Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Aš ir kalbu apie asfaltą iki tilto ir šaligatvių nebuvimą ten, nes ženklas yra iš karto už miško, tik prasidedant Skirgiškėms.
    Bet 3km nuo ten kabina daug toliau nei tiltas. 3km apima ir Bratoniškes, kur buvo išdaužytas žvyrkelis iki kokių 2018 kai pagaliau sujungė asfaltuotas atkarpas iš Balsių ir Nemenčinės pusių.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Google StreetView kaip tik yra foto iš 2012. Matosi, kad tuo metu rekonstravo tiltuką ir darė šaligatvį. Jei manęs atmintis neapgauna, tik tuo metu ir asfaltas už tiltuko atsirado. Iki tada man rodos asfaltas tik iki tilto buvo, nežinau kada tiestas.
    Aš ir kalbu apie asfaltą iki tilto ir šaligatvių nebuvimą ten, nes ženklas yra iš karto už miško, tik prasidedant Skirgiškėms.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Geriausia man žinoma „Gyvenamoji zona“ yra Skirgiškės. Jau įsivaizduoju čia 6km/h ar 10km/h Nors ir 20km/h čia nebent dviratininkai laikosi, nors ir tai toli gražu ne visi.
    O įdomiausia, kad apie gyvenamosios zonos pabaigą informuojantys ženklai stovi tik pagrindinėje gatvėje, todėl kyla dviprasmybės pavyzdžiui įvažiavus iš Malūno gatvės kaip galioja gyvenamoji zona?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Ne, Skirgiškėse ženklas nuo tada, kai normaliai asfaltavo 2008 gal kokiais ar pan. ir nedarė šaligatvių. Dabar, kai padarė šaligatvius, ženklą reikėtų nuimti.
    Google StreetView kaip tik yra foto iš 2012. Matosi, kad tuo metu rekonstravo tiltuką ir darė šaligatvį. Jei manęs atmintis neapgauna, tik tuo metu ir asfaltas už tiltuko atsirado. Iki tada man rodos asfaltas tik iki tilto buvo, nežinau kada tiestas.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Ne, Skirgiškėse ženklas nuo tada, kai normaliai asfaltavo 2008 gal kokiais ar pan. ir nedarė šaligatvių. Dabar, kai padarė šaligatvius, ženklą reikėtų nuimti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Čia gyvenamoji zona gali būti nebent kažkieno negaluojančioje galvoje. Faktiškai čia yra neteisėtai pakabintas ženklas. Gaila, kad pas mus nėra mechanizmo dėl kelio ženklų auditavimo, kur ekspertai turėtų patikrinti ir pašalinti tokius realybės neatitinkančius ir pavojų keliančius ženklus.
    Nenustebčiau jei ženklas iš tų laikų kai asfaltas baigdavosi daug anksčiau nei tie 3km. O toliau lietaus paplautas žvyrkelis kuriuo nelabai kas važinėja apart vietinių sodininkų vasarą. Bet pritariu, kad ir anuomet reikėjo labai pritempinėt iki tokio ženklo.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Geriausia man žinoma „Gyvenamoji zona“ yra Skirgiškės. Jau įsivaizduoju čia 6km/h ar 10km/h Nors ir 20km/h čia nebent dviratininkai laikosi, nors ir tai toli gražu ne visi.
    Čia gyvenamoji zona gali būti nebent kažkieno negaluojančioje galvoje. Faktiškai čia yra neteisėtai pakabintas ženklas. Gaila, kad pas mus nėra mechanizmo dėl kelio ženklų auditavimo, kur ekspertai turėtų patikrinti ir pašalinti tokius realybės neatitinkančius ir pavojų keliančius ženklus.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Geriausia man žinoma „Gyvenamoji zona“ yra Skirgiškės. Jau įsivaizduoju čia 6km/h ar 10km/h Nors ir 20km/h čia nebent dviratininkai laikosi, nors ir tai toli gražu ne visi.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Tai taip, tam pačiam Wikipedijos straipsny pažymėta, kad gyvenamosios zonos Vokietijoj buitiškai vadinamos "Spielstraße". Mano supratimu, gyvenamoji zona yra ten, kur po gatvę skersai ar išilgai gali bėgioti penkiamečiai su futbolo kamuoliais. Visi daugiabučių kiemai de facto yra gyvenamosios zonos, net jei tuo ženklu nepažymėtos.
    O tarkime kur yra apibrėžta kas yra kiemas ir ar visi vienodai supranta kaip turi atrodyti kiemas?
    Pas mus taisyklėse parašyta ne teisiškai, o labai ūkiškai:
    Šio skyriaus reikalavimai taip pat taikomi daugiabučių gyvenamųjų namų kiemuose. Taisyklių 175 punkto ir 176.4 papunkčio nuostatos taikomos stovėjimo aikštelėse.
    Tarkime jei namas yra ne gyv. paskirties, o viešbučių paskirties, bet atrodo kaip daugiabutis. Tai šios taisyklės taikomos ar netaikomos?
    Ir pvz. vat čia "daugiabučio kiemas" ar ne kiemas? Vilnius, Vilnius County - Google Maps
    Nes man tai panašiau į gatvę vedančią link toliau esančių daugiabučių.

    Arba kaip reikia elgtis čia? Vilnius, Vilnius County - Google Maps Važiuoti galima 50 km/h ar negalima? Nes kaip ir ne daugiabučio kiemas, bet jokių kitų apribojimų nėra, ženklų irgi.


    Taip pas mus yra susidariusi situacija, kad ženklai "Gyv. zona" nekabinami ten kur jų reikėtų, bet kabinami visur kur jų nereikia, arba net jie negali būti.
    Paskutinis taisė sleader; 2025.06.02, 13:53.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Tai taip, tam pačiam Wikipedijos straipsny pažymėta, kad gyvenamosios zonos Vokietijoj buitiškai vadinamos "Spielstraße". Mano supratimu, gyvenamoji zona yra ten, kur po gatvę skersai ar išilgai gali bėgioti penkiamečiai su futbolo kamuoliais. Visi daugiabučių kiemai de facto yra gyvenamosios zonos, net jei tuo ženklu nepažymėtos.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Ir tai Lietuvoj jos gan "liberalios": Vokietijoj 6 km/h, Švedijoj 7, Nyderlanduose 15, Australijoj 10 km/h. https://en.wikipedia.org/wiki/Living...ound_the_world
    Greitis mažiau 10 ar 15 km/h sakyčiau labai didelis kraštutinumas, kuris gana sunkiai įgyvendinamas. Net ir dviračiu važiuoti mažiau nei 10 km/h yra pakankamai lėtai.
    Kitas dalykas, kad bent jau Vokietijoje, kiek teko susidurti, tai gyvenamosios zonos yra tokios gatvelės, kurios pas mus vadinasi "įvažiavimas į kiemą" prie daugiabučių. T.y. iš esmės tai net ne gatvės, o pravažiavimas pro kiemą. Kas pas mus apskritai nežymima jokiais ženklais, nes visi turi suprasti, kad jie yra "kieme" (nors kartais tas kiemas nesiskiria nuo siauros gatvės) ir tie kiemai būna net po 500 ar daugiau ilgio labirintai tarp namų.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Ir tai Lietuvoj jos gan "liberalios": Vokietijoj 6 km/h, Švedijoj 7, Nyderlanduose 15, Austrijoj 10 km/h. https://en.wikipedia.org/wiki/Living...ound_the_world
    Spėju ten ta gyvenamoji zona siauriau suprantama ir didelė dalis mūsų gyvenamųjų zonų būtų arčiau kokios dviračių gatvės ar pan.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Jeigu tai gyvenamoji zona su atitinkama eismo tvarka ir prioritetais, vadinasi greitis griežtai 20 km/h (tai yra esminė gyv. zonos sąlyga). Toks greitis ne šiaip sau sugalvotas, o parinktas toks, koks tokiose aplinkos sąlygose ir situacijoje yra saugus. Jokių greičio didinimų ir kitokių interpretacijų būti negali.
    Ir tai Lietuvoj jos gan "liberalios": Vokietijoj 6 km/h, Švedijoj 7, Nyderlanduose 15, Australijoj 10 km/h. https://en.wikipedia.org/wiki/Living...ound_the_world
    Paskutinis taisė alga; 2025.06.02, 11:51.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Gyvenamoji zona tai ne tik greičio ribojimas. Jeigu nori gyvenamosios zonos kur leidžiama važiuoti 30, kaip siūlai padaryti?
    O ką jeigu padarytume gyvenamąją zoną kur leidžiama 70?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Gyvenamoji zona tai ne tik greičio ribojimas. Jeigu nori gyvenamosios zonos kur leidžiama važiuoti 30, kaip siūlai padaryti?
    Tai jeigu leidžiama važiuoti 30 km/h, yra pėsčiųjų perėjos, dviračių takai ir kt. - tai ne gyvenamoji zona. Nereikia burti čia kažkokių "hibridų" ir išradinėti dviračio, nes taip būti negali.
    Jeigu tai gyvenamoji zona su atitinkama eismo tvarka ir prioritetais, vadinasi greitis griežtai 20 km/h (tai yra esminė gyv. zonos sąlyga). Toks greitis ne šiaip sau sugalvotas, o parinktas toks, koks tokiose aplinkos sąlygose ir situacijoje yra saugus. Jokių greičio didinimų ir kitokių interpretacijų būti negali.
    Ir šita gatvė, pagal jos aplinką, infrastruktūrą ir paskirtį negali būti gyvenamoji zona. Čia tik mūsų valstybėlėje, kur sprendimus priimantys kartais turi kažkokį adaptyvų mąstymą, atsiranda tokie absurdai, kaip "gyvenamosios zonos" tranzitinėse gatvėse, tokiose gatvėse kaip Gedimino pr. ir pan. Šiaip "gyvenamoji zona" reiškia, kad patekai į vidinę gyvenamojo kvartalo gatvę, o ne važiuoji tranzitu į Akropolį ar kitur (ši gatvė eis aplink būsimą Akropolį).

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Koks čia "genijus" sugalvojo pakabinti du skirtingus greičio ribojimo ženklus ant vieno stulpo???
    Gyvenamoji zona -> greičio ribojimas iki 20 km/h.
    Tačiau kažkodėl kažkur beveik danguje kabo leidimas važiuoti iki 30 km/h....

    P.s. Ir pėsčiųjų perėja bei gyvenamoji zona kažkaip nekoreliuoja. Panašu, kad turėjo būti tiesiog 30 km/h teritorija, bet kažkas paskutinę minutę sugalvojo "idea fix", kad reikia čia padaryti gyvenamąją zoną.
    Gyvenamoji zona tai ne tik greičio ribojimas. Jeigu nori gyvenamosios zonos kur leidžiama važiuoti 30, kaip siūlai padaryti?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Nors Lietuva kai kurių forumiečių manymu yra Baltijos Moldova, kartais neatsilieka ir racionalieji estai. Jie Tallinno centriniame Kaarli bulvare 100 m atkarpoje įrengė 12 pėsčiųjų perėjų per dviračių taką. Kilus pasipiktinimui socialiniuose tinkluose, ženklus demontavo, nors ir buvo fsio zakono:
    Photos: Tallinn removes sea of traffic signs from Kaarli puiestee | News | ERR
    Moldova kažkaip ne tokį jau blogą įspūdį palieka. Pastaruoju metu nepaisant rf įtakos vis daugiau ženklų kopijuoja nuo Rumunijos, reiškia, nepamiršta solidarumo su rumunais, ne tik posovietine erdve, o krypčių rodyklės aiškiai išdėstytos virš kelio pas juos.
    bet nepamirškim dar nemažos dalies Lotynų Amerikos ten blogiau nei 1995 m. Kaunas kai kurių ženklų apipavidalinimas. Pvz. visokie inconsistency šrifte, rodyklių dėstyme ir pan. Galit internete ieškotis ant Street View. Kažkas kaip Italija su 10x daugiau non sense'o.

    p. s. nelaikau Lietuvos Baltijos kažkuo, nebent kokie Baltijos romėnai (romance), bet ne konkrečiai rumunai ar moldovai (tinka italai, portugalai, gal net prancūzai, etc.).
    Click image for larger version  Name:	tacos su sūriu.jpg Views:	0 Size:	150,3 kB ID:	2166157
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.11.19, 14:36.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Nors Lietuva kai kurių forumiečių manymu yra Baltijos Moldova, kartais neatsilieka ir racionalieji estai. Jie Tallinno centriniame Kaarli bulvare 100 m atkarpoje įrengė 12 pėsčiųjų perėjų per dviračių taką. Kilus pasipiktinimui socialiniuose tinkluose, ženklus demontavo, nors ir buvo fsio zakono:
    Photos: Tallinn removes sea of traffic signs from Kaarli puiestee | News | ERR

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Jei manote kad ViaLT kažkas turi laiko sėdėti prie google maps ir browsinti visus Lietuvos kelius, tai žinokite kad klystate.
    Na kaip ten kabinetuose sunku pasakyti, bet pabandyk kur kelio apsaugos zonoje pakasinėti, bematant "kablukas" stabtels ir paklaus ar leidimą darbams kelio zonoje turi. Taip kad vadinasi yra kas važinėja. Tik kitas klausimas kokios vidinės procedūros, kad kažką pajudint... kiek sraigtelis turi galimybių judint visą mechanizmą. O su šita sritimi valstybinės įstaigose visados problemos buvo ir yra.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kadangi visa info iš Google StreetView, tai net nepakylant iš kabineto būtų galima viską sukontroliuoti.

    Jei manote kad ViaLT kažkas turi laiko sėdėti prie google maps ir browsinti visus Lietuvos kelius, tai žinokite kad klystate.

    Komentuoti:

Working...
X