Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje
Collapse
X
-
1.12 ženklinimas nereiškia sankryžos, jis tik nurodo vietą, kurioje reikia sustoti, kad duoti kelią. Šis ženklinimas lygiai taip pat naudojamas ir išvažiavimuose iš teritorijų.Parašė dondc Rodyti pranešimąBandau dabar pažabot vieną tokią naujai rekonstruotą "sankryžą", kuri ištikro yra kiemo įsukimas. Sudervės kl.: https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/458383
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kelio ženklinimas nėra kelio ženklai. Tam kad būtų sankryža, reikia ženklų.Parašė dondc Rodyti pranešimąBandau dabar pažabot vieną tokią naujai rekonstruotą "sankryžą", kuri ištikro yra kiemo įsukimas. Sudervės kl.: https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/458383
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Bandau dabar pažabot vieną tokią naujai rekonstruotą "sankryžą", kuri ištikro yra kiemo įsukimas. Sudervės kl.: https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/458383
Komentuoti:
-
Jeigu yra trikampis - sankryža. Pagal mūsų KET taip.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Tai iš degalinės išvažiuojant irgi yra trikampis, bet tai ne sankryža.
Komentuoti:
-
Tai iš degalinės išvažiuojant irgi yra trikampis, bet tai ne sankryža.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Pagal ženklus - sankryža.
Komentuoti:
-
Pagal ženklus - sankryža.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Kur sunkvežimis - ne sankryža pagal mūsų projektuotojus.
Komentuoti:
-
Man kažkurioje Geležinio vilko g. vietoje 40 ribojimą "mato"
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąIš principo, viešoje erdvėje norėtųsi matyti daugiau pranešimų, kurių žinutė būtų daugmaž tokia: "Automobilių kelių atpažinimo funkcija yra pagalbinė vairavimo funkcija ir neatstoja vairuotojo asmeninio budrumo ir sprendimų priėmimo. Automatinės atpažinimo funkcijos yra linkusios daryti klaidas bei nepašalina vairuotojų prievolės ir atsakomybės tiesiogiai stebėti ženklus ir vairuoti pagal KET" - čia aišku labai buitiškai, bet tokią mintį reikia perteikti, nes su ateinančiais "self-driving" ir kitais automatizavimais susidaro įspūdis, jog dalis vairuotojų palengva priima asmeninę nuomonę, jog tam tikri dalykai nebėra jų atsakomybė.
Tai pasakius, pridėsiu nuo savęs - vairuoju dabartinės kartos RAV4. Tai ne tik kad grybauja (nepamato ženklų), bet būna, kad konkrečiai nesąmones nuskaito. Esu pastebėjęs per kelis metus jau DEŠIMTIS atvejų, kai vidury Vilniaus mašina yra užfiksavusi greitkelio (balta mašinytė su mėlynu fonu) ženklą. "Ant durniaus" nusimetęs atsakomybę tada galiu pralėkt Vilniaus gatvėmis 120 km/h greičiu?
Komentuoti:
-
Iš principo, viešoje erdvėje norėtųsi matyti daugiau pranešimų, kurių žinutė būtų daugmaž tokia: "Automobilių kelių atpažinimo funkcija yra pagalbinė vairavimo funkcija ir neatstoja vairuotojo asmeninio budrumo ir sprendimų priėmimo. Automatinės atpažinimo funkcijos yra linkusios daryti klaidas bei nepašalina vairuotojų prievolės ir atsakomybės tiesiogiai stebėti ženklus ir vairuoti pagal KET" - čia aišku labai buitiškai, bet tokią mintį reikia perteikti, nes su ateinančiais "self-driving" ir kitais automatizavimais susidaro įspūdis, jog dalis vairuotojų palengva priima asmeninę nuomonę, jog tam tikri dalykai nebėra jų atsakomybė.
Tai pasakius, pridėsiu nuo savęs - vairuoju dabartinės kartos RAV4. Tai ne tik kad grybauja (nepamato ženklų), bet būna, kad konkrečiai nesąmones nuskaito. Esu pastebėjęs per kelis metus jau DEŠIMTIS atvejų, kai vidury Vilniaus mašina yra užfiksavusi greitkelio (balta mašinytė su mėlynu fonu) ženklą. "Ant durniaus" nusimetęs atsakomybę tada galiu pralėkt Vilniaus gatvėmis 120 km/h greičiu?
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Kur sunkvežimis - ne sankryža pagal mūsų projektuotojus.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKai kur ženklinimas tikrai yra grybaujantis. Vakar važiavau į oro uostą tai prisiminiau.
Ženklas 60: https://www.google.com/maps/@54.6504...oASAFQAw%3D%3D
Sankryža galima nustatyti iš matomo šalutinio kelio ženklo, po jos jau nebegalioja 60: https://www.google.com/maps/@54.6480...oASAFQAw%3D%3D
Dar viena nereguliuojama sankryža (ženklą užstoja sunkvežimis: https://www.google.com/maps/@54.6454...oASAFQAw%3D%3D
Komentuoti:
-
Pas mus su ženklinimu yra žiauriai didelė problema, kad net sunku sugalvoti iš kurios pusės apie ją kalbėti
Opiausia problema yra vakarų Lietuvoje.
Jeigu kalbėti apie automatinį ženklų atpažinimą, tai labai priklauso nuo automobilio amžiaus ir yra ar nėra jo atmintyje vidinių žemėlapių. Kadangi nematydami ženklų (kaip pvz. apribojimų pabaiga ties sankryžomis Lietuvoje) jie ima info iš žemėlapio ir ten suprogramuotų duomenų. Tai čia priklauso kokio aktualumo tas žemėlapis yra.
O iliustruojant bardaką ženklinime, tai pasidalinu puikia ir saugia perėja 90 km/h kelyje:
Taikos g. - Google Maps
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kai kur ženklinimas tikrai yra grybaujantis. Vakar važiavau į oro uostą tai prisiminiau.
Ženklas 60: https://www.google.com/maps/@54.6504...oASAFQAw%3D%3D
Sankryža galima nustatyti iš matomo šalutinio kelio ženklo, po jos jau nebegalioja 60: https://www.google.com/maps/@54.6480...oASAFQAw%3D%3D
Dar viena nereguliuojama sankryža (ženklą užstoja sunkvežimis: https://www.google.com/maps/@54.6454...oASAFQAw%3D%3D
Seniai nebegaliojančio greičio ribojimo 60 km/h pabaiga: https://www.google.com/maps/@54.6437...oASAFQAw%3D%3D
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vienas iš variantų - normaliai dubliuoti ženklus kas sankryža.
Pavyzdys - Švedija, siekianti “zero” ir pan.
Komentuoti:
-
Čia labai nuo mašinos priklauso (ir ne tik Lietuvoje). Per praeitas dvi keliones į Prancūziją (2024 ir 2025) nuomavausi skirtingo lygio mašinas (viena link prabangesnių, kitą vietoje gavau visišką ekonominį spuogą), tai skirtumas ženklų atpažinimo kaip diena ir naktis. Kur prabangesnė grybaudavo 5-10 proc. ir būdavo vienas malonumas su ja važiuoti (nuomota mašina, svetima šalis, stengiesi važiuoti pagal taisykles), tai spuogo ženklų atpažinimu faktiškai nebuvo galima naudotis. Net kur autostradoje ženklas 70 ant nusukimo būdavo, nesuprasdavo, nepaisant to kad mašina buvo tų pačių metų. Galiausiai kaskart užvesdami tiesiog lysdavome gilyn į meniu ir atjungdavome tą nesąmonę velniop, nes nervai nelaikydavo nuolatinio pypinimo.
Kiek man vėliau pasakojo draugas (naujų mašinų pardavėjas), ženklų atpažinimas yra ES reikalavimas (privaloma) ir dažnai jį gamintojai realizuoja tik dėl pliuso. Tai aš nei kiek nesistebiu, kad tokie paskui nieko neatpažįsta, nes net vakarų Europoje normaliai neveikia, ne tai kad pas mus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jūs tuomet puikioje padėtyje.
Aš naudojuosi sakykim 7 automobiliais per mėnesį, skirtingų gamintojų - visi grybauja.
Per Kauną, A1, tenka varyti bilekai, nes greičio režimas yra miglotas net žmogaus akiai. Nekalbant apie e-sistemas.
Gerai, kad nematuoja. Nors kitavertus - neįrodytų net teismui. Paprasčiau matuot ties Ariogala.
Komentuoti:
-
O mano atpažįsta.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKol šito neišspręsime - negerės.
Mano darbo labai ekonominės klasės kablukas atpažįsta kelio ženklus ir totaliai grybauja. Pavyzdys - 300 m iki sankryžos "70" - atpažįsta, o kad sankryža ir nusinulino greitis - tai ne.
Komentuoti:
-
Smagu, kad visi taip pasikalbėjo nuomonėmis.
Aš šiai dienai pasakyčiau - ESMINIS trūkumas:
Mašinos kelio ženklų atpažinimo sistema negali orientuotis Lietuvoje.
Kol šito neišspręsime - negerės.
Mano darbo labai ekonominės klasės kablukas atpažįsta kelio ženklus ir totaliai grybauja. Pavyzdys - 300 m iki sankryžos "70" - atpažįsta, o kad sankryža ir nusinulino greitis - tai ne.
Komentuoti:
-
Pirmas kartas. Tolimosios šviesos apšviečia didelę baltą lentą. Stabdai link 50 km/h. Ai... taigi nereikėjo.Parašė PoDV Rodyti pranešimąPridėsiu savo komentarų apie ženklinimą Lietuvoje.
Gatvių pavadinimas ženklus reiktų įrengti taip kaip Estijoje, o tų su rodyklėm gal net atsisakyt, gatvių pavadinimą nurodyt kitose informaciniuose kelio ženkluose (pvz. kelio ženkle nr. 604)
Septintas kartas. Priekyje važiuojanti stabdo 90->50 km/h. Aplenki. Nors lenkimas nereikalingas. Prieš tai ji gerai važiavo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pridėsiu savo komentarų apie ženklinimą Lietuvoje.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąLietuvoje šiai dienai labiausiai trūksta:
1. Kelio ženklų skaičiaus sumažinimo. Jų yra per daug. Šimašiaus gatvių standartas liepė mažinti (nors Vilniaus ribose), bet proveržio dar nėra. Per didelis ženklų skaičius blaško.- Visokie Pagr. kelias ženklai dažniausiai yra nereikalingi, nebent gal žemos reikšmės gatvelėse kur daug vienodo pločio gatvelių susikerta, ir viskas išskirta zona 30 ir kokie nors parkavimą reguliuojantys mažo dydžio ženklai.
- Kryptis rodantys ženklai, oi kaip čia reikia reformos. Vietoje dviejų mažiukų eismo kryptys sankryžoje ženklų, reiktų vieno didelio su išimtimis jei įrengta visokių nuovažėlių į kiemus ir prieš pat sankryžą nepamatys juostų konfigūracijos jei bus kelias užsnigtas ar (nepageidautina) nepaženklintas. Jei reikia įrengti nuorodas ten į miestus, gyvenvietes tai tokius ženklus įrengti kartu su eismo kryptys sankryžoje ženklais, o ne keliolikos m atstumu pamėtyti vienas šalia kito su dar kokiu degalinės ženklu.
- Greičio ribojimo ženklas galiotų iki artimiausio pirmumo ženklo. Kaip minėjau pagr. kelio ženklų nebūtų dėliojama prieš kiekvieną akligatvy pagr. miesto arterijoje, ir jei reik greitį nurodyt tai šalutiniam kelyje su papildoma lentele rodyklės į šonus.
- Paslaugų kelio ženklus integruočiau kaip dar vienas informacinių kelio ženklų kryptis, leisčiau nurodyt degalinių ar valgyklų pavadinimus. Paslaugų kelio ženklas gali būt jei ta paslauga tikrai bus šalia kelio ir tai ne autostradoj, kur aktualiau gali būt paslaugos pavadinimas, Orlen Circle K ar Tėvynės restoranas-viešbutis.
Greičio ženklas ir galiotų iki artimiausio pirmumo ženklo (gal atpažinimo sistemos gebėtų tai atpažint?), arba iki ženklo "ribojimų pabaiga". Taip greičio ribojimo pabaiga reiktų vengti naudot, o tiesiog bukai dėt 50 km/h arba 90 km/h.2. Greičio kelio ženklų sistemos. Šiai dienai apynaujis automobilis su ženklų atpažinimo sistema visiškai pasimeta, nes negali įvertinti kur baigiasi apribojimas. Pvz. ženklas "70 + galiojimo zona 300 metrų", "ženklas balta lentelė "Viduklė" ir ženklas balta lentelė "Viduklės gatvė" - pirmu atveju riboja greitį, antru ne....
Neįvertina. Reikia bukai kaip Švedijoje dėti kelio ženklus, kai pasikeičia greitis - kad vairuotojui šviestų ant spidometro.
Nes dabar beviltiška sekti automobilio atpažintus ženklus ir spėlioti čia sankryža ar tik degalinės išvažiavimas.
Gatvių pavadinimas ženklus reiktų įrengti taip kaip Estijoje, o tų su rodyklėm gal net atsisakyt, gatvių pavadinimą nurodyt kitose informaciniuose kelio ženkluose (pvz. kelio ženkle nr. 604)
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: