Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tiesa, kas čia per mada užėjo stulpus dažyti juodai? Ne tamsia, kaip Kaune, o tūpai juoda spalva apdažinėta
    Gal kas galit iš Kauno parodyt, kaip ten dažoma? Va Londone irgi atrodo pilnai juodai dažoma:

    Click image for larger version

Name:	Screenshot (3).png
Views:	1335
Size:	1,71 MB
ID:	1969317 Click image for larger version

Name:	Screenshot (2).png
Views:	1304
Size:	1,83 MB
ID:	1969316
    Šaltinis (source): https://www.skyscrapercity.com/threa...post-178568497


    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Šiąnakt Kaune toliau dažo prieš gan nemažai laiko perasfaltuotą Kovo 11-osios gatvę. Visur super, tik kažkodėl tarp Rėdos ir Draugystės žiedo sumanė palikti tą iškrypimą, kai de-facto keturių juostų atkarpą nudažo „ale gi čia 1+1“. Kažkaip visur sugebėjo sukišti keturias, o vat vienoje vietoje paliko tik dvi. Kas čia per nesąmonė? Maniau pagaliau pavyks išgyvendint tokias durnas gatves iš Kauno...

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kadangi, bent Vilniuje, pradėjo kopijuoti NL dviračių takų dizainą ir kai kurias praktikas, tai kodėl nepakopijavus ir NL ar DE ženklų dizaino?
    Įdomu įdomu. Jei atsiranda NL dviračių takai, tai gal iš paskos ir kiti dizaino elementai iš NL Jau pradedame turėti ženklą "Dviračių gatvė", kuri yra kopija iš Beneliukso (Belgijos, Olandijos), nelabai kur matyta kitose šalyse. Kas liečia DE, tai ten truputį situacija chaotiškesnė, kas liečia ženklinimą, sunkoka ką nors nukopijuot, nebent gal autobanų ženklinimą, kuris vienodesnis, bet yra Europoje geresnių autostradų ženklinimo pavyzdžių, ypač Lietuvos sąlygomis, aišku, nesiūlau kopijuoti Lenkijos rodyklių, kai patys lenkai skundžiasi jų netobulumu (iš Centrinės Europos šalių turi kone nelanksčiausią ir iš to išplaukiantį neaiškiausią ženklinimą). Tam tikros rusiškų kelio ženklų grupės Lietuvoje galėtų likti, man pvz. tenkina stovėjimo/sustojimo draudimo ženklai, kai kurių įspėjamųjų ženklų dizainas.
    Paskutinis taisė PoDV; 2021.05.13, 11:20.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Neaiškinkit ilgamečems specelistams kaip ir ką reikia dariti.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Kas liečia ženklinimą tai tikrai būtų įdomu sužinoti ką jie parekomenduos. Būtų visai neblogai jei pradės sistemiškai laikytis atstumų tarp elementų, patobulins šriftą, rodykles, galbūt net mažąsias raides įves. Sakyčiau, šriftas ir nuorodų ženklinimas yra mane labiausiai erzinantis ženklinimo aspektas Lietuvoje, juntamas stiprokas atsilikimas.
    Kadangi, bent Vilniuje, pradėjo kopijuoti NL dviračių takų dizainą ir kai kurias praktikas, tai kodėl nepakopijavus ir NL ar DE ženklų dizaino?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Kas liečia ženklinimą tai tikrai būtų įdomu sužinoti ką jie parekomenduos. Būtų visai neblogai jei pradės sistemiškai laikytis atstumų tarp elementų, patobulins šriftą, rodykles, galbūt net mažąsias raides įves. Sakyčiau, šriftas ir nuorodų ženklinimas yra mane labiausiai erzinantis ženklinimo aspektas Lietuvoje, juntamas stiprokas atsilikimas.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Gaila, neturiu prenumeratos, bet Lenkija irgi toks truputį Europos pakraštys, kas liečia ženklinimą Aišku, nuorodos jaukiau atrodo nei lietuviškos*, bet dalis kelio ženklų grupių (ypač draudžiamieji ženklai ir ženklai žymintys kelio juostos sankryžoje) nėra tokio dizaino, kurį norėčiau matyti Lietuvoje.

    Ar neišeitų tuo straipsniu kaip nors pasidalinti? Kažką Delfi darys su tuo, kad perkopijuosi mokamą straipsnį (jei tai įmanoma padaryti)?

    *Pačių nuorodų dizainas irgi diskutuotinas, jaučiamas lankstumo trūkumas, kartais primena truputį vesternizuotas rusiškas nuorodas. Aišku greitkeliuose atrodo neblogai po mūsų lietuviškų autostradų.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Delfi straipsnis. Gaila mokamas, bet jei kas turi prenumeratą, gali būti įdomu
    Sovietinis palikimas keliuose: kodėl vis dar atrodo, kad Europa prasideda Lenkijoje - DELFI Verslas

    Šiaip gana seniai pribrendo laikas keisti Sovietinį GOST'ą į kažką normalesnio. SUNKU TUOS ŽENKLUS NORMALIAI SKAITYTI VAŽIUOJANT MAŠINOJE (KAIP IR BET KUR KITUR).YPAČ KAI FORMATAVIMAS IR TALPINIMAS ANT ŽENKLO DAROMAS KAIP SU PAINTBRUSH ANTWINDOWS95.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    2. Ženklinimas. Naujojoje Giraitės sankryžoje panaudotas Vilnius-Utena naujo 2x2 ruožo sprendimas su vokiško autobano stiliaus rodyklę į išvažiavimą, papildomai pridedant tą pačią rodyklę be atstumo iki sankryžos ženklinimo kažkur 300-500 m prieš sankryžą.
    ]
    O kodėl be atstumo? Man kaip vairuotojau tai su atstumu būtų informatyviau, būtų aiškiau orientuotis kur tas nusukimas.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Atkeliu iš Šiaurinio aplinkkelio temos. Galime diskutuoti čia. Jei norit peržiūrėt nuotraukas, spauskit šalia Effka nicko dvi rodyklytes mėlynam fone:
    Parašė Effka Rodyti pranešimą
    Nežinau ar buvo pasidalinta, tad įkeliu kaip atrodys Giraitės sankryža po rekonstrukcijos.
    Įdomūs gana unikalūs sprendiniai:
    1. Lėtėjimo/greitėjimo juostų prailgintos. Šalia 250 m paprastos greitėjimo/lėtėjimo juostos, papildomai pridėta 190 m atkarpa, kuri nuo pagrindinės važiuojamosios dalies atskirta siaura triukšmo juosta
    2. Ženklinimas. Naujojoje Giraitės sankryžoje panaudotas Vilnius-Utena naujo 2x2 ruožo sprendimas su vokiško autobano stiliaus rodyklę į išvažiavimą, papildomai pridedant tą pačią rodyklę be atstumo iki sankryžos ženklinimo kažkur 300-500 m prieš sankryžą.

    Įliustruojanti nuotrauka:
    Click image for larger version

Name:	fetch?photoid=1871159.jpg
Views:	1093
Size:	705,4 kB
ID:	1876644
    Paskutinis taisė PoDV; 2021.04.11, 10:31.

    Komentuoti:


  • Smalsuolis
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą


    Atkreipėt dėmesį, kad Vilniuje, su nauju NT projektu salelėje, vienoje sankryžoje padarytas stulpas dryžuotai?
    Atkreipiau dėmesį, jog ne tik Nyderlanduose dryžuoti stulpai, bet ir Jungtiniuose Arabų Emyratuose.

    Mašinos mašinom, bet man, kaip dviratinikui labai praverstų visokių perėjų ženklų atramos dryžuostos, nes dažnai būna pagal STR per arti dviračių tako. Pvz. JAE dryžuoti stulpai įrengiami greito eismo gatvėse įspėjamiesiems ženklams. Manau, vien darant dryžuotus stulpus nebereikėtų ryškiai geltonų skydų aplink ženklus. Dėmesį dryžiai pritraukia, bet „neakina”, kaip ryškiaspalviai skydai.


    Dryžuotas stulpas čia ženklinimas 2.3, dabar dažnai naudojamas naujuose projektuose. Taip pat matote ir mažesnį nukreipiamąjį ženklą (dydžio grupės nepasakysiu iš akies). Šie sprendiniai skirti gerinti matomumą, t.y. ženklai neužstoja pėsčiojo laukiančio saugumo salelėje, ypač aktualu vaikams, kurių ūgis nedidelis. Iš principo toks sprendinys turi būti taikomas visur analogiškose vietose - pėsčiųjų perėjų saugumo salelėse.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied

    Panašu, kad:
    gatvės bortas 15 cm + 2 x 50 cm plytelės + 8 cm vejos bortas = 1,23 m

    Pagal senovinius standartus galėjo būti 1,20 m min. pločio šaligatvis, dabar min. 1,5 m + 0,25 m apsaugos zona nuo vertikalių kliūčių:

    Click image for larger version  Name:	Pesciuju_STR_2019-03-10.png Views:	0 Size:	32,8 kB ID:	1868510 Click image for larger version  Name:	Apsaugos_zonos.jpg Views:	0 Size:	42,2 kB ID:	1868511

    Įtariu turėtų būti 0,5 m nuo borto apsaugos zona (šaligatvio platinimas) +1,5 m šaligatvis, ir 0,5 m atsumas nuo stulpo (0,25 m senamiesčiuose ir soduose, etc.) = 2 m šaligatvis (ir atitrauktas stulpas į šoną).

    Tas minimalus šaligatvio plotis galėtų būti esant šoninei kelio juostai (jei šaligatvis atitrauktas nuo važiuojamosios dalies). Min. šoninės skiriamosios juostos (jeigu ji įrengiama) plotis 1 m arba 2,3 m jei su medžiais / krūmais.
    Paskutinis taisė dondc; 2021.03.11, 10:57. Priežastis: Taisiau skaičius.

    Komentuoti:


  • Daan
    replied
    Klausimas dėl šio kelio ženklo, ar ne per arti jis taip stovi, yra kokie reikalavimai atstumui? Nes kai trukdo kai taip arti tokiam siauram šalygatvyje. Pravažiuojant dviračiu ar paspirtuku kabinasi vairas/rankenos, nepravažiuoja šaligatvių valymo technika.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • dondc
    replied

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Kauno Šv. Gertrūdos - Savanorių pr. sankryžos pokyčiai laike.
    1980 m.

    Click image for larger version Name:	1980.jpg Views:	164 Size:	83,7 kB ID:	1856010
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Stebiuosi, kad stulpai anksčiau buvo baltai juodi, o dabar nebe. Nyderlanduose, etc. išliko juodai balti. Matomumas geresnis, ypač tamsoje:

    Click image for larger version  Name:	Sankryza.jpg Views:	251 Size:	387,9 kB ID:	1856091
    Atkreipėt dėmesį, kad Vilniuje, su nauju NT projektu salelėje, vienoje sankryžoje padarytas stulpas dryžuotai?
    Atkreipiau dėmesį, jog ne tik Nyderlanduose dryžuoti stulpai, bet ir Jungtiniuose Arabų Emyratuose.

    Vilnius, A. Nasvyčio g./Upės g.:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20210302_141114.jpg
Views:	1426
Size:	2,60 MB
ID:	1866130

    Click image for larger version

Name:	IMG_20210302_141152.jpg
Views:	1416
Size:	2,58 MB
ID:	1866131

    Visai prie pat neliestoje sankryžoje, toks standartinis sprendimas:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20210302_141237.jpg
Views:	1418
Size:	2,89 MB
ID:	1866132

    Mašinos mašinom, bet man, kaip dviratinikui labai praverstų visokių perėjų ženklų atramos dryžuostos, nes dažnai būna pagal STR per arti dviračių tako. Pvz. JAE dryžuoti stulpai įrengiami greito eismo gatvėse įspėjamiesiems ženklams. Manau, vien darant dryžuotus stulpus nebereikėtų ryškiai geltonų skydų aplink ženklus. Dėmesį dryžiai pritraukia, bet „neakina”, kaip ryškiaspalviai skydai.



    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Toj saloj galėjo ir parkavimo vietas padaryti. Nežinau kiek aktualu aišku šitoje vietoje.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Pilaitė, Karaliaučiaus g. netoli autobusų žiedo. Įgyvendintas horizontalus žymėjimas "lėktuvų tūpimo take". Liko daug užpaišytų plotų, principe galėjo pasvarstyti apie dviračių juostų sužymėjimą, bet...
    Bent jau aiškiai parodė, kas negerai su šia gatve. Tik galėjo ir perteklinį perėjų žymėjimą nutrint. Kam jis ten, kur nevažiuoja mašinos?

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Pilaitė, Karaliaučiaus g. netoli autobusų žiedo. Įgyvendintas horizontalus žymėjimas "lėktuvų tūpimo take". Liko daug užpaišytų plotų, principe galėjo pasvarstyti apie dviračių juostų sužymėjimą, bet...

    Click image for larger version  Name:	922020192037.jpg Views:	0 Size:	296,0 kB ID:	1829468

    Click image for larger version  Name:	922020191932.jpg Views:	0 Size:	148,5 kB ID:	1829469

    Click image for larger version  Name:	922020192011.jpg Views:	0 Size:	323,8 kB ID:	1829470


    Click image for larger version  Name:	922020191945.jpg Views:	0 Size:	328,0 kB ID:	1829471

    Click image for larger version  Name:	922020191916.jpg Views:	0 Size:	316,1 kB ID:	1829472

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Esmė ne to kito žmogaus kaltėje, bet tų, kas įsakė paišyti bile ką bile kur.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tie teisininkai su jų išsikalinėjimais. Nu negi žmogus gali būti kaltas, kad pažeidė liniją, nupieštą be tarpgalaktinio sindikato raštiško pritarimo?
    Aš irgi pagalvojau. Privažiuoji, matai ženklinimą. Pagalvoji, ar jis suderintas. Jei taip, laikaisi taisyklių. Jei ne, jas ignoruoji.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Greičiausiai bus labai teisingas teisinis precedentas:
    Kauniečio kova už teisybę: „Urmo“ aikštelės ženklinimas – nesuderintas, tad policijos baudos gali būti neteisėtos https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...os-221-1358484
    Tie teisininkai su jų išsikalinėjimais. Nu negi žmogus gali būti kaltas, kad pažeidė liniją, nupieštą be tarpgalaktinio sindikato raštiško pritarimo?

    Komentuoti:

Working...
X