Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje
Collapse
X
-
Konkrečiai įdomu. Ne mažesnė bėda kaip ir minėjo Tomas yra jų dubliavimas nereikalingas, ir dar didesnė nemokšiškas uždėjimas, kai nesugebama atsiversti knygutės ar raukšlių galvoje neužtenka jos turiniiui suprasti (dviračių takų atveju).
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąApie kokius ženklus kalba?
Komentuoti:
-
Su ženklinimu ne pas mus vienus bėda. Ne taip senai skaičiau vieną straipsnį apie tai kaip vieno miestelio Vokietijoj valdžia nusprendė apsivalyti nuo ženklų pertekliaus. Tai komisija ėjo gatve po gatvės ir "braukė" nereikalingus, besidubliuojančius ir pan. ženklus. Po reformos miestelyje liks gal tik 1/3 buvusių ženklų
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą...Raidžių dydis ir stilius išlieka nepakitęs.
Pas mus apskritai dar daug nereikalingų ir/arba nelogiškų ženklų, kurie nepadeda, o dezorientuoja vairuotojus. Su laiku pakeis/panaikins kurios reikia taip padaryrti.
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Rodos KET ar kažkur kitur buvo numatyta, kad kelio ženklai gali būti skirtingų dydžių, tik tiek, kad praktikoje tai nebuvo taikoma.
Beje, ar pagal naujas taisykles kelio ženkluose tekstai lieka pilnai didžiosiomis raidėmis (VILNIUS), o gal bus pradėta rašyti kaip civilizuotame pasaulyje - mažosiomis raidėmis (Vilnius)?
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Supraskit vieną - jei Jums netinka dabartinė ženklinimo tvarka - rašykit susisiekimo ministerijai. Kad čia padejuosit, niekam nebus įdomu.
Komentuoti:
-
Rodos KET ar kažkur kitur buvo numatyta, kad kelio ženklai gali būti skirtingų dydžių, tik tiek, kad praktikoje tai nebuvo taikoma.
Beje, ar pagal naujas taisykles kelio ženkluose tekstai lieka pilnai didžiosiomis raidėmis (VILNIUS), o gal bus pradėta rašyti kaip civilizuotame pasaulyje - mažosiomis raidėmis (Vilnius)?
Komentuoti:
-
Naujose Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisyklėse numatyta mažų kelio ženklų grupė, ko nebuvo iki šiol. T.y. gyvenvietėse vienos arba dviejų eismo juostų gatvėse bus galima įrengti mažesnius nei kitur kelio ženklus. Taip taupomos lėšos, be to senamiesčio ar kitose paveldo zonose tai negadina vaizdo:
Estija
Latvija
Beje, nuo šiol kelio ženklai "Pagrindinis kelias" turės būti įrengti prieš kiekvieną sankryžą, o ne tik pagrindinio kelio pradžioje.
Dar naujose taisyklėse numatyta įrengti "lenktą plytą", pvz.: stovėjimo aikštelėse:
Komentuoti:
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąUžtat numatyta, kad pakeitus žymėjimą sankryžoje, už jos reikia statyti policijos ekipažą, kuris bauduotų visus, kurie nepastebėjo pakeitimo.
O jeigu be ironijos, tai klausimas toks: ar tai draudžia pakabinti ryškų plakatą su užrašu "Dėmesio, pakeistas eismo organizavimas"?
Ar dėl tos pačios priežasties Lietuvoje nestatomi išankstiniai įspėjimai apie uždarytas gatves?
Supraskit vieną - jei Jums netinka dabartinė ženklinimo tvarka - rašykit susisiekimo ministerijai. Kad čia padejuosit, niekam nebus įdomu. Palyginimui - kai pamačiau šviesoforų skirtumus pas mus ir Vakaruose, rašiau ministerijai, siunčiau pavyzdžius, aiškinau, kas pas mus blogai. Į dalį pastabų ministerija atsižvelgė. Jei būčiau ir toliau tik šiame forume piktinęsis, niekas būtų nepasikeitę. Reikia daugiau pilietinės iniciatyvos ir rašyti tiems, kas gali kažką pakeisti - atsakingoms institucijoms.Paskutinis taisė dsanto; 2012.03.08, 19:35.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąJokių įspėjimų apie pasikeitusį ženklinimą nenumatyta.
O jeigu be ironijos, tai klausimas toks: ar tai draudžia pakabinti ryškų plakatą su užrašu "Dėmesio, pakeistas eismo organizavimas"?
Ar dėl tos pačios priežasties Lietuvoje nestatomi išankstiniai įspėjimai apie uždarytas gatves?
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą...Man ir šiaip "genialiai" atrodo tokių paslaugų ženklų kabinimas, kai tu pirmiau pamatai degalinę, o šalia dar ir ženklą jog čia yra degalinė...
Komentuoti:
-
Norint paženklinti tokius pakeitimus, reiktu statyti ne vieną ženklą, o ryškiaspalvį skydą su ženklu ir tekstu. Tekstai galėtu būti "Dėmesio! Nauja sankryža", "Dėmesio! Eismo pakeitimai sankryžoje", "Dėmesio! Ženklinimo pakeitimai".
O pagal 137 ženklo apibrėžimą, nėra tiksliai nurodyti atvejai kada jis gali būti naudojamas. Aprašyme palikta "ir pan.". Kadangi ženklas yra kitiems pavojams, kurie neturi savo ženklų, o eismo organizavimo pakeitimai neturi savo ženklo, tai kodėl gi jo ir nepanaudojus.
Komentuoti:
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąŽinau, kad nenumatyta. Tiesiog norėtųsi kaip geriau
http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaiesk..._fix=n&p_gov=n
Reikėjo pareikšti pastabą, kol taisyklės nebuvo patvirtintosPaskutinis taisė dsanto; 2012.02.23, 18:38.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNuo geguės 1 d. įsigaliosiančios Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisyklės:
33. Įspėjamieji ženklai naudojami siekiant įspėti vairuotoją apie būsimą pavojingą kelio ruožą, kuriuo važiuojant reikia imtis atitinkamų atsargumo priemonių.
80. Ženklas Nr. 137 „Kiti pavojai“ turi būti įrengiamas prieš kelio ruožą, kuriame yra kitokių įspėjamaisiais ženklais nenumatytų pavojų (prie pat važiuojamosios dalies augantys medžiai, virš važiuojamosios dalies išsikišusios medžių šakos, blogas matomumas sankryžoje ir pan.).
41. Ypač pavojinguose ruožuose įspėjamuosius ženklus pagal 9 priede pateiktas principines schemas leidžiama įrengti pagamintus ar sukomponuotus ryškiaspalviuose skyduose.
Jokių įspėjimų apie pasikeitusį ženklinimą nenumatyta. Ir KET ženklą Nr.137 apibūdina: "Kelio ruožas, kuriame yra kitais ženklais nenumatytų pavojų".
Komentuoti:
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąTaip, toks ženklas su papildomu, atkreipiančiu dėmesį fonu ir su papildomu situacijos išdėstymu kiekvienam atvejui atskirai - būtų idealus variantas. Tik aš nelabai tikiu jo įgyvendinimo realumu. Todėl ir sakau, kad būtų neblogai bent jau atkreipiantis į save dėmesį ženklas su visiems atvejams vienodu įspėjimu. Pilnai galėtų būti tas pats (137) ženklas, įrėmintas geltame atsispindinčiame fone, kuriame būtų užrašas apie tai, kad sekančioje atkarpoje yra kelio ženklinimo/žymėjimo pakeitimų ir vairuotojai turi būti budrūs. Protingai išdėsčius - efektas tikrai būtų.
33. Įspėjamieji ženklai naudojami siekiant įspėti vairuotoją apie būsimą pavojingą kelio ruožą, kuriuo važiuojant reikia imtis atitinkamų atsargumo priemonių.
80. Ženklas Nr. 137 „Kiti pavojai“ turi būti įrengiamas prieš kelio ruožą, kuriame yra kitokių įspėjamaisiais ženklais nenumatytų pavojų (prie pat važiuojamosios dalies augantys medžiai, virš važiuojamosios dalies išsikišusios medžių šakos, blogas matomumas sankryžoje ir pan.).
41. Ypač pavojinguose ruožuose įspėjamuosius ženklus pagal 9 priede pateiktas principines schemas leidžiama įrengti pagamintus ar sukomponuotus ryškiaspalviuose skyduose.
Jokių įspėjimų apie pasikeitusį ženklinimą nenumatyta. Ir KET ženklą Nr.137 apibūdina: "Kelio ruožas, kuriame yra kitais ženklais nenumatytų pavojų".
Komentuoti:
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąToks jau yra (137), tik reikia teisingai/protingai jį naudoti, pvz. geltoname fone su prierašu apie eismo žymėjimo pasiketimus... ir išdestyti protingai, kad butu pastebimi visom aplinkybem.
Komentuoti:
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą...Visais atvejais naudojamas vienodas, patvirtintas standartas. Tuo pačiu, tikriausiai, ir paprastesnės procedūros - nereikia įvairių schemų, tekstų derinimų ir pan. Tereikia užsakyti standartinį ženklą.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąGalim pratęst diskusiją ženklinimo temoje. Aš nemanau, kad tiktų vienas įspėjamasis ženklas prieš atkarpą, kurioje pakeistas ženklas ar eismo reguliavimas. Žymiai aiškiau, jei būtų statomi ženklai su tekstu - į ką atkreipti dėmesį ir kas pasikeitė.
Komentuoti:
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąAš įsivaizduoju, kad pakaktų net ir standartinės visiems atvejams lentelės (aišku, atkreipiančios į save dėmesį), kurioje būtų informuojama, kad priekyje esančioje atkarpoje yra ženklinimo pakeitimų ir vairuotojai būtų atidūs.
Bet čia jau nuokrypis nuo temos, apie tai nebent reikėtų ženklinimo temoje kalbėti.
Komentuoti:
Komentuoti: