Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Bmweda
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Deputatas A.Sysas pasidomėjo, kaip jis gali dirbti sovietų laikais statytame kabinete, kur dirbo sovietų nomenklatūros laikus - gal reikėtų nugriauti Seimo rūmus ir statyti naujus. .
    Tai buvo standartinis vatnikų argumentas, kai balvonus nuo Žaliojo tilto ėmė - no ką jie trukdo? Tai gal visus sovietinius daugiabučius dabar nugriaukim?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Verta paklausyti šios dienos "Žinių radijo" laidą "Dieno klausimas"

    Žinių radijas 2024.04.04. Dienos klausimas
    Ar desovietizuoti reikia ir kelio ženklus?
    Seimo konservatoriai kreipėsi į Susisiekimo ministrą, siūlydami keisti kelio ženklų dizainą. Iniciatyvos priežastis – daugumos kelio ženklų dizainas identiškas ar panašus į SSRS okupacijos metu patvirtintus kelio ženklus. Kitos Baltijos šalys jau yra pasikeitusios kelio ženklų dizainus į „vakarietiškus", pabrėžia konservatoriai. Pasak iniciatorių, šiuos pokyčius Lietuvoje galima būtų įgyvendinti per 10 metų. Tad, ar reikėtų keisti kelio ženklų dizainą? Kiek Lietuvai tai kainuotų?

    Apie tai diskutuosime su Seimo nariais Andriumi Vyšniausku bei Algirdu Sysu, Susisiekimo ministerijos Kelių ir oro transporto politikos grupės vadovu Dmitrijumi Bial bei žurnalistu, Žinių radijo laidos „Žalia rodyklė" vedėju Vitoldu Miliumi.
    https://www.ziniuradijas.lt/laidos/d...enklus?video=1
    Gerą demagogiją varo Seimo konservatorių frakcijos seniūno pavaduotojas A.Vyšniauskas. Jis kelio ženklų "desovietizaciją" lygina su gyvybiškai svarbiu Lietuvos energetikos sistemos atsijungimu nuo sovietinės ar su sovietinių veikėjų gatvių pervardiniumu. Tiesa, jis jau nuleido garą ir kalba labiau apie nusidėvėjusių ženklų pakeitimą per 15 metų.

    Deputatas A.Sysas pasidomėjo, kaip jis gali dirbti sovietų laikais statytame kabinete, kur dirbo sovietų nomenklatūros laikus - gal reikėtų nugriauti Seimo rūmus ir statyti naujus. Kas ketverius metus metus prieš rinkimus grįžtama prie šitos "problemos" - kiek elnias turi ragų ar perėjoje yra juostelių, lyg biudžetas būtų begalinis ir nebūtų svarbesnių problemų.
    Klausytojas Marius pasiūlė išspręst kitą problemą - kadangi Vakarų europiečiams lietuvių ir Rusijos žmonių yra šiek tiek panašūs, tai ir seimūnas galėtų siūlyti padaryti visiems lietuviams plastines operacijas - būtų mažiau panašumų su rusais ir daugiau "otkatų".

    Jei trumpai - po tokios laidos neliko abejonių, kad ta trijų konservatorių iniciatyva apie kelio ženklų dizaino keitimą vis dėlto yra ne rimtas susirūpinimas šia "problema", o tik bandymas suaktyvinti savo elektoratą.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Kiek galima tas nesąmones gromuluoti? Prie ko čia GOST, kai ženklai atitinka nuo Vokietijos kopijuotą standartą LST 1335:1994? 2012-ais atsirado taisyklės, kurios iš esmės perkopijavo tuos standartus ženklų įrengimui ir liko tik techninis gamybos standartas.
    Vienos konvencijos leidžia šalims pasirinkti geltoną arba baltą foną kaip standartinį ir leidžia paišyti kitokius ženklus, tačiau yra reikalavimas, kad panašūs ženklai neturėtų skirtingų reikšmių skirtingose valstybėse. Informacinių ženklų konvencija nereglamentuoja, tad nėra ir reikalavimo rašyti didžiosiomis. Lietuva apskritai neturi jokių rekomendacijų dėl užrašų ženkluose, turi tik patvirtintą šriftą, kurio vis tik realybėje nenaudoja.

    Gal jau pakaks laipioti ant dviejų dundukų numesto grėblio ir laikas plunksnos riteriams pereiti prie mažiau techninių temų, kur jų „išmanymas“ ne taip prastai atrodo?
    Visiška netiesa. Kelio ženklų įrengimo taisyklės buvo nukopijuotos nuo LST 1335:1995, LST 1405:1995 su nežymiom korekcijom. O LST 1335 buvo tiesiog GOST kopija. Taigi vizualine prasme mūsų kelio ženklai gaminami pagal GOST brėžinius.

    Kelių šviesoforų įrengimo taisyklės 2012 m. nebuvo LST 1405:1995 kopija ir jau buvo rengiamos naujai vadovaujantis vokiečių ir kitų Europos šalių patirtimi.
    Paskutinis taisė dsanto; 2024.04.04, 16:25.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Kiek galima tas nesąmones gromuluoti? Prie ko čia GOST, kai ženklai atitinka nuo Vokietijos kopijuotą standartą LST 1335:1994? 2012-ais atsirado taisyklės, kurios iš esmės perkopijavo tuos standartus ženklų įrengimui ir liko tik techninis gamybos standartas.
    Vienos konvencijos leidžia šalims pasirinkti geltoną arba baltą foną kaip standartinį ir leidžia paišyti kitokius ženklus, tačiau yra reikalavimas, kad panašūs ženklai neturėtų skirtingų reikšmių skirtingose valstybėse. Informacinių ženklų konvencija nereglamentuoja, tad nėra ir reikalavimo rašyti didžiosiomis. Lietuva apskritai neturi jokių rekomendacijų dėl užrašų ženkluose, turi tik patvirtintą šriftą, kurio vis tik realybėje nenaudoja.
    Esmė, kad pakeitimai, jei ir bus, tai minimalūs. Jei bus dizaino keitimas, nemanau, kad bus išleisti kokie nors visiškai nauji ženklai. Tiesiog kai kurie dizaino elementai nesikeičia nuo kokių 1985 m., tas tikrai reikalauja peržiūros. Pvz. kai kurie ženklų elementai galėtų būti ryškesni, kad juos iš toliau būtų galima lengviau atkreipt dėmesį. Man susidarė įspūdis, kad ženkluose apvadai per ploni, ženklus sunkiau pastebėt, pvz. Lenkijoje, Vokietijoje ar Nyderlanduose greičio ribojimo ženklas atrodo ryškiau, įspėjamieji/draudžiamieji ženklai galėtų turėti storesnį raudoną apvadą.
    Daugmaž visoje ES, raudoni apvadai yra storesni. Lenkijoje, nors raudonas apvadas įspėjamuosiuose ženkluose yra plonas, bet tai kompensuoja geltonas/oranžinis fonas, kuris yra ryškesnis, labiau išsiskiriantis iš aplinkos. Lietuvai nesiūlau pereiti prie geltono fono, nes mažuma šalių tokį naudoja, o žiemos šiltėja.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Atkreipkite dėmesį, kad suomiai turi tris skirtingus ženklus žvėrims kelyje žymėti. Briedį, elnią, šiaurės elnią. Latviai palyginimui elnią, o estai - briedį.

    GOST žvėris toks abstraktus, nouneiminis. Bijau, kad pakeitus jį į pvz. briedį ar elnią, tuoj atsiras gudručių-lojeristų, kurie, kely partrenkę stirną, ginčys baudą, nes "apie stirnas įspėjimo nebuvo, tik apie briedžius".
    Iš dabartinės perspektyvos žiūrint nėra būtina keisti gyvūnų simbolių.
    Yra ženklų, kur net nepasakytum iš kurios šalies jie paimti, tai jų keisti nereikia. Kai kurių simbolių net estai nekeitė (nors latviai viską pakeitė).

    Labiausiai sovietinius primena pėsčiojo simboliai. Žmogeliuko simboliai visoje Europoje yra unikalūs, kiekvienoj šalyje saviti, tai lietuviški labai jaučiasi iš kurios šalies paimti.
    Sprendimas būtų žalio pėsčiojo signalo simbolį panaudočiau kelio ženklams (beje, tai vokiškas pėsčiojo ženklas). Kitus pėsčiojo simbolius irgi paimčiau iš Vokietijos.
    Tiesa, galima būtų juos pastorinti, kad primintų ankstesnį dizainą, nes copy paste iš Vokietijos gali būti per ploni, ne tokie ryškūs. Pėsčiųjų tako simbolio nekeisčiau, jis yra grynai lietuviškas.

    Dar keisčiau rodyklių dizainą, arba keisčiau rodyklės koto išdėstymo ir storio parametrus (kaip estai), kad neprimintų sovietinio dizaino, arba rodyklės antgalį pakeisčiau į vokišką/naująjį suomišką.

    Padidinčiau ženklų ryškumą, paryškindamas ženklų apvadus (storesni raudoni apvadai, ryškesni balti apvadai).

    To manau minimaliai užtektų, kad ženklai neprimintų sovietinių Net šriftas nėra kažkoks išskirtinis, tik savotiškai komponuojamas ženkluose, suspaustas tarp rėmų.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Kiek galima tas nesąmones gromuluoti? Prie ko čia GOST, kai ženklai atitinka nuo Vokietijos kopijuotą standartą LST 1335:1994? 2012-ais atsirado taisyklės, kurios iš esmės perkopijavo tuos standartus ženklų įrengimui ir liko tik techninis gamybos standartas.
    Ale blemba kaip nepasisekė nuo "Vokietijos" mums nusikopijuoti standarto. Kopijavome nuo vokiečių, bet rezultate gavome ženklus visiškai nepanašius į vokiškus, o tapačius Rusijai ir Baltarusijai. Akivaizdžiai kopijuotojams būtų pravertusi stažuotė į Kiniją.

    Kadangi LST paprastam mirtingajam neprieinamas ir sunku referuoti kas ten nuo ko kopijuota, bet spaudoje yra tokios citatos:
    Pasak Seimo narių, šiuo metu Lietuvoje galiojantys ir naudojami kelio ženklai, atsižvelgiant į jų dizainą, yra identiški (didžioji dauguma) ar panašūs į SSRS okupacijos metu patvirtintus (pagal sovietinį standartą GOST 10807-78) kelio ženklus.

    Lietuvos kelio ženkluose taip pat naudojamas tas pats šriftas iš sovietinio standarto GOST 10807-78 (šis šriftas specialiai buvo sukurtas SSRS kelio ženklams).
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Gal jau pakaks laipioti ant dviejų dundukų numesto grėblio ir laikas plunksnos riteriams pereiti prie mažiau techninių temų, kur jų „išmanymas“ ne taip prastai atrodo?
    Juokingiausia, kad viską išmanantys specialistai ir ne dundukai, tik tą ir gali pasakyti - nukopijuota nuo vokiečių ir nieko čia nereikia keisti. Čia kaip koks burtažodis - Vokietija.
    O prieš faktą, kad visiškai nepanašu į vokiškus, o panašu į kitokius - ai užsimerksim ir tik pamojuosim LST EN koduotėmis.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Bet dabar kai didžioji dauguma naudoja kitokius, o mes GOST'o atitikmenis - vertas diskusijų klausimas dėl pokyčių.
    Kiek galima tas nesąmones gromuluoti? Prie ko čia GOST, kai ženklai atitinka nuo Vokietijos kopijuotą standartą LST 1335:1994? 2012-ais atsirado taisyklės, kurios iš esmės perkopijavo tuos standartus ženklų įrengimui ir liko tik techninis gamybos standartas.
    Vienos konvencijos leidžia šalims pasirinkti geltoną arba baltą foną kaip standartinį ir leidžia paišyti kitokius ženklus, tačiau yra reikalavimas, kad panašūs ženklai neturėtų skirtingų reikšmių skirtingose valstybėse. Informacinių ženklų konvencija nereglamentuoja, tad nėra ir reikalavimo rašyti didžiosiomis. Lietuva apskritai neturi jokių rekomendacijų dėl užrašų ženkluose, turi tik patvirtintą šriftą, kurio vis tik realybėje nenaudoja.

    Gal jau pakaks laipioti ant dviejų dundukų numesto grėblio ir laikas plunksnos riteriams pereiti prie mažiau techninių temų, kur jų „išmanymas“ ne taip prastai atrodo?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Bijau, kad pakeitus jį į pvz. briedį ar elnią, tuoj atsiras gudručių-lojeristų, kurie, kely partrenkę stirną, ginčys baudą, nes "apie stirnas įspėjimo nebuvo, tik apie briedžius".
    Keistokas argumentas. Viskas priklauso nuo to, kas parašyta KET. Jeigu tas ženklas, kaip ir dabar, įspėja apie laukinius gyvūnus, tai apie juos visus ir įspėja. Jeigu ženklas vadinsis "Briedis kelyje" ir bus nurodytas pavojus sutikti tik briedį, tuomet taip - stirnos galima ir nesitikėti.
    Čia taip vartant, tai galima išvartyti, kad papildoma lentelė apie lengvuosius automobilius skirta tik pirmiems golfams ir turint kitokį automobilį, juo labiau sedaną ar universalą - negalioja

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Šiuo metu galima pamatyt kaip atrodo seno ir naujo dizaino mixas, nuvažiavus į Suomiją. Važiuojant iš toli. kelio ženklo dizaino pasikeitimas nesijaučia (matyt tam ir nekeitė fonų ir kai kurių kitų elementų), jis pasimato tik privažiavus arčiau.
    Kažkas tokio galėtų būti ir Lietuvoje. Beje, jau turime panašią situaciją su keletu ženklų, pvz. buvo keičiamas įspėjamųjų ženklų apie šalutinius kelius dizainas.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Road_signs_in_Finland
    .
    Atkreipkite dėmesį, kad suomiai turi tris skirtingus ženklus žvėrims kelyje žymėti. Briedį, elnią, šiaurės elnią. Latviai palyginimui elnią, o estai - briedį.

    GOST žvėris toks abstraktus, nouneiminis. Bijau, kad pakeitus jį į pvz. briedį ar elnią, tuoj atsiras gudručių-lojeristų, kurie, kely partrenkę stirną, ginčys baudą, nes "apie stirnas įspėjimo nebuvo, tik apie briedžius".

    Komentuoti:


  • ALV77
    replied
    aplamai tokiu paneliu kaip ponia Paule nereiketu klausyti, nes tai yra jaunoji laiko sukiotoja Abramikiene su paselusiu jaunatviniu entuziazmu. O tokioms baboms nebent darzelio vedejoms buti, nes kitaip greitai vaiksciotume atbulomis, nes i prieki zmones eina rusijoje

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ta prasme, rašymas mažosiomis raidėmis kelio ženkluose irgi gali būti argumentuotai apkaltintas "sovietizmu"?.

    Tie diskusiją pradėję konservų deputatai grynai techiniuose klausimuose pradėję ieškoti politinių ar ideologinių "argumentų" tą diskusiją iš pat pradžių padarė nekonstruktyvia.
    Nebenustebsiu, jei gal prieš rinkimus atsiras radikalių politikų, kurie sakys, kad ir dešinės pusės eismas yra "iš sovietų paveldėta atgyvena".
    Sakyčiau labai perspausta dėl mažųjų raidžių ir dešinės pusės eismo - sovietizmo. Aišku norint kažkokią idėją sudirbti ir "apdrėbti purvais" galima net pačių keisčiausių analogijų surasti ir pritempti.
    Faktas yra tas, kad tie "grynai techniniai klausimai" yra 1 prie 1 kaip naudojama Rusijoje ar Baltarusijoje. Jeigu visa Europa naudotų lygiai tokiį patį dizainą ir mes čia vieni sugalvotume kažką keisti - būtų nepamatuotas išsišokimas. Bet dabar kai didžioji dauguma naudoja kitokius, o mes GOST'o atitikmenis - vertas diskusijų klausimas dėl pokyčių.
    Ir tai nėra kažkoks techninis klausimas, nes tuomet nebus pokyčių ir progreso, kadangi iš techninės pusės nėra kam nuspręsti jog imam ir keičiam. Tai grynai politinis klausimas ir turi būti sprendžiamas politikų. Taip pat kaip ir "vision zero" ar bet kurios kitos eismo saugumo, aplinkosaugos ir pan. strategijos - politinių gairių nusistatymas link kur judame, nes technine prasme - pasiimame GOST'a ir nieko nedarome, nes ir taip galima naudotis.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Tiek pridiskutavote ir pamiršote paminėti, kad anksčiau Lietuvoje pavadinimai ženkluose buvo rašomi sakinio registru. Tad pasiūlymai grąžinti mažąsias raides kvepia sovoku
    Ta prasme, rašymas mažosiomis raidėmis kelio ženkluose irgi gali būti argumentuotai apkaltintas "sovietizmu"?.

    Tie diskusiją pradėję konservų deputatai grynai techiniuose klausimuose pradėję ieškoti politinių ar ideologinių "argumentų" tą diskusiją iš pat pradžių padarė nekonstruktyvia.
    Nebenustebsiu, jei gal prieš rinkimus atsiras radikalių politikų, kurie sakys, kad ir dešinės pusės eismas yra "iš sovietų paveldėta atgyvena".
    Paskutinis taisė Romas; 2024.04.03, 23:17. Priežastis: Citavimas

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Tv3 žinių reportaže sako, kad keis tii nusidėvėjusius. Tai yra kai ar taip, ar taip ženklą reikia keisti.
    Tad išlaidos minimalos, tik dizainui.
    Jau pagamintų senų atsargas dar galima būtų sunaudot jei pinigų gaila.
    Pritariu, kad jokia normali šalis nekeičia visų kelio ženklų iš karto.
    Suomija 2021 m. įvykdė kelio ženklų dizaino atnaujinimus tai keis ženklus tik pagal nusimatytus kelio ženklų keitimo ciklus (berods kas 10 ar 15 metų, tiksliai nepamenu).

    Šiuo metu galima pamatyt kaip atrodo seno ir naujo dizaino mixas, nuvažiavus į Suomiją. Važiuojant iš toli. kelio ženklo dizaino pasikeitimas nesijaučia (matyt tam ir nekeitė fonų ir kai kurių kitų elementų), jis pasimato tik privažiavus arčiau.
    Kažkas tokio galėtų būti ir Lietuvoje. Beje, jau turime panašią situaciją su keletu ženklų, pvz. buvo keičiamas įspėjamųjų ženklų apie šalutinius kelius dizainas.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Road_signs_in_Finland

    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Tiek pridiskutavote ir pamiršote paminėti, kad anksčiau Lietuvoje pavadinimai ženkluose buvo rašomi sakinio registru. Tad pasiūlymai grąžinti mažąsias raides kvepia sovoku
    Numanau, kad didžiosiomis pradėjo rašyti kokio Pumpučio arba Sadausko iniciatyva.
    Ačiū Romasnuotrauką.
    Click image for larger version  Name:	Ekrano nuotrauka iš 2024-04-03 23-57-30.png Views:	0 Size:	420,8 kB ID:	2121977
    Ženklai neatrodo labai blogai, gal tik rodyklyčių tokių ilgų nereikia, ir kirilica užrašyti jau nereikalinga, nereikia tokių didelių ženklų.
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.04.03, 23:15.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Tiek pridiskutavote ir pamiršote paminėti, kad anksčiau Lietuvoje pavadinimai ženkluose buvo rašomi sakinio registru. Tad pasiūlymai grąžinti mažąsias raides kvepia sovoku
    Numanau, kad didžiosiomis pradėjo rašyti kokio Pumpučio arba Sadausko iniciatyva.
    Ačiū Romasnuotrauką.
    Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka iš 2024-04-03 23-57-30.png
Views:	417
Size:	420,8 kB
ID:	2121977

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Tv3 žinių reportaže sako, kad keis tii nusidėvėjusius. Tai yra kai ar taip, ar taip ženklą reikia keisti.
    Tad išlaidos minimalos, tik dizainui.
    Jau pagamintų senų atsargas dar galima būtų sunaudot jei pinigų gaila.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    LRT.lt 2024.04.03
    Dabartiniai kelio ženklai – sovietinis palikimas? Vien valstybiniuose keliuose jų ketvirtis milijono
    Susisiekimo ministerijos teigimu, valstybinės ir vietinės reikšmės kelių bendras ilgis šalyje yra daugiau kaip 84 tūkst. kilometrų. Akcinės bendrovės „Via Lietuva“ (anksčiau Lietuvos automobilių kelių direkcija) duomenimis, vien tik valstybinės reikšmės keliuose, kurių Lietuvoje yra 21,2 tūkst. km, iš viso įrengta beveik 250 tūkst. kelio ženklų.
    „Vietinės reikšmės kelių, priklausančių savivaldybėms, ilgis yra maždaug 63 tūkst. km. Nedisponuojame duomenimis, kiek savivaldybėms priklausančiuose keliuose įrengta kelio ženklų“, – patikslino ministerija.

    Pasak ministerijos jos, vieno standartinio kelio ženklo įrengimas vidutiniškai kainuoja 200 eurų. Į šią kainą įeina kelio ženklo skydas, laikančioji konstrukcija, kelio ženklo įrengimas

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...irtis-milijono
    Aritmetika paprasta 250.000 ženklų 200 EUR/ vnt. = 50.000.000 EUR. Galima kur kas naudingiau panaudoti

    LRT reportaže (ką tik pasirodė reportažo video versija) siūloma keisti "tik labiausia panašius į sovietinius" kelio ženklus, bet vis tiek suma bus nepadoriai didelė ir su abejotina to keitimo nauda.

    LRT "Panorama" 2024.04.03
    Grupė Seimo konservatorių kreipėsi į Susisiekimo ministeriją siūlydami keisti kelio ženklus naujais. Parlamentarai sako, kad dabartinė kelio ženklų išvaizda – sovietinė.



    https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/2000333628/panorama

    Pagal nesveikus "standartus", kur be proto prismaigstyta kelio ženklų kiekviename naujame žvyrkelyje ar kokioje pėsčiųjų perėjoje. O dabar reikėtų keisti nors "latviški" perėjų ar įspėjimo apie žvėris ženklai neturi jokių privalumų (čia nekalbu apie latviškas ir estiškas išankstines krypčių nuorodas, kurios yra aiškesnės, nes atkartoja kelio konfigūraciją).

    Paskaičiuokim, kiek kainuos tokios tipinės Ukmergės rajone esančios Želvos žiedinės sankryžos su 32 (!) perėją žyminčiais kelio ženklais:
    32 * 200 = 6400 EUR
    Ir vardan ko tas keitimas?

    P.S. Ta Želvos žiedinė sankryža buvo per siaura, joje neišsiteko sunkvežimiai ir ji neseniai vėl rekonstruota. Bet apie žiedines sankryžas yra atskira tema.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Atkreiptinas dėmesys, kad dabartinėje Kelio ženklų ir signalų konvencijoje yra ženklai tiek su didžiosiomis, tiek su mažosiomis raidėmis.



    „Atsižvelgiant į tai, Susisiekimo ministerija mano, kad kelio ženklų dizaino keitimas ne pagal Konvencijos pakeitimus, o pagal kitų valstybių pavyzdžius stokotų teisinio pagrindo, būtų netvarus ir trumpalaikis.

    Po to, kai JT EEK Vidaus transporto komiteto Saugaus eismo darbo grupė pritars siūlomiems Konvencijos pakeitimams, Susisiekimo ministerija pradės rengti atitinkamus KET bei Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisyklių pakeitimus, o kelio ženklų dizaino pakeitimas turės teisinį pagrindimą ir atitiks naujausius Konvencijos pakeitimus“, – dėstoma atsakyme.
    Taigi ženklų dizainas bus keičiamas, atnaujinant pagal naujausią konvencijos dizainą. Manau, kad bus labai svarbu, kokios raidės bus pateikiamos konvencijoje - didžiosios ar mažosios. Nuo to turbūt priklausys ir mūsų naujas dizainas.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    ne konservatorių, o Kupčinsko, kuris garsėja didžiausiomis nesąmonėmis. Tas herbas dar pusėtinai, bet kad sušiko šriftą (nesuprantu kodėl jis negalėjo pasilikti monospace'inis) tai tikrai yra pikta.
    Ar kupčinskas visą dizainą darė? Nebus, kad jis tik pramušė, kad vytis atsirastų numeryje?
    Paskutinis taisė Gator; 2024.04.03, 20:46.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Mano komentaras nelabai į temą, bet konservatoriai su dizainu tikrai nedraugauja. Jų iniciatyva buvo pakeistas automobilių numerių dizainas - valstybės kodo raidės LT suspaustos tiek kad iš tolo susilieja, tarp raidžių ir skaičių neliko tarpo, tarp simbolių irgi neišlaikomi vienodi tarpai, ypač "akys vemia" jeigu numeryje yra vienetukų
    ne konservatorių, o Kupčinsko, kuris garsėja didžiausiomis nesąmonėmis. Tas herbas dar pusėtinai, bet kad sušiko šriftą (nesuprantu kodėl jis negalėjo pasilikti monospace'inis) tai tikrai yra pikta.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    O komentuojant sudėtinga bent minimaliai paskaityti kas ir kaip siūloma? Juk prie pasiūlymo ir buvo paminėta, kad terminas būtų 10 metų. Iš esmės per tiek laiko, daug ženklų ir taip bus pakeista, atnaujinta dėl rekonstrukcijų, susidėvėjimo, pasikeitusio poreikio ir t.t.

    Komentuoti:

Working...
X