Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Stebint Lietuvos klimato tendencijas, kyla rimtų abejonių dėl STOP linijos ženklo reikalingumo, nes sniego košė gali ir ne kiekvienais metais pasitaikyti. Geriausia palaikyti horizontaliojo ženklinimo kokybę ir periodišką dažymą. O jei pasitaikys dienų/naktų su sniego koše, tai tiesiog laikytis atstumų iki šviesoforų, kad jis aiškiai matytųsi (ypač turiu omeny naują standartą).
    2007-2008 m. žiema irgi buvo šilta ir besniegė. Nors dar nebuvo tokios klimato kaitos isterijos, jau tada buvo svaigstama apie tai, kad sniego daugiau LT nebebus. Aišku 2009-2010 metų žiemą (bent Kaune) buvo prisnigta vos ne iki juosmens ir tam kartui durnos šnekos buvo pamirštos.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Ir tai blogai. Kam tada reikalingos taisyklės jei jų nesilaikoma ir nekontroliuojama, kaip jų laikomasi?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Tai wtf, kodėl jei, neduokdie, nepastatysi 8 ženklų pėsčiųjų perėjoje su saugumo salele, sulėks visi kas netingi ir pirštu pradės baksnoti į taisykles, o jei prie šviesoforo nepastatysi balto stop, niekam nerūpės, nes sovietinė atgyvena? Dvigubi standartai?
    Panevėžyje nestato pėsčiųjų perėjų ženklų šviesoforais reguliuojamose sankryžose

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Tai wtf, kodėl jei, neduokdie, nepastatysi 8 ženklų pėsčiųjų perėjoje su saugumo salele, sulėks visi kas netingi ir pirštu pradės baksnoti į taisykles, o jei prie šviesoforo nepastatysi balto stop, niekam nerūpės, nes sovietinė atgyvena? Dvigubi standartai?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Nuvažiuok į JAV ir pamatysi STOP ženklą net tose vietose, kur sniego niekada nebuvo.
    Tokius tai tikiu, kad pamatyčiau palmių ir iguanų pauksmėje
    Click image for larger version  Name:	taip_taip_taip.jpg Views:	1 Size:	38,4 kB ID:	1781385


    O tokius nebent tik kūjo ir pjautuvo gimtinėje.
    Click image for larger version  Name:	ne_ne_ne.jpg Views:	1 Size:	55,5 kB ID:	1781386

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Pritariu PoDV. Ženklas kaip ir privalomas, bet jis yra sovietinė atgyvena.

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Nuvažiuok į JAV ir pamatysi STOP ženklą net tose vietose, kur sniego niekada nebuvo.
    Skirk raudoną Stop ženklą nuo balto.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Kiek žinau, STOP linijos ženklą teko pastebėti tik posovietinėse respublikose. Įdomu, kad net estai naudoja šį ženklą "STOPP", tik nepamenu ar mačiau jį naudojant praktikoje.
    Spėju noras beveik visiškai pavaduoti horizontalųjį ženklinimą vertikaliais ženklais yra susijęs buv. SSRS erdvės klimato savybėmis.
    Nuvažiuok į JAV ir pamatysi STOP ženklą net tose vietose, kur sniego niekada nebuvo.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Bet, vadovaujantis taisyklėmis, juos statyti būtina?
    Nežinau.

    Kiek žinau, STOP linijos ženklą teko pastebėti tik posovietinėse respublikose. Įdomu, kad net estai naudoja šį ženklą "STOPP", tik nepamenu ar mačiau jį naudojant praktikoje.

    Spėju noras beveik visiškai pavaduoti horizontalųjį ženklinimą vertikaliais ženklais yra susijęs buv. SSRS erdvės klimato savybėmis. Daugelyje vietų pusė metų laikėsi/laikosi ant kelio dangos sniego košė ir jokio horizontalaus ženklinimo nesimato. O dar prisideda, kad pats ženklinimas būna atsainus ne pagrindinėse gatvėse ir keliuose, ypač skurdesnėse buv. SSRS respublikose. Tai susiję kodėl taip aiškiai, po kelis kartus ir kone griozdiškai bandoma pažymėti eismo kryptis juostose, uždengiant kitus kelio ženklus. Manau, dabartinėms sąlygoms Lietuvoje užtektų eismo kryptis juostose dėstyti panašiai kaip dabar Lenkijoje.

    Stebint Lietuvos klimato tendencijas, kyla rimtų abejonių dėl STOP linijos ženklo reikalingumo, nes sniego košė gali ir ne kiekvienais metais pasitaikyti. Geriausia palaikyti horizontaliojo ženklinimo kokybę ir periodišką dažymą. O jei pasitaikys dienų/naktų su sniego koše, tai tiesiog laikytis atstumų iki šviesoforų, kad jis aiškiai matytųsi (ypač turiu omeny naują standartą).
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.02.07, 18:17.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Šitie ženklai naudojami nuo seniai. Naujose sankryžose jų tik nelabai stato.
    Bet, vadovaujantis taisyklėmis, juos statyti būtina?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai daug kokių kvailysčių galima nepastebėti, kol kažkas nepradeda realiai praktikoje taikyti. Čia bus matomai kaip ir su pertekliniais pėsčiųjų perėjų ženklais. Niekas nepastebėjo, kol visur nepradėjo geltonuoti.
    Šitie ženklai naudojami nuo seniai. Naujose sankryžose jų tik nelabai stato.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Lyg ir turėtum žinoti Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisykles

    194. Ženklas Nr. 554 „Stop“ linija naudojamas vietai, kurioje turi sustoti transporto priemonės, esant draudžiamam šviesoforo (reguliuotojo) signalui, nurodyti. Keliuose, turinčiuose važiavimo kryptimi dvi ar daugiau eismo juostų, ženklas turi būti dubliuojamas. Ženklo dubliuoti nėra būtina, jeigu jis naudojamas kartu su horizontaliojo ženklinimo „Stop“ linija 1.11. Ženklas Nr. 554 turi būti įrengiamas tokioje vietoje, iš kurios gerai matomi šviesoforo signalai, tačiau ne arčiau nei 2,5 m prieš šviesoforą ir ne arčiau nei 1 m prieš pėsčiųjų perėją ar dviračių tako sankirtą su važiuojamąja dalimi.
    Tai daug kokių kvailysčių galima nepastebėti, kol kažkas nepradeda realiai praktikoje taikyti. Čia bus matomai kaip ir su pertekliniais pėsčiųjų perėjų ženklais. Niekas nepastebėjo, kol visur nepradėjo geltonuoti.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Ginthus

    Tas skydas su užrašu STOP, tai čia vėl kažkokia Kaunietiška inovacija?
    Lyg ir turėtum žinoti Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisykles

    194. Ženklas Nr. 554 „Stop“ linija naudojamas vietai, kurioje turi sustoti transporto priemonės, esant draudžiamam šviesoforo (reguliuotojo) signalui, nurodyti. Keliuose, turinčiuose važiavimo kryptimi dvi ar daugiau eismo juostų, ženklas turi būti dubliuojamas. Ženklo dubliuoti nėra būtina, jeigu jis naudojamas kartu su horizontaliojo ženklinimo „Stop“ linija 1.11. Ženklas Nr. 554 turi būti įrengiamas tokioje vietoje, iš kurios gerai matomi šviesoforo signalai, tačiau ne arčiau nei 2,5 m prieš šviesoforą ir ne arčiau nei 1 m prieš pėsčiųjų perėją ar dviračių tako sankirtą su važiuojamąja dalimi.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Iš temos "Šviesoforo lentelė su žalia rodykle"


    Įdomu, kodėl dešiniajame posūkyje iš Aušros g. į Tilžės g. numatytas ženklas 203, o ne 522, ir kam reikalinga plyta.
    Sutinku, kad geriau 522 vietoj "Duoti kelią" ir "plytos". Tiesa, plytą galima bus pastebėti iš kitos kelio pusės, o ženklai 522 tokios informacijos neteiktų.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Iš temos "Šviesoforo lentelė su žalia rodykle"
    Įdomu, kodėl dešiniajame posūkyje iš Aušros g. į Tilžės g. numatytas ženklas 203, o ne 522, ir kam reikalinga plyta.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Neįtikėtina. Ženklus sukabino daugeliu atveju ant apšvietimo stulpų! Kažkas naujo
    Ir ne geltona akyse

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Neįtikėtina. Ženklus sukabino daugeliu atveju ant apšvietimo stulpų! Kažkas naujo

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Grigiškės.
    Rekonstruotos Mokyklos ...







    ... ir Kovo 11-osios gatvės.







    Paskutinis taisė Romas; 2019.10.12, 06:16. Priežastis: Kopija iš temos "Vilniaus infrastruktūros projektai"

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nu iki vakarietiškų standartų dar trūksta. Panašiau į Baltarusiškus standartus bent jau pagal ženklinimą, darbų vykdymą ir pastatyto kelio kokybę.
    Pas mus yra baltarusiški statybos standartai su vakarietiškais eismo saugumo elementais naujose projektuose po maždaug 2010 m. su tam tikromis išimtimis. Pvz. nežinau ar baltarusiai išdrįstų pastatyt ką nors panašaus į Kaunas-Marijampolė, pažiūrėjus kaip atrodo jų nauji 2x2 ruožai. Naujų šviesoforų dėstymas, galima sakyt, jau irgi vakarietiškas, kas panašu dar neatėjo į Baltarusiją (ir netgi Latviją tarp kitko), lyg ir drąsiau rekonstrukcijų (ne perasfaltavimų metu) metu braižomos ilgesnės greitėjimo ir lėtėjimo juostas, kokios pas lenkus jau buvo turbūt nuo tada, kai buvo pastatyti pirmieji pokariniai 2x2 (gierkowkos). Šiuo metu vykdomas lėtėjimo/greitėjimo juostų ilginimas kelyje Vilnius-Kaunas, norisi tikėtis, kad greitėjimo/lėtėjimo juostų ilginimas taip pat bus vykdomas ir kitose autostradų ruožuose.

    Didžiausias peilis Lietuvos keliuose yra KRYPČIŲ ženklinimas. Jis yra baltarusiškas iki kaulų smegenų, išskyrus retus atvejus, pvz. A14 prie Vilniaus.

    ...ir iš vis lietuviai ir baltarusiai istoriškai politiškai yra viena tauta, tik skirtingos šaknys, tai turbūt paaiškina kodėl šioms dviems tautoms toks ženklinimas kažkodėl atrodo priimtinas, nors aplinkinėms tautos panašu, kad ne itin Skandinavai, latviai, estai mums naudingi, bet Lietuvos ir gal net Baltarusijos bei Ukrainos siela yra rytinėje Centrinės Europos dalyje, kur tokie miestai kaip Kijevas ir Vilnius panašu yra integralios to regiono dalys ...ir visi jie claim'ina geografinio Europos centro vietą
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.01, 22:41.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Reiktų nepamiršti ir tokių ženklų:



    Jie būtų nurodomieji kelio ženklai, naudojami vietoj kelio ženklų:
    Eismo juostos pradžia iš dešinės
    ir

    (pastarasis būtų naudojamas tais atvejais, kai norima pažymėti sujungtą greitėjimo arba letėjimo juostą arba sankryžos konfigūracija yra neįprasta (t.y. situacija kitokia nei pirma juosta į dešinę, o likusios tiesiai)

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    1. Lietuviškas; 2. Vokiškas; 3. Lietuviškas su vokišku apvadu

    Click image for larger version

Name:	zenklinimas.jpg
Views:	241
Size:	188,8 kB
ID:	1737037

    Komentuoti:

Working...
X