Jeigu šiemet perasfaltuos vos ne visas blogos būklės gatves, o ateinančiais metais kasmet skirs panašų procentą infrai, kaip dabar (virš 70 mln. Eur), tai tikrai gali daryt tuos didesnius projektus, po vieną-du kasmet.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O nx tada asfaltuot geros būklės gatves?Parašė Creatium Rodyti pranešimąJeigu šiemet perasfaltuos vos ne visas blogos būklės gatves
 Vakar pravažiavau Narbuto gatve žemyn. Vietomis atrodė, kad žvyrkelis mažiau kratytų. Bet Valdelio tvarko geros būklės Konstitucijos pr, kad po langais gražiai atrodytų.
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kartais paprasčiausias atsakymas paaiškina viską geriausiai: Valdelio tikslas yra mesti kuo daugiau pinigų į kelių tiesimą, vieną korumpuočiausių verslų Lietuvoje su milžiniškais 'atkatais', greičiausiai dėl korupcinių tikslų. Galbūt netiesiogiai gaunant 'atkatus', o per 'ranka ranką plauna' tipo paslaugas kitose srityse ir panašias schemas. Būtent dėl to yra:
 - perasfaltuojamos gatvės, kurių nereikėjo perasfaltuoti (kaip Konstitucijos prospektas ar daugybė gatvių centre)
 - asfaltuojama per plačiai net kai yra vietai padarytas projektas (kaip Kudirkos/Sierakausko kampas)
 - perdaromi projektai už daug ir į brangesnius vien tam, kad liktų daugiau vietos asfaltavimui (kaip dviračių tako projektas tarp Baltojo ir Žaliojo tiltų)
 
 Valdelis nėra durnas, jis yra korumpuotas sukčius, kuris protingai išnaudoja automarozinius miesto gyventojų sentimentus asmeninės naudos gavimui.
 - 13 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kad jūsų žodžiai nueitų jiems į ausis ir taip ir darytų. Tie projektai bent kiek atpirktų žalą miestui, kuri dabar daroma taškymosi asfaltu ir sovietmečio įbetonavimo pavidalu. Jei keleto ateinančių metų eigoje tie infros pinigai bus nukreipti taip reikalingų dviejų lygių infros ir gatvių tiesimui, bus labai gerai.Parašė Creatium Rodyti pranešimąJeigu šiemet perasfaltuos vos ne visas blogos būklės gatves, o ateinančiais metais kasmet skirs panašų procentą infrai, kaip dabar (virš 70 mln. Eur), tai tikrai gali daryt tuos didesnius projektus, po vieną-du kasmet.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal vien keikiant dėl asfalto keitimo objektyvumo dėlei reikėtų nors kiek teigiamai atsiliepti dėl 40 metų neliestų šaligatvių keitimo.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Teisybės dėlei, seni šaligatviai pradėti atnaujinti dar prie Šimašiaus.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąGal vien keikiant dėl asfalto keitimo objektyvumo dėlei reikėtų nors kiek teigiamai atsiliepti dėl 40 metų neliestų šaligatvių keitimo.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Apie šio projekto viešinimą buvo rašyta 2022 m. spalį. Prireikė metų ir 10 mėnesių gauti leidimui.
 https://www.miestai.net/forumas/foru...58#post1998358
 
 Atrodo, nebeliko jungiamojo nuo Autobusų parko link į bevardę gatvę Žirmūnų gatvės
   
 
 Made in Vilnius 2024.08.03
 Gautas leidimas rekonstruoti Verkių gatvės 500 m atkarpą
 Šią savaitę Vilniaus miesto administracija savivaldybė išdavė leidimą rekonstruoti 500 m ilgio Verkių gatvės atkarpą tarp Verkių–Kareivių ir Verkių–Žirmūnų gatvių sankryžų. Taip pat minėtoje Verkių gatvės atkarpoje numatomas dviračių ir pėsčiųjų takai.
 Ties žiedine sankryža numatomas dešinysis posūkis iš Verkių gatvės į Žirmūnų gatvę aplenkiant įvažiavimą į žiedinę sankryžą.
 
 „Siekiant, kad viešasis transportas gebėtų pravažiuoti be didesnių kliūčių, lokaliai, ties gatvės ašies horizontaliąja kreive gatvės važiuojamoji dalis būtų praplatinama iki 7,0 m pločio. Projektiniai sprendiniai ties Verkių–Žirmūnų gatvių sankryža (šalia autobusų parko) būtų sujungiami su anksčiau parengto gretimo projekto „Žirmūnų g. sankryžos su jungiamuoju keliu, jungiamojo kelio nuo Žirmūnų g. iki Verkių ir Verkių g. nuo sankryžos su jungiamuoju keliu iki Žvalgų g., Vilniaus m., rekonstravimo projektas“ sprendiniais
 
  https://madeinvilnius.lt/transportas...a-ir-platinti/ 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš neteigiau nieko dėl Šimašiaus, tik norėjau pasakyti, kad daug riksmo čia atseit vien asfaltuoja dabar. Šaligatvių tikrai daug keičia taip pat.Parašė Sula Rodyti pranešimąTeisybės dėlei, seni šaligatviai pradėti atnaujinti dar prie Šimašiaus.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nelabai išeina politikų kaltinti, kad jie vykdo visuomenėj populiarią politiką. Net priešingai, tai jų pareiga. VLR svaidosi korupcijos kaltinimais, bet balsų "pirkimas" darant tai, kas liaudžiai patinka yra tiesiog tai, kaip veikia demokratija.Parašė spekas Rodyti pranešimąDar galima pridėti balsų ''pirkimą'' tokiais asfaltavimais.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 
 Rekonstruojama Fabriko gatvė (RK 4707 Lentvaris - Užukampis - Dobrovolė).
 Kol vyksta šios gatvės rekonstrukcija ir po potvynio iškilo problemų su Mūrinės Vokės tiltu Lentvario gatvėje, patikimiausias susisiekimas tarp Vilniaus ir Lentvario turbūt yra per Grigiškes keliu RK74707.
 
 Ši gatvė yra ir Lentvaryje, ir Vilniuje.
 Pažymėta administracinė riba tarp Trakų rajono ir Vilniaus miesto
  
 Žemėlapis iš www.mapy.cz
 
 
 Foto 2024.08
 Lentavaryje iš karto už žiedinės sankryžos šalia buv. pervažos eismas reguliuojamas šviesoforais
  
 
  
 
  
 
 Šalia UAB Nemuno banga
  
 
  
 
 Sankryža su Senosios Sodybos gatve (įvažiavimas į UAB Retal Lihuania).
  
 
 Pervažiavimas į kitą juostą
   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Fabriko gatvės (RK4707) rekonstrukcija
 Foto 2024.08
 Kažkur šioje vietoje šia gatve eina administracinė riba - kairėje pusėje Vilniaus miestas, o dešinėje - Trakų rajonui priklausantis Lentvaris
  
 
 Vilniaus miesto pusėje vyksta pramonės ar sandėlių paskirties objektų statybos
  
 
  
 
 Šviesoforinio ruožo pabaiga
  
 Toliau Fabriko gatvė jau yra vien Vilniaus m. teritorijoje.
 
 Sankryža su Zigmantiškių gatve. Naujasis "Maximos" logistikos centras
  
 
 Sankryža su Jogėliškių gatve. Naujasis "Lidlio" logistikos centras
  
 
 Užukampis. Sankryža su Galvės plentu (A16 Vilnius - Trakai)
   
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kurioje vietoje keičia? Nes kiek tenka matyti tai perasvaltuoja važiujamąją dalį, o šaligatvį palieka seną.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąGal vien keikiant dėl asfalto keitimo objektyvumo dėlei reikėtų nors kiek teigiamai atsiliepti dėl 40 metų neliestų šaligatvių keitimo.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Atviras klausimas, ar bus rekonstruojama Fabriko g. toliau, ties tais gigantiškais terminalais. Nes ten ji neadekvati atsirandantiems sunkasvoriams srautams.Parašė Romas Rodyti pranešimąFabriko gatvės (RK4707) rekonstrukcija
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Praeitą vasarą buvo paprastuoju būdu paremontuota, apie 50 cm į gylį nukasant ir perasfaltuojant ~1 m juostą, kur buvo smengančios šalikelės. Tad vargu ar greit rekonstruos rimčiau.Parašė Sula Rodyti pranešimą
 Atviras klausimas, ar bus rekonstruojama Fabriko g. toliau, ties tais gigantiškais terminalais. Nes ten ji neadekvati atsirandantiems sunkasvoriams srautams.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiandien važiuoju šia gatve ir galvoju: vienintelės problemos su asfalto danga mano matymu yra stotelių įvažose - išsikraipęs asfaltas. Tada galvoju: juk Kosciuškos g yra 4 juostos tad stotelių įvažų iš vis nereikia. Tai bent statydami naujus bortus būtų panaikinę įvažas... Tai būtų sumažinę asfalto poreikį, trūlams nereikėtų sukaliotis, nebebūtų sustumiamas asfaltas, praeiviai ir laukiantys stotelėse gautų vietos kur pasidėti, nes yra vietos trūkumas ties stotelėmis...Parašė Kaid Rodyti pranešimąPaskutinis taisė spekas; 2024.08.08, 16:09.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Oi tik nereikia, ten pastovūs kamščiai prie žiedo piko metu, važiuojant link Petro ir Povilo bažnyčios. Kartais iki įvažiavimo į Sluškių gatvę nutysta. Ir jei dar trūlai pradėtų blokuoti pirmą juostą Šv. Petro ir Povilo bažnyčios stotelėje, būtų visai šakės. Nebent kalbate tik apie Kalnų parko stotelę, ten galėtų.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Trūlai sėkmingai blokuoja abi juostas prieš PP stotelę su rikiavimais.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąOi tik nereikia, ten pastovūs kamščiai prie žiedo piko metu, važiuojant link Petro ir Povilo bažnyčios. Kartais iki įvažiavimo į Sluškių gatvę nutysta. Ir jei dar trūlai pradėtų blokuoti pirmą juostą Šv. Petro ir Povilo bažnyčios stotelėje, būtų visai šakės. Nebent kalbate tik apie Kalnų parko stotelę, ten galėtų.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia jau kita problemaParašė Nikas Rodyti pranešimą
 Trūlai sėkmingai blokuoja abi juostas prieš PP stotelę su rikiavimais. Kartais tikrai "<70 IQ" atrodo, kai nuo centro artėjant prie žiedo, vienas troleibusas važiuoja kaire juosta, o kitas - dešine. Ir taip vienas paskui kitą, šiek tiek įstrižai... Kartais tikrai "<70 IQ" atrodo, kai nuo centro artėjant prie žiedo, vienas troleibusas važiuoja kaire juosta, o kitas - dešine. Ir taip vienas paskui kitą, šiek tiek įstrižai...
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kairysis blokuoja mašinų eismą, kad dešinysis pasirikiuotų į kairę, bet dešinysis to nesupranta ir nenori agresyviai apvažiuoti besivelkančių mašinų dešinėje. Kairysis lieka nieko nepešęs, bet prieš pvz. raudoną šviesoforą ar įvažiuoti į žiedą gali spėti greičiau nei važiuodamas įprastai.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 Comment









Comment