Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • digital
    replied
    Taip, esmė tame, kad būtų galima vėl pabambėti po kažkiek laiko.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tai sėkmės ir po metų dar stebėtis, jei tingima pareportinti.
    Esmė ne reportinime, nes taip būtų galima visą dieną jiems laiškus tik rašinėti. Didžiausia blogybė, kad tiesioginį savo darbą žmonės tikėtina jog pradės dirbti (aišku ne faktas, kad nebūtų dažnai sutinkamas atsakymas kaip pvz."nenumatyti papildomi darbai kol nebus rekonstruojama") tik tada, kai kažkas atsiųs kažkokį laišką. Tam buvo vos ne 10 metų, kad pastebėtų jog kažkas ne taip ir ištaisytų. Tačiau niekas net piršto nepajudino ir jau kai kažkas pradės rodyti pirštu ką daryti, tai jau pradės dirbti?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Višiškai pritariu, juk tai ne koks Kalab***** užkampio žvyrkelis, apie kurį seniai visi užmiršo. Atliekami valymo, barstymo darbai, šienavimas, šiaip apžiūros, vyksta dėdės link pajūrio, patruliuoja "Ginti, saugoti, padėti" ir nieks to nemato?
    Beje o kas čia šalia per gaudyklė?A1 – „Google“ žemėlapiai
    Būtų įdomu sužinot Via Lietuva atsakymą kodėl tas rodykles paišo toje vietoje. Šiaip jau nuo 2012 m. autostradose nebereikia jokių rodyklių paišyt ant asfalto, nebent koks nestandartinis atvejis. Atkreipiu dėmesį, kad daug kur rodyklės apsitrynusios greitėjimo ir lėtėjimo juostose. Po eilinio perasfaltavimo, jokių rodyklių ant asfalto nebelieka.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Tai sėkmės ir po metų dar stebėtis, jei tingima pareportinti.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Pasidalinau savo įžvalgomis tik čia. Negali būti, kad tai nežinoma kelius patikėjimo teise valdančiam subjektui, nes vykdomi periodiniai inspektavimai, apžiūros. Juo labiau tai eilę metų, viename intensiviausių kelių, esanti situacija. Kadangi visa info iš Google StreetView, tai net nepakylant iš kabineto būtų galima viską sukontroliuoti.
    Višiškai pritariu, juk tai ne koks Kalab***** užkampio žvyrkelis, apie kurį seniai visi užmiršo. Atliekami valymo, barstymo darbai, šienavimas, šiaip apžiūros, vyksta dėdės link pajūrio, patruliuoja "Ginti, saugoti, padėti" ir nieks to nemato?
    Beje o kas čia šalia per gaudyklė?A1 – „Google“ žemėlapiai

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Pasidalinau savo įžvalgomis tik čia. Negali būti, kad tai nežinoma kelius patikėjimo teise valdančiam subjektui, nes vykdomi periodiniai inspektavimai, apžiūros. Juo labiau tai eilę metų, viename intensiviausių kelių, esanti situacija. Kadangi visa info iš Google StreetView, tai net nepakylant iš kabineto būtų galima viską sukontroliuoti.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Ar šitai buvo pareportinta kur nors dar (neskaitant forumo)?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Čia į temą apie kelių ženklinimą Lietuvoje ir jo administravimo lygį, bei atsakingų asmenų kompetencijas arba visos kelių priežiūros sistemos veikimą. Diskusijos vyksta įvairiose temose apie laikinus geltonus ženklinimus ir pan., tai čia kaip tik šią savaitę užkliuvo už akių ši vieta. Situacija kelyje A1 ties Nemakščiais, kur kažkada egzistavo apsisukimas ir labai labai seniai jis buvo panaikintas.

    Taigi panaikinus apsisukimą buvo uždažytos ir posūkio į kairę rodyklės. Atlikta nelabai kokybiškai, bet buvo padaryta. Nors rodykles tiesiai kitose eismo juostose sugebėta išvis nutrinti ir pašalinti nuo dangos.

    Click image for larger version  Name:	SCS20.png Views:	2 Size:	2,16 MB ID:	2163789

    Tada už keletos metų buvo užsakytas kelio ženklinimo atnaujinimas. Ir dėja, bet pasitaikė nelabai galvoti rangovo darbininkai, kurie šį nereikalingą ir buvusį panaikintą ženklinimą sugebėjo atnaujinti. Aišku atliktų darbų niekas netikrino ir nežiūrėjo ką jie turėjo ženklinti - o ko neturėjo. Taip iš naujo atgimė nereikalingas bei klaidinantis ženklinimas.

    Click image for larger version  Name:	SCS21.png Views:	1 Size:	1,82 MB ID:	2163788

    Aišku dar po kelių metų buvo vėl atnaujinamas ženklinimas. Tik šį karta nutrinant šonines juostas ir jas naujai paženklinant su struktūriniu ženklinimu. Apie neaktualių rodyklių pašalinimą niekas negalvojo, tai jos vėlgi buvo naujai nudažytos. Nors šalinant šoninių linijų ženklinimą, buvo galima pašalinti ir nereikalingus kitus simbolius.

    Click image for larger version  Name:	SCS22.png Views:	1 Size:	1,79 MB ID:	2163790

    Na ir rodyklių istorija tęsiasi toliau. Tik čia nėra vaizdinės medžiagos, nes važiavau tamsoje ir jos išskirtinai gerai atspindėjo šviesą. Taigi turiu įtarimą, kad šiemet, visai neseniai, jos buvo dar kartą naujai nudažytos. Tai vat taip ir prižiūrimi keliai, bei rūpinamasi eismo saugumu. Nubrėžti svarbių linijų dažnai neskubama, bet niekada nepamirštama atnaujinti ir nudažyti rodyklių, kurios veda tiesiai į atitvarą.

    Jei kam įdomu, tai vieta čia:
    A1 - Google Maps
    Paskutinis taisė sleader; 2024.11.07, 09:12.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    O pas mus niekam neįdomu kokio dizaino ir ar atitinka normatyvus šie ženklai. Garantuotai niekas nieko ir nepakeis. Jeigu net ir policija deda FB postus su ženklais akivaizdžiai neatitinkančiais LST : Facebook
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    IMHO galiojimo nepanaikina neesminiai dizaino nukrypimai - tai vis dar naudotinas kelio ženklas. Taip pat pilna dar nepakeistų seno dizaino kelio ženklų, kaip pvz. pėsčiųjų perėja geltoname skyde - nuo to jų galiojimas nesibaigė
    Galima išimtis, jeigu simbolio dizainas nežymiai nukrypsta, išlaikomos spalvos, simbolio forma, kraštinių storiai nesiskiria dramatiškai. FB nuorodoje esantis ženklas iš bėdos tinka lietuviškam KET reguliuot. Serbiškas ženklas jau gan smarkiai nukrypsta nuo normos, nes suformuota per daug kitokia automobilio priekio forma.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Estijoje, prie Via-Baltica kelio, mačiau akivaizdžiai ranka pieštą greičio ribojimo kelio ženklą. Ir nieko.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Griunvaldo g. remontas.
    Neįprastas kelio ženklo dizainas "Motorinių tr. priemonių eismas draudžiamas". Ilgai google'inau, kol atradau, kad tai Serbijoje ir Slovėnijoje naudojamas dizainas. Berods de jure Lietuvos gatvėje neturėtų galioti, nes neatitinka šiandienos oficialaus dizaino.
    IMHO galiojimo nepanaikina neesminiai dizaino nukrypimai - tai vis dar naudotinas kelio ženklas. Taip pat pilna dar nepakeistų seno dizaino kelio ženklų, kaip pvz. pėsčiųjų perėja geltoname skyde - nuo to jų galiojimas nesibaigė

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Nebūna taip, jog perka kelininkų mašinas/techniką iš užsienio, ir su ja ateina pora ženklų „bagažinėje“? Nes nelabai matau kito būdo prisirinkti tokių ženklų.
    Nebūna. Panašu jog tiesiog išsinuomojo iš nuomos įmonės. O pastaroji greičiausiai "rado gerą dealą" kažkur užsienyje kur išpardavinėjo kokia nuomos įmonė ar rangovas nebereikalingus ženklus.
    Nuoroda į nuomos puslapį: Pastatomas kelio ženklas Nr. 303 "Motorinių transporto...

    O pas mus niekam neįdomu kokio dizaino ir ar atitinka normatyvus šie ženklai. Garantuotai niekas nieko ir nepakeis. Jeigu net ir policija deda FB postus su ženklais akivaizdžiai neatitinkančiais LST : Facebook
    Paskutinis taisė sleader; 2024.10.28, 11:45.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Nebūna taip, jog perka kelininkų mašinas/techniką iš užsienio, ir su ja ateina pora ženklų „bagažinėje“? Nes nelabai matau kito būdo prisirinkti tokių ženklų.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Griunvaldo g. remontas. Kol kas nieko įdomaus nėra, tik pradėti rausimai karo ligoninės sienos pusėje.
    Pafotkinau įdomybių nuo PC Akropolio pusės. Gal Tomas ir John bus įdomu.

    Neįprastas kelio ženklo dizainas "Motorinių tr. priemonių eismas draudžiamas". Ilgai google'inau, kol atradau, kad tai Serbijoje ir Slovėnijoje naudojamas dizainas. Berods de jure Lietuvos gatvėje neturėtų galioti, nes neatitinka šiandienos oficialaus dizaino.
    Click image for larger version  Name:	JPGserbiskas kelio zenklas.jpg Views:	0 Size:	229,6 kB ID:	2161791

    Click image for larger version

Name:	grazuolis is serbijos.jpg
Views:	1061
Size:	87,5 kB
ID:	2161793

    Statybos įmonės pavadinimas. Keistesnis nei įmonė Serfas, bet ne toks neįprastas kaip Molėtų statybos trumpinys. Vyresnei kartai gal ne taip, bet jaunesnei kartai anglų kalba į pasąmonę įsirėžus gana smarkiai, kad būtų galima juokaut su anglų kalboje analogus turinčiais pavadinimais ar jų trumpiniais Nerda panašus į anglišką žodį nerd - flegmatiškas moksliukas
    Click image for larger version  Name:	JPGnerdu statybos imone.jpg Views:	0 Size:	247,8 kB ID:	2161792

    Tai tiek.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Ne, priešingai, R1 yra transkontinentinis maršrutas, tik ne po Eurovelo vėliava. https://www.r1-radweginfo.de/en/
    Supratau. R labai daug reikšmių gali turėt, tai nustebau, kad dar vienas tarptautinis maršrutas.

    Tai lieka tada nacionaliniai numeriai, kurie galėtų turėt maršrutinius orientavimosi principus dviratininkams.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Man atrodo, dviračių tako maršruto numeriai. Tik nepamenu kad būtų interneto koks nors žemėlapis kaip su krašto ar magistralinių kelių maršrutų tinklu.
    10 spėju atitiktų "magistralinį" o R1 "krašto" kelią dviračių takų ekvivalente
    Ne, priešingai, R1 yra transkontinentinis maršrutas, tik ne po Eurovelo vėliava. https://www.r1-radweginfo.de/en/

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Reiktų parengti dviračių maršrutų orientavimosi taisykles ir dviračių maršrutų sąrašą. Jei reiktų ženklinti kryptis, pvz. artimasis objektas - artimiausia gyvenvietė, gel. stotis, mikrorajonas, gatvė, etc. Skirtųsi tolimasis objektas. Raudono fono trasose galėtų būt artimiausias savivaldybės centras. Rekreacinė? trasa (Rx numeracija) dvi artimiausios gyvenvietės (jei labai reikia galima ir trečią objektą nurodyt). Tarptautinė trasa (Lietuvoje jų iš viso trys, dvi sutampa) tai čia tiesiog kaip E numeris būtų, turbūt visur turėtų sutapt su nacionaliniu (raudono fono) numeriu.

    Beje, ta raudono teksto rodyklė iš vis dar galiojanti? Kažkuriose KET redakcijose teko užmatyt, bet dabar kai atnaujino Vertikaliojo ženklinimo taisykles, tai nelabai kur galima rast nurodymų, kad galima nurodyti kryptis į objektus ženkluose Nr. 623 (maršruto numeris ir kryptis).

    Manau, reiktų atskiro kelio ženklo krypčių rodyklei dviračių takuose, leidžiant nurodyti maršruto numerį, kryptį ir atstumą.

    Truputį trūksta nuoseklumo.
    Pačiose naujausiose KET nesutampa kelio ženklo šalutinis kelias dizainas su naujausiais Vertikaliojo ženklinimo taisyklių brėžiniais.

    Click image for larger version  Name:	zenklai.png Views:	0 Size:	57,0 kB ID:	2157481
    Storesnis kotas - naujesnis dizainas. Plonesnis - senas.
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.10.09, 13:36.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    R1 KET nėra. Mašinų keliuose gi būna arba magistralinis, arba krašto, arba rajoninis. Dviračiams tas pats turėtų galioti. Miestuose gatvės irgi turi vieną kategoriją, bet ne dvi. Raudono fono numeris gali sutapti su žvaigždučių numeriais, nes skirtingi keliai susijungia ir atsišakoja, kiekvienas tęsiasi sau – nacionalinis ir Eurovelo. Negali būti 2 nacionaliniai keliai viename, todėl net KET to nėra.
    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.203613/asr
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	0 Size:	61,2 kB ID:	2157336
    R1 dar galėjo būti šifruotas, kaip "rekreacinis", tarsi turistinis.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

    Ką reiškia nuorodos R1 ir 10 raudoname fone?
    Man atrodo, dviračių tako maršruto numeriai. Tik nepamenu kad būtų interneto koks nors žemėlapis kaip su krašto ar magistralinių kelių maršrutų tinklu.
    10 spėju atitiktų "magistralinį" o R1 "krašto" kelią dviračių takų ekvivalente

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Takas nuo Pervalkos iki Naglių kopos.

    <...>

    Dešiniau tik dviračių takas link Smiltynės:

    <...>
    Ką reiškia nuorodos R1 ir 10 raudoname fone?

    Komentuoti:

Working...
X