Parašė Bmweda
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Šiaurinės gatvės jau mūsų karta nesulauks.Parašė Blaze Rodyti pranešimą
Šiaurinė gatvė irgi užutėkis, kam reikia važiuoja per Ozo.
Liubarto pastatė sovietų saulėlydyje. Nevisai aišku, ką jie ten planavo.
Comment
-
Turėjo būtų 4 juostų gatvė palei Nerį. Planuota, kad eis po pėsčiųjų tiltu, ir turėjo išlįsti iš Žvėryno maždaug ten kur dabar Sėlių – Narbuto g. sankryža, ir eiti šiauriau Narbuto gatvės į Laisvės – Justiniškių g. sankryžą. Buvo numatyta kaip alternatyva Narbuto g.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Šiaurinės gatvės jau mūsų karta nesulauks.
Liubarto pastatė sovietų saulėlydyje. Nevisai aišku, ką jie ten planavo.Lietuva visiems.
Comment
-
Mano paskutinis atsakymas šia tema.Parašė Sula Rodyti pranešimąDiskusiją apie VMS reiktų gal kelti kitur?
Šiaip jau tam, kad skelbti VMS nusikaltėliais reikia turėti svarių įrodymų.
Juolab, kad VMS aukščiausias organas yra renkama Taryba, meras irgi renklamas tiesiogiai. Vadinasi, rinkėjai kas 4 metus valdžion renka nusikaltėlius.
Kita vertus, net keli pažįstami dirbo VMS administracijoje žemutinėse grandyse, kur jų veikla buvo pilnai kontroliuojama vadovybės, be jokių interpretacijų ir už žemesnį nei rinkos uždarbį.
Be to, kam teko susidurti, tai prieš 20 metų savivaldybėje vyko santykinai dar blogesni dalykai, su tiesioginės korupcijos apraiškom. Beje, reikalai rutininiame lygyje ženkliai susitvarkė prie 2-ojo Zuoko, nors tuomet jis pats figūravo skandaluose.
Jums dar apsiverčia liežuvis racionalizuoti po viso to ką pridirbo VMS per keletą metų ir su iniciatyva varo toliau? Man šiandien užteko Paco g VĖL pamatyti vaiko vežimėlį vedant asfaltu (nes realiai negalima naudotis šaligatviais), kad kaip bepavadinsi VMS veikėjus man yra beveik paskutinėje vietoje. Sociopatai - kaip šitas apibūdinimas? Geriau?
Taip, taip išeina išrinko. Seime sėdi nuteistas - va prašau oficialus nusikaltėlis sėdi ir dar aukštesniame valdymo organe, dar keli kuriems ikiteisminiai tyrimai pradėti. Ir ką?
Strėlės iš manęs lekia tiems, kurie:
1. Atsakingi už tai kas daroma
2. Nepriklausomai kokios grandies žmonėms, kurie nenutiesdami bent jau 1,5 pločio šaligatvio kur jo nėra man tėškia į akis ,,Pėstieji nenumirs''. Arba patylėtų, arba pasakytų kas atsakingas už sprendimų priėmimą, tuomet nebūtų jiems skirtų strėlių.
Bent jau šaligatvių klausimą buvo galima prieš n metų išspręsti įvedus reikalavimą, kuris skambėtų maždaug taip: ,,Šiuolaikinių STR standartų neatitinkančioms gatvėms arba ruošiamas projektas, arba, jei išeina, šaligatviai platinami, įrengiami perteklinio asfalto, pievų sąskaita.''. Toliau pasistengsiu net nebekomentuoti, nes atvirai sakant nuo tokių racionalizuacijų darosi bloga.
Neturiu jokio noro pyktis. Bet tai ką reikia pasakyti - pasakysiu. Taika.
- 13 patinka
Comment
-
Panerių gatvės juostų žymėjimas baigtas. Sveiki sugrįžę į 1970.
(Sorry už kokybę, bet esmė matosi)
Nepasikeite absoliučiai NIEKO. Kaip ir tikėjausi - padarytas blogiausias variantas, kur pakeitus bortus ir perasfaltavus visą gatvę juostų žymėjimą paliko 1:1 tokį, koks ir buvo prieš tai - vietomis visiškai absurdiškos 6 metrų pločio juostos tik klaidinančios vairuotojus. Vietoj to, kad visą gatvę padaryti bent 2x1, ji palikta 1x1 ir tik prieš sankryžas į tą patį plotą stebuklingai telpa visos 3 juostos.
Gale video matote išvis absurdų absurdą - tuščiame skersame parkinge stovi busiukas ir dėl jo ilgio tenka apvažiuoti per antrą juostą, nors ir pėstiesiems nebeliko vietos.
Remonto metu mes Grindai komentaruose siūlėme įvairius variantus: 2x1, parkingas gatvės šonuose ir t.t. Galiausiai buvau užblokuotas jų FB paskyroje.
Ikišus maksimaliai įmanomą JŪSŲ pinigų kiekį į Panerių g. kapitalinį remontą neištaisytos jokios klaidos ir eismas joje nei vienoje vietoje nepatobulėjo niekam - nei vairuotojams, nei dviratininkams nei pėstiesiems.
Klipo viduryje apie 1:25 min matosi sankryža su Algirdo gatve - čia išvis kažkoks kosmosas, protu nesuvokiama kam yra paliktos tokio pločio DVI juostos, kai galima buvo padaryti bent 3. Juk 3 yra tokio pat pločio sankryžoje su Švitrigailos. (O pagal STR tilptų ir visos 4).
Aš esu pakraupęs nuo to kaip VMS ir Grinda spjauna mums visiems į veidą darydami tokias nesąmones, jau nekalbu apie tai, kad toks žymėjimas neatitinka nei vieno techninio reglamento ir yra neteisėtas.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2024.04.30, 00:03.
- 23 patinka
Comment
-
Na ne visai taip. Plati Liubarto gatvė tapo istoriškai - tą galima pamatyti iš dviejų pastatų lokacijos - medinio namo ties Kuroneko ir Kinesos kitoje gatvės pusėje. Maždaug 50-aisias ją užstatė stalinistiniais dviaukščiais, išlaikant prieš tai buvusias raudonąsias linijas. Čia buvo batų fabrikas (dabar Achemos ofisas), netgi Kęstučio g. 9 priešais fabriką veikė valgykla "Laimė". Statant tiltą buvo pasinaudota plačia gatve, iškirsta medžių alėja ir išplatinta važiuojama dalis. O autostrada buvo planuojama iš Kęstučio g. per tiltą į Čiurlionio g. pusę, bet tai liko tik planuose. Antra plati Liubarto gatvės dalis tarp Kęstučio ir Birutės gatvės tebeegzistuoja.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Liubarto pastatė sovietų saulėlydyje. Nevisai aišku, ką jie ten planavo.
- 3 patinka
Comment
-
nesuprantu kodel elementariai ten negalima perbraizyt 2 plius 1? suprantu teks palaukt sustojus autobusamsParašė SoulMulticast Rodyti pranešimąPanerių gatvės juostų žymėjimas baigtas. Sveiki sugrįžę į 1970.
(Sorry už kokybę, bet esmė matosi)
Nepasikeite absoliučiai NIEKO. Kaip ir tikėjausi - padarytas blogiausias variantas, kur pakeitus bortus ir perasfaltavus visą gatvę juostų žymėjimą paliko 1:1 tokį, koks ir buvo prieš tai - vietomis visiškai absurdiškos 6 metrų pločio juostos tik klaidinančios vairuotojus. Vietoj to, kad visą gatvę padaryti bent 2x1, ji palikta 1x1 ir tik prieš sankryžas į tą patį plotą stebuklingai telpa visos 3 juostos.
Gale video matote išvis absurdų absurdą - tuščiame skersame parkinge stovi busiukas ir dėl jo ilgio tenka apvažiuoti per antrą juostą, nors ir pėstiesiems nebeliko vietos.
Remonto metu mes Grindai komentaruose siūlėme įvairius variantus: 2x1, parkingas gatvės šonuose ir t.t. Galiausiai buvau užblokuotas jų FB paskyroje.
Ikišus maksimaliai įmanomą JŪSŲ pinigų kiekį į Panerių g. kapitalinį remontą neištaisytos jokios klaidos ir eismas joje nei vienoje vietoje nepatobulėjo niekam - nei vairuotojams, nei dviratininkams nei pėstiesiems.
Klipo viduryje apie 1:25 min matosi sankryža su Algirdo gatve - čia išvis kažkoks kosmosas, protu nesuvokiama kam yra paliktos tokio pločio DVI juostos, kai galima buvo padaryti bent 3. Juk 3 yra tokio pat pločio sankryžoje su Švitrigailos. (O pagal STR tilptų ir visos 4).
Aš esu pakraupęs nuo to kaip VMS ir Grinda spjauna mums visiems į veidą darydami tokias nesąmones, jau nekalbu apie tai, kad toks žymėjimas neatitinka nei vieno techninio reglamento ir yra neteisėtas.
"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Na grindą tai galima suprast - ką VMS liepia, tą ir daro. Aišku blokuot FB tai žema.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąAš esu pakraupęs nuo to kaip VMS ir Grinda spjauna mums visiems į veidą darydami tokias nesąmones, jau nekalbu apie tai, kad toks žymėjimas neatitinka nei vieno techninio reglamento ir yra neteisėtas.
- 3 patinka
Comment
-
Jeigu maršrutas leidžia stengiuosi eiti per Liubarto tiltą, nes ten šaligatvis per siauras dviračiams (Žveryno tilte pernai du kartus dviratininkai į mane trenkėsi).Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
Pavyzdys netinka, ne tas kontekstas, nes ten nėra jokių srautų, ten užutėkis, kam reikia, eina per Žvėryno tiltą
Comment
-
Negalima, nes kaip FB rašo "sofos ekspertai": ten yra magistralinių autobusų ir kamazų trasa - nebepravažiuosParašė DeSadas Rodyti pranešimą
nesuprantu kodel elementariai ten negalima perbraizyt 2 plius 1? suprantu teks palaukt sustojus autobusams
- 11 patinka
Comment
-
Su eismo juostų pločių reikalas tik tas, kad jų mada turi nemažą potencialą įtakoti tavo sveikatą ar netgi gyvybę, skirtingai, nei kelnių plotis.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąSu tom juostom, tai kaip su paauglių kelnėmis. Kažkada buvo madingi kliošai, plačios kelnės, vėliau siauros pankiškos, dabar vėl reiveriškos plačios.
- 15 patinka
Comment
-
Kelnių mada irgi įtakoja sveikatą. Gyvybę irgi, tiesa ateities. Tiek vyrams, tiek moterimsParašė John Rodyti pranešimą
Su eismo juostų pločių reikalas tik tas, kad jų mada turi nemažą potencialą įtakoti tavo sveikatą ar netgi gyvybę, skirtingai, nei kelnių plotis.
- 2 patinka
Comment
-
Skirtumas tik tas, kad kelnes gali kiekvienas individualiai pasirinkti, o gatvių plotis ir to pasekmės priklauso, pasirodo, nuo mero populizmo.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kelnių mada irgi įtakoja sveikatą. Gyvybę irgi, tiesa ateities. Tiek vyrams, tiek moterims
Paskutinis taisė Perfect; 2024.05.03, 17:23.
- 8 patinka
Comment
-
Kelnes irgi renkasi pagal marketingo populizmą. Nedidelis skirtumas nuo mero. Ir abiem atvejais ta pati bėda - jei nori teisingų alternatyvų, reikia ratais kvadratais ieškot tinkamų variantų kai užeina durnos mados.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Skirtumas tiktas, kad kelnes gali kiekvienas individualiai pasirinkti, o gatvių plotis ir to pasekmės priklauso, pasirodo, nuo mero populizmo.
Comment
-
Vertimą į sceną, google translate kol kas video nemoka verstParašė alga Rodyti pranešimąVisuomenė be spalvinės kelnių diferenciacijos neturi tikslo!
https://youtu.be/gcOXSSfODQc
Comment






Gaila nesimato ženklo 40, kurio niekas nesilaiko, važiuojama dvigubai greičiau, nes juostų pločiai labai ne pagal STR padaryti
Comment