Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje
Collapse
X
-
Čia situacija, kur sakyčiau dar mokosi gyventi, kai žmonėms vis labiau įdomu / rūpi (ypač kai daugiau žmonių yra vairavę užsienyje), koks ženklinimas yra padarytas, nes anksčiau toje srityje tikrai būdavo tiesiog ženklinimas dėl ženklinimo (pakazūchiškumo požymiai), o ženklinimo kokybė trečiam plane.
- 3 patinka
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Sakai, kad kaltas liktų Tomčius? O kaip gi sveikas protas?
O tuo tarpu LKAD:Paskutinis taisė Ginthus; 2024.05.10, 20:23.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Liktų kaltas pats vairuotojas, nemokantis KET, nes esant prieštaravimui, vadovaujamasi kelio ženklais.
O tuo tarpu LKAD:
Vairuotojai, vykstant kelio remonto darbams, kelyje turety būti dar atidesni, atidžiai sekti ir vadovautis kelio ženklais. Vis dėlto, Jūsų
atsiųstoje nuotraukoje matyti, kad kelio ženklinimas nėra aiškus, todėl nedelsiant nurodėme rangovams kuo greičiau įvertinti šios atkarpos
eismo organizavimo sprendimus ir atlikti korekcijas. Papildomai informuojame, jog šioje atkarpoje kelio atnaujinimo darbai bus pradėti jau
nuo rytojaus,
Komentuoti:
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimą„Geltonų linijų“ pelėkautai kelyje Vilnius–Kaunas: kas liktų kaltas įvykus nelaimei?
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/m/id/verslas/sa..._medium=copied
Komentuoti:
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimą„Geltonų linijų“ pelėkautai kelyje Vilnius–Kaunas: kas liktų kaltas įvykus nelaimei?
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/m/id/verslas/sa..._medium=copiedKad visiem būtų dar aiškiau.
Komentuoti:
-
„Geltonų linijų“ pelėkautai kelyje Vilnius–Kaunas: kas liktų kaltas įvykus nelaimei?
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/m/id/verslas/sa..._medium=copied
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąpadarom eksperimentą? Aš nufilmuoju važiuojantį apsižergusį geltonas linijas šiuose aptariamuose ruožuose (nuo pradžių iki pabaigos), o mane galės nufilmuoti važiuojantį vadovaujantis geltonomis linijomis ir tik gale kertant jas norint išvengti susidūrimo su kliūtimi ir nusiunčiam į e-policija. Spėju bauda 3 mėn teisių atėmimas. Atsiras norinčių važiuoti pagal savo KET?
Jei prie eksperimento pridėsi ir apvalią sumelę advokatams, tai teisme bus galima puikiai pasinaudoti "sveiku protu" ir įrodyti bausmės dėl juostų taikymo nenuoseklumą.
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąpadarom eksperimentą? Aš nufilmuoju važiuojantį apsižergusį geltonas linijas šiuose aptariamuose ruožuose (nuo pradžių iki pabaigos), o mane galės nufilmuoti važiuojantį vadovaujantis geltonomis linijomis ir tik gale kertant jas norint išvengti susidūrimo su kliūtimi ir nusiunčiam į e-policija. Spėju bauda 3 mėn teisių atėmimas. Atsiras norinčių važiuoti pagal savo KET?
Su mielu noru skirčiau laiko pakabinti droną virš tos vietos, kai pats važiuotum pagal geltonas linijas (pageidautina pirma juosta), ir suktum į kairę (ypač jei kažkas važiuoja antra juosta). Įdomu, kuriuo momentu suveiktų sveikas protas, ir supratęs, kad pervažiavimas į juostą link Vilniaus uždarytas, kirstum geltonas juostas.
p.s. Žalia juosta buvo užtverta, bet geltonos juostos nupieštos buvo 05/01, dabar eismas jau vysta taip kaip sumanyta.Paskutinis taisė goolfietis; 2024.05.10, 13:25.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
padarom eksperimentą? Aš nufilmuoju važiuojantį apsižergusį geltonas linijas šiuose aptariamuose ruožuose (nuo pradžių iki pabaigos), o mane galės nufilmuoti važiuojantį vadovaujantis geltonomis linijomis ir tik gale kertant jas norint išvengti susidūrimo su kliūtimi ir nusiunčiam į e-policija. Spėju bauda 3 mėn teisių atėmimas. Atsiras norinčių važiuoti pagal savo KET?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
ženklus tai sugeba uždengti, o linijas nupaišyti tą dieną kada keičiasi eismo tvarka jau reikalautų per didelio planavimo (t.y. linijas paišai per pirmą progą linijų paišytojams atėjus blaiviems į darbą, o ne rizikuoji likti be linijų kai jie nepasirodys darbe)
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Jau rašiau, kad jo tas persirikiavimo juostas per anksti nupaišė. Tą ir reikia įvardinti, jei norim, kad kitais metais pasitaisytų. "Jovalas" nėra problemos įvardinimas, o veikiau psichologinė problema save aukštinti drabstantis išmatomis
- 1 patinka
Komentuoti:
-
matau beviltiška su kelių gaideliais ginčytis. Įkeli nuorodas su specialistų paaiškinimais, kad reikia laikytis geltonų linijų, reikia laikytis greičio apribojimų ir t.t., bet jie savo teorijas turi.
Jeigu darbai nebaigti ir tie ženklai palikti, reiškiasi jie ir palikti tam, kad neviršytum greičio, nes gali būti duobė palikta kelyje, gali būti šalikėlė nesutvarkyta, tvora nepastatyta ir t.t. Pravažiuoti turi iki artimiausios sankryžos, arba iki ženklo darbų galiojimo pabaigos (ženklai 330 ar 336).
Geltonų linijų atveju sveikas protas suveikia, kad neatsitrenktum į kliūtį ir jos išvengtum. Greičio viršijimas, naudojant sveiką protą nėra pasiteisinimas, tau negresia avarinė situacija.
Jūsų logika vadovaujantis, jeigu autostradoje kažkokių būdu atsirastų kliūtis (pėsčiasis, dviratininkas, gyvūnas, objektas) tai pervažiuotumėte jį? Nes "nu ne nebuvo jokių įspėjančių ženklų, jie čia negali būti, kiti važiavo per jį tai ir aš.."
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Jei jau būnam pilni roadsign-nazi, tai kuo reiktų vadovautis, kai, dažnu atveju, bent jau Vilniuje, vykdant kokius nors kelio darbus, defaultiškai numetamas 30km/h greičio ribojimo ženklas, nors ten galioja Gyvenamosios zonos (t.y. 20km/h) greičio ribojimas?
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Jau rašiau, kad jo tas persirikiavimo juostas per anksti nupaišė. Tą ir reikia įvardinti, jei norim, kad kitais metais pasitaisytų. "Jovalas" nėra problemos įvardinimas, o veikiau psichologinė problema save aukštinti drabstantis išmatomis
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Realybė tokia, kad darbus atliekantys rangovai labai aplaidžiai ir neatsakingai vykdo darbų zonos žymėjimą ir ženklinimą. Už tokių dalykų kontrolę atsakingos institucijos (LAKD?), akivaizdu, taip pat neatlieka savo darbo. Rezultate turim šūdiną žymėjimą, kur dalykai dažnai neaiškūs arba netgi prieštaraujantys vienas kitam. Teisinti tokį jovalą siūlant vadovautis "vertikaliuoju ženklinimu" nėra išeitis, nes kai kažkas yra daroma blogai, vadovaukis kuo tik nori, esmės tai nekeičia, kad blogas ženklinimas klaidina, painioja, ir negerina saugumo ir eismo sąlygų.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Gal dėkit teises į stalčių ir nebekelkit pavojaus kitiems dalyviams. 149 ženklai irgi yra ženklai. Bet kadangi dauguma žino, kad greičio ribojimai yra nesąmonė, tai vadovautis tokiais ženklais neturi laiko
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Tai pala pala. Kokia situacija buvo prie Kauno? Juostos nupieštos, ženklai po plėvele. Buvo čia besiplėšančių marškinius, "visi automarozai", "geltonų juostų kirsti negalima", "kur parašyta, kad geltonai juostai turi būti ženklas" ir t.t. Tai kas tada ką išvedžiojo?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Jokio KET nepažeidi, nes esant prieštaravimui, vadovaujiesi vertikaliuoju ženklinimu. Nereikia čia tų išvedžiojimų.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąKlausimas mušamam: važiuodamas keliu, kiek metrų tu matai į priekį? Kad tau iškyla tokios problemos ir tokie klausimai? Ar tu matai toliau savo nosies? Ar laikaisi saugių atstumų ir greičių?
Ar tą 45 laipsnių posūkį išimtum 70km/h greičiu (spėju jis dabar ten toks)?
Geltonos linijos gali būti sužymėtos ir kelis kilometrus, tad tu jomis turi pradėti vadovautis tik joms prasidėjus, nes nežinai kas bus už tų kelių kilometrų. Ir tik privažiuodamas pabaigą iš atstumo matai ar juostos pasibaigia, ar veda į atitvarus, ar kelias tiesiai uždarytas ir tada įsijungi sveiką protą (aišku jeigu neviršiji greičio ir laikaisi atstumo) ir vadovaujiesi pagal situaciją.
Tikėkimės nereikės paties kelyje kokios kelių kilometrų žvyrkeliais apylankos ženklo su nuplyšusia plėvele, kad pradėtum situaciją sveiku protu nuo pradžios vertint, o ne pabaigos
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Jokio KET nepažeidi, nes esant prieštaravimui, vadovaujiesi vertikaliuoju ženklinimu. Nereikia čia tų išvedžiojimų.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: