valytojos eina per jas gatvėje. Jie čia taip procesus optimizavęParašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Man kyla tik vienas klausimas. Kam reikalinga tokia “A juosta”, vedanti į 2TP? Išlaipinimui galima buvo padaryti tiesiog įvažą, o su likusią dalimi pažaisti, kad tikrai nedaugiau nei 30km/h.  
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Atkarpa beveik baigta, bet dar pilnai neatidaryta. Karaliaučiaus g. šalia J. Bretkūno g.:Parašė Creatium Rodyti pranešimąKaraliaučiaus g. atkarpa, Vištyčio g., J. Bretkūno g. atkarpa
 
   
 
 https://citify.eu/lt/karaliauciaus-g...uno-g-atkarpa/
 
 
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Suksis pabaigoje. Per Citify galite pasižiūrėti, kad numatyta apsisukimo vieta.Parašė Sula Rodyti pranešimąNelabai suprantu iš nuotraukų, kaip važiuotų autobusas, jeigu Karaliaučiaus g. toliau veda į gruntinį vieškelį, o Bretkūno g. vidurinė dalis iš esmės neegzistuoja.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ten , kur "Karaliaučiaus g. atkarpa nuo Smalinės g."?Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Suksis pabaigoje. Per Citify galite pasižiūrėti, kad numatyta apsisukimo vieta.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniuje pradedamas gatvių remonto sezonas: sostinėje nebeliks prastos būklės gatvių, bus remontuojami tiltai
 
 https://vilnius.lt/naujienos/vilniuj...hELrEaBe7R2Ijw
 
 Žemėlapis
 
 Senamiesti toliau negailėstingai asfaltuos, net tokią gatvę, kaip Liejyklos, kur danga puikios būklės ir joje mėgstama pademonstruoti auromobilių įsibėgejimo galimybes (o ypač vakarais ir naktimis)
 
 
 
 - 8 patinka
 Comment







Comment