Parašė liootas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Čia jūs rimtai, speendžiat apie gatvės apkrovimą pagal street view momentinę nuotrauką?Parašė dondc Rodyti pranešimą
Meluoji. Žmogeliuko pozicijos neperkėliau nei kiek, tik priartinau ir apsukau:
Man meluoti nereikia, aš toje gatvėje būnu gal 4 kartus per savaitę, kaip prieš, taip ir po rekonstrukcijos. Ir apie tai kad žmonių ten nepadaugėjo galiu spręsti pakankamai objektyviai.
- 1 patinka
Comment
-
Niekaip. Kaip nepateisina ir Narbuto g. dviračių tako atvejo. Jeigu skaitytumėt realiai ką rašau, tą jau žinotumėt, kad nieko aš neteisinu.Parašė VLR Rodyti pranešimą
O kaip tai, ką tu rašai, pateisina tą vietą, kur Benkunskas specifiškai liepė perdaryti krantinių projektą, kuriame Goštauto gatvė susiaurėja?
P.S. Primink man kas čia forume papostino informaciją apie tuos perdarymus?Paskutinis taisė Creatium; 2024.04.28, 15:04.
- 1 patinka
Comment
-
Ginančiajam atrodo, kad tai ne destrukcija.Parašė spekas Rodyti pranešimąKam ginti destrukciją?
Comment
-
Nieko? Absolučiai nieko neteisinote pvz per paskutinius pora metų? Nei vieno pavyzdžio nebus?Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Niekaip. Kaip nepateisina ir Narbuto g. dviračių tako atvejo. Jeigu skaitytumėt realiai ką rašau, tą jau žinotumėt, kad nieko aš neteisinu.
P.S. Primink man kas čia forume papostino informaciją apie tuos perdarymus?
O koks skirtumas kas postino? Ar dabar jau problema tapo ir pats postinimas, kuriuo parodoma ką daro VMS?
Comment
-
Ačiū merui Benkunskui už normalią gatvę.Parašė Kaid Rodyti pranešimąLiubarto gatvė
Vėjais paleisti pinigai ir resursai
Dar viena sovietinio palikimo gatvė į kurią lengva ranka pilamas asfaltas ir montuojami granitiniai bordiūrai
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Gal mažiau klausimų kiltųParašė spekas Rodyti pranešimąO koks skirtumas kas postino? Ar dabar jau problema tapo ir pats postinimas, kuriuo parodoma ką daro VMS?
- 1 patinka
Comment
-
Liubarto gatvė prasta, bet dvirtakių ten vargu ar reikia, nes pėsčiųjų ir dviratininkų srautas aptarnaujamas Žvėryno tilto. Štai parkavimo sutvarkymas būtų į naudą, bet, matyt, tai galima pasiekti ir dažais. Vairuojant nervina, kad, važiuojant iš centro, reikia prieš posūkį rikiuotis iš kairės juostos į dešinę, nes dešinė šiaip priparkuota.
- 2 patinka
Comment
-
Kitais metais paaiškės, kad reikia tvarkyti kažkokias požemines komunikacijas, apie kurias nepagalvojo prieš tai, tai išraus didžiausią duobę, o po darbų neatstatys pagrindo – tiesiog užpils žvyro, ant viršaus – asfalto, pavažinės volu ir paliks. Kaip kad nutiko Viršuliškių, Šeimyniškių, Mėsinių gatvėse. Klasika. Tai pasikartos dar porą kartų ir gatvė vėl bus tokia pati kaip prieš remontą.Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Ar kas nors dar turi argumentų, kodėl gerai ištisinis asfatavimas, apart greičio? Gal po 20 metų ES laikas būtų galvoti apie kokybę, o ne apie kiekybę? Galiu lažintis, kad kitais metais čia sugrįš tvarkyti įgriūvių, šulinių, tinklų ar perėjų pagal reikalvimus (teigiu atsižvelgiant į kitus panašiai sutvarkytus objektus: Viršuliškių g., Šekinės g., Mėsinės g., Pylimo g.)Lietuva visiems.
- 9 patinka
Comment
-
tai jei jau tarybinis paveldas, tai ką nereik jo saugoti? jus gal norit kad aplamai prarastume tą savo Rytų Europos/post TSRS vaibą?Parašė Kaid Rodyti pranešimąLiubarto gatvė
Vėjais paleisti pinigai ir resursai
Dar viena sovietinio palikimo gatvė į kurią lengva ranka pilamas asfaltas ir montuojami granitiniai bordiūrai
Pagal maps.vilnius.lt rekordinio platumo gatvė, kurią Valdelis ištisai asfaltuoja - 4 juostos telpa į 15 metrų, Šeškinės ir A. Goštauto g. buvo siauresnės. Ties perėjomis ir sankryžomis yra dar plačiau ir asfalto plotis svyruoja - 15,5-27,0 m.
- 3 patinka
Comment
-
Kaip dviračių ir pėsčiųjų srautas galėtų būti aptarnaujamas Liubarto tilto, kai jis nėra pritaikytas dviračiams ir pėstiesiems?Parašė alga Rodyti pranešimąLiubarto gatvė prasta, bet dvirtakių ten vargu ar reikia, nes pėsčiųjų ir dviratininkų srautas aptarnaujamas Žvėryno tilto. Štai parkavimo sutvarkymas būtų į naudą, bet, matyt, tai galima pasiekti ir dažais. Vairuojant nervina, kad, važiuojant iš centro, reikia prieš posūkį rikiuotis iš kairės juostos į dešinę, nes dešinė šiaip priparkuota.
- 11 patinka
Comment
-
Ar yra prasmė, kai yra humaniškesnis tiltas šalia? Liubarto tilte yra pro forma šaligatviai, man rodos, net esu ten kartą ar du ėjęs, bet man trūksta fantazijos, ką ten reiktų padaryti, kad rinkčiausi jį vietoj Žvėryno tilto. Uždrausti automobilių eismą Jasinskio g. ir rampomis tilto šonuose ir ant tilto padaryti linijinį parką?Parašė John Rodyti pranešimąKaip dviračių ir pėsčiųjų srautas galėtų būti aptarnaujamas Liubarto tilto, kai jis nėra pritaikytas dviračiams ir pėstiesiems?
Comment
-
O kodėl turėtų nebūti prasmės? Lygiai tiek pat prasmės, kaip ir bet kuri kita gatvė. Tu nesirinktum, aš vien per paskutines porą savaičių būčiau rinkęsis kokius 10 kartų. Nespręskim už kitus, ko jie nesirinks pagal save.Parašė alga Rodyti pranešimą
Ar yra prasmė, kai yra humaniškesnis tiltas šalia? Liubarto tilte yra pro forma šaligatviai, man rodos, net esu ten kartą ar du ėjęs, bet man trūksta fantazijos, ką ten reiktų padaryti, kad rinkčiausi jį vietoj Žvėryno tilto. Uždrausti automobilių eismą Jasinskio g. ir rampomis tilto šonuose ir ant tilto padaryti linijinį parką?
Ir taip, Liubarto tiltas yra gaidys, taip, idealiame pasaulyje jį tiesiog nugriautume ir pastatytume normalų tiltą, bet dabar reiktų daryti geriausią įmanomą variantą, o ne užaksfaltuoti absoliučiai niekam nereikalingą 4 juostų autostradą.
- 9 patinka
Comment
-
Ji su klaidomis, pabandysiu kiek turiu laiko atsakyti.Parašė spekas Rodyti pranešimąA, va, dabar darosi aiškiau.
Loginė grandinė maždaug tokia:
Čia OK.1. Mokesčiu mokėtojai savo pinigais moka žmonėms, kurie turėtų užsiimti infrastruktūros įrengimu mieste (jau nekalbant apie tai, kad kaip minimum neturėtų destrukcijos vykdyti).
2. Pasamdyti žmonės ne tik taško žmonių pinigus, bet juos įvairiomis formomis pasiuntinėja, infrą daro ne tik nefunkcionalią, bet ir realiai kenkiančią, pavojingą sveikatai (pvz per siauri šaligatviai pėstiesiems su vaikų vežimėliais), skatina automobilizmą, nes žmonės negali realiai naudotis infrastruktūra, tai skatina kamščius ir visa puokštė ir kitų problemų. Ir - pinigų nėra...
3. Rodoma pirštais į Rusiją, bet net šaligatviai neremontuojami 50-30 metų, o kai remontuojami - įbetonuojamas sovietmetis (gaunasi ir savotiškas paminklas jam viso miesto mastu). Kas suremontuota bus neremontuojama dar kokia 30 metų. Vyksta degradacija ir atvirai sakant nusikalstama veikla prieš žmones ir miestą.
Kodėl jūs nusprendėte, kad Creatium yra tas, kuris gina aukščiau parašytus punktus? Nesu matęs turbūt nė vienos jo tokios žinutės. Kad žmogus nerėkia kas antroje žinutėje, kokie VMS debilai (hi John, ttttt, VLR ir kiti), nereiškia, kad jis juos palaiko.4. Visa tai atsiranda ginančių šiame forume ir tai daroma metai iš metų.
OK.5. Pateikiama daugybė pagrįstos kritikos su paaiškinimais kodėl taip negalima daryti ir yra pateikiami pasiūlymai kaip pataisyti situaciją. Yra žmonių, kurie net nemokamai (jau susimokėję mokesčių pavdalu tiems veikėjams) skiria savo laiką ir bando pasiekti, kad nors kokiame kampelyje nebebūtų soviemečio ir žmonės elementariai galėtų vaikščioti mieste.
Tai būtent - kodėl?6. Tada pripaišoma kad kad ojojoi kodėl esu puolamas?
Na sakyčiau negražu yra pulti be įrodymų, o ne versti žmogų teisintis dėl to, ko jis nepadarė.7. Kai nonsensas prispiriamas į kampą, užuot pripažinus klydus, pabandžius visgi įvertinti situaciją, pasakoma, kad ,,ai jūs neskaitot ką rašau, aš čia nesiteikiu tokiems mano teiginius ignoruojantiems kažką sakyti.''. Argi ne patogu?
Čia kaip neįmanoma atsakyti į klausimą "Kodėl tu muši savo žmoną trečiadieniais?"
Gal jau raminkitės su tom savo motyvacijomis - antras Jonelis....Ir tada pagrįstai (ar vėl kalbu nesąmones ir neverta net šnekėti?) kyla klausimai kokia motyvacija tokiam elgesiui, nes vienas dalykas tai padaryti kartą kitą, o kitas - metai iš metų tą daryti? Kam ginti destrukciją? Jums jos dar mažai? O gal gerai tai kas daroma?
- 2 patinka
Comment
-
Dalykus reikia vadinti savo vardais. O dėl Creatium, tai nežinau kas tai yra, ar naivumas ir noras tikėti, kad "viskas jau vat tuoj jau vat pasikeis ir bus gerai, čia tik dar porą teisinių pakeitimų reikt priimt, nes tik jie ir trukdo jiems daryt normaliai", ar nenoras kritikuoti VMS nes tikriausiai tenka palaikyt santykius dėl Citify, bet jau kelis metus stebiu kaip jis gina tuos imbecilus, bando ieškoti kažkokio pozityvo, nors realybėje jie tiesiog degraduoja su kiekvienu mėnesiu vis labiau ir ritasi į tokį automobilizacijos ir "ruskynizacijos" lygį, kad dar po 5-7 metų Vilniui iki Lenkijos provincijos bus kaip dabar iki Skandinavijos. Geriausias pavyzdys yra meras-klounas, kuris į rinkimus ėjo su šūkiu "Vilniuje turi būti daugiau Briuselio ir mažiau Minsko" bet per metus mero kėdėje padarė viską, kad Vilniuje būtų mažiau Briuselio ir daugiau Minsko.Parašė digital Rodyti pranešimą
- 11 patinka
Comment
-
Šitam mieste tiltų netvarko. Tvarko tik privažiavimus iki jų (šuo metu vykdomi Liubarto g. ir O Milašiaus g. asfaltavimai iki pat avarinės būklės tiltų).Parašė abruo Rodyti pranešimąAnt Liubarto tilto pilnai pakaktų 3 normalaus pločio juostų, iš kurių viena būtų skirta VT. Tada būtų galima padaryti patogius šalitilčius tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams nusileisti ligi pat Jasinskio gatvės.
- 2 patinka
Comment
-
Aš kažkada siūliau Liubarto tilte numatyti galimybę atlikti posūkius į ir iš nuovažų į Goštauto g., tuo pačiu visiškai uždarant senąjį Žvėryno tiltą automobilių eismui. Bet toks variantas sunkiai įmanomas dėl posūkių spindulių. nebent daryt kažkokią sudėtingą šviesoforinę sankryžą.
Man atrodo kur pirmiau reikėtų spręsti dviračių judumą - tai būtent senąjame Žvėryno tilte, nes ten dabar mažai kas drįsta važiuot kartu su automobiliais, o šaligatviai yra labai siauri. O tai yra pagrindinė jungtis su Žvėrynu šiam momentui.
- 11 patinka
Comment
Comment