Parašė 10.000
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje
Collapse
X
-
Taip tai yra mūsų problema. KET vis dar keičiasi kasmet. Galėtų būti organizuojamas periodinis (nesakau kasmet, gal kas 4 metus) teises turinčių asmenų patikrinimas, kaip jie atsimena KET ir kaip gerai išmano naujas taisykles.
-
Tai pala, jei yra tokių, kurie važinėja, bet nenusimano KET, tai juk ne mūsų problemos. Pagal tokią logiką tai gal dabar visur tų greitį ribojančių ženklų pristatykime - prie kiekvieno įvažiavimo į bet kokią gyvenvietę "50km/h", autostradose kas kokius 500m "130km/h" ir pan.Parašė Xedos Rodyti pranešimąGarantuoju, kad yra tokių, kurie nežino koks greitis yra leidžiamas gyvenamojoje zonoje.
Komentuoti:
-
Netoli Šiaulių, šalia A9 Kairių aplinkkelio.
Atrodo kaip visiškas nesusipratimas, tačiau viskas yra labai paprasta. Kažkas sugalvojo apsukti 60 km/h ženklą - jis turėtų būti nukreiptas į priešingą pusę, nes dabar vaizdas šiek tiek juokingas.

Abejoju. Atvažiuojant iš priešingos pusės ženklai sustatyti taip pat kaip ir toje nuotraukoje.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąLabai tikėtina, kad ne ant to stulpo pakabino.
Garantuoju, kad yra tokių, kurie nežino koks greitis yra leidžiamas gyvenamojoje zonoje.Parašė vėkas Rodyti pranešimąAntrasis stulpas irgi savotiškas - ženklas "gyvenamoji zona" savaime reiškia greičio 20 km/h ribojimą, tad papildomas ribojimas nereikalingas.Paskutinis taisė Xedos; 2016.06.03, 22:22.
Komentuoti:
-
Antrasis stulpas irgi savotiškas - ženklas "gyvenamoji zona" savaime reiškia greičio 20 km/h ribojimą, tad papildomas ribojimas nereikalingas.Parašė Xedos Rodyti pranešimąŠiauliai, Žaliukių g. 05 27
Žiūrint į pirmąjį ženklą man kyla klausimas. Ar reikia suprasti, kad 500 metru tęsis nenutrūkstama greičio kalnelių serija ? Faktiškai to nėra, tame ruože tėra keli greičio kalneliai. Bet galima suprasti ir ganėtinai savotiškai: kad tame ruože yra ištisas jų ruožas.
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Dar gyventi galimaParašė Jopapa Rodyti pranešimą„Čia tikrai baisu. Iš pradžių pagalvojau, kad man galva sukasi dėl tų linijų, bet grįžau ir dar kartą pervažiavęs supratau, kad jos išties nudažytos kreivai“, – rašo 15min skaitytojas, kartu pridėdamas kelias nuotraukas. Jose užfiksuota Santaikos gatvė Alytuje, kurią kelininkai naktį kiek keistai pagražino. http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...jai-221-635203
Būtų liūdniau, jei visur taip žymėtų, bet reikia tikėtis, kad čia vienetinis atvejis.
Atvejis, kai ženklinimas jau nebeatitinka minimalių ženklinimo prasmės reikalavimų
Video gale apskritai laužomi visi įmanomi standartai 
https://www.youtube.com/watch?v=9S26YPzLiDQPaskutinis taisė PoDV; 2016.06.01, 00:44.
Komentuoti:
-
„Čia tikrai baisu. Iš pradžių pagalvojau, kad man galva sukasi dėl tų linijų, bet grįžau ir dar kartą pervažiavęs supratau, kad jos išties nudažytos kreivai“, – rašo 15min skaitytojas, kartu pridėdamas kelias nuotraukas. Jose užfiksuota Santaikos gatvė Alytuje, kurią kelininkai naktį kiek keistai pagražino. http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...jai-221-635203
Komentuoti:
-
Čia problema, kad pas mus nėra ženklo (lentelės) nurodančio kiek vienetų tokių kliūčių bus priekyje (pvz. x 5). Todėl vietoje to, kad visą atkarpą prismaigstyti daugybe tokių įspėjamųjų ženklų, kas tikrai neatrodo estetiškai ir funkcionaliai, yra improvizuojama ir naudojamos tokios lentelės.Parašė Xedos Rodyti pranešimąŠiauliai, Žaliukių g. 05 27
Žiūrint į pirmąjį ženklą man kyla klausimas. Ar reikia suprasti, kad 500 metru tęsis nenutrūkstama greičio kalnelių serija ? Faktiškai to nėra, tame ruože tėra keli greičio kalneliai. Bet galima suprasti ir ganėtinai savotiškai: kad tame ruože yra ištisas jų ruožas.
Atvaizdas
Tačiau tai pakankamai efektyviai veikia, nes vairuotojas tiksliai nežinodamas kur bus kalnelis, bet žinodamas, kad jų tikrai bus, važiuoja lėčiau ir atsargiau.
Komentuoti:
-
IMHO viskas normaliai su tais kalneliais, kaip ir duobėtam ruože nereiškia kad būtinai visą ruožą non stop duobės.Parašė Xedos Rodyti pranešimąŠiauliai, Žaliukių g. 05 27
Žiūrint į pirmąjį ženklą man kyla klausimas. Ar reikia suprasti, kad 500 metru tęsis nenutrūkstama greičio kalnelių serija ? Faktiškai to nėra, tame ruože tėra keli greičio kalneliai. Bet galima suprasti ir ganėtinai savotiškai: kad tame ruože yra ištisas jų ruožas.
Atvaizdas
Kas labiau užkliuvo tai ribojimas 20 gyvenamojoj zonoj, visai neturi kur dėt ženklų jie ar ką
Komentuoti:
-
Labai tikėtina, kad ne ant to stulpo pakabino.Parašė Xedos Rodyti pranešimąŠiauliai, Žaliukių g. 05 27
Žiūrint į pirmąjį ženklą man kyla klausimas. Ar reikia suprasti, kad 500 metru tęsis nenutrūkstama greičio kalnelių serija ? Faktiškai to nėra, tame ruože tėra keli greičio kalneliai. Bet galima suprasti ir ganėtinai savotiškai: kad tame ruože yra ištisas jų ruožas.
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Šiauliai, Žaliukių g. 05 27
Žiūrint į pirmąjį ženklą man kyla klausimas. Ar reikia suprasti, kad 500 metru tęsis nenutrūkstama greičio kalnelių serija ? Faktiškai to nėra, tame ruože tėra keli greičio kalneliai. Bet galima suprasti ir ganėtinai savotiškai: kad tame ruože yra ištisas jų ruožas.
Komentuoti:
-
Turbūt VI forto žiede Kaune bus keičiama eismo tvarka, bet kol kas kelio ženklai prieštarauja vienas kitam:
Komentuoti:
-
Šiemet Palanga ir vėl paskelbė vasaros sezono pradžią, ir vėl eilinį kartą nustebino su gatvių ženklinimo "perliukais".
Situacija kai stovėjimo aikštelė virsta pėsčiųjų taku, arba pėsčiųjų takas virsta mokama stovėjimo aikštele. Juk svarbiausia yra surinkti pinigus, kad būtų už ką prismaigstyti keistų ir nelogiškų kelio ženklų.

Nežinau ar reikia čia komentaro. Situacija kai neapsisprendi ar čia dviračiams drausti eismą, ar čia automobiliams (su dviračiais?).
Komentuoti:
-
Reiktų aiškiau apibrėžti, kada reikia naudoti nukreipiamuosius ženklus eismo reguliavime ir kada ir kaip reikia nurodomuosius, tada apsisaugotume nuo galimo neišmanymoParašė dsanto Rodyti pranešimąAr galioja kelio ženklas Nr.507 įvažiavimui į degalinę?
DELFI eksperimentas: laikytis KET – ne kauniečiams.
Kelio ženklų ir vertikaliojo ženklinimo taisyklės:
160. Ženklas Nr. 507 „Eismo kryptys sankryžoje“ naudojamas juostų skaičiui ir kryptims, kuriomis leidžiama važiuoti kiekviena juosta, nurodyti sankryžose arba įvažiavimų į šalia kelio esančias teritorijas vietose. Ženklas turi būti įrengiamas virš važiuojamosios dalies ne didesniu kaip 40 m atstumu prieš sankryžą ar įvažiavimo į šalia esančią teritoriją vietą. Keliuose, turinčiuose važiavimo kryptimi tris arba daugiau eismo juostų, ženklas turi būti pakartojamas 80–150 m atstumu prieš sankryžą. Prireikus ženklas Nr. 507 gali būti pakartojamas ir kitais atvejais.
160.1. Keliuose, turinčiuose važiavimo kryptimi ne gyvenvietėse ne daugiau kaip dvi, o gyvenvietėse – ne daugiau kaip tris eismo juostas, ženklą Nr. 507 leidžiama įrengti ir dešinėje kelio pusėje, tačiau šiuo atveju jį būtina pakartoti 100–150 m atstumu prieš važiuojamųjų dalių susikirtimą, o ženklą, neleidžiantį sukti į kairę arba važiuoti tiesiai, – dubliuoti.
KET:
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Ar galioja kelio ženklas Nr.507 įvažiavimui į degalinę?
DELFI eksperimentas: laikytis KET – ne kauniečiams.
Kelio ženklų ir vertikaliojo ženklinimo taisyklės:Tačiau pastačius kelio ženklus kelio horizontalus ženklinimas liko – ties degaline tebėra punktyrinė linija. Akivaizdu, kad dauguma vairuotojų vadovaujasi ne ženklais, o būtent šia linija. DELFI eksperimento metu užfiksavo daug KET taisykles pažeidusių vairuotojų.
160. Ženklas Nr. 507 „Eismo kryptys sankryžoje“ naudojamas juostų skaičiui ir kryptims, kuriomis leidžiama važiuoti kiekviena juosta, nurodyti sankryžose arba įvažiavimų į šalia kelio esančias teritorijas vietose. Ženklas turi būti įrengiamas virš važiuojamosios dalies ne didesniu kaip 40 m atstumu prieš sankryžą ar įvažiavimo į šalia esančią teritoriją vietą. Keliuose, turinčiuose važiavimo kryptimi tris arba daugiau eismo juostų, ženklas turi būti pakartojamas 80–150 m atstumu prieš sankryžą. Prireikus ženklas Nr. 507 gali būti pakartojamas ir kitais atvejais.
160.1. Keliuose, turinčiuose važiavimo kryptimi ne gyvenvietėse ne daugiau kaip dvi, o gyvenvietėse – ne daugiau kaip tris eismo juostas, ženklą Nr. 507 leidžiama įrengti ir dešinėje kelio pusėje, tačiau šiuo atveju jį būtina pakartoti 100–150 m atstumu prieš važiuojamųjų dalių susikirtimą, o ženklą, neleidžiantį sukti į kairę arba važiuoti tiesiai, – dubliuoti.
KET:
Paskutinis taisė dsanto; 2016.03.09, 09:21.
Komentuoti:
-
Kas gali atsakyti, kas ten per naujadaras kelio ženklas atsirado iškart už sankryžos? 519? Toks turėtų stovėti prieš sankryžą. 517? Kokiomis dar kryptimis galima judėti eismo juostose, be 2 krypčių? Skersai ištisinei linijai? Kažkas išrado naują kelio ženklą?Parašė dsanto Rodyti pranešimąAčiū už fotoreportažą. Ne, kairėje pusėje šiuo atveju šviesoforas neprivalomas, nors matomumą tikrai pagerintų.
Kaip matau, šviesoforų išdėstymas šiek tiek skiriasi nuo siūlyto eismo studijoje, adresu https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=250616. Iš Žemaitės ir J.Basanavičiaus g. nėra šviesoforų virš važiuojamosios dalies, nes jie ir neprivalomi:
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Pasižiūrėjau kitoje temoje sankryžos brėžinį ir kilo klausimas. Ar kas nors Lietuvoje esate matę tokį horizontalųjį ženklinimą?:

Kadangi pažymėtoje vietoje toks ženklas ir turėtų būti panaudotas:

Tik neaišku kodėl pas mus tokie nenaudojami, nes kur naudoti tikrai yra. Ar čia projektuotojai nežino, kad toks yra ir kam jis skirtas ar kitos priežastys...
Komentuoti:
-
Parašė Robert Rodyti pranešimąSutinku - toks ženklas praverstų. Ar yra tekę tokį matyti kitose valstybėse?
Komentuoti:
-
Rašoma vietine kalba.Parašė Robert Rodyti pranešimąO kaip atrodo toks ženklas Vokietijoje? Kiek teko pastebėti Lietuvoje ne gyvenvietėse įsp. ženklas Kiti pavojai yra įrengiamas mėlyname skyde, kur greta parašoma pvz. APSEMTAS KELIAS. Šiaip manyčiau kad teksto kelio ženkluose reikėtų vengti, nes ne visi eismo dalyviai supranta lietuviškai (naudojami žodžiai REZERVUOTA, ZONA ir kt. yra daugiau mažiau tarptautiniai). Nepaisant to, čia aptariamu atveju pateisinčiau ženklo Kiti pavojai ir baltos lentelės su užrašu PASIKEITĖ EISMO TVARKA! derinį.Paskutinis taisė PoDV; 2015.04.05, 19:50.
Komentuoti:
Komentuoti: