Šiandien Antakalnyje pastebėjau, jog vietomis, kur per pastarąsias kelias savaites buvo naujai nupiešti balti kelio ženklinimai, jie yra visiškai pajuodavę.
Kažkaip nesusipratau padaryti foto, bet labai keistai atrodo, ypač atkreipiau dėmesį ties sankryža Antakalnio g. link Šilo tilto - visas baltų dažų ženklinimas yra aiškiai naujas, bet labai stipriai pajuodavęs.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje
Collapse
X
-
Taip pat ir kelininkai interpretuoja, nes ne visada net lietuvių kalbos gramatiką supranta. Pvz. 94 punkte jau panaikinti žodžiai "turi būti", tad net užmiesčio kelyje nebūtina žymėti pagrindinio kelio.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Čia tik tavo interpretacija neturinti teisinės galios. O teisės aktai Lietuvoje vykdomi pažodžiui ir paraidžiui, ką kelininkai ir daro.
Punkto formuluotė bloga. Blogai yra ir tai, kad kelininkai kompleksiškai nevertina KET nuostatos, kad pagrindinio kelio ženklas neturi galiojimo ribos. Blogai, kad Susisiekimo ministerija neperžiūri tų taisyklių ir neištaiso tokių absurdų.
Mūsiškiai tikrai nevertina to kompleksiškai. Pati formuluotė "iki kitos sankryžos" gali būti skirtingai suprasta skirtingose šalyse, pagal vertimo tikslumą. Kai kur kelio kirtimas suprantamas tik kai kerti iš šalutinio kelio, o pagrindiniame galiojimas nesibaigia iki sąlygų pasikeitimo, t.y. kito ženkloPaskutinis taisė Ginthus; 2023.04.16, 11:19.
Komentuoti:
-
Čia tik tavo interpretacija neturinti teisinės galios. O teisės aktai Lietuvoje vykdomi pažodžiui ir paraidžiui, ką kelininkai ir daro.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Šis punktas neliepia įrenginėti ženklų kiekvienoje sankryžoje. Čia tik pabrėžiama, kad gyvenvietėse ženklai statomi arčiau nei užmiestyje.
Punkto formuluotė bloga. Blogai yra ir tai, kad kelininkai kompleksiškai nevertina KET nuostatos, kad pagrindinio kelio ženklas neturi galiojimo ribos. Blogai, kad Susisiekimo ministerija neperžiūri tų taisyklių ir neištaiso tokių absurdų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Lietuva Vienos kelių eismo konvenciją ratifikavo gerokai anksčiau, nei NL, tad patirties turime daugiau
Vokietija prie jos irgi yra prisijungusi, bet panašu, kad jie turi itin prastą konvencijos vertimą, todėl elgiasi gana keistai.
https://en.wikipedia.org/wiki/Vienna...acting_parties
Komentuoti:
-
Gal rašyt nemoku, žinosiu, bet turėjau omeny, pati tvarka kai galioja ženklas X tik iki sankryžos, o ne iki kito ženklo.Parašė Briedis Rodyti pranešimąGalite pateikti pavyzdžių iš Nyderlandų ir minimų kitų šalių, su tokiu kiekiu pagrindinio kelio ženklų?
Taip tvarka Lietuvoje su pagr. kelio ženklų kiekiu atrodo unikali. Neteko matyt NL.
Iš pasąmonės pamenu nuotraukų iš Lenkijos, kur irgi durnas ženklų miškas su pagr. kelio ženklais jose, bet dabar tingiu krapštytis.
edit: Paėmiau random Street View gatvelę Grajeve, Lenkijoje (gana random pakelės gyvenvietė tarp Lietuvos ir Varšuvos). Pavažinėjus aplink panašu irgi sudėti prie kiekvienos sankryžos su gatve turinčia pavadinimą, gal tik ženklai mažesni, gal tas truputį pagelbėtų ir Lietuvos situacijai, kai tie pagr. ženklų daug ir jie milžiniški. https://goo.gl/maps/Gosa7BfJMU6UDskf8Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.16, 00:33.
Komentuoti:
-
Šis punktas neliepia įrenginėti ženklų kiekvienoje sankryžoje. Čia tik pabrėžiama, kad gyvenvietėse ženklai statomi arčiau nei užmiestyje.Parašė Tomas Rodyti pranešimąBet yra straipsnyje minėtos Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisyklės, kurių 94.1 papunktyje nustatyta:
"Ženklas Nr. 201 gyvenvietėje įrengiamas prieš pat sankryžą, ne toliau kaip 15 m nuo važiuojamųjų dalių susikirtimo."
T.y. pagal tas taisykles pirmumo ženklai turi būti statomi prie visų sankryžų. Aišku taisyklė debiliška ir greičiausiai įkišta pačių kelininkų ir pakišta ministerijai patvirtinti, kad galėtų įsisavinti kuo daugiau lėšų, bet formaliai jie teisūs.Paskutinis taisė Ginthus; 2023.04.15, 21:48.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Galite pateikti pavyzdžių iš Nyderlandų ir minimų kitų šalių, su tokiu kiekiu pagrindinio kelio ženklų?Parašė PoDV Rodyti pranešimąLietuvoj naudojama tvarka naudojama ir kitose šalyse, netgi Nyderlanduose. Naudoja visi mūsų kaimynai, išskyrus Švediją (jei klystu apšvieskit). Abejoju, kad keis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Užtai tie, kurie važinėja automobiliais su kelio ženklų atpažinimo sistemomis sako, kad tas pats automobilis Vokietijoje rodo viską teisingai, o Lietuvoje - nesąmones (nes automobilis nežino, kad pravažiavo pro sankryžą, panaikinančią ženklo galiojimą).Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Lietuvoj naudojama tvarka naudojama ir kitose šalyse, netgi Nyderlanduose. Naudoja visi mūsų kaimynai, išskyrus Švediją (jei klystu apšvieskit). Abejoju, kad keis.
Teko skaityt apie vokiška tvarką, kur ženklas galioja kol nepamatai kito ženklo man kažkokiu chaosu dvelkia
Žmonės iš tų šalių, kurie naudoja mūsų (lietuvišką) tvarką, stebėjosi, kaip iš vis vokiečiams sekasi eismą reguliuot 
Komentuoti:
-
Pasitikslinau - 201 ženklas "Pagrindinis kelias" neturi galiojimo ribos. T.y. sykį uždėjus 201, jis galioja iki 202 arba 203. Tokios yra kelių eismo taisyklių nuostatos.
Bet yra straipsnyje minėtos Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisyklės, kurių 94.1 papunktyje nustatyta:
"Ženklas Nr. 201 gyvenvietėje įrengiamas prieš pat sankryžą, ne toliau kaip 15 m nuo važiuojamųjų dalių susikirtimo."
T.y. pagal tas taisykles pirmumo ženklai turi būti statomi prie visų sankryžų. Aišku taisyklė debiliška ir greičiausiai įkišta pačių kelininkų ir pakišta ministerijai patvirtinti, kad galėtų įsisavinti kuo daugiau lėšų, bet formaliai jie teisūs.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Lietuvoj naudojama tvarka naudojama ir kitose šalyse, netgi Nyderlanduose. Naudoja visi mūsų kaimynai, išskyrus Švediją (jei klystu apšvieskit). Abejoju, kad keis.Parašė Tomas Rodyti pranešimąFormaliai ženklų kabintojai teisūs, nes kelio ženklas LT baigia galioti ties artimiausia sankryža. Bet vietoj to, kad keistų šitą debilišką taisyklę (kur beje knisa protą ir automobiliuose esančioms ženklų atpažinimo sistemoms), kabinėja perteklinius ženklus.
Teko skaityt apie vokiška tvarką, kur ženklas galioja kol nepamatai kito ženklo man kažkokiu chaosu dvelkia
Žmonės iš tų šalių, kurie naudoja mūsų (lietuvišką) tvarką, stebėjosi, kaip iš vis vokiečiams sekasi eismą reguliuot 
Visokie greičio ribojimai, kurie numato kitokį nei default'inis greitis, pasibaigus ribojimui tiesiog nurodyti tą standartinį greitį (pvz. įkali ženklą 90 užmiestyje), arba jei yra poreikis 30 ar 40 km/h visur kalt už sankryžos, tai kodėl tiesiog neįkalus vieno ženklo Zona 30?
Tikrai įsivaizduoju galimybę gyvent be daugybės Pagrindinis kelias ženklų gyvenvietėse. Šalutiniame stovintis Duoti kelią ženklas galiotų ir pagrindiniam. kaip žyma, kad toliau važiuoji pagrindiniu. Duoti kelią ženklas vis tiek nebūtų aktualus, nes situacijos būna intuityvios. Pvz. Kauno Raudondvario pl. Mažai pamatysi Pagrindinis kelias ženklų, nors sankryžų su gatvėmis (su pavadinimu) daugybė, bet tavęs ir nebombarduoja mintys, kad čia kažkoks ribojimas buvo ar dar kažkas, 50 greitis ir viskas.
Pagrindinio kelio ženklas būtų naudingas kai nesuprasi važiuojant ar tikrai duoti kelią (pvz. panašaus pločio gatvelių sankryža).
Pagrindinio kelio pabaigos ženklas mūsų sistemai iš vis kelia abejonių ar reikalingas, kai yra ženklas Duoti kelią. Nebent gal su Stop'u naudot, kad parodyt, kad esi šalutiniam kelyje, nežinau.
Kai kur naudinga priminti ribojimus, kai sankryžos nėra dažnos. Tas ypač aktualu greitkeliuose.Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.15, 15:56.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Formaliai ženklų kabintojai teisūs, nes kelio ženklas LT baigia galioti ties artimiausia sankryža. Bet vietoj to, kad keistų šitą debilišką taisyklę (kur beje knisa protą ir automobiliuose esančioms ženklų atpažinimo sistemoms), kabinėja perteklinius ženklus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Idėja buvo sudėti gatvių pavadinimų lenteles su ženklu Pagrindinis kelias.
Pastaruoju metu pradedu abejoti būtinybe visur ženklint gatves Pagrindinis kelias. Automatiškai turime ženklų mišką ir neaišku ar tai gerina saugumą.
Netgi darko mūsų gyvenvietes tokia ženklų gausa, kurių niekas neskaito.
Vis tik pasakysiu LAKD'o atžvilgiu ereziją, bet ženklų turi būti minimaliai. Tik tiek, kiek reikia, ir kad esami ženklai būtų kiek įmanoma matomesni.
---
Iš straipsnio įdomiausia vieta:
Reiktų permąstyt tikrai kaip reglamentuoti sankryžą.Ženklai sustatyti tinkamai, atsižvelgiant į visas sankryžas, pažymėtas ženklais Nr. 203 „Duoti kelią“. Jei tokio ženklo nuovažoje nebūtų, tokia nuovaža nėra laikoma sankryža, ir kelio ženklai gyvenvietėje Nr. 201 „Pagrindinis kelias“ nėra statomi“, – reziumavo A. Šmitas. Ženklas „Pagrindinis kelias“ reiškia kelią, kuriame suteikta pirmenybė važiuoti per nereguliuojamas sankryžas. Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisyklės apibrėžia tokių ženklų įrengimą taip: „Ženklas Nr. 201 „Pagrindinis kelias“ turi būti įrengiamas kelyje, kuriame suteikiama pirmenybė važiuoti per nereguliuojamą sankryžą. Ženklas Nr. 201 gyvenvietėje įrengiamas prieš pat sankryžą, ne toliau kaip 15 m nuo važiuojamųjų dalių susikirtimo. Jeigu ženklą nurodytu atstumu įrengti sudėtinga, leidžiama ženklą įrengti iki 50 m atstumu.“ Kitaip tariant, gyvenvietėje prieš kiekvieną esančią nuovažą, kuri pažymėta ženklais 203 „Duoti kelią“, turi stovėti ženklas Nr. 201 „Pagrindinis kelias“ 15 m iki susikirtimo. Iš abiejų pusių
Pvz. gyvenvietėse, kur vieno lygio sankryžos
užtektų sankryžą reglamentuoti kur yra tik ženklas Duoti kelią.
Pagrindinis kelias būtų įrengiamas kur gatvių pločiai panašūs/sutampa, t.y. visokios šalutinės gatvelės, kur tikrai neaišku.
Arba situacijos, kai važ. dalis siauresnė pagrindiniam negu šalutiniam (kas gali retai pasitaikyti).
Dar yra visokios greitėjimo juostos, čia jau vis tik linkčiau, kad tai vienareikšmės sankryžos (pirmumas iš dešinės).Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.15, 12:37.
Komentuoti:
-
Kažin debilumas dabar yra privaloma sąlyga norint įsidarbinti kelininku?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kelio ženklų miškas – isterija ar būtinybė?
https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...tinybe-1121422
Prieš:Prie pat Klaipėdos esantys Jakai gali patekti į rekordų knygą. Centrinėje 1,7 kilometro ilgio Jubiliejaus gatvėje kelininkai sustatė dvi dešimtis kelio ženklų, žyminčių pagrindinį kelią. Gyventojai kelia klausimą, ar tikrai tai užtikrina eismo saugumą? Gal geriau čia būtų įrengti apšvietimą arba pėsčiųjų ir dviračių taką?

Po:

Prieš:

Po:
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Atkreipiau ir aš dėmesį. Taip ir supratau, kad ženklas skirtas šviesoforinei sankryžai, bet dauguma nesupras, nes ženklas naudojamas ir žymėti įvažiavimams į teritorijas, ne tik kitus kelius, gatves.Parašė Romas Rodyti pranešimąKažkas paženklino "ne tą" sankryžą, Gerai, kad po nusiskundimų pasitaisė
Kas vyksta Kaune / Delfi.lt 2023.02.27
Kaunietį iš vėžių išmušė pastatytas ženklas: kaip grįžti namo?
Realiai, nereikia iš vis tokio ženklo, kai sankryžoje nėra atsirandančių atskirų juostų ar sudėtingų konfigūracijų.
Teoriškai, logiška būtų tiesiog pažymėti, kad už 100 metrų į dešinę Landsbergio-Žemkalnio gatvė.Paskutinis taisė PoDV; 2023.03.01, 03:40.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kažkas paženklino "ne tą" sankryžą, Gerai, kad po nusiskundimų pasitaisė
Kas vyksta Kaune / Delfi.lt 2023.02.27
Kaunietį iš vėžių išmušė pastatytas ženklas: kaip grįžti namo?
P. Lukšio gatvės rekonstrukcija toliau kelia aistras, gyventojai baiminasi, jog nebeliks galimybės patogiai grįžti namo dėl naujai sudėtų kelio ženklų. Savivaldybė ramina, kad nepatogumų nekils, o situacija jau sutvarkyta. (...)
„Norėčiau sužinoti, kodėl nebegalima sukti iš P. Lukšio gatvės (atvažiuojant nuo Savanorių pr.) į kairę į Muravos gatvę? Kaip žmonėms patekti į namus, kur apsisukti tinkama saugi vieta numatyta? Apsisukimui nepritaikyta, ir net draudžiama tą daryti pagal ženklus, artimiausioje P. Lukšio g ir V. Landsbergio Žemkalnio g. sankryžoje? Tai kas čia per patobulinimai?

Situaciją pakomentavo Kauno savivaldybės administracijos Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius. „P. Lukšio g. ir Muravos g. sankryžoje kairysis posūkis į Muravos g. yra numatytas. Nuotraukoje matomas kelio ženklas „Eismo kryptys sankryžoje“, skirtas kitos sankryžos reguliavimui, jau perkeltas“, – paaiškino jis.
https://www.delfi.lt/miestai/kaunas/....d?id=92670271
Komentuoti:
-
Apskritai, jei gatve važiuoti ar sankryžoje manevruoti neužtenka intuityvių, basic KET skillsų, o būtina gatvę apkabinėti milijonu ženklų - reikia tvarkyti gatvę ir sankryžą.
Šią savaitę reziduoju LT pajūry ir nemažai teko sukiotis Klaipėdoje. Tai ojojoi, bauda baudužė tie jos 10 eismo juostų prospektai.Paskutinis taisė Tomas; 2022.07.30, 11:51.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Daugiau informacinių 604-608 ženklų vietoj krūvos 507 ir kartais net keistose vietose atsirandančių juostos pradžia iš dešinės/kairės.Parašė Tomas Rodyti pranešimąIš Masiulio retai išgirsi kažką protingo, bet ženklų kabinimas vien tik dėl lėšų įsisavinimo tikrai turi kažkada baigtis.
Pvz. ženklus 604 įrengti kaip 507, tik dar nurodyti kryptis. Vienas didelis ženklas vietoj 2-3 mažiukų netvarkingai uždengiančių vienas kitą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Iš Masiulio retai išgirsi kažką protingo, bet ženklų kabinimas vien tik dėl lėšų įsisavinimo tikrai turi kažkada baigtis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...u-yra-per-daug
Parlamentaras prašo peržiūrėti kelio ženklų įrengimo taisykles: užkliuvo, kad jų yra per daug
Beje tam LRT straipsnyje pabrėžtinai vaizduojama vieno konkretaus kelio ženklo (nr. 5XX) fotonuotrauka. Spėkite kokio?
Komentuoti:
Komentuoti: