Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje
Collapse
X
-
Pripažinsiu, pirmą kartą aš irgi pasimečiau. Tokioje makalynėje ne iškarto dašunta, kad ženklai turi būti dešinėje pusėje. Maišo tai, kad antrasis ženklas stovi ne ant žemės, o ant rampos, kas verčia manyti, kad jis ir skirtas rampai.Paskutinis taisė Ginthus; 2018.07.10, 07:15.
- 3 patinka
-
Sudubliuoti ženklai taip pastatyti, kad reikalingas ir papildomas išaiškinimas
15min.lt 2018.07.09
Vilnietis pasipiktino ženklais Vilniaus oro uoste, bet sulaukė patarimo žvalgytis atidžiau
15min redakcijai parašęs skaitytojas piktinosi, kad sostinės oro uosto valdytojai, išrikiavę „Eismas draudžiamas“ ženklus, pasielgė įžūliai. „Įvažiuojant prie išvykimo zonos šviežiai pastatyti ženklai, kurie nurodo, kad eismas draudžiamas. Tad klausimas, kur išlaipinti keleivius?“ – piktinosi redakcijai parašęs vyras.
(...)

Anot Vilniaus oro uosto atstovų, pavėžėjo priekaištai nepagrįsti. Agnė Mažeikytė, Vilniaus oro uosto komunikacijos projektų vadovė, akcentavo, kad kelių eismą reguliuojantys ženklai yra suderinti su policijos pareigūnais ir oro uoste – jau kone metus. „Ženklai, ribojantys automobilių eismą, yra skirti ne važiuojantiems ant panduso prie išvykimo terminalo, o norintiems sukti į autobusų ir taksi juostą bei privažiuoti prie atvykimo terminalo šoninės dalies. Ženklai pastatyti būtent prie įsukimų į atskiras eismo juostas“, – kalbėjo A.Mažeikytė.
Ji pabrėžė, kad prie išvykimo salės durų ir toliau leidžiama privažiuoti bei trumpam sustoti visiems automobiliams
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...iau-221-998670
Komentuoti:
-
Gal kas nors zinot kokia yra procedura norint pastatyti zenkla "stoveti draudziama" (Vilniaus miestas)?
Komentuoti:
-
Ačiū Romai.
Šitą norėjau kažkada įdėti. Bet Google kameros ten nevažiavo.
Nes Maršrutinis orientavimas atkarpoje Vilnius-Alytus-Lazdijai-Pl siena labai prastas. Kelio numeriai pasikeičia daug kartų. Užsieniečiui išvis kosmosas ten susigaudyti (be GPS). Laikraščiai net apie tai rašė, tada kiek pagerėjo. Bet vis tiek pajuoka. Matomai kas programavo Google automobilio kelionę neužsakė čia apvažiavimo, nes mes patys minėtos atkarpos svarbos nepabrėžiame.
Įrodymai
https://www.google.lt/maps/@54.38720...2!8i6656?hl=lt
Komentuoti:
-
Juostų ženklinimas Alytuje.
Pulko, Ulonų ir Santaikos g. (KK130, KK128 ir KK131) sankryža
Komentuoti:
-
Šiandien jau ištaisyta:Parašė Ginthus Rodyti pranešimą...Tai tiesiog senas ženklo variantas. Liniją panaikino, kad būtų suprantamiau.
Skaito musu foruma, matyt… 
http://foto.terpe.lt/inkelti/20170528/i68_Dviraciu pesciuju takas.jpg[/img]
Komentuoti:
-
Pats skaityk dar kartą. Apie vertikalų brūkšnį mes nakalbam.Parašė Agas Rodyti pranešimąNeteisingai, skaityk dar kartą:
413 - Pėsčiųjų ir dviračių takas
Leidžiama eiti pėstiesiems ir važiuoti dviračiais. Jeigu dviračio ir pėsčiųjų simboliai kelio ženkle yra ne vienas po kitu, o vienas šalia kito ir skiriami vertikaliu baltu brūkšniu, eismo dalyviai privalo naudotis ta tako puse, kuri jiems skirta (parodyta kelio ženkle)
Tai tiesiog senas ženklo variantas. Liniją panaikino, kad būtų suprantamiau.Parašė agnette Rodyti pranešimąDar karta del savo klausimo. Balta vertikali linija zenkle savaime suprantoma, bet kam reikalinga balta horizontali? Jos nematau zenklo aprasyme.
Komentuoti:
-
KET 57 punktas:
57. Važiuoti dviračiu leidžiama tik dviračių takais arba dviračių juostomis, o kur jų nėra, – tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) kelkraščiu pagal eismo kryptį. Kai dviračių tako, dviračių juostos, kelkraščio nėra arba jais važiuoti negalima (duobėti ir panašiai), leidžiama važiuoti šaligatviu arba viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto, išskyrus Taisyklių 106 punkte nurodytus atvejus, taip pat kai reikia apvažiuoti kliūtį, važiuoti tiesiai, kai iš pirmosios eismo juostos leidžiama sukti tik į dešinę. Važiuodamas kelkraščiu, pėsčiųjų ir dviračių taku, šaligatviu, dviračio vairuotojas privalo duoti kelią pėstiesiems, neturi jiems trukdyti ar kelti pavojaus, o pro pat pėsčiąjį leidžiama važiuoti greičiu, kuris yra artimas pėsčiojo judėjimo greičiui (3–7 km/h), paliekant tokį tarpą iš šono, kad eismas būtų saugus.
Komentuoti:
-
Dar karta del savo klausimo. Balta vertikali linija zenkle savaime suprantoma, bet kam reikalinga balta horizontali? Jos nematau zenklo aprasyme.
Komentuoti:
-
man klausimas kam išvis bereikalingas tas ženklas kur pėstieji lipa dviratininkams ant galvų, gi visais šaligatviais galima važiuot, čia nebent savivaldybių klerkams checkbox'us susidėt kad įrengė kažkiek km dviračių "takų"
Komentuoti:
-
Neteisingai, skaityk dar kartą:Parašė Ginthus Rodyti pranešimąVisi trys variantai reiškia, kad asfaltuotas takas kairėje pusėje nuo ženklo yra skirtas ir dviračiams ir pėstiesiems.
413 - Pėsčiųjų ir dviračių takas
Leidžiama eiti pėstiesiems ir važiuoti dviračiais. Jeigu dviračio ir pėsčiųjų simboliai kelio ženkle yra ne vienas po kitu, o vienas šalia kito ir skiriami vertikaliu baltu brūkšniu, eismo dalyviai privalo naudotis ta tako puse, kuri jiems skirta (parodyta kelio ženkle)
Komentuoti:
-
Visi trys variantai reiškia, kad asfaltuotas takas kairėje pusėje nuo ženklo yra skirtas ir dviračiams ir pėstiesiems. Betvarke galima pavadinti nebent tai, kad takas matyt tiestas atskirai nuo šaligatvio, tad ir pažymėtas kaip atskiras objektas, o po to jau nieks nieko keisti nebesivargino. O galbūt atvirkščiai - mamytės su vežimėliais išsireikalavo, kad leistų ir joms naudotis asfaltuotu taku ir atitinkamai paženklinti.Parašė agnette Rodyti pranešimąJums betvarke sukelia juoka?
Paskutinis taisė Ginthus; 2016.07.14, 11:39.
Komentuoti:
-
Jums betvarke sukelia juoka?Parašė Ginthus Rodyti pranešimąČia tikiuosi taip juokaujate.
Komentuoti:
-
-
O dar yra toks zenklas, visai be liniju. Kaip suprasti toki?

Painiava kazkokia…
Komentuoti:
-
Pėstieji turi peršokti dviratininkus.
O jei rimtai, tai:
http://automokyklos.lt/ket/kelio-zenklai/nukreipiamieji
413 - Pėsčiųjų ir dviračių takas
Leidžiama eiti pėstiesiems ir važiuoti dviračiais. Jeigu dviračio ir pėsčiųjų simboliai kelio ženkle yra ne vienas po kitu, o vienas šalia kito ir skiriami vertikaliu baltu brūkšniu, eismo dalyviai privalo naudotis ta tako puse, kuri jiems skirta (parodyta kelio ženkle)
Komentuoti:
-
Bet yra dar toks zenklas, kur balta linija horizontali. Kaip suprasti toki zenkla? Kuris takas dviraciams, kuris - zmonems?

Komentuoti:
-
Yra toks zenklas, kairei dviratis, desinei - zmones. Juos atskiria balta vertikali linija. Kaip ir viskas aisku is to zenklo… bet….
Komentuoti:
-
apie ką ir kalba - kelio ženklas "gyvenvietė" - ženklas vienas bet daug sakantis. Jei klijuosime papildomus greičio ženklus prie šio tik dėl priminimo, tai nei paprastėjimo nei tautos bukumbėjimo neišspręs. Manau KET žinių pakartotinis patikrinimas visai nebloga idėja. Kadangi taisyklės Lietuvoje keičiasi sąlyginai dažnai dėl to ir užrašiau gan dažną periodą. Stabilesnėje situacijoje siūlyčiau kas dešimtmetį.
Prie to pačio, šiandien važiuodamas iš karoliniškių pusės link NMC, itin paprastoje, sraunioje ir mažai konfliktinių taškų turinčioje Sietyno sankryžoje, įsukus į Narbuto gatvę pasitinka kelio ženklas "A juosta galima važiuoti VT, Taksi, 4+". Ženklas kaip ir nieko, bet būtent toje vietoje kur jis pakabintas, šita A juosta ir baigiasi, ir jos daugiau nebėra iki pat Panoramos.
Komentuoti:
-
O koks tikslas? Pinigų prisirinkti?Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimąTaip tai yra mūsų problema. KET vis dar keičiasi kasmet. Galėtų būti organizuojamas periodinis (nesakau kasmet, gal kas 4 metus) teises turinčių asmenų patikrinimas, kaip jie atsimena KET ir kaip gerai išmano naujas taisykles.
KET turėtų eiti paprastėjimo kryptimi. Danijoje prieš žiedą 2 ženklai - trikampis ir "Tik į dešinę". O pas mus? Per ženklus nematome dviratininkų, pėsčiųjų.
Komentuoti:
Komentuoti: