Parašė PoDV
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje
Collapse
X
-
-
Ir tai blogai. Kam tada reikalingos taisyklės jei jų nesilaikoma ir nekontroliuojama, kaip jų laikomasi?
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąTai wtf, kodėl jei, neduokdie, nepastatysi 8 ženklų pėsčiųjų perėjoje su saugumo salele, sulėks visi kas netingi ir pirštu pradės baksnoti į taisykles, o jei prie šviesoforo nepastatysi balto stop, niekam nerūpės, nes sovietinė atgyvena? Dvigubi standartai?
Komentuoti:
-
Tai wtf, kodėl jei, neduokdie, nepastatysi 8 ženklų pėsčiųjų perėjoje su saugumo salele, sulėks visi kas netingi ir pirštu pradės baksnoti į taisykles, o jei prie šviesoforo nepastatysi balto stop, niekam nerūpės, nes sovietinė atgyvena? Dvigubi standartai?
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNuvažiuok į JAV ir pamatysi STOP ženklą net tose vietose, kur sniego niekada nebuvo.
O tokius nebent tik kūjo ir pjautuvo gimtinėje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pritariu PoDV. Ženklas kaip ir privalomas, bet jis yra sovietinė atgyvena.
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNuvažiuok į JAV ir pamatysi STOP ženklą net tose vietose, kur sniego niekada nebuvo.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąKiek žinau, STOP linijos ženklą teko pastebėti tik posovietinėse respublikose. Įdomu, kad net estai naudoja šį ženklą "STOPP", tik nepamenu ar mačiau jį naudojant praktikoje.
Spėju noras beveik visiškai pavaduoti horizontalųjį ženklinimą vertikaliais ženklais yra susijęs buv. SSRS erdvės klimato savybėmis.
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąBet, vadovaujantis taisyklėmis, juos statyti būtina?
Kiek žinau, STOP linijos ženklą teko pastebėti tik posovietinėse respublikose. Įdomu, kad net estai naudoja šį ženklą "STOPP", tik nepamenu ar mačiau jį naudojant praktikoje.
Spėju noras beveik visiškai pavaduoti horizontalųjį ženklinimą vertikaliais ženklais yra susijęs buv. SSRS erdvės klimato savybėmis. Daugelyje vietų pusė metų laikėsi/laikosi ant kelio dangos sniego košė ir jokio horizontalaus ženklinimo nesimato. O dar prisideda, kad pats ženklinimas būna atsainus ne pagrindinėse gatvėse ir keliuose, ypač skurdesnėse buv. SSRS respublikose. Tai susiję kodėl taip aiškiai, po kelis kartus ir kone griozdiškai bandoma pažymėti eismo kryptis juostose, uždengiant kitus kelio ženklus. Manau, dabartinėms sąlygoms Lietuvoje užtektų eismo kryptis juostose dėstyti panašiai kaip dabar Lenkijoje.
Stebint Lietuvos klimato tendencijas, kyla rimtų abejonių dėl STOP linijos ženklo reikalingumo, nes sniego košė gali ir ne kiekvienais metais pasitaikyti. Geriausia palaikyti horizontaliojo ženklinimo kokybę ir periodišką dažymą. O jei pasitaikys dienų/naktų su sniego koše, tai tiesiog laikytis atstumų iki šviesoforų, kad jis aiškiai matytųsi (ypač turiu omeny naują standartą).Paskutinis taisė PoDV; 2020.02.07, 18:17.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąŠitie ženklai naudojami nuo seniai. Naujose sankryžose jų tik nelabai stato.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai daug kokių kvailysčių galima nepastebėti, kol kažkas nepradeda realiai praktikoje taikyti. Čia bus matomai kaip ir su pertekliniais pėsčiųjų perėjų ženklais. Niekas nepastebėjo, kol visur nepradėjo geltonuoti.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Lyg ir turėtum žinoti Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisykles
194. Ženklas Nr. 554 „Stop“ linija naudojamas vietai, kurioje turi sustoti transporto priemonės, esant draudžiamam šviesoforo (reguliuotojo) signalui, nurodyti. Keliuose, turinčiuose važiavimo kryptimi dvi ar daugiau eismo juostų, ženklas turi būti dubliuojamas. Ženklo dubliuoti nėra būtina, jeigu jis naudojamas kartu su horizontaliojo ženklinimo „Stop“ linija 1.11. Ženklas Nr. 554 turi būti įrengiamas tokioje vietoje, iš kurios gerai matomi šviesoforo signalai, tačiau ne arčiau nei 2,5 m prieš šviesoforą ir ne arčiau nei 1 m prieš pėsčiųjų perėją ar dviračių tako sankirtą su važiuojamąja dalimi.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus
Tas skydas su užrašu STOP, tai čia vėl kažkokia Kaunietiška inovacija?
194. Ženklas Nr. 554 „Stop“ linija naudojamas vietai, kurioje turi sustoti transporto priemonės, esant draudžiamam šviesoforo (reguliuotojo) signalui, nurodyti. Keliuose, turinčiuose važiavimo kryptimi dvi ar daugiau eismo juostų, ženklas turi būti dubliuojamas. Ženklo dubliuoti nėra būtina, jeigu jis naudojamas kartu su horizontaliojo ženklinimo „Stop“ linija 1.11. Ženklas Nr. 554 turi būti įrengiamas tokioje vietoje, iš kurios gerai matomi šviesoforo signalai, tačiau ne arčiau nei 2,5 m prieš šviesoforą ir ne arčiau nei 1 m prieš pėsčiųjų perėją ar dviračių tako sankirtą su važiuojamąja dalimi.
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąIš temos "Šviesoforo lentelė su žalia rodykle"
Įdomu, kodėl dešiniajame posūkyje iš Aušros g. į Tilžės g. numatytas ženklas 203, o ne 522, ir kam reikalinga plyta.
Komentuoti:
-
Iš temos "Šviesoforo lentelė su žalia rodykle"
Įdomu, kodėl dešiniajame posūkyje iš Aušros g. į Tilžės g. numatytas ženklas 203, o ne 522, ir kam reikalinga plyta.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNeįtikėtina. Ženklus sukabino daugeliu atveju ant apšvietimo stulpų! Kažkas naujo
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Neįtikėtina. Ženklus sukabino daugeliu atveju ant apšvietimo stulpų! Kažkas naujo
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nu iki vakarietiškų standartų dar trūksta. Panašiau į Baltarusiškus standartus bent jau pagal ženklinimą, darbų vykdymą ir pastatyto kelio kokybę.
Didžiausias peilis Lietuvos keliuose yra KRYPČIŲ ženklinimas. Jis yra baltarusiškas iki kaulų smegenų, išskyrus retus atvejus, pvz. A14 prie Vilniaus.
...ir iš vis lietuviai ir baltarusiai istoriškai politiškai yra viena tauta, tik skirtingos šaknys, tai turbūt paaiškina kodėl šioms dviems tautoms toks ženklinimas kažkodėl atrodo priimtinas, nors aplinkinėms tautos panašu, kad ne itinSkandinavai, latviai, estai mums naudingi, bet Lietuvos ir gal net Baltarusijos bei Ukrainos siela yra rytinėje Centrinės Europos dalyje, kur tokie miestai kaip Kijevas ir Vilnius panašu yra integralios to regiono dalys
...ir visi jie claim'ina geografinio Europos centro vietą
Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.01, 22:41.
Komentuoti:
-
Reiktų nepamiršti ir tokių ženklų:
Jie būtų nurodomieji kelio ženklai, naudojami vietoj kelio ženklų:
ir
(pastarasis būtų naudojamas tais atvejais, kai norima pažymėti sujungtą greitėjimo arba letėjimo juostą arba sankryžos konfigūracija yra neįprasta (t.y. situacija kitokia nei pirma juosta į dešinę, o likusios tiesiai)
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: