Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Carl di Ortus
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Tai pala, jei yra tokių, kurie važinėja, bet nenusimano KET, tai juk ne mūsų problemos. Pagal tokią logiką tai gal dabar visur tų greitį ribojančių ženklų pristatykime - prie kiekvieno įvažiavimo į bet kokią gyvenvietę "50km/h", autostradose kas kokius 500m "130km/h" ir pan.
    Taip tai yra mūsų problema. KET vis dar keičiasi kasmet. Galėtų būti organizuojamas periodinis (nesakau kasmet, gal kas 4 metus) teises turinčių asmenų patikrinimas, kaip jie atsimena KET ir kaip gerai išmano naujas taisykles.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Garantuoju, kad yra tokių, kurie nežino koks greitis yra leidžiamas gyvenamojoje zonoje.
    Tai pala, jei yra tokių, kurie važinėja, bet nenusimano KET, tai juk ne mūsų problemos. Pagal tokią logiką tai gal dabar visur tų greitį ribojančių ženklų pristatykime - prie kiekvieno įvažiavimo į bet kokią gyvenvietę "50km/h", autostradose kas kokius 500m "130km/h" ir pan.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Netoli Šiaulių, šalia A9 Kairių aplinkkelio.

    Atrodo kaip visiškas nesusipratimas, tačiau viskas yra labai paprasta. Kažkas sugalvojo apsukti 60 km/h ženklą - jis turėtų būti nukreiptas į priešingą pusę, nes dabar vaizdas šiek tiek juokingas.



    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Labai tikėtina, kad ne ant to stulpo pakabino.
    Abejoju. Atvažiuojant iš priešingos pusės ženklai sustatyti taip pat kaip ir toje nuotraukoje.

    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
    Antrasis stulpas irgi savotiškas - ženklas "gyvenamoji zona" savaime reiškia greičio 20 km/h ribojimą, tad papildomas ribojimas nereikalingas.
    Garantuoju, kad yra tokių, kurie nežino koks greitis yra leidžiamas gyvenamojoje zonoje.
    Paskutinis taisė Xedos; 2016.06.03, 22:22.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Šiauliai, Žaliukių g. 05 27

    Žiūrint į pirmąjį ženklą man kyla klausimas. Ar reikia suprasti, kad 500 metru tęsis nenutrūkstama greičio kalnelių serija ? Faktiškai to nėra, tame ruože tėra keli greičio kalneliai. Bet galima suprasti ir ganėtinai savotiškai: kad tame ruože yra ištisas jų ruožas.

    Atvaizdas
    Antrasis stulpas irgi savotiškas - ženklas "gyvenamoji zona" savaime reiškia greičio 20 km/h ribojimą, tad papildomas ribojimas nereikalingas.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
    „Čia tikrai baisu. Iš pradžių pagalvojau, kad man galva sukasi dėl tų linijų, bet grįžau ir dar kartą pervažiavęs supratau, kad jos išties nudažytos kreivai“, – rašo 15min skaitytojas, kartu pridėdamas kelias nuotraukas. Jose užfiksuota Santaikos gatvė Alytuje, kurią kelininkai naktį kiek keistai pagražino. http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...jai-221-635203
    Dar gyventi galima Būtų liūdniau, jei visur taip žymėtų, bet reikia tikėtis, kad čia vienetinis atvejis.

    Atvejis, kai ženklinimas jau nebeatitinka minimalių ženklinimo prasmės reikalavimų Video gale apskritai laužomi visi įmanomi standartai
    https://www.youtube.com/watch?v=9S26YPzLiDQ
    Paskutinis taisė PoDV; 2016.06.01, 00:44.

    Komentuoti:


  • Jopapa
    replied
    „Čia tikrai baisu. Iš pradžių pagalvojau, kad man galva sukasi dėl tų linijų, bet grįžau ir dar kartą pervažiavęs supratau, kad jos išties nudažytos kreivai“, – rašo 15min skaitytojas, kartu pridėdamas kelias nuotraukas. Jose užfiksuota Santaikos gatvė Alytuje, kurią kelininkai naktį kiek keistai pagražino. http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...jai-221-635203

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Šiauliai, Žaliukių g. 05 27

    Žiūrint į pirmąjį ženklą man kyla klausimas. Ar reikia suprasti, kad 500 metru tęsis nenutrūkstama greičio kalnelių serija ? Faktiškai to nėra, tame ruože tėra keli greičio kalneliai. Bet galima suprasti ir ganėtinai savotiškai: kad tame ruože yra ištisas jų ruožas.

    Atvaizdas
    Čia problema, kad pas mus nėra ženklo (lentelės) nurodančio kiek vienetų tokių kliūčių bus priekyje (pvz. x 5). Todėl vietoje to, kad visą atkarpą prismaigstyti daugybe tokių įspėjamųjų ženklų, kas tikrai neatrodo estetiškai ir funkcionaliai, yra improvizuojama ir naudojamos tokios lentelės.
    Tačiau tai pakankamai efektyviai veikia, nes vairuotojas tiksliai nežinodamas kur bus kalnelis, bet žinodamas, kad jų tikrai bus, važiuoja lėčiau ir atsargiau.

    Komentuoti:


  • transpondster
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Šiauliai, Žaliukių g. 05 27

    Žiūrint į pirmąjį ženklą man kyla klausimas. Ar reikia suprasti, kad 500 metru tęsis nenutrūkstama greičio kalnelių serija ? Faktiškai to nėra, tame ruože tėra keli greičio kalneliai. Bet galima suprasti ir ganėtinai savotiškai: kad tame ruože yra ištisas jų ruožas.

    Atvaizdas
    IMHO viskas normaliai su tais kalneliais, kaip ir duobėtam ruože nereiškia kad būtinai visą ruožą non stop duobės.
    Kas labiau užkliuvo tai ribojimas 20 gyvenamojoj zonoj, visai neturi kur dėt ženklų jie ar ką

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Šiauliai, Žaliukių g. 05 27

    Žiūrint į pirmąjį ženklą man kyla klausimas. Ar reikia suprasti, kad 500 metru tęsis nenutrūkstama greičio kalnelių serija ? Faktiškai to nėra, tame ruože tėra keli greičio kalneliai. Bet galima suprasti ir ganėtinai savotiškai: kad tame ruože yra ištisas jų ruožas.

    Atvaizdas
    Labai tikėtina, kad ne ant to stulpo pakabino.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Šiauliai, Žaliukių g. 05 27

    Žiūrint į pirmąjį ženklą man kyla klausimas. Ar reikia suprasti, kad 500 metru tęsis nenutrūkstama greičio kalnelių serija ? Faktiškai to nėra, tame ruože tėra keli greičio kalneliai. Bet galima suprasti ir ganėtinai savotiškai: kad tame ruože yra ištisas jų ruožas.

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Turbūt VI forto žiede Kaune bus keičiama eismo tvarka, bet kol kas kelio ženklai prieštarauja vienas kitam:

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Šiemet Palanga ir vėl paskelbė vasaros sezono pradžią, ir vėl eilinį kartą nustebino su gatvių ženklinimo "perliukais".

    Situacija kai stovėjimo aikštelė virsta pėsčiųjų taku, arba pėsčiųjų takas virsta mokama stovėjimo aikštele. Juk svarbiausia yra surinkti pinigus, kad būtų už ką prismaigstyti keistų ir nelogiškų kelio ženklų.


    Nežinau ar reikia čia komentaro. Situacija kai neapsisprendi ar čia dviračiams drausti eismą, ar čia automobiliams (su dviračiais?).

    Komentuoti:


  • agnette
    replied
    į kairę - Lietuva, į dešinę - Nyderlandai:
    Attached Files

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Ar galioja kelio ženklas Nr.507 įvažiavimui į degalinę?

    DELFI eksperimentas: laikytis KET – ne kauniečiams.



    Kelio ženklų ir vertikaliojo ženklinimo taisyklės:

    160. Ženklas Nr. 507 „Eismo kryptys sankryžoje“ naudojamas juostų skaičiui ir kryptims, kuriomis leidžiama važiuoti kiekviena juosta, nurodyti sankryžose arba įvažiavimų į šalia kelio esančias teritorijas vietose. Ženklas turi būti įrengiamas virš važiuojamosios dalies ne didesniu kaip 40 m atstumu prieš sankryžą ar įvažiavimo į šalia esančią teritoriją vietą. Keliuose, turinčiuose važiavimo kryptimi tris arba daugiau eismo juostų, ženklas turi būti pakartojamas 80–150 m atstumu prieš sankryžą. Prireikus ženklas Nr. 507 gali būti pakartojamas ir kitais atvejais.

    160.1. Keliuose, turinčiuose važiavimo kryptimi ne gyvenvietėse ne daugiau kaip dvi, o gyvenvietėse – ne daugiau kaip tris eismo juostas, ženklą Nr. 507 leidžiama įrengti ir dešinėje kelio pusėje, tačiau šiuo atveju jį būtina pakartoti 100–150 m atstumu prieš važiuojamųjų dalių susikirtimą, o ženklą, neleidžiantį sukti į kairę arba važiuoti tiesiai, – dubliuoti.

    KET:

    Atvaizdas
    Reiktų aiškiau apibrėžti, kada reikia naudoti nukreipiamuosius ženklus eismo reguliavime ir kada ir kaip reikia nurodomuosius, tada apsisaugotume nuo galimo neišmanymo

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Ar galioja kelio ženklas Nr.507 įvažiavimui į degalinę?

    DELFI eksperimentas: laikytis KET – ne kauniečiams.

    Tačiau pastačius kelio ženklus kelio horizontalus ženklinimas liko – ties degaline tebėra punktyrinė linija. Akivaizdu, kad dauguma vairuotojų vadovaujasi ne ženklais, o būtent šia linija. DELFI eksperimento metu užfiksavo daug KET taisykles pažeidusių vairuotojų.
    Kelio ženklų ir vertikaliojo ženklinimo taisyklės:

    160. Ženklas Nr. 507 „Eismo kryptys sankryžoje“ naudojamas juostų skaičiui ir kryptims, kuriomis leidžiama važiuoti kiekviena juosta, nurodyti sankryžose arba įvažiavimų į šalia kelio esančias teritorijas vietose. Ženklas turi būti įrengiamas virš važiuojamosios dalies ne didesniu kaip 40 m atstumu prieš sankryžą ar įvažiavimo į šalia esančią teritoriją vietą. Keliuose, turinčiuose važiavimo kryptimi tris arba daugiau eismo juostų, ženklas turi būti pakartojamas 80–150 m atstumu prieš sankryžą. Prireikus ženklas Nr. 507 gali būti pakartojamas ir kitais atvejais.

    160.1. Keliuose, turinčiuose važiavimo kryptimi ne gyvenvietėse ne daugiau kaip dvi, o gyvenvietėse – ne daugiau kaip tris eismo juostas, ženklą Nr. 507 leidžiama įrengti ir dešinėje kelio pusėje, tačiau šiuo atveju jį būtina pakartoti 100–150 m atstumu prieš važiuojamųjų dalių susikirtimą, o ženklą, neleidžiantį sukti į kairę arba važiuoti tiesiai, – dubliuoti.

    KET:

    Paskutinis taisė dsanto; 2016.03.09, 09:21.

    Komentuoti:


  • agnette
    replied
    Juokingas zenklas su savo A92:

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Ačiū už fotoreportažą. Ne, kairėje pusėje šiuo atveju šviesoforas neprivalomas, nors matomumą tikrai pagerintų.

    Kaip matau, šviesoforų išdėstymas šiek tiek skiriasi nuo siūlyto eismo studijoje, adresu https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=250616. Iš Žemaitės ir J.Basanavičiaus g. nėra šviesoforų virš važiuojamosios dalies, nes jie ir neprivalomi:

    Atvaizdas
    Kas gali atsakyti, kas ten per naujadaras kelio ženklas atsirado iškart už sankryžos? 519? Toks turėtų stovėti prieš sankryžą. 517? Kokiomis dar kryptimis galima judėti eismo juostose, be 2 krypčių? Skersai ištisinei linijai? Kažkas išrado naują kelio ženklą?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Pasižiūrėjau kitoje temoje sankryžos brėžinį ir kilo klausimas. Ar kas nors Lietuvoje esate matę tokį horizontalųjį ženklinimą?:


    Kadangi pažymėtoje vietoje toks ženklas ir turėtų būti panaudotas:


    Tik neaišku kodėl pas mus tokie nenaudojami, nes kur naudoti tikrai yra. Ar čia projektuotojai nežino, kad toks yra ir kam jis skirtas ar kitos priežastys...

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Robert Rodyti pranešimą
    Sutinku - toks ženklas praverstų. Ar yra tekę tokį matyti kitose valstybėse?


    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Robert Rodyti pranešimą
    O kaip atrodo toks ženklas Vokietijoje? Kiek teko pastebėti Lietuvoje ne gyvenvietėse įsp. ženklas Kiti pavojai yra įrengiamas mėlyname skyde, kur greta parašoma pvz. APSEMTAS KELIAS. Šiaip manyčiau kad teksto kelio ženkluose reikėtų vengti, nes ne visi eismo dalyviai supranta lietuviškai (naudojami žodžiai REZERVUOTA, ZONA ir kt. yra daugiau mažiau tarptautiniai). Nepaisant to, čia aptariamu atveju pateisinčiau ženklo Kiti pavojai ir baltos lentelės su užrašu PASIKEITĖ EISMO TVARKA! derinį.
    Rašoma vietine kalba.
    Paskutinis taisė PoDV; 2015.04.05, 19:50.

    Komentuoti:

Working...
X