Nepasakyčiau, kad žiedas yra pėstiesiams draugiška sankryža, iš tiesų viena baisiausių vietų pėstiesiems yra Pedagoginio žiedas. Pietinė pusė dar palyginti gera, bet šiaurinė pusė, kur pvz. išsukimui link GV/Ukmergės g. paliktas plačiausias ruožas, yra baisiai nesaugi nes vairuotojai iš žiedo išsuka nepristabdę.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Ten aišku yra vairavimo kultūros problema, bet bet kokiu atveju ji yra saugesnė nei dobilo lapas. Ir saugumą dar pagerintų iškeltos perėjos žiede.Parašė Zefyras Rodyti pranešimąNepasakyčiau, kad žiedas yra pėstiesiams draugiška sankryža, iš tiesų viena baisiausių vietų pėstiesiems yra Pedagoginio žiedas. Pietinė pusė dar palyginti gera, bet šiaurinė pusė, kur pvz. išsukimui link GV/Ukmergės g. paliktas plačiausias ruožas, yra baisiai nesaugi nes vairuotojai iš žiedo išsuka nepristabdę.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Jei būtų nutiesta Šiaurinė gatvė, būtų galima ieškoti sprendimų kaip Ozo gatvėje suderinti automobilių ir pėsčiųjų bei dviratininkų interesus.
Dabar konfliktinė situacija užprogramuota iš karto.
Kadangi tarp traukos objektų yra dideli atstumai bei aukščių skirtumai, tai Ozo-Geležinio g. mazge objektyviai nėra daug nei dviratininkų, nei pėsčiųjų.
Kol Ozo gatvė yra nepakeičiama susisiekiant Vakarų-Rytų kryptimi, tol eismo ribojimo priemonės - šviesoforai, iškiliosios perėjos ir pan. - turės tik tokį efektą, kad padidės kamščiai. Tuo tarpu ten nepagausės dviratininkų ar pėsčiųjų, nepagerės eismo saugumas.
Jei bus daromi tokie sprendimai "prieš gamtą", kuriuos daug kas ignoruoja kaip nematomas pėsčiųjų šviesoforas Žalgirio - Geležinio gatvių sankryžoje prie "negyvosios Rimi", tai bus eilinis pinigų išmetimas į balą.
Comment
-
Pratęsiant šią puikią mintį reikėtų uždrausti automobilių eismą Ozo gatvėje kokiems metams. Palikti tik dviračius ir paspirtukus. Na, jai labai lyja ar atšąla žemiau - 10°C, gal dar leisti ten važinėti ir autobusams.Parašė Zefyras Rodyti pranešimąMan atrodo kad miestas ir visuomenė pamažu pribrendo supratimui (nors tai retai kada pasireiškia veiksmais net ir prie šitos administracijos), kad kamščių problemas reikia spręsti mažinant automobilių srautus ir siekiant išlaipinti žmones iš automobilių ir įsodinti į autobusą arba peršokti ant dviračio ir paspirtuko.
Per tą laiką Šeskinės bendruomenės gyvenimo kokybė taip "pagerės" kad jie patys paprašytų tiesti Šiaurinę gatvę.
Situacija, kai Šiaurinės gatvės projektas vėluoja kelis dešimtmečius ir statomas tik liežuviais, yra absurdiška. Deja Ozo gatvės problemos neišspręs iškilios perėjos, šviesoforai ir net paspirtukai.
- 1 patinka
Comment
-
Šiaip ten pėsčiųjų ir dviratininkų tikrai pakanka, ypač pastaruoju metu. Pats ir automobilį ten vairuoju, ir sustoju pėsčiųjų praleisti (kurie būna labai nustebę ir ne iš karto patiki, kad va juos praleidžia). Ir šiaip nesuprantu kaip kamščius gali sukelti kokių 10 sekundžių stabtelėjimas praleisti pėsčiojo vs pralėkimas ant 80 km/h.Parašė Romas Rodyti pranešimąJei būtų nutiesta Šiaurinė gatvė, būtų galima ieškoti sprendimų kaip Ozo gatvėje suderinti automobilių ir pėsčiųjų bei dviratininkų interesus.
Dabar konfliktinė situacija užprogramuota iš karto.
Kadangi tarp traukos objektų yra dideli atstumai bei aukščių skirtumai, tai Ozo-Geležinio g. mazge objektyviai nėra daug nei dviratininkų, nei pėsčiųjų.
Kol Ozo gatvė yra nepakeičiama susisiekiant Vakarų-Rytų kryptimi, tol eismo ribojimo priemonės - šviesoforai, iškiliosios perėjos ir pan. - turės tik tokį efektą, kad padidės kamščiai. Tuo tarpu ten nepagausės dviratininkų ar pėsčiųjų, nepagerės eismo saugumas.
Jei bus daromi tokie sprendimai "prieš gamtą", kuriuos daug kas ignoruoja kaip nematomas pėsčiųjų šviesoforas Žalgirio - Geležinio gatvių sankryžoje prie "negyvosios Rimi", tai bus eilinis pinigų išmetimas į balą.
Post in English - fight censorship!
- 4 patinka
Comment
-
Kamščiai Ozo g. yra ties Kalvarijų g. sankryža ir iškilios perėjos ties GV niekaip neturėtų įtakos tiems Kalvarijų sankryžos ciklams ir kamščiams ties ja. Plius dviratininkų mažai dėl elementarios infrastruktūros nebuvimo, atsiras takas, padaugės ir dviratininkų/pėsčiųjų. Beto kokios alternatyvos? Palikti pėstiesiems galimybę nelegaliai kirsti gatvę tarp 80 km/h greičiu važiuojančių automobilių?Parašė index Rodyti pranešimą
Šiaip ten pėsčiųjų ir dviratininkų tikrai pakanka, ypač pastaruoju metu. Pats ir automobilį ten vairuoju, ir sustoju pėsčiųjų praleisti (kurie būna labai nustebę ir ne iš karto patiki, kad va juos praleidžia). Ir šiaip nesuprantu kaip kamščius gali sukelti kokių 10 sekundžių stabtelėjimas praleisti pėsčiojo vs pralėkimas ant 80 km/h.
Paskutinis taisė Lettered; 2021.05.10, 00:21.
Comment
-
Oho kokie skaitymo sugebėjimai. Bent jau aš tai matau skirtumą tarp "mažinkime srautus [visame mieste, kai kur uždraudžiant eismą]" ir "uždarykime Ozo gatvę". Suprantu, kad pro automobilio langą patartina susikoncentruoti į važiuojamąją dalį, o ne į šalikelę, bet jei kada nors pasižvalgytumėte, tai pamatytumėte kad ten yra vaikščiojančių. Man regis kad net nesusitariame, kur Ozo g. yra problemaParašė Romas Rodyti pranešimąPratęsiant šią puikią mintį reikėtų uždrausti automobilių eismą Ozo gatvėje kokiems metams. Palikti tik dviračius ir paspirtukus. Na, jai labai lyja ar atšąla žemiau - 10°C, gal dar leisti ten važinėti ir autobusams.
Per tą laiką Šeskinės bendruomenės gyvenimo kokybė taip "pagerės" kad jie patys paprašytų tiesti Šiaurinę gatvę.
Situacija, kai Šiaurinės gatvės projektas vėluoja kelis dešimtmečius ir statomas tik liežuviais, yra absurdiška. Deja Ozo gatvės problemos neišspręs iškilios perėjos, šviesoforai ir net paspirtukai.
- 2 patinka
Comment
-
Nėra jokia problema praleisti pėsčiuosius, kai jų būna.
Diskusija kilo po to, kai viename iš judriausių mazgų pradėta siūlyti savotiškas priemonės - tarsi mieste būtų vien dviračiai ir nebūtų automobilių.
Kol kas Šiaurinė gatvė nėra nutiesta.
Vietoje Ozo-Geležinio Vilko dobilo žiedo siūlyti šviesoforus nėra rimta.
Comment
-
Esmė, kad didžiajai daliai vairuotojų Lietuvoje yra. Tiesiog tokia vairavimo kultūra, kad net jei perėja pažymėta didelė dalis vairuotojų prieš ją neprilėtina, kad apsidairytų ir praleistų pėsčiuosius (sustoja tik kai pėstieji demonstratyviai į gatvę išeina). Jau nekalbant apie nepažymėtas perėjas kaip toje sankryžoje, kur tiesiog visi švilpia 70-80 km/h pėstiesiems priešais nosį net nesidairydami (man sustojus yra net pypinę iš galoParašė Romas Rodyti pranešimąNėra jokia problema praleisti pėsčiuosius, kai jų būna.
Diskusija kilo po to, kai viename iš judriausių mazgų pradėta siūlyti savotiškas priemonės - tarsi mieste būtų vien dviračiai ir nebūtų automobilių.
Kol kas Šiaurinė gatvė nėra nutiesta.
Vietoje Ozo-Geležinio Vilko dobilo žiedo siūlyti šviesoforus nėra rimta.
). Tai akivaizdžiai reikia kažkokių papildomų priemonių, nes elementaraus mandagumo ir pagarbos kitiems eismo dalyviams tiesiog nėra.
O argumentas "pirma nutieskit šiaurinę gatvę, paskui galit sau perėjas daryti" neatrodo legitimus, nes nutiesimas naujo pėstiesiems nepatogaus greitkelio, o po to gal kažkiek pagerinimas kito situacijos visiškai nesprendžia. Mieste tiesiog visos gatvės turi būti patogios ir automobiliams, ir viešajam transportui, ir pėstiesiems, ir dviratininkams. Juo labiau, kad egzistuoja tam tinkamos priemonės (nuo pigesnių iki brangesnių ir tokioje vietoje tai greičiausiai nėra šviesoforai).
O nuo jų nukentėtų nebent tie, kurie prigimtine žmogaus teise laiko galimybę "normaliai paspausti", o visa kita neįdomu.
Post in English - fight censorship!
- 5 patinka
Comment
-
Taip, pėsčiųjų ir dviračių ten, lyginant su ankstesniais 2-3 metais, ne šiaip padaugėjo, bet padaugėjo kartais. Kadangi ten labai dažnai važiuoju tiek mašina, tiek dviračiu, tiek pėsčias, tai pokyčiai per kelis metus yra labai dideli ir papildomi saugumo sprendimai yra būtini.Parašė index Rodyti pranešimą
Šiaip ten pėsčiųjų ir dviratininkų tikrai pakanka, ypač pastaruoju metu. Pats ir automobilį ten vairuoju, ir sustoju pėsčiųjų praleisti (kurie būna labai nustebę ir ne iš karto patiki, kad va juos praleidžia). Ir šiaip nesuprantu kaip kamščius gali sukelti kokių 10 sekundžių stabtelėjimas praleisti pėsčiojo vs pralėkimas ant 80 km/h.
Comment
-
Būtent toje vietoje yra. Daugelis net iš tolo atvažiuodami ir matydami pėsčiuosius/dviratininkus, signalizuoja, nes, jų klaidingu įsitikinimu, turi pirmenybę. Šiaip kažkiek situaciją gal gerintų ir papildomas ir aiškesnis kelių ženklų su papildomis įspėjamosiomis lentelėmis pastatymas bei greičio ribojimas nuovažose. Kombinuojant su greičio mažinimo kalniukais visai įmanomas pekenčiamas kompromisinis variantas, kuris nedarytų įtakos eismo pralaidumui, bet gana ženklai gerintų saugumą.Parašė Romas Rodyti pranešimąNėra jokia problema praleisti pėsčiuosius, kai jų būna.
- 3 patinka
Comment
-
Kalbant apie Oslo g. tiltą, pažiūrėjus šią nuotrauką, gal reikia prašyti, kad pakeistų tuos masyvius stulpus naujaisiais, kurie ploni ir neužima tiek vietos. Tada bent jau kažkiek būtų įmanoma važiuoti dviračiu ir net prasilenkti. Nes Užvingio salos tiltas jei ir bus, tai geriausiu atveju po 3 metų.Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąVienintelė problema iškiltų kada nors sugalvojus paleisti kokį tramvajų Ozo gatve, tada gali prireikti jam statyti atskirą viaduką. Bet čia jau visiškai hipotetinė problema.
Jeigu ozo viadukus palikti pėstiesiems nesiaurinant (o tiesiog uždraudžiant automobilių eismą) tada juos galim būtų vėliau panaudoti ir tramvajams.
Comment
-
-
Nes neduok dieve kazkas uzsimins apie mass transit. Bet anyway. Nematerializuotas narbuto platinimas su tramvajaus juostos naikinimu jau ne uz ilgo bus nepakankamas.Parašė Hub Rodyti pranešimą
Na tai įtariu dar +2 juostos Pilaitės pr. nusimato...
Comment
-
Vietoj tramvajaus juostos bus autobusų ir troleibusų juosta. Čia blogai?Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
Nes neduok dieve kazkas uzsimins apie mass transit. Bet anyway. Nematerializuotas narbuto platinimas su tramvajaus juostos naikinimu jau ne uz ilgo bus nepakankamas.
Comment
-
Pernai Vilniaus miesto savivaldybės administracijos infrastruktūros skyrius teigė, kad Helsinkio gatvės projektas yra parengtas, tačiau negautas statyba leidžiantis dokumentas dėl neišpirkto žemės sklypo ties Talino gatve. Registrų centro duomenimis, trūkstama sklypo dalis valstybės reikmėms buvo paimta šių metų vasarįParašė abruo Rodyti pranešimąDalis Helsinkio g. yra Vilniaus rajone, bet sujungimui su Talino g. į rajoną lįsti nereikia. Čia grynai VMS apsileidimas.
https://sc.bns.lt/view/item/382503
- 1 patinka
Comment
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąPernai Vilniaus miesto savivaldybės administracijos infrastruktūros skyrius teigė, kad Helsinkio gatvės projektas yra parengtas, tačiau negautas statyba leidžiantis dokumentas dėl neišpirkto žemės sklypo ties Talino gatve. Registrų centro duomenimis, trūkstama sklypo dalis valstybės reikmėms buvo paimta šių metų vasarį
https://sc.bns.lt/view/item/382503https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...fSox9Ot3ASwpZ4 .Tačiau darbų pradžios data liko neaiški.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
Comment