Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Čia situacija, kur sakyčiau dar mokosi gyventi, kai žmonėms vis labiau įdomu / rūpi (ypač kai daugiau žmonių yra vairavę užsienyje), koks ženklinimas yra padarytas, nes anksčiau toje srityje tikrai būdavo tiesiog ženklinimas dėl ženklinimo (pakazūchiškumo požymiai), o ženklinimo kokybė trečiam plane.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Sakai, kad kaltas liktų Tomčius? O kaip gi sveikas protas?

    O tuo tarpu LKAD:
    Tomčius gi irgi važiuotų tiesiai, tai neliktų kaltas. Taip jau būna, kad ženklai dažniausiai sutampa su sveiku protu.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2024.05.10, 20:23.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Liktų kaltas pats vairuotojas, nemokantis KET, nes esant prieštaravimui, vadovaujamasi kelio ženklais.
    Sakai, kad kaltas liktų Tomčius? O kaip gi sveikas protas?

    O tuo tarpu LKAD:

    Vairuotojai, vykstant kelio remonto darbams, kelyje turety būti dar atidesni, atidžiai sekti ir vadovautis kelio ženklais. Vis dėlto, Jūsų
    atsiųstoje nuotraukoje matyti, kad kelio ženklinimas nėra aiškus, todėl nedelsiant nurodėme rangovams kuo greičiau įvertinti šios atkarpos
    eismo organizavimo sprendimus ir atlikti korekcijas. Papildomai informuojame, jog šioje atkarpoje kelio atnaujinimo darbai bus pradėti jau
    nuo rytojaus,

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    „Geltonų linijų“ pelėkautai kelyje Vilnius–Kaunas: kas liktų kaltas įvykus nelaimei?
    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/m/id/verslas/sa..._medium=copied
    Liktų kaltas pats vairuotojas, nemokantis KET, nes esant prieštaravimui, vadovaujamasi kelio ženklais.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    „Geltonų linijų“ pelėkautai kelyje Vilnius–Kaunas: kas liktų kaltas įvykus nelaimei?
    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/m/id/verslas/sa..._medium=copied
    Ženklas 336 pastatytas prieš geltonų linijų vingius Kad visiem būtų dar aiškiau.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    „Geltonų linijų“ pelėkautai kelyje Vilnius–Kaunas: kas liktų kaltas įvykus nelaimei?
    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/m/id/verslas/sa..._medium=copied

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    padarom eksperimentą? Aš nufilmuoju važiuojantį apsižergusį geltonas linijas šiuose aptariamuose ruožuose (nuo pradžių iki pabaigos), o mane galės nufilmuoti važiuojantį vadovaujantis geltonomis linijomis ir tik gale kertant jas norint išvengti susidūrimo su kliūtimi ir nusiunčiam į e-policija. Spėju bauda 3 mėn teisių atėmimas. Atsiras norinčių važiuoti pagal savo KET?
    Jei nagrinės konvejeriu ir nesigilins, tai 90 proc. kad įpliurins baudą. Nes gali pasitaikyti toks kaip tas, kuris mane stabdė tamsoje neapšviestame kelyje. Buvo baisiai įsižeidęs ir skaitė moralą, kad sustojau ne prie jo iškeltos lazdeles, o kokie 5 metrai iki jo, išplatėjime į keliuką, kuriame stovėjo ekipažo mašina. Nes mat taip "parašyta" yra. Ir tik kai pasakiau, kad jam pačiam nuo to tik saugiau tamsiame kelyje - atsileido.
    Jei prie eksperimento pridėsi ir apvalią sumelę advokatams, tai teisme bus galima puikiai pasinaudoti "sveiku protu" ir įrodyti bausmės dėl juostų taikymo nenuoseklumą.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    padarom eksperimentą? Aš nufilmuoju važiuojantį apsižergusį geltonas linijas šiuose aptariamuose ruožuose (nuo pradžių iki pabaigos), o mane galės nufilmuoti važiuojantį vadovaujantis geltonomis linijomis ir tik gale kertant jas norint išvengti susidūrimo su kliūtimi ir nusiunčiam į e-policija. Spėju bauda 3 mėn teisių atėmimas. Atsiras norinčių važiuoti pagal savo KET?
    Šitam ruože geltonos linijos sutampa su baltomis. Ant tilto per Kruną geltonų linijų netgi nėra. Ir tada staiga posūkis link žalios juostos, kuri buvo užtverta. Neužfiksavau, bet lygtai linijos buvo, o geltonų rodyklių nebuvo.

    Su mielu noru skirčiau laiko pakabinti droną virš tos vietos, kai pats važiuotum pagal geltonas linijas (pageidautina pirma juosta), ir suktum į kairę (ypač jei kažkas važiuoja antra juosta). Įdomu, kuriuo momentu suveiktų sveikas protas, ir supratęs, kad pervažiavimas į juostą link Vilniaus uždarytas, kirstum geltonas juostas.

    p.s. Žalia juosta buvo užtverta, bet geltonos juostos nupieštos buvo 05/01, dabar eismas jau vysta taip kaip sumanyta.
    Attached Files
    Paskutinis taisė goolfietis; 2024.05.10, 13:25.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    padarom eksperimentą? Aš nufilmuoju važiuojantį apsižergusį geltonas linijas šiuose aptariamuose ruožuose (nuo pradžių iki pabaigos), o mane galės nufilmuoti važiuojantį vadovaujantis geltonomis linijomis ir tik gale kertant jas norint išvengti susidūrimo su kliūtimi ir nusiunčiam į e-policija. Spėju bauda 3 mėn teisių atėmimas. Atsiras norinčių važiuoti pagal savo KET?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    ženklus tai sugeba uždengti, o linijas nupaišyti tą dieną kada keičiasi eismo tvarka jau reikalautų per didelio planavimo (t.y. linijas paišai per pirmą progą linijų paišytojams atėjus blaiviems į darbą, o ne rizikuoji likti be linijų kai jie nepasirodys darbe)

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Jau rašiau, kad jo tas persirikiavimo juostas per anksti nupaišė. Tą ir reikia įvardinti, jei norim, kad kitais metais pasitaisytų. "Jovalas" nėra problemos įvardinimas, o veikiau psichologinė problema save aukštinti drabstantis išmatomis
    Jei sumontuoti geltoni ženklai (nors ir uždengti), tegu piešia tas linijas nors ir prieš pusę metų. Visi turintys sveiką protą supras - vyksta pasiruošiamieji darbai ir geltonos linijos galios pagal būsimą vertikalių ženklų, iįdėstytų kelio gairelių schemą. O šiuo metu eismas vyksta įprastinėmis juostomis. Paprasta, aišku ir logiška. Ir visi taip "automarozai" važiuoja. Bet yra kas bando išradinėti dviratį KET taisyklėse ir taškytis įžeidinėjimais.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    matau beviltiška su kelių gaideliais ginčytis. Įkeli nuorodas su specialistų paaiškinimais, kad reikia laikytis geltonų linijų, reikia laikytis greičio apribojimų ir t.t., bet jie savo teorijas turi.


    Jeigu darbai nebaigti ir tie ženklai palikti, reiškiasi jie ir palikti tam, kad neviršytum greičio, nes gali būti duobė palikta kelyje, gali būti šalikėlė nesutvarkyta, tvora nepastatyta ir t.t. Pravažiuoti turi iki artimiausios sankryžos, arba iki ženklo darbų galiojimo pabaigos (ženklai 330 ar 336).

    Geltonų linijų atveju sveikas protas suveikia, kad neatsitrenktum į kliūtį ir jos išvengtum. Greičio viršijimas, naudojant sveiką protą nėra pasiteisinimas, tau negresia avarinė situacija.
    Jūsų logika vadovaujantis, jeigu autostradoje kažkokių būdu atsirastų kliūtis (pėsčiasis, dviratininkas, gyvūnas, objektas) tai pervažiuotumėte jį? Nes "nu ne nebuvo jokių įspėjančių ženklų, jie čia negali būti, kiti važiavo per jį tai ir aš.."

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Jei jau būnam pilni roadsign-nazi, tai kuo reiktų vadovautis, kai, dažnu atveju, bent jau Vilniuje, vykdant kokius nors kelio darbus, defaultiškai numetamas 30km/h greičio ribojimo ženklas, nors ten galioja Gyvenamosios zonos (t.y. 20km/h) greičio ribojimas?
    Dėk greičiau teises i stalčių neprieštaravęs... o gal geriau iš viso sudegink. Ups... tada užkliūsi eko bendruomenei

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Jau rašiau, kad jo tas persirikiavimo juostas per anksti nupaišė. Tą ir reikia įvardinti, jei norim, kad kitais metais pasitaisytų. "Jovalas" nėra problemos įvardinimas, o veikiau psichologinė problema save aukštinti drabstantis išmatomis
    Jovalas, nes problemų yra ne viena, o jų visuma aka clusterfuck. Deja, tai yra įsisenėjusias ir, panašu, neišjudinamas lietuviškų kelininkų feature, kalbant apie darbų zonos ženklinimą.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Realybė tokia, kad darbus atliekantys rangovai labai aplaidžiai ir neatsakingai vykdo darbų zonos žymėjimą ir ženklinimą. Už tokių dalykų kontrolę atsakingos institucijos (LAKD?), akivaizdu, taip pat neatlieka savo darbo. Rezultate turim šūdiną žymėjimą, kur dalykai dažnai neaiškūs arba netgi prieštaraujantys vienas kitam. Teisinti tokį jovalą siūlant vadovautis "vertikaliuoju ženklinimu" nėra išeitis, nes kai kažkas yra daroma blogai, vadovaukis kuo tik nori, esmės tai nekeičia, kad blogas ženklinimas klaidina, painioja, ir negerina saugumo ir eismo sąlygų.
    Jau rašiau, kad jo tas persirikiavimo juostas per anksti nupaišė. Tą ir reikia įvardinti, jei norim, kad kitais metais pasitaisytų. "Jovalas" nėra problemos įvardinimas, o veikiau psichologinė problema save aukštinti drabstantis išmatomis

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Gal dėkit teises į stalčių ir nebekelkit pavojaus kitiems dalyviams. 149 ženklai irgi yra ženklai. Bet kadangi dauguma žino, kad greičio ribojimai yra nesąmonė, tai vadovautis tokiais ženklais neturi laiko
    Jei jau būnam pilni roadsign-nazi, tai kuo reiktų vadovautis, kai, dažnu atveju, bent jau Vilniuje, vykdant kokius nors kelio darbus, defaultiškai numetamas 30km/h greičio ribojimo ženklas, nors ten galioja Gyvenamosios zonos (t.y. 20km/h) greičio ribojimas?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Tai pala pala. Kokia situacija buvo prie Kauno? Juostos nupieštos, ženklai po plėvele. Buvo čia besiplėšančių marškinius, "visi automarozai", "geltonų juostų kirsti negalima", "kur parašyta, kad geltonai juostai turi būti ženklas" ir t.t. Tai kas tada ką išvedžiojo?
    Gal dėkit teises į stalčių ir nebekelkit pavojaus kitiems dalyviams. 149 ženklai irgi yra ženklai. Bet kadangi dauguma žino, kad greičio ribojimai yra nesąmonė, tai vadovautis tokiais ženklais neturi laiko

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Jokio KET nepažeidi, nes esant prieštaravimui, vadovaujiesi vertikaliuoju ženklinimu. Nereikia čia tų išvedžiojimų.
    Realybė tokia, kad darbus atliekantys rangovai labai aplaidžiai ir neatsakingai vykdo darbų zonos žymėjimą ir ženklinimą. Už tokių dalykų kontrolę atsakingos institucijos (LAKD?), akivaizdu, taip pat neatlieka savo darbo. Rezultate turim šūdiną žymėjimą, kur dalykai dažnai neaiškūs arba netgi prieštaraujantys vienas kitam. Teisinti tokį jovalą siūlant vadovautis "vertikaliuoju ženklinimu" nėra išeitis, nes kai kažkas yra daroma blogai, vadovaukis kuo tik nori, esmės tai nekeičia, kad blogas ženklinimas klaidina, painioja, ir negerina saugumo ir eismo sąlygų.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Klausimas mušamam: važiuodamas keliu, kiek metrų tu matai į priekį? Kad tau iškyla tokios problemos ir tokie klausimai? Ar tu matai toliau savo nosies? Ar laikaisi saugių atstumų ir greičių?
    Ar tą 45 laipsnių posūkį išimtum 70km/h greičiu (spėju jis dabar ten toks)?

    Geltonos linijos gali būti sužymėtos ir kelis kilometrus, tad tu jomis turi pradėti vadovautis tik joms prasidėjus, nes nežinai kas bus už tų kelių kilometrų. Ir tik privažiuodamas pabaigą iš atstumo matai ar juostos pasibaigia, ar veda į atitvarus, ar kelias tiesiai uždarytas ir tada įsijungi sveiką protą (aišku jeigu neviršiji greičio ir laikaisi atstumo) ir vadovaujiesi pagal situaciją.


    Klausimas nemuštam? Ar kelyje po darbų (juostų piešimo, pakelės tvarkymo, tvoros tiesimo ir t.t) paliktam ribojimo ženklui tarkim savaitgalį galioja sveiko proto taisyklė ar ne? Kokį atstumą reik pravažiuoti kelyje be aktyvių darbų, be susiaurėjusių juostų ar kitų kelio pakitimų, kad įjungtum sveiką protą? Gal KET sveiko proto punktas yra? Ar sveiko proto taisyklė galioja tik LAKD neveiksnumui ar apsileidimui pateisinti?
    Tikėkimės nereikės paties kelyje kokios kelių kilometrų žvyrkeliais apylankos ženklo su nuplyšusia plėvele, kad pradėtum situaciją sveiku protu nuo pradžios vertint, o ne pabaigos

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Jokio KET nepažeidi, nes esant prieštaravimui, vadovaujiesi vertikaliuoju ženklinimu. Nereikia čia tų išvedžiojimų.
    Tai pala pala. Kokia situacija buvo prie Kauno? Juostos nupieštos, ženklai po plėvele. Buvo čia besiplėšančių marškinius, "visi automarozai", "geltonų juostų kirsti negalima", "kur parašyta, kad geltonai juostai turi būti ženklas" ir t.t. Tai kas tada ką išvedžiojo?

    Komentuoti:

Working...
X