Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Jeigu ne esmė, tai kam tai minėti? Esmė tame, kad taip rašydamas žmogus pasąmonėje bando pateisinti savo pažeidimus.
    Taip galvojant ir autostradas Lietuvoje galima laikyti 3 juostų ir apvažinėti "lėtai judančius", argi čia baisus pažeidimas apvažiuoti pro dešinę, argi kam sutrugdysi?
    Tai galima, vadovaujantis sveiku protu kirsti linijas, ar ne?

    Kodėl sankryžoje su Kalvarijos gatve vienu metu buvo naudojama 3 sau prieštaraujantys ženklinimai: linijos nupieštos, ženklai uždangstyti, prie sankryžos stovi ženklas, kad sankryža bus uždaryta už savaitės.
    Jei linijos nupieštos, tai sukti į Kalvarijos g. jau nebegalima, bet ženklų tą draudžiančių dar nėra. Apylankos nuorodų irgi nėra.

    Jei linijos nupieštos, tai darbai kaip ir vyksta, bet stovi akivaizdžiai geltoni ženklai, kurie uždengti - kas kaip ir signalizuoja, kad darbai DAR nevyksta?

    O kalti vairuotojai, kurie nesugeba išrišti tokių rebusų.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Suprantu, kad yra problemų su geltonomis linijomis, bet kodėl A1 aptarinėjamas A5 temoje? Ar čia kaip su geltonomis linijomis atsiremenčiomis į atitvarą?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    ne esmė fūros/nefūros, esmė kad kamštis ir lėtai juda.
    Jeigu ne esmė, tai kam tai minėti? Esmė tame, kad taip rašydamas žmogus pasąmonėje bando pateisinti savo pažeidimus.
    Taip galvojant ir autostradas Lietuvoje galima laikyti 3 juostų ir apvažinėti "lėtai judančius", argi čia baisus pažeidimas apvažiuoti pro dešinę, argi kam sutrugdysi?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Gal ne baisus, bet pažeidimas.
    O ten tikrai tik fūros stovi? Kažkaip kaip ir sakiau kažkaip mėgstam segmentuoti vairuotojus.
    ne esmė fūros/nefūros, esmė kad kamštis ir lėtai juda.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Sveiku protu vadovaujantis ant A1 tilto per Nerį galima kirsti geltoną liniją persirikiuojant anksčiau nusukimui už tilto kad nestovėti kamštyje paskui fūras? Ar čia jau pažeidimas ir pavojus eismo saugumui baisus?
    Gal ne baisus, bet pažeidimas.
    O ten tikrai tik fūros stovi? Kažkaip kaip ir sakiau kažkaip mėgstam segmentuoti vairuotojus.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Kaip ir tikėjausi nedaėjo bet pabūsiu atkaklus

    Kur KET parašyta kad geltonos linijos turi būti su kelio ženklais? Tačiau aiškiai parašyta, kad geltonos linijos turi pirmumą prieš baltas linijas.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Dar kartą mušamam bažnyčioje pabandysiu paaiškinti bent labai abejoju, kad daeis, nes tam reikia turėti bent kiek smegenų ar sveiko proto.

    Prieš tai pateiktose situacijose A1 kelyje ir vakariniame Kauno aplinkkelyje važiuočiau vadovaudamasis geltonomis linijomis ir privažiaves iki jų pabaigos matydamas, kad jos veda į kliūtį, vadovaučiuosi sveiku protu ir kirščiau geltonas linijas. Nes aš suprantu, kad visko neįmanoma padaryti iš kart ir kartais tokių situacijų gali nutikti ir tai nereiškia kad kelis šimtus metrų, ar kelis kilometrus iki tai turėjau ignoruoti geltonas linijas kurios turi viršenybę prieš baltas linijas.

    Sveiku protu vadovaujantis ant A1 tilto per Nerį galima kirsti geltoną liniją persirikiuojant anksčiau nusukimui už tilto kad nestovėti kamštyje paskui fūras? Ar čia jau pažeidimas ir pavojus eismo saugumui baisus?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Dar kartą mušamam bažnyčioje pabandysiu paaiškinti bent labai abejoju, kad daeis, nes tam reikia turėti bent kiek smegenų ar sveiko proto.

    Prieš tai pateiktose situacijose A1 kelyje ir vakariniame Kauno aplinkkelyje važiuočiau vadovaudamasis geltonomis linijomis ir privažiaves iki jų pabaigos matydamas, kad jos veda į kliūtį, vadovaučiuosi sveiku protu ir kirščiau geltonas linijas. Nes aš suprantu, kad visko neįmanoma padaryti iš kart ir kartais tokių situacijų gali nutikti ir tai nereiškia kad kelis šimtus metrų, ar kelis kilometrus iki tai turėjau ignoruoti geltonas linijas kurios turi viršenybę prieš baltas linijas.

    Bandysi paprieštarauti, kad pabandyk tai padaryti naktį, ar esant blogam matomumui? Jei kelyje nesugebi pamatyti kliūties, reiškia tavo greitis per didelis.
    Tokių situacijų su juostomis nebūna.. Ir visko iškart padaryti neįmanoma... Aj tai jau galima ir sveiku protu vadovautis? Bet sveikas protas prieš KET galioja tik ties geltonos linijos pabaiga? Kokia trumpa atmintis. Kai aš siūliau sveiku protu vadovautis, tai buvau automarozas.
    Kauno aplinkkelyje juostų pasikeitimo ženklai dar su juoda plėvele buvo. Tai vadovautis sveiku protu ir jas ignoruoti buvo tragedija.
    Buvo pasakyta vadovautis ženklais, kai prieštarauja ženklinimui. Ok... geltonos linijos nupieštos, o jas nurodantis ženklas uždengtas. Konfliktas? Viršenybė ženklui? Tikriausiai taip, uždengtas ženklas... reiškia juostose jokių pasikeitimų... tai ir ignoruoja visi... paprasta su šiek tiek smegenų.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Bandysi paprieštarauti, kad pabandyk tai padaryti naktį, ar esant blogam matomumui? Jei kelyje nesugebi pamatyti kliūties, reiškia tavo greitis per didelis.
    Nekaltinkit greičio. Greitis nėra per didelis, jei gamintojo numatyta, kad prie jo automobilis savaime nesidemontuoja. O jei atsiranda aplinkybės, dėl kurių automobilis taps priverstinai demontuotas, tai jau ne vairuotojo, o aplinkybių kaltė. Amen.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Dar kartą mušamam bažnyčioje pabandysiu paaiškinti bent labai abejoju, kad daeis, nes tam reikia turėti bent kiek smegenų ar sveiko proto.

    Prieš tai pateiktose situacijose A1 kelyje ir vakariniame Kauno aplinkkelyje važiuočiau vadovaudamasis geltonomis linijomis ir privažiaves iki jų pabaigos matydamas, kad jos veda į kliūtį, vadovaučiuosi sveiku protu ir kirščiau geltonas linijas. Nes aš suprantu, kad visko neįmanoma padaryti iš kart ir kartais tokių situacijų gali nutikti ir tai nereiškia kad kelis šimtus metrų, ar kelis kilometrus iki tai turėjau ignoruoti geltonas linijas kurios turi viršenybę prieš baltas linijas.

    Bandysi paprieštarauti, kad pabandyk tai padaryti naktį, ar esant blogam matomumui? Jei kelyje nesugebi pamatyti kliūties, reiškia tavo greitis per didelis.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Kaip čia taip? Ar mano akys neapgauna? Ar pridėtoje foto geltona ištisinė linija neužsibaigia į kelininkų kilnojamą ženklą?
    Kaip pakomentuotų "šventoji KET besilaikančiųjų" brolija? Taip nebūna? Reik vadovautis žymėjimu? Visi automarozai?
    Reik prisiminti apie ženklinimo viršenybę. Nebent gal tamsta ir geležinkelio pervažoj stojat ne prieš šviesoforą su šlagbaumu, o tiesiai ant bėgių, nes stop linijos laiku neatnaujino?
    Paskutinis taisė Ginthus; 2024.04.23, 20:35.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    paprastai, durnių ir bažnyčioje muša
    Paties žodžiais "Taip ir su geltonomis juostomis, jeigu jos yra, turi jomis vadovautis. Jeigu žmonės to nežino, tai tegu pasikartoja KET, ar persilaiko vairuotojo pažymėjimus, pasiteisinimas "žmonės paprasčiausiai nežino" čia netinka."

    Na o dabar gali ir apie durnius (ar automarozus) bažnyčioj, ir griežtą taisyklių laikymąsi pamokslą rėžt iš sakyklos.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Kaip čia taip? Ar mano akys neapgauna? Ar pridėtoje foto geltona ištisinė linija neužsibaigia į kelininkų kilnojamą ženklą?
    Kaip pakomentuotų "šventoji KET besilaikančiųjų" brolija? Taip nebūna? Reik vadovautis žymėjimu? Visi automarozai?
    paprastai, durnių ir bažnyčioje muša

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Darosi aišku, kad A5 ruože į šiaurę nuo Marijampolės reikia važiuoti labai atsargiai, ypač sutemus.
    Važiuojant iš Kauno link Suvalkų ir Vilkaviškio neturėtų kilti didelių problemų, o važiuojant iš Suvalkų ir ypač iš Marijampolės miesto yra kelios konfliktinės vietos.

    Suvalkietis 2024.04.23
    Magistralės „Via Baltica“ rekonstrukcija – rimtas išbandymas vairuotojams

    https://www.leidinys.lt/suvalkietis/...2024-04-23-031
    Kaip čia taip? Ar mano akys neapgauna? Ar pridėtoje foto geltona ištisinė linija neužsibaigia į kelininkų kilnojamą ženklą?
    Kaip pakomentuotų "šventoji KET besilaikančiųjų" brolija? Taip nebūna? Reik vadovautis žymėjimu? Visi automarozai?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Bet yra tie numeriai kur ale vytis (stačiakampis) viduryje.
    Man rodos tik savadarbiai su lipduku buvusios TA žymos vietoje.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

    Kodėl Kroatijoje ar Slovėnijoje, Vokietijoje, Vengrijoje, etc leidžiama herbą taip skriausti?
    Matyt neturi heraldikos komisijos arba į ją niekas nesikreipė.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Deputatas A.Sysas pasidomėjo
    O kodėl reikia bandyti prikelti tokius jau seniai pamirštus ir niekieno nebenaudojamus terminus kaip "Deputatas"? Pastaruoju metu jau kokį 3 kartą matau.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Buvo rašyta, kad Vyčio per vidurį neleido dėti Heraldikos komisija, nes vidurys yra nepakankamai garbinga vieta valstybės herbui. Herbas turi būti heraldinėje dešinėje (normalių žmonių kairėje).
    Taip ir gavosi kas gavosi.
    Kodėl Kroatijoje ar Slovėnijoje, Vokietijoje, Vengrijoje, etc leidžiama herbą taip skriausti?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Buvo rašyta, kad Vyčio per vidurį neleido dėti Heraldikos komisija, nes vidurys yra nepakankamai garbinga vieta valstybės herbui. Herbas turi būti heraldinėje dešinėje (normalių žmonių kairėje).
    Taip ir gavosi kas gavosi.
    Bet yra tie numeriai kur ale vytis (stačiakampis) viduryje.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Buvo rašyta, kad Vyčio per vidurį neleido dėti Heraldikos komisija, nes vidurys yra nepakankamai garbinga vieta valstybės herbui. Herbas turi būti heraldinėje dešinėje (normalių žmonių kairėje).
    Taip ir gavosi kas gavosi.
    Na va. Atsirado Vytis teisingoje vietoje ir kaip mat padidėjo patriotizmo, meilės tėvynei, atsikratyta neigiamos sovietmečio įtakos ir Lietuva tapo dar geresnė vieta gyventi. Tiesiog nuostabu. Rojus, ne kitaip.

    Berods Užkalnis kažką panašus rašė: palaukit, kol žmonės sužinos, kad nuo Vilniaus iki mėnulio atstumas toks pats, kaip nuo mėnulio iki Maskvos. Ims reikalaut patraukt mėnulį.
    Paskutinis taisė abruo; 2024.04.05, 09:05.

    Komentuoti:

Working...
X