Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • liudasbar
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Labai smulkus ženklas. Tinkantis greitėjimo juostai ar jos pabaigai žymėt, bet 2+1 kelio konfigūracijai reik didesnių ženklų.
    Nematau problemos dėl dydžio + ne įspėjamasis ženklas, kad reikėtų išskirtinai atkreipti dėmesį. Juostų išdėstymo pasikeitimui 2+1 kelių konfigūracijoje pilnai užtenka žymėjimo ant kelio, tokio 516 ženklo ir ant kelio nupaišytų juostų rezervų (tarp pasibaigusios juostos ir atitvarų):

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-06-28 at 19.10.57.png
Views:	543
Size:	5,09 MB
ID:	2207677

    O šiaip tas pats ženklas būna ir didesnis, jei kelio kategorija aukštesnė. Nuotraukos pavyzdys iš E67 / E272 / A17 (Panevėžio aplinkkelis) kelio (viršuje taip pat):

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-06-28 at 18.49.35.png
Views:	539
Size:	2,15 MB
ID:	2207675

    Kiek suprantu, kaip ir nuotraukoje esantis kelias, A14 yra lygiai tokios pačios kategorijos kelias pagal ženklų dydžių nustatymą:

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-06-28 at 19.04.06.png
Views:	526
Size:	222,1 kB
ID:	2207676
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-06-28 at 19.05.25.png
Views:	558
Size:	125,3 kB
ID:	2207674

    Tad dar kartą pažiūrime nuotrauką. Jis būtų ir A14 kelyje. Ar toks ženklas - ne pakankamai didelis?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    O tai čia dar yra intriga, ar tokie ženklai bus? Juk Lietuvos KET jis yra:

    Click image for larger version  Name:	516.jpg Views:	0 Size:	5,7 kB ID:	2207568
    Labai smulkus ženklas. Tinkantis greitėjimo juostai ar jos pabaigai žymėt, bet 2+1 kelio konfigūracijai reik didesnių ženklų.

    Protestantiški šiauriniai kaimynai išsprendė šį klausimą. Tas pats kelias Via Baltica. Jie kitur tokių ženklų nenaudoja tik 2+1. Būtų ir mums pavyzdys, arba lenkų pavyzdys iš DK50 kelio.
    Click image for larger version  Name:	liuteronai yra liuteronai.jpg Views:	0 Size:	79,1 kB ID:	2207580

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Ne nesu. Mano kieme ir kituose, kuriuose lankausi, dviračiais ir mikrojudumo priemonėmis važinėja važiuojamąja dalimi visi. Tame tarpe ir vaikai, ir suaugę.
    Skaba kaip iš alternatyvios realybės.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Taip. Negi nesate matės kieme šaligatviais lakstančių?
    Ne nesu. Mano kieme ir kituose, kuriuose lankausi, dviračiais ir mikrojudumo priemonėmis važinėja važiuojamąja dalimi visi. Tame tarpe ir vaikai, ir suaugę.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Daugiabučių kiemuose ir kt. gyvenamosiose zonose? Paprastose gatvėse, tai važiuoja šaligatviais, bet ne apie jas buvo kalba.
    Taip. Negi nesate matės kieme šaligatviais lakstančių?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai ir yra pagrindinė problema, kad gyvenamosios zonos ženklus susigalvoja pakabinti tikėdamiesi, jog tai kažkaip sudrausmins tuos tranzituojančius. Realybėje veikia, kaip ir bet kuris kitas ženklas - kas ribojimus ignoruoja, ignoruos ir šituos
    Pats savim tas ženklais lygtais tranzito nedraudžia? Nebent tikėtis, kad dėl greičio ribojimo rinksis kitą maršrutą. Bet Skirgiškių atveju kai alternatyvus kelias yra berods 20km lankas tai keli kilometrai 20km/h vietoj 50km/h nelabai ką lemia.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tokiu atveju Skirgiškėse, kur neseniai aptarėme, neturėtų būti gyv. zonos, nes ten vyksta tranzitas - tai tiesiog vienas iš kelių link Nemenčinės.
    Tai ir yra pagrindinė problema, kad gyvenamosios zonos ženklus susigalvoja pakabinti tikėdamiesi, jog tai kažkaip sudrausmins tuos tranzituojančius. Realybėje veikia, kaip ir bet kuris kitas ženklas - kas ribojimus ignoruoja, ignoruos ir šituos

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tokiu atveju Skirgiškėse, kur neseniai aptarėme, neturėtų būti gyv. zonos, nes ten vyksta tranzitas - tai tiesiog vienas iš kelių link Nemenčinės.
    Skirgiškių, pavadinkim, pagrindėj gatvėj tikrai neturėtų būti gyvenamosios zonos.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Kitas Rodyti pranešimą

    You wish. Dabar šaligatviais ar bendro naudojimo takais pacukai ne tai, kad su elektriniais paspirtukais, bet ir elektriniais motociklais laksto.
    Daugiabučių kiemuose ir kt. gyvenamosiose zonose? Paprastose gatvėse, tai važiuoja šaligatviais, bet ne apie jas buvo kalba.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Nesutinku. Gyvenamąja zona neturi vykti tranzito nei automobiliais , nei dviračiais. O vietiniams galioja gyvenamoji zona
    Tokiu atveju Skirgiškėse, kur neseniai aptarėme, neturėtų būti gyv. zonos, nes ten vyksta tranzitas - tai tiesiog vienas iš kelių link Nemenčinės.

    Komentuoti:


  • Kitas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Žinote kas yra važiuojamoji dalis? Pėstiesiems yra skirti pėsčiųjų takai arba šaligatviai.
    You wish. Dabar šaligatviais ar bendro naudojimo takais pacukai ne tai, kad su elektriniais paspirtukais, bet ir elektriniais motociklais laksto.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Dviračių takai turi būti, nes dviračiai turi būti atskirti nuo pėsčiųjų.
    Nesutinku. Gyvenamąja zona neturi vykti tranzito nei automobiliais , nei dviračiais. O vietiniams galioja gyvenamoji zona

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Dviračių takai turi būti, nes dviračiai turi būti atskirti nuo pėsčiųjų.
    Žinote kas yra važiuojamoji dalis? Pėstiesiems yra skirti pėsčiųjų takai arba šaligatviai.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Gyvenamoji zona, tai teritorija, kurioje visoje pėstieji turi pirmumą prieš transporto priemones ir kirsti važiuojamąją dalį gali visur. Tai perėjų tokioje zonoje neturi būti. Dviračių takų irgi tokiose zonose nereikia, nes dviračių eismas gali vykti važiuojamąja dalimi. Dviračiu takai tokiose teritorijose yra perteklinė infrastruktūra.

    Nežinau kas tos zonos be pėsčiųjų, bet akivaizdu, kad tamsta tada nesupranta kas yra ir kam skirta "Gyvenamoji zona".
    Dviračių takai turi būti, nes dviračiai turi būti atskirti nuo pėsčiųjų.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Aš apie greičio ženklus kalbėjau, ne apie perėjas. O dviračių takai turi būti absoliučiai visur. Na nebent siųlai zonas be pėsčiųjų, bet aš tai nesutikčiau tokioms zonoms.
    Gyvenamoji zona, tai teritorija, kurioje visoje pėstieji turi pirmumą prieš transporto priemones ir kirsti važiuojamąją dalį gali visur. Tai perėjų tokioje zonoje neturi būti. Dviračių takų irgi tokiose zonose nereikia, nes dviračių eismas gali vykti važiuojamąja dalimi. Dviračiu takai tokiose teritorijose yra perteklinė infrastruktūra.

    Egzistuojančios perėjos ir dviračių takai eismo dalyviams vizualiai parodo, kad tai nėra gyvenamoji zona, nes yra išskirta vieta, kur vairuotojai turi praleisti pėsčiuosius (perėja) ir dviračių eismas irgi atskirtas. Kelio/gatvės aplinka turi būti suprantama lygiai taip pat, kokią ją nurodo ir kelio ženklai. Jeigu kelias atrodo kaip automagistralė, tai ir turi būti automagistralė, jeigu atrodo kaip miesto gatvė, tai ir gali būti miesto gatvė. Negali miesto gatvė atrodyti kaip automagistralė ir turėti pvz. nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas.

    Nežinau kas tos zonos be pėsčiųjų, bet akivaizdu, kad tamsta tada nesupranta kas yra ir kam skirta "Gyvenamoji zona".
    Paskutinis taisė sleader; 2025.06.04, 13:15.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Nežinau, gal tokiu būdu išveja besimokančius vairuoti
    Čia įdomus kampas apie kurį nebuvau pagalvojęs, gali būti ir toks variantas.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    O kam gyvenamoji zona prekybcentrio aikštelėje? Ar ten buvo padaryta prieš KEPT pakeitimą kad pėstieji turi pirmenybę aikštelėje?
    Nežinau, gal tokiu būdu išveja besimokančius vairuoti

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Aš kalbu apie gyvenamąsias zonas, ten visada turėjo praleisti. Gyvenamosios zonos aikštelės yra Megoje, Kauno Akropolyje - pėstieji laikomi antrarūšiais nuo pat pradžių.
    O kam gyvenamoji zona prekybcentrio aikštelėje? Ar ten buvo padaryta prieš KEPT pakeitimą kad pėstieji turi pirmenybę aikštelėje?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai ankščiau taip ir buvo, neturėjo praleisti, todėl ir supaišė tas perėjas.
    Aš kalbu apie gyvenamąsias zonas, ten visada turėjo praleisti. Gyvenamosios zonos aikštelės yra Megoje, Kauno Akropolyje - pėstieji laikomi antrarūšiais nuo pat pradžių.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Tai kad atvirkščiai, vairuotojai įsivaizduoja kad praleisti belekur neturi ir pypina jeigu eini ne per perėją.
    Tai ankščiau taip ir buvo, neturėjo praleisti, todėl ir supaišė tas perėjas.

    Komentuoti:

Working...
X