Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vitas
    replied
    Parašė Grillz Rodyti pranešimą
    O man labai įdomu kokį traukinį sugalvojo leist pagal naują tvarkaraštį į vakarines Stasylas. Motrisei Pesa 620m reikalingas prijungimas stovint, kad pasikrautų. Stasylose šios funkcijos nėra. Negi temps DR1A ir vežios orą? AR2 nakvoja ignalinoi. Ka manot?
    Čia iš temos apie geležinkelį Vilnius-Stasylos-Lyda
    (nuo 2013.05.26 įsigaliojus naujam keleivinių traukinių tvarkaraščiui, vienas traukinys nakvos Stasylose).


    Kad motrisei Pesa 620M stovint reikalingas prijungimas, gal tai dar vienas šio tipo keleivinių riedmenų trūkumas?.
    Įdomu, kur šie traukiniai prie elektros tinklo prisijungia (ar išvis prisijungia) nakvodami Mažeikiuose (Bugeniuose), Rokiškyje?
    Tvarkaraštyje (tiek nauajme, tiek besibaigiančiame sename) randu daug numerų su "M" raidėmis priekyje. Tai ar visiais reisais su "M" raidėmis važiuoja automotrisos? Aš spėjau pastebėti, kad ne. Nebent situaicija pasikeis nuo gegužės 26 dienos. Antai M690 maršrutu Kazlų Rūda-Kaunas visada važiuoja dyzelinis traukinys DR1A (iš Kauno į Kazlų Rųdą nuvažiuoja be keleivių). Taip pat forumiečiai rašo, kad vienu reis, kurio numeris su "D" raide, į Turmantą važiuoja dvi sukabintos automotrisės PESA. O kaip maršrutuose iš Vilniaus į Varėną-Marcinokonis?
    Paskutinis taisė Vitas; 2013.05.16, 10:11.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Koks pastebėtas "medinuko" D1 eksploatacijos trukmės rekordas?
    Na, Ukrainoje dar gyvas 508-as, 1972 metų gamybos.
    http://trainpix.org/photo/56148/

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Naujausias yra DR1A-328, pagamintas 1995 m. Dar yra dvi galvos 1995 m. Yra 1993 m. 318 ir, galbūt 317 (jei ne metais senesnis). Taip kad 2020 m. daugumai DR1A bus 30 ir daugiau metų.
    Koks pastebėtas "medinuko" D1 eksploatacijos trukmės rekordas?
    Aš lyg ir pastebėjau arti 40, bet gal kas žinos konkretčiau ir tiksliau?
    1992-1994m. būta kraštutinumų, kad patys nepavažiuojantys senukai D1 važiuodavo "tandeme" su šilumvežiu M62. Dažniausiai Radviliškio mazge, tą ne kartą patvirtino tokios sudėties traukinio atvykimas iš Šiaulių į Kauną. Nors matydavau kaip iš Kauno į Vilnių remontui varomas Kauno depe buvęs D1 1992-1993m su M62 pagalba atlikdavo reisą maršrutu Kaunas-Šeštokai-Vilnius, 1993-1994m. - Kaunas-Alytus-Vilnius (šiuo laikotarpiu pagalbą dažniausiai suteikdavo su "Balti-ekspress" reisą Kaunas-Šeštokai-Kaunas atlikęs TEP60).

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Nėra 317 Lietuvoje
    317-as buvo Sterlitamake, 2011-ais nurašytas.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Grillz Rodyti pranešimą
    DR1A yra modernizuoti lokomotyvai. (...)
    Lokomotyvais nevadinčiau.
    Ar aš klystu?
    Vadinčiau dyzeliniais traukiniais, gal būt motorvagoniniais traukiniais... Niekada nemačiau, kad prie DR1A (kad ir "dvigalvio") būtų kabinama papildomų keleivinių (ar ne keleivinių) vagonų (nors www.youtube.com filmukuose ne kartą pastebėjau, kad papildomi keleiviniai vagonai Lenkijoje kartais kabinami prie automotrisių - tiek plačiojo geležinkelio, tiek siauruko)... Kažkurioje rusiškoje geležinkelio literatūroje radau parašyta, kad "lokomotyvai patys keleivių ir krovinių neperveža, tik traukia keleivinius ir krovininius vagonus..."
    Paskutinis taisė Vitas; 2013.05.08, 13:03.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Yra 1993 m. 318 ir, galbūt 317 (jei ne metais senesnis). Taip kad 2020 m. daugumai DR1A bus 30 ir daugiau metų.
    Nėra 317 Lietuvoje - yra 1991 pagaminta 300-ji.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Naujausias yra DR1A-328, pagamintas 1995 m. Dar yra dvi galvos 1995 m. Yra 1993 m. 318 ir, galbūt 317 (jei ne metais senesnis). Taip kad 2020 m. daugumai DR1A bus 30 ir daugiau metų.

    Komentuoti:


  • Grillz
    replied
    DR1A yra modernizuoti lokomotyvai. Įdomu būtų sužinoti kiek yra numatytas jų eksploatavimo laikas ir ar jie yra įtraukti į sąrašą tų kuriuos ruošiasi pakeisti iki 2020m?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Už metų kitų, bus pradėti nurašinėti DR1A. (...)
    Prisimenant, kokie "klerai" sovietmečiu važinėjo senukai medinukai D1, kaip jie dar baisiau jie atrodydavo 1992-994 metais (išmušinėti šoninių durų langai, ir neretai (ypač Radviliškio mazge) be M62 ar kitokio šilumvežio traukos patys nepavažiuodavę...), tai LG dabar turimiems DR1A tik važinėti ir važinėti...

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Vieną kartą atvyksta DR1A (jei neklystu, bet kažin ar kas mano klaidą ir beištaisys - jis atvyksta labai anksti),
    http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=1375

    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    keturis kartus- elektriniai traukiniai. Pastarieji dažniausiai ER9M, bet kartais Trakuose pasitaiko dviaukštis.
    Elektrinių - penki reisai, dažnai porą reisų dviaukščiai.
    Paskutinis taisė Zorro; 2013.05.03, 08:39.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Pagal tvarkaraštį, kurio galiojimas pasibaigs 2013m. gegužės 25 d., PESA tipo automotrisė į Trakus atvyksta tris kartus. Vieną kartą atvyksta DR1A (jei neklystu, bet kažin ar kas mano klaidą ir beištaisys - jis atvyksta labai anksti), keturis kartus- elektriniai traukiniai. Pastarieji dažniausiai ER9M, bet kartais (kaip matyti iš foto temoje apie elektrinius traukinius http://www.miestai.net/forumas/showt...t=7911&page=32 ) Trakuose pasitaiko dviaukštis.
    Paskutinis taisė Vitas; 2013.05.03, 08:37.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė r08n Rodyti pranešimą
    Kas yra Kauno priemiestis?
    priemiestinis Vilniaus-Kaunas, kur stoja kiekvienoj stotelėj, o keleivių per visą traukinį mažai.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė r08n Rodyti pranešimą
    Kas yra Kauno priemiestis?
    Manau Palemonas , Neveronys , Jiesia , Garliava,bet čia mano nuomonė.

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Gal vertėtų nusipirkt elektrinių motrisių maršrutams į Trakus, Kauno priemiestį ir į Keną kai elektrifikuos ruožą.
    Kas yra Kauno priemiestis?

    Komentuoti:


  • Siemens
    replied
    Gal prieš men,važiavo Vilnius-Turmantas maršrutu ryte dvi sukabintos PESOS

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    630M-004 nuotrauka.

    http://trainspo.com/photo/37946/#photo

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Už metų kitų, bus pradėti nurašinėti DR1A. Tai tuomet PESOS turės daugiau darbo ir ilgesniuose maršrutuose sukabintos po dvi. Taip, pripirko jų per daug. Būtų pakakę 8 vnt.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Gal vertėtų nusipirkt elektrinių motrisių maršrutams į Trakus, Kauno priemiestį ir į Keną kai elektrifikuos ruožą.
    o kur šitą super "patogų" pirkinį tuomet kišt... jau ir taip deda kur netingi ir kur tikrai jis netinka - pvz. netrumpoj kelionėj Kaunas - Šiauliai ar Vilnius - Varėna, nekalbant jau apie Vilnius - Turmantas ryte...

    nupirkti tikrai būtų gerai ir tikslinga, bet kai turi garaže N tokio šlamšto, kaip šios PESA'os, tikrai nepirks...

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Gal vertėtų nusipirkt elektrinių motrisių maršrutams į Trakus, Kauno priemiestį ir į Keną kai elektrifikuos ruožą.

    Komentuoti:


  • AnD
    replied
    Kada Trakų stotį uždažys? Jei neklystu jau keli metai atrodo apgailėtinai.

    Komentuoti:

Working...
X