Parašė vaidasp
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie žiedines sankryžas
Collapse
X
-
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNet trečiokui turi būti aišku, kad sumažinus greitį pralaidumas mažės.
Bet tai nieko tokio. 2030 metais kelionių automobiliais Vilniuje sumažės ketvirtadaliu-trečdaliu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Net trečiokui turi būti aišku, kad sumažinus greitį pralaidumas mažės.
Bet tai nieko tokio. 2030 metais kelionių automobiliais Vilniuje sumažės ketvirtadaliu-trečdaliu.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
15min.lt 2019.05.17
Vilniaus savivaldybė rado būdą mažinti spūstis Pedagoginio žiede – ar tai veiks?
Vilniaus savivaldybė nuo penktadienio ketina mažinti eismo spūstis Konstitucijos pr., Geležinio Vilko ir T.Narbuto g. žiede įrengdama greičio mažinimo kalnelius. Toks sprendimas priimtas atsižvelgus į policijos ir Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Kelių tyrimo instituto siūlymus. Tačiau ar šis sprendimas tikrai veiks? Tuo netikima net VGTU studijoje, ekspertų nuomonės irgi įvairios. (...)
Atliekant studiją be kitų dalykų paaiškėjo, kad automobilių, važiuojančių iš Konstitucijos pr. ir sukančių į dešinę Geležinio Vilko g. link, sumažėjo, kas rodo, kad keičiasi vairuotojų įpročiai ir juos atbaido spūstys toje gatvėje. Kitas dalykas – šioje miesto vietoje auga pėsčiųjų skaičius, jie kerta žiedą ties „Laisvės kelio“ paminklu, tad spūstys žiede formuojasi ir dėl to.
Ypatingų ar gausių sprendimų mokslininkai nesiūlo. Vienas pagrindinių – papildomos eismo juostos dešiniems posūkiams įvažiuoti į žiedą iš Geležinio Vilko gatvės tiek nuo Ukmergės g. pusės, tiek nuo Geležinio Vilko tilto. Kitas siūlymas yra įrengti dviejų lygių pėsčiųjų perėjas, apie tai jau yra užsiminę ir miesto vadovai. Tai turėtų būti pusmėnulio formos pėsčiųjų ir dviračių viadukas bei požeminė perėja po T.Narbuto gatve, perkėlus viešojo transporto stoteles į Geležinio Vilko gatvę.
Dar vienas didelis projektas – naujo transporto viaduko, sujungsiančio Konstitucijos pr ir T.Narbuto g., statybos. Tiesa, kada toks didžiulis infrastruktūrinis projektas galėtų būti įgyvendintas, kol kas niekas prognozuoti nedrįsta.
Kaip savo pranešime tikina savivaldybė, „sprendimas priimtas atsižvelgus į policijos ir Vilniaus Gedimino technikos universiteto Kelių tyrimo instituto siūlymus“.
Tačiau VGTU Kelių tyrimo instituto specialistai studijoje rašo: „Trapeciniai greičio kalneliai įrengiami žiedo vidinėje dalyje prieš visus įvažiavimus į žiedą. Hipotezė: esant mažesniems greičiams vidinėje žiedo dalyje būtų lengviau įvažiuoti į žiedą. Išvada: Hipotezės patvirtinti negalima. Gaunami statistiškai maži laidumo pokyčiai.“
Prie studijos išvadose siūlomų atlikti darbų kalnelių nėra.
Tačiau Vilniaus savivaldybė ketina juos įrengti.
Susisiekimo ministerijos Kelių ir oro transporto politikos grupės vyresnysis patarėjas Vidmantas Pumputis apie Jakų žiedą galvoja kitaip. Jo teigimu, greičio mažinimo kalneliai čia situaciją pagerino nežymiai, prireikė rimtesnių pakeitimų. „Aš manyčiau asmeniškai, kad suženklinimas, kuris yra padarytas dabar, duoda geresnį poveikį, nes vairuotojai žino, kaip judėti žiede, negu greičio slopinimo kalneliai. (...) Jakų žiede šis sprendimas iš esmės nedavė rezultatų, kurių tikėtasi. Nors jeigu tinkamai įrengs greičio mažinimo kalnelius, aš vertinčiau teigiamai tokį sprendimą. Bet reikalingi kiti, esminiai sprendimai: dešinieji posūkiai ir reikia kalbėti apie bendrą srautų modeliavimą“, – kalbėjo V.Pumputis. (...)
Tarp kelininkų esama įvairių nuomonių dėl tokio Vilniaus savivaldybės sumanymo. Dalis kelių infrastruktūra užsiimančių įmonių atstovų idėją vadina absurdiška, nes problemų tai esą neišspręs. O ir renkamasi tokius sprendimus, anot jų, tik dėl to, kad tai pigu. Tačiau garsiai prabilti tų įmonių atstovai neišdrįsta.
Tiesa, kaip pavyzdį jie nurodo Lenkiją, kurioje vis garsiau kalbama, kad tokie gatvių dangų pokyčiai didina didmiesčių užterštumą. Kalneliai čia jau ne vienoje vietoje panaikinti. Kitur galvojama apie tai ar bent diskutuojama. Kaip praeitų metų gruodžio pabaigoje rašė Lenkijos žiniasklaida, Lenkijos Infrastruktūros ministerija gavo parlamento narių raštą, kuriame buvo teigiama: „Tuo metu, kai Lenkijoje greičio mažinimo kalnelių mažėja, kitose Europos valstybėse matoma kitokia tendencija. Juos keičia susiaurinimai ar kitos priemonės, o priežasčių gali būti įvairių. Nuo susirūpinimo dėl vibracijos iki aplinkos apsaugos, nes stabdydami ir vėl pajudėdami automobiliai labiau teršia aplinką.“ (...)
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ks-221-1145924
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DArnas Rodyti pranešimąKas nematė didelių žiedų, tas turbūt niekada nevažiavo pro Jelgavąhttps://www.openstreetmap.org/#map=16/56.6290/23.7530
https://www.google.lt/maps/@51.52424...7i16384!8i8192
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nieko ten baisaus nėra. Palyginimui judėjimas Europos kultūros centre:
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DArnas Rodyti pranešimąKas nematė didelių žiedų, tas turbūt niekada nevažiavo pro Jelgavąhttps://www.openstreetmap.org/#map=16/56.6290/23.7530
https://en.wikipedia.org/wiki/Magic_...bout_(Swindon)Paskutinis taisė digital; 2019.05.16, 20:55.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Taigi šitą žiedą irgi perpaišys kaip pedagoginį, žirmūnų, antakalnio ir santariškių, tai avarinių situacijų nebeturėtų kilti.
Komentuoti:
-
Kas nematė didelių žiedų, tas turbūt niekada nevažiavo pro Jelgavąhttps://www.openstreetmap.org/#map=16/56.6290/23.7530
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Dar smagiausia būna kai iš žiedo į Tūkstantmečio g. išsuka iš antros juostos, avarinių situacijų kasdien pilna, pats ne kartą ten pypą panaudojauAdrenalinas duoda į galvą, nereik nei atrakcionų parko.
Komentuoti:
-
Parašė mag Rodyti pranešimą"Užsisėdo" ant pedagoginio žiedoO kad kažką sugalvotų didieji protai su Gerosios Vilties žiedu kažkaip ilgai tenka laukt ir vilties mažėja Ypač ten smagu vakare piko metu, kai iš Savanorių prospekto nuo centro pusės reik į žiedą įvažiuot. Pirmą juostą dažniausiai užkemša važiuojantis pirma ir po to bandantys toliau žiedu važiuot. Kitose vietose pirma juosta irgi važiuoja kaip kas sugalvoja.
Adrenalinas duoda į galvą, nereik nei atrakcionų parko.
Komentuoti:
-
Parašė MrDarkness Rodyti pranešimąAr esate matę ką nors panašaus užsienyje? Kaip suprantu, kalneliai bus pačiame žiede.
Parašė mag Rodyti pranešimą"Užsisėdo" ant pedagoginio žiedoO kad kažką sugalvotų didieji protai su Gerosios Vilties žiedu kažkaip ilgai tenka laukt ir vilties mažėja Ypač ten smagu vakare piko metu, kai iš Savanorių prospekto nuo centro pusės reik į žiedą įvažiuot. Pirmą juostą dažniausiai užkemša važiuojantis pirma ir po to bandantys toliau žiedu važiuot. Kitose vietose pirma juosta irgi važiuoja kaip kas sugalvoja.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
"Užsisėdo" ant pedagoginio žiedoO kad kažką sugalvotų didieji protai su Gerosios Vilties žiedu kažkaip ilgai tenka laukt ir vilties mažėja Ypač ten smagu vakare piko metu, kai iš Savanorių prospekto nuo centro pusės reik į žiedą įvažiuot. Pirmą juostą dažniausiai užkemša važiuojantis pirma ir po to bandantys toliau žiedu važiuot. Kitose vietose pirma juosta irgi važiuoja kaip kas sugalvoja.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
Siaip as neesu mates tokio dydzio ziediniu sankryzu uzsienio miestuose kurie yra panasaus dydzio kaip Vilnius - cia tiesiog absurdiskai masyvi ziedine sankryza.
Bet kalbant apie tuos kalnelius, as irgi supratau kad jie bus paciame ziede o ne prie ziedo ivaziavimo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Esu ne kartą matęs, kaip tame žiede vos nepartrenkiami pėstieji, einantys per perėją. Mašinos routinely važiuoja 70km/h ar panašiu greičiu. Tai labai smagu, kad savivaldybė dasiprotėjo, kad tą anarchiją reikia raukti. Kaip suprantu, ten bus įrengtos ir dviračių pervažos.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą[URL="https://www.delfi.lt/auto/autonaujienos/pedagoginio-ziedo-laukia-dar-daugiau-permainu-jame-mazins-vaziavimo-greiti.d?id=81167239"]https://www.delfi.lt/auto/autonaujie....d?id=81167239
Ar esate matę ką nors panašaus užsienyje? Kaip suprantu, kalneliai bus pačiame žiede.
Bet kalbant apie tuos kalnelius, as irgi supratau kad jie bus paciame ziede o ne prie ziedo ivaziavimo.
Komentuoti:
-
https://www.delfi.lt/auto/autonaujie....d?id=81167239
Vienoje svarbiausių Vilniaus žiedinių sankryžų – Konstitucijos pr., Geležinio Vilko ir T. Narbuto g. – važiavimo greitis sumažės, įrengus iškilius greičio mažinimo kalnelius. Sprendimas priimtas atsižvelgus į policijos ir Vilniaus Gedimino technikos universiteto Kelių tyrimo instituto siūlymus, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Komentuoti:
-
Nerandu linko į tų smulkių žiedo patvarkymų projektinius pasiūlymus. Gal kas turit išsisaugoję?
Komentuoti:
-
Aš prie viaduko dar prijungčiau šalitilčius pėstiesiems ir dviratininkams, o ties viaduko nusileidimais tie šalitilčiai atsišakotų, kirstų įvažiavimus/išvažiavimus iš žiedo ir nusileistų į pėsčiųjų šaligatvius. Nemanau, kad tai labai išaugintų kainą, o nauda būtų didžiulė - neliktų tų pavojingų perėjų, per kurias nei su dviračiu praminsi, nei saugiai pereisi.
Na ir dar būtų smulkių darbų - šiek tiek praplatinti išvažiavimą iš žiedo link Pilaitės (dabar ten kažkaip dingsta antra juosta) ir pan.
Komentuoti:
-
Štai, esu pabraižęs, kaip galėtų atrodyti Edukologinio žiedo viaduko techninis planas, žinoma, nesu ženklinimo ekspertas, jei kas bandys ieškoti priekabių, bet tokia mano vizijaEismas žiedu plius minus paliekamas toks kaip dabar.
Paskutinis taisė liudasbar; 2019.03.09, 22:37.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: