Parašė Julius.ste
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Po Trakų, Radvilaitės, Maironio g pristatymų pradedu įtarti, kad teiginiai apie pločių saugojimus, šaligatvių iškilimo saugojimus yra įžūlus ciniškas melas selektyviai, priklausomai nuo objekto, pagal poreikį bandant išvengti atsakomybės, tinkamų sprendinių parinkimo, projektavimo ir taip toliau...
 - 5 patinka
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar viena eksvaldizuojama nuovaža iš Geležinio Vilko g. į Ozo g. link Kareivių g.:
  
 
 Spėkit, kuris variantas:- Panaikinama nenaudojama eismo juosta ir visa nuovaža lieka vienodo pločio;
- Išasfaltuojama taip, kaip yra dabar, viską įgranitizuojant ir švaistant pinigus pertekliniam asfaltui?
 
 P.S. duodu kepurę pri.... kad ir eismo juostas sužymės taip pat, ir visi vėl draugiškai be reikalo rikiuosimės ties susiaurėjimu dairydamiesi, ar koks BMW neatskrenda antrąja juosta apšokęs tris mašinas.
 - 17 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ten dvi juostos turi likti, nes dabar kai yra dvi juostos jau ir taip yra užkemšama Geležinio Vilko g. iki Žalgirio g. Jeigu liks tik viena juosta, tai tada Žalgirio g. sankryža piko metu bus nepravažiuojama.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąDar viena eksvaldizuojama nuovaža iš Geležinio Vilko g. į Ozo g. link Kareivių g.:
  
 
 Spėkit, kuris variantas:- Panaikinama nenaudojama eismo juosta ir visa nuovaža lieka vienodo pločio;
- Išasfaltuojama taip, kaip yra dabar, viską įgranitizuojant ir švaistant pinigus pertekliniam asfaltui?
 
 P.S. duodu kepurę pri.... kad ir eismo juostas sužymės taip pat, ir visi vėl draugiškai be reikalo rikiuosimės ties susiaurėjimu dairydamiesi, ar koks BMW neatskrenda antrąja juosta apšokęs tris mašinas.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O jeigu dar trečią juostą pastatytų, tai išvis išspręstų kamščių problemą, nes, kaip žinia, tiesiog pridedant papildomą juostą, kamščiai stebuklingai dingstaParašė luknas Rodyti pranešimą
 Ten dvi juostos turi likti, nes dabar kai yra dvi juostos jau ir taip yra užkemšama Geležinio Vilko g. iki Žalgirio g. Jeigu liks tik viena juosta, tai tada Žalgirio g. sankryža piko metu bus nepravažiuojama.  
 - 20 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kokiu paros metu pilnai sustoja "užkemšama" GV nuo Žalgirio g.? Dar neesu tokio fenomeno matęs. Pilnus sustojimus pirmoje juostoje tokiose vietose dažniausiai sukelia nebent agresyviai užlindinėjantys antraeiliai. O susigrūdimas 2 juostom į ozo g. tik dar labiau prailgina išvažiavimą, nes ko jau ko, bet užtrauktuko principu sklandžiai važiuoti tai nemokame kaip tauta.
 - 13 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš G.V. į nuovažą įvažiuojama viena juosta, iš nuovažos į Ozo g. išvažiuojama viena juosta. Kaip perteklinės 125 metrų ilgio juostos panaikinimas (kuri yra naudojama tik eilinio pacuko su 20 metų senumo slyva paachujelinimui apšokant tris mašinas pirmoje juostoje) pavers Žalgirio g. sankryžą nepravažiuojama? Eilinį kartą įsitikinu, kad logikos gabumais asfalto laukų mylėtojai nepasižymi - tą įrodo ir Romo numestas like'as.Parašė luknas Rodyti pranešimą
 Ten dvi juostos turi likti, nes dabar kai yra dvi juostos jau ir taip yra užkemšama Geležinio Vilko g. iki Žalgirio g. Jeigu liks tik viena juosta, tai tada Žalgirio g. sankryža piko metu bus nepravažiuojama.
 - 13 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar tikrai?Parašė luknas Rodyti pranešimą
 Ten dvi juostos turi likti, nes dabar kai yra dvi juostos jau ir taip yra užkemšama Geležinio Vilko g. iki Žalgirio g. Jeigu liks tik viena juosta, tai tada Žalgirio g. sankryža piko metu bus nepravažiuojama.
 
 Jei tikrai kamsčiuojasi ten, ar dėl 15 min kamščio yra racionalu asfaltuoti 8 metrų važiuojamąją dalį ir daryti chaotišką eismą? Kaštų ir naudos analizė?
 
 Paskutinis taisė Kaid; 2024.05.14, 10:04.
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Labas rytas - ten jau turbūt porą metų ties perėja yra susiaurinta iki vienos juostos.
 
 https://maps.app.goo.gl/xwVg43ebkS6ZkNre8
 
 Parašė luknas Rodyti pranešimą
 Ten dvi juostos turi likti, nes dabar kai yra dvi juostos jau ir taip yra užkemšama Geležinio Vilko g. iki Žalgirio g. Jeigu liks tik viena juosta, tai tada Žalgirio g. sankryža piko metu bus nepravažiuojama.Paskutinis taisė Nitro; 2024.05.14, 10:10.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš irgi nematau poreikio antrai juostai, tuo labiau, kad jos nauda labai abejotina.
 
 Kur vertėtų galvoti apie antros juostos, arba bent atsarginės įrengimą, analogiškoje situacijoje yra ties Gariūnais išvažiavimas nuo Gariūnų į A1 - ten jei kokia avarija miršta visas išvažiavimas į A1.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žalgirio ir Geležinio Vilko g. sankryža yra intensyviausia Vilniuje - apie 120000 (2023 m). Saugiau kai automobiliai stovi nusukime, nes jų telpa dvigubai, negu jie stovi Geležinio Vilko g. ir ten pastoviai susidaužo.Parašė Kaid Rodyti pranešimą
 Ar tikrai?
 
 Jei tikrai kamsčiuojasi ten, ar dėl 15 min kamščio yra racionalu asfaltuoti 8 metrų važiuojamąją dalį ir daryti chaotišką eismą? Kaštų ir naudos analizė?
 
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Apart nachalų, kas dar ten važiuoja į laikiną antrą juostą ir apvažinėja kamštį?Parašė luknas Rodyti pranešimą
 Žalgirio ir Geležinio Vilko g. sankryža yra intensyviausia Vilniuje - apie 120000 (2023 m). Saugiau kai automobiliai stovi nusukime, nes jų telpa dvigubai, negu jie stovi Geležinio Vilko g. ir ten pastoviai susidaužo.
 
 Ten pagelbėtų nebent ilgesnė lėtėjimo juosta GV
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Į papildomų juostų temą. Labai geras pavyzdys šiuo metu yra Sukilėlių gatvėje (nuo Drujos g. iki Rasų kapinių). Dėl vykdomų darbų paliekama viena juosta pravažiavimui, bet stebėtinai mažesni kamsčiai, eismas vyksta ramiau, sklandžiau, nėra užkišinėtojų ir nardytojų, važiuojama mažesniais tarpais ir mažesniu greičiu, o tai reiškia tuo pat metu gali daugiau automobilių pravažiuoti, įsiliejimas į Drujos gatvę daug saugesnis ir nėra blaškymosi tarp pasirinktos juostos.
 
 Nelabai įsivaizduoju, kaip tai perteikti vaizdiškai, nebent tik su pakeltu dronu, o kas netiki, kviečiu prasivažiuoti.
 Galiu daryti išvadą, kad eismo juostų kiekis pralaidumui mieste nekelia, nes greitis ne tas.
 
 
 Šiuo metu Sukilėlių gatvės intesyvumas yra apie 400-500 aut. per val., kai vienos eismo juostos maksimalus pralaidumas yra iki 2000 aut. per val.
 
 
 Pavyzdys, kaip galėtų atrodyti gatvė, jei būtų atlikti skaičiavimai ir tyrimai:
 
 
 Pavyzdys Nr. 2:
 Paskutinis taisė Kaid; 2024.05.15, 10:40.
 - 15 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Esminis momentas. Nes kol kas Eksvaltas Bortunskas panašu jog remiasi tik kažkienio teoriniais pasvaičiojimais, pvz. tokiais kaip šis:Parašė Kaid Rodyti pranešimąkaip galėtų atrodyti gatvė, jei būtų atlikti skaičiavimai ir tyrimai:
 Saugiau kai automobiliai stovi nusukime, nes jų telpa dvigubai, negu jie stovi Geležinio Vilko g. ir ten pastoviai susidaužo  
 
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniuje rekonstruos Riovonių gatvę
 
 Naujoji Riovonių ir Riovonių gatvės įsikūrusios pramoniniame Vilkpėdės rajone. Gatvių remontas vyks dvejais etapais. Naujoji Riovonių gatvė nuo Savanorių prospekto iki geležinkelio tunelio – tai dviejų juostų intensyvaus eismo gatvė, kuria dažniausiai naudojasi krovininis transportas, vykstantis į pramonės į įmones ir iš jų. Dėl intensyvaus sunkiasvorių transporto priemonių srauto gatvės danga susidėvėjusi, duobėta ir provėžuota. Atkarpoje nuo Savanorių prospekto iki sankryžos su Skaistvario gatve bus paklota nauja bus atitrauktas nuo važiuojamosios kelio dalies, vienoje pusėje bus įrengtas ir dviračių takas.
 
 Pertvarkoma ir sankryža su Skaistvario gatve. Dėl pėsčiųjų saugumo – vairuotojai prieš pakilimą sumažina greitį – sankryža bus iškili. Kartu su remontu bus atnaujintos ir esamos autobusų laukimo stotelės. Abiejose gatvės pusėse tarp Savanorių pr. ir Skaistvario g. numatytos lygiagrečios automobilių stovėjimo vietos.
 
 Nuo geležinkelio tunelio iki Riovonių g. 107 – antrasis gatvės remonto etapas. Iki Pakalniškių gatvės dangos konstrukcija pritaikyta ir krovininio transporto eismui, o jau nuo sankryžos į atliekų aikštelę prasideda individualių gyvenamųjų namų zona, todėl ir projektiniai sprendiniai buvo parinkti atsižvelgiant į gyventojų pasiūlymus, pateiktus projektinių pasiūlymų viešinimo metu.
 
 Nuo minėto įvažiavimą į aikštelę bus bendro judėjimo gatvė – pėsčiųjų, dviratininkų ir transporto eismas vyks kartu, todėl šaligatviai atskirai neprojektuojami. Gatvės danga numatyta iš trinkelių, tad vairuotojai turėtų būti itin dėmesingi. Sankirtose su akligatviais numatyti dangos išplatinimai – aikštelės. Sankryžos taip pat bus pakeltos siekiant eismo saugumo eismo dalyviams. Bus įrengtas apšvietimas.
 
 Ruožo pabaigoje numatytas transporto apsisukimo žiedas.
 https://vilnius.lt/lt/2024/05/15/vil...iovoniu-gatve/
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gramatika ir pamesti žodžiai, tai nesikeikiant, ragai. Čia DI gal rašė?Parašė Creatium Rodyti pranešimą
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Verkių g. žiedas sužymėtas horizontaliai važiuojamojoj daly įvairios spalvos punktyrais. Žymėjimai užsibaigia ties 1m išvažiavimuose. Esama danga tai šiaip liūdnoka. Asfaltuos? https://www.google.com/maps/@54.7220...8192?entry=ttu
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kuris laikas tekdavo kasdien po porą kartų pro tą žieduką važiuoti - ypač patinka išvažiavimas iš žiedo Žvalgų g. link, kaskart dantis sukandi kad kažkas nesulūžtų.. Ne keista, nes krūvis milžiniškas dangai, auto eismo daug priedo VT išvažinėjantys po miestą.Parašė Chiuvakas Rodyti pranešimąVerkių g. žiedas sužymėtas horizontaliai važiuojamojoj daly įvairios spalvos punktyrais. Žymėjimai užsibaigia ties 1m išvažiavimuose. Esama danga tai šiaip liūdnoka. Asfaltuos? https://www.google.com/maps/@54.7220...8192?entry=ttu
 
 Gal prie to pačio ir Žvalgų g. pabandys įveiklinti - kamštis kiaurą parą link Žirmūnų važiuojant, šaligatvių nėra, pėsčiųjų perėja tik netoli Norfos, kai jos būtina ties sankryža su Verkių g. nes kitaip po ratais reikia lysti, nėra jau ką kalbėti apie dviračių takus. Garažiukai greta gatvės atitinka statusą. Suprantu, laukia Verkių VT pertvarka tada gal ir pajudės, bet pamenu Šimašius sakė kad tik po Šiaurinės gatvės projekto bus apsiimama šita gatve, berods terminas 2030 m. - absurdas. Kaip tokiai judriai gatvei, infrastruktūra yra labai prastoje būklėje.Paskutinis taisė Laure23; 2024.05.16, 10:31.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Antra juosta galėtų likti tik kaip tiems, kas į Neste degalinę nori užsukt.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Apart nachalų, kas dar ten važiuoja į laikiną antrą juostą ir apvažinėja kamštį?
 
 Ten pagelbėtų nebent ilgesnė lėtėjimo juosta GV
 Comment






Comment