Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Jau rašiau, kad jo tas persirikiavimo juostas per anksti nupaišė. Tą ir reikia įvardinti, jei norim, kad kitais metais pasitaisytų. "Jovalas" nėra problemos įvardinimas, o veikiau psichologinė problema save aukštinti drabstantis išmatomis
    Jei sumontuoti geltoni ženklai (nors ir uždengti), tegu piešia tas linijas nors ir prieš pusę metų. Visi turintys sveiką protą supras - vyksta pasiruošiamieji darbai ir geltonos linijos galios pagal būsimą vertikalių ženklų, iįdėstytų kelio gairelių schemą. O šiuo metu eismas vyksta įprastinėmis juostomis. Paprasta, aišku ir logiška. Ir visi taip "automarozai" važiuoja. Bet yra kas bando išradinėti dviratį KET taisyklėse ir taškytis įžeidinėjimais.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    matau beviltiška su kelių gaideliais ginčytis. Įkeli nuorodas su specialistų paaiškinimais, kad reikia laikytis geltonų linijų, reikia laikytis greičio apribojimų ir t.t., bet jie savo teorijas turi.


    Jeigu darbai nebaigti ir tie ženklai palikti, reiškiasi jie ir palikti tam, kad neviršytum greičio, nes gali būti duobė palikta kelyje, gali būti šalikėlė nesutvarkyta, tvora nepastatyta ir t.t. Pravažiuoti turi iki artimiausios sankryžos, arba iki ženklo darbų galiojimo pabaigos (ženklai 330 ar 336).

    Geltonų linijų atveju sveikas protas suveikia, kad neatsitrenktum į kliūtį ir jos išvengtum. Greičio viršijimas, naudojant sveiką protą nėra pasiteisinimas, tau negresia avarinė situacija.
    Jūsų logika vadovaujantis, jeigu autostradoje kažkokių būdu atsirastų kliūtis (pėsčiasis, dviratininkas, gyvūnas, objektas) tai pervažiuotumėte jį? Nes "nu ne nebuvo jokių įspėjančių ženklų, jie čia negali būti, kiti važiavo per jį tai ir aš.."

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Jei jau būnam pilni roadsign-nazi, tai kuo reiktų vadovautis, kai, dažnu atveju, bent jau Vilniuje, vykdant kokius nors kelio darbus, defaultiškai numetamas 30km/h greičio ribojimo ženklas, nors ten galioja Gyvenamosios zonos (t.y. 20km/h) greičio ribojimas?
    Dėk greičiau teises i stalčių neprieštaravęs... o gal geriau iš viso sudegink. Ups... tada užkliūsi eko bendruomenei

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Jau rašiau, kad jo tas persirikiavimo juostas per anksti nupaišė. Tą ir reikia įvardinti, jei norim, kad kitais metais pasitaisytų. "Jovalas" nėra problemos įvardinimas, o veikiau psichologinė problema save aukštinti drabstantis išmatomis
    Jovalas, nes problemų yra ne viena, o jų visuma aka clusterfuck. Deja, tai yra įsisenėjusias ir, panašu, neišjudinamas lietuviškų kelininkų feature, kalbant apie darbų zonos ženklinimą.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Realybė tokia, kad darbus atliekantys rangovai labai aplaidžiai ir neatsakingai vykdo darbų zonos žymėjimą ir ženklinimą. Už tokių dalykų kontrolę atsakingos institucijos (LAKD?), akivaizdu, taip pat neatlieka savo darbo. Rezultate turim šūdiną žymėjimą, kur dalykai dažnai neaiškūs arba netgi prieštaraujantys vienas kitam. Teisinti tokį jovalą siūlant vadovautis "vertikaliuoju ženklinimu" nėra išeitis, nes kai kažkas yra daroma blogai, vadovaukis kuo tik nori, esmės tai nekeičia, kad blogas ženklinimas klaidina, painioja, ir negerina saugumo ir eismo sąlygų.
    Jau rašiau, kad jo tas persirikiavimo juostas per anksti nupaišė. Tą ir reikia įvardinti, jei norim, kad kitais metais pasitaisytų. "Jovalas" nėra problemos įvardinimas, o veikiau psichologinė problema save aukštinti drabstantis išmatomis

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Gal dėkit teises į stalčių ir nebekelkit pavojaus kitiems dalyviams. 149 ženklai irgi yra ženklai. Bet kadangi dauguma žino, kad greičio ribojimai yra nesąmonė, tai vadovautis tokiais ženklais neturi laiko
    Jei jau būnam pilni roadsign-nazi, tai kuo reiktų vadovautis, kai, dažnu atveju, bent jau Vilniuje, vykdant kokius nors kelio darbus, defaultiškai numetamas 30km/h greičio ribojimo ženklas, nors ten galioja Gyvenamosios zonos (t.y. 20km/h) greičio ribojimas?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Tai pala pala. Kokia situacija buvo prie Kauno? Juostos nupieštos, ženklai po plėvele. Buvo čia besiplėšančių marškinius, "visi automarozai", "geltonų juostų kirsti negalima", "kur parašyta, kad geltonai juostai turi būti ženklas" ir t.t. Tai kas tada ką išvedžiojo?
    Gal dėkit teises į stalčių ir nebekelkit pavojaus kitiems dalyviams. 149 ženklai irgi yra ženklai. Bet kadangi dauguma žino, kad greičio ribojimai yra nesąmonė, tai vadovautis tokiais ženklais neturi laiko

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Jokio KET nepažeidi, nes esant prieštaravimui, vadovaujiesi vertikaliuoju ženklinimu. Nereikia čia tų išvedžiojimų.
    Realybė tokia, kad darbus atliekantys rangovai labai aplaidžiai ir neatsakingai vykdo darbų zonos žymėjimą ir ženklinimą. Už tokių dalykų kontrolę atsakingos institucijos (LAKD?), akivaizdu, taip pat neatlieka savo darbo. Rezultate turim šūdiną žymėjimą, kur dalykai dažnai neaiškūs arba netgi prieštaraujantys vienas kitam. Teisinti tokį jovalą siūlant vadovautis "vertikaliuoju ženklinimu" nėra išeitis, nes kai kažkas yra daroma blogai, vadovaukis kuo tik nori, esmės tai nekeičia, kad blogas ženklinimas klaidina, painioja, ir negerina saugumo ir eismo sąlygų.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Klausimas mušamam: važiuodamas keliu, kiek metrų tu matai į priekį? Kad tau iškyla tokios problemos ir tokie klausimai? Ar tu matai toliau savo nosies? Ar laikaisi saugių atstumų ir greičių?
    Ar tą 45 laipsnių posūkį išimtum 70km/h greičiu (spėju jis dabar ten toks)?

    Geltonos linijos gali būti sužymėtos ir kelis kilometrus, tad tu jomis turi pradėti vadovautis tik joms prasidėjus, nes nežinai kas bus už tų kelių kilometrų. Ir tik privažiuodamas pabaigą iš atstumo matai ar juostos pasibaigia, ar veda į atitvarus, ar kelias tiesiai uždarytas ir tada įsijungi sveiką protą (aišku jeigu neviršiji greičio ir laikaisi atstumo) ir vadovaujiesi pagal situaciją.


    Klausimas nemuštam? Ar kelyje po darbų (juostų piešimo, pakelės tvarkymo, tvoros tiesimo ir t.t) paliktam ribojimo ženklui tarkim savaitgalį galioja sveiko proto taisyklė ar ne? Kokį atstumą reik pravažiuoti kelyje be aktyvių darbų, be susiaurėjusių juostų ar kitų kelio pakitimų, kad įjungtum sveiką protą? Gal KET sveiko proto punktas yra? Ar sveiko proto taisyklė galioja tik LAKD neveiksnumui ar apsileidimui pateisinti?
    Tikėkimės nereikės paties kelyje kokios kelių kilometrų žvyrkeliais apylankos ženklo su nuplyšusia plėvele, kad pradėtum situaciją sveiku protu nuo pradžios vertint, o ne pabaigos

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Jokio KET nepažeidi, nes esant prieštaravimui, vadovaujiesi vertikaliuoju ženklinimu. Nereikia čia tų išvedžiojimų.
    Tai pala pala. Kokia situacija buvo prie Kauno? Juostos nupieštos, ženklai po plėvele. Buvo čia besiplėšančių marškinius, "visi automarozai", "geltonų juostų kirsti negalima", "kur parašyta, kad geltonai juostai turi būti ženklas" ir t.t. Tai kas tada ką išvedžiojo?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Klausimas mušamam: važiuodamas keliu, kiek metrų tu matai į priekį? Kad tau iškyla tokios problemos ir tokie klausimai? Ar tu matai toliau savo nosies? Ar laikaisi saugių atstumų ir greičių?
    Ar tą 45 laipsnių posūkį išimtum 70km/h greičiu (spėju jis dabar ten toks)?

    Geltonos linijos gali būti sužymėtos ir kelis kilometrus, tad tu jomis turi pradėti vadovautis tik joms prasidėjus, nes nežinai kas bus už tų kelių kilometrų. Ir tik privažiuodamas pabaigą iš atstumo matai ar juostos pasibaigia, ar veda į atitvarus, ar kelias tiesiai uždarytas ir tada įsijungi sveiką protą (aišku jeigu neviršiji greičio ir laikaisi atstumo) ir vadovaujiesi pagal situaciją.



    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Vakar važiuojant link Kauno, pravažiavus tiltą per Kruną, pasitiko geltonos juostos žyminčios būsimą pervažiavimą į kelią link Vilniaus. Juostos nubrėžtos ~45 laipsnių kampu, bet žalia juosta vis dar užtverta. Jei kažkas toje vietoje sugalvotų važiuoti pagal geltonas juostas, įvažiuotų gretima juosta važiuojančiai mašinai į šoną.

    Tomčiau: kaip važiuoti toje vietoje? Vadovautis KET, sukti pagal juostas 45 laipsnių kampu į kairę, ir tada, jau vadovaujantis sveiku protu, bandyti važiuoti tiesiai? Ar vis tik ignoruoti juostas nuo pat pradžių ir pažeidinėti KET?

    Deja, kadangi vairavau, nufotografuoti to absurdo negalėjau.
    Jokio KET nepažeidi, nes esant prieštaravimui, vadovaujiesi vertikaliuoju ženklinimu. Nereikia čia tų išvedžiojimų.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    dar tave toj bažnyčioje skriaudžia

    aš jau tau atsakiau, bet kaip ir sakiau, tau nedaeis
    Cituoju " važiuočiau vadovaudamasis geltonomis linijomis ir privažiaves iki jų pabaigos matydamas, kad jos veda į kliūtį, vadovaučiuosi sveiku protu ir kirščiau geltonas linijas"

    Gerai , kad ne tiek daug tenka važinėti magistrale, tai tikiuosi maža tikimybė susitikti, tokius besiblaškančius tarp geltonų linijų. O ką daryti važiuojančiam antroje juostoje? Jam atitvarų barjeras žymiai anksčiau, atitinkamai anksčiau ir kirs geltoną juostą. O kaip važiuosi tu pirma juosta? Seksi geltonas juostas ir jau pasukęs link barjero kirsi geltoną liniją į antrą juostą? Bangladešas

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Vakar važiuojant link Kauno, pravažiavus tiltą per Kruną, pasitiko geltonos juostos žyminčios būsimą pervažiavimą į kelią link Vilniaus. Juostos nubrėžtos ~45 laipsnių kampu, bet žalia juosta vis dar užtverta. Jei kažkas toje vietoje sugalvotų važiuoti pagal geltonas juostas, įvažiuotų gretima juosta važiuojančiai mašinai į šoną.

    Tomčiau: kaip važiuoti toje vietoje? Vadovautis KET, sukti pagal juostas 45 laipsnių kampu į kairę, ir tada, jau vadovaujantis sveiku protu, bandyti važiuoti tiesiai? Ar vis tik ignoruoti juostas nuo pat pradžių ir pažeidinėti KET?

    Deja, kadangi vairavau, nufotografuoti to absurdo negalėjau.
    dar tave toj bažnyčioje skriaudžia

    aš jau tau atsakiau, bet kaip ir sakiau, tau nedaeis

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Vakar važiuojant link Kauno, pravažiavus tiltą per Kruną, pasitiko geltonos juostos žyminčios būsimą pervažiavimą į kelią link Vilniaus. Juostos nubrėžtos ~45 laipsnių kampu, bet žalia juosta vis dar užtverta. Jei kažkas toje vietoje sugalvotų važiuoti pagal geltonas juostas, įvažiuotų gretima juosta važiuojančiai mašinai į šoną.

    Tomčiau: kaip važiuoti toje vietoje? Vadovautis KET, sukti pagal juostas 45 laipsnių kampu į kairę, ir tada, jau vadovaujantis sveiku protu, bandyti važiuoti tiesiai? Ar vis tik ignoruoti juostas nuo pat pradžių ir pažeidinėti KET?

    Deja, kadangi vairavau, nufotografuoti to absurdo negalėjau.
    Paskutinis taisė goolfietis; 2024.05.02, 10:40.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Pagal tai, kaip parašei, atrodo, kad LAKD paišo linijas ir dėlioja atitvarus.
    Pagal tai, kaip atsakei, atrodo, kad kelininkai patys nusprendžia, kaip ir kokia apimtim įrenginėti saugos priemones remonto ruožuose.

    Nes verslas yra verslas - jis darys lygiai minimumą to, ko iš jo reikalaujama.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Pagal tai, kaip parašei, atrodo, kad LAKD paišo linijas ir dėlioja atitvarus.
    Pagal visų verkimą Vilniaus temose, atrodo Benkunskas vakarais uždarbiauja, gatvėse naikindamas VT juostas Ir dar dėl visko kaltas A ka tau...

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Na po biški tvarkosi. Praeitais metais LKAD vairuotojus lochais išvadino ir sakė, kad viską darom gerai ir tvarkingai , bet kažkodėl šiemet pradėjo fiziškai atskyrinėti priešpriešinius srautus. Žiū, gal po mūsų šitų diskusijų ir linijas/ženklus sinchronizuot pradės. Arba linijų į atitvarus nebepaišys...
    Pagal tai, kaip parašei, atrodo, kad LAKD paišo linijas ir dėlioja atitvarus.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tam, kad keistųsi tvarka, reiktų pradžiai aiškiai įvardinti trūkumus, o ne "Krūva vietų A1 kur po darbų normaliai nenuvalytos geltonos linijos ir veda į atitvarus", kas tėra populistinė hiperbolizacija ir nesunkiai paneigiama.
    Na po biški tvarkosi. Praeitais metais LKAD vairuotojus lochais išvadino ir sakė, kad viską darom gerai ir tvarkingai , bet kažkodėl šiemet pradėjo fiziškai atskyrinėti priešpriešinius srautus. Žiū, gal po mūsų šitų diskusijų ir linijas/ženklus sinchronizuot pradės. Arba linijų į atitvarus nebepaišys...

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Jei tuos, kurie kelia klausimus dėl dabartinės [ne]tvarkos vadini automarozais, kurie by default nesilaiko taisyklių, tai nematai ir poreikio keisti dabartinę tvarką, nes gi ir dabar normaliai viskas sutvarkyta.

    Tam, kad kažką tvarkyt, turi pripažinti, kad dabar yra netvarka...
    Tam, kad keistųsi tvarka, reiktų pradžiai aiškiai įvardinti trūkumus, o ne "Krūva vietų A1 kur po darbų normaliai nenuvalytos geltonos linijos ir veda į atitvarus", kas tėra populistinė hiperbolizacija ir nesunkiai paneigiama.

    Komentuoti:

Working...
X