Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Tarptautiniai traukinių maršrutai į Lenkiją

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sleader
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Ar nepakaktų tiek stotelių: Kaunas-Marijampolė-Suvalkai-Augustavas(Lipowiec)-Bialystokas-Varšuva?
    Tokio traukinio iš esmės užtektų Kaunas - Balstogė. Iš Balstogės ir taip PKP Intercity kas dvi valandas važiuoja Varšuvos kryptimi (įvairūs traukiniai link Krokuvos, Poznanės ir kt. lokacijų, kad net nereikės dar papildomai persėsti ar išlipti jei tikslas ne Varšuva).

    Pastaruoju metu pats ne kartą važiavau nuo Balstogės į Varšuvą, Poznanę jų traukiniais. Gaila tik iki Balstogės tenka važiuoti automobiliu ir jį ten pasilikti. Tačiau tokia kombinuota kelionė iš Vilniaus užtrunka apie 6 val. 30 min iki Varšuvos, kas yra ganėtinai konkurencinga viso kelio važiavimui iki Varšuvos automobiliu. Tai labai trūkstamas dalykas yra galimybė nukakti iki Balstogės. Dar kartais gelbėja Flixbus, kurie rytais iš Vilniaus važiuoja tiesiai į Bialystok, bet ten dažnai gaunasi ilgai laukti tada persėdimo į traukinį.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Tų įgulų pagrindinė užduotis būtų pernešti vagonus ties Suwalki, neužsukant į stotį.

    O lyginant Kauno ir Biaystoko kaimiškumą, Kaunas gali likti įsižeidęs.
    Ar nepakaktų tiek stotelių: Kaunas-Marijampolė-Suvalkai-Augustavas(Lipowiec)-Bialystokas-Varšuva?
    Paskutinis taisė Perfect; 2024.09.12, 09:29.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    RB, RB... Lenkijoje dar per porą metų (o gal ir iki kitų pabaigos) baigs pilnai ruožą nuo Bialystoko iki Šepietovo ir tada pilnai tarp Varšuvos ir Bialystoko bus rekonstruota linija. Toliau jau problematiškiau. Darbai tarp Bialystoko ir Lietuvos sienos nepradėti. Dar neaišku, kokį variantą pasirinko Bialystoko apėjimui. Tiksliau ten numatyta nauja lijina, kad Bialystoke nereikėtų keisti važiavimo krypties. Kokia trasa ji praeis, neaišku. Nors gal jau ir išrinko. Prieš kelis metus buvo berods 4 siūlomi variantai. Tai bus milžiniškos apimties darbai, nes reikės nutiesti naują liniją jau dalinai urbanizuota teritorija. Taip kad kada bus užsiima ruožu iki sienos dar irgi neaišku. Todėl turime ką turime. Butelio kakliukas yra nuo sienos su Lietuva iki Sokulkos. Paskui jau kiek geriau.

    Kas dėl riedmenų Lenkijoje, tai vagonų išsinuomoti ar nusipirkti nėra problema. Apie naujus nekalbu, tik apie rekonstruotus. Problema yra paimti Lenkijoje keleivinį šilumvežį. PKP IC jų atliekamų neturi. Kitoms kompanijoms keleivinių nereikia, jos veža krovinius. Priemiestinės geležinkelių kompanijos lokomotyvų traukos nenaudoja. Tik PolRegio turi kelis šilumvežius, bet jų greitis maks 90 km/h. Vienintelis variantas yra modernizuoti Lietuvoje M62, įrengiant elektrinį šildymą. Bet greitis bus irgi tik 100 km/h. Kas neleis pilnai išnaudoti Kauno - sienos su Lenkija ruožo. Toliau Lenkijoje 100 km/h pilnai pakaks, nes iki Sokulkos tik vietomis 100 km/h. Bet toliau iki Bialystoko jau vietomis 120 km/h. Bialystoko šilumvežį reikės keisti į elektrovežį.
    Paskutinis taisė Al1; 2024.09.12, 08:34.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą

    net ir su railbatilca, visada reikia pigesniu alternatyvu, ypac kai turi pirati paskutine minute, ypac i toki svarbu ir populiaru marsruta karp Varsuva. Net ir eurostaro marsrutuose egzistuoja pigesnes ir letesnes alternatyvos tokiems atvejams - traukiniai is Briuselio i Amsterdama, neseniai atidayti SNCF letesni traukiniai is Briuselio i Paryziu. Ypac jau Dakar zinant kad railbalticos traukiniu skaicius bus labaaaai ribotas
    Exactly. Lygiai tas pats (tiesą sakant, netgi dar labiau) galioja jungtims su Latvija. Visas tas jungtis galima upgreidinti bent iki 120-140km/h ir turėti ne šiaip normalų susisiekimą, bet ypač konkurencingą ir patogų susisiekimą traukiniais net ignoruojant Rail Baltica. Mes jau faking turim infrastruktūrą ir bėgius, kas yra labai big deal, jų nereikia nuo nulio statyti, nes jie ten jau seniai yra! Tereikia patvarkyti kai kuriuos ruožus, galbūt sutvarkyti signalizaciją RB1, nupirkti porą-trejetą riedmenų ir voila, turim normalų tiesioginį world-class susisiekimą iš Kauno į Varšuvą (ar net naktinius traukinius Kaunas-Berlynas/Krokuva/Viena) ir iš Vilniaus į Rygą. Tam prireiktų kokių ~200-300 milijonų max, kad viską pritempti iki tikrai gero lygio ir 5 valandų Kaunas-Varšuva bei 3,5val. Vilnius-Ryga kelionės laikų. Tai būtų labai patrauklus ir konkurencingas produktas, kuris įgyvendintų tiek "sujungimo su Europa", tiek "Baltijos šalių sujungimo" idėją, kuri kažkodėl minima tik RB kontekste. Bet ne, vietoj to šnekami vafliai, kaip viską visur išspręs Rail Baltica, kuri bus pastatyta ̶2̶0̶3̶0̶ gal kokiais 2038 metais. Tiesiog visiškai niekaip racionaliai nepaaiškinamas bulšitas, bent jau žiūrint iš susisiekimo pusės.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Šitą jau seniai siūliau. Iš esmės reiktų kokio padoresnio DMU, traukiančio ant 160km/h (Bialystokas-Varšuva atkarpoje būtų galima išnaudoti), ir būtų galima ne tik daryti tiesioginį traukinį Kaunas-Varšuva, bet ir kelionės trukmę sutrumpinti apie pora valandų, ir turėti ~5.30 valandų kelionės trukmę Kaunas-Varšuva. Tai yra įmanoma ir nekainuotų taip jau baisiai brangiai, ir būtų netgi labai konkurencinga kelionės trukmė, nekalbant apie konfortą.

    Vietoj to tiek SuMinas, tiek LTG peza apie Rail Balticą kaip kažkokią elusive panacėją, kuri viską visiems visur išspręs ir viską sutvarkys, nors iki RB įgyvendinimo tarp Kauno ir Varšuvos dar labai labai toli, ir išvis klausimas, ar ji kada nors bus įgyvendinta, sprendžiant pagal lygšiolinį projekto track record.
    net ir su railbatilca, visada reikia pigesniu alternatyvu, ypac kai turi pirati paskutine minute, ypac i toki svarbu ir populiaru marsruta karp Varsuva. Net ir eurostaro marsrutuose egzistuoja pigesnes ir letesnes alternatyvos tokiems atvejams - traukiniai is Briuselio i Amsterdama, neseniai atidayti SNCF letesni traukiniai is Briuselio i Paryziu. Ypac jau Dakar zinant kad railbalticos traukiniu skaicius bus labaaaai ribotas

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Turėtų LG standartinės vėžės keleivinių riedmenų, galėtų pasisamdyti lenkijoje įgulų ir paleisti normalų ekspresą nuo Kauno iki Varšuvos be jokių sustojimų kaimuose
    Šitą jau seniai siūliau. Iš esmės reiktų kokio padoresnio DMU, traukiančio ant 160km/h (Bialystokas-Varšuva atkarpoje būtų galima išnaudoti), ir būtų galima ne tik daryti tiesioginį traukinį Kaunas-Varšuva, bet ir kelionės trukmę sutrumpinti apie pora valandų, ir turėti ~5.30 valandų kelionės trukmę Kaunas-Varšuva. Tai yra įmanoma ir nekainuotų taip jau baisiai brangiai, ir būtų netgi labai konkurencinga kelionės trukmė, nekalbant apie konfortą.

    Vietoj to tiek SuMinas, tiek LTG peza apie Rail Balticą kaip kažkokią elusive panacėją, kuri viską visiems visur išspręs ir viską sutvarkys, nors iki RB įgyvendinimo tarp Kauno ir Varšuvos dar labai labai toli, ir išvis klausimas, ar ji kada nors bus įgyvendinta, sprendžiant pagal lygšiolinį projekto track record.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Papildomi sustojimai - papildomi keleiviai. Lenkijoje kitų šalių geležinkeliai gali vežti šalies viduje. Tai kad Bialystokas ir su Vilniumi gali pasivaržyti...

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Turėtų LG standartinės vėžės keleivinių riedmenų, galėtų pasisamdyti lenkijoje įgulų ir paleisti normalų ekspresą nuo Kauno iki Varšuvos be jokių sustojimų kaimuose ​
    Tų įgulų pagrindinė užduotis būtų pernešti vagonus ties Suwalki, neužsukant į stotį.

    O lyginant Kauno ir Biaystoko kaimiškumą, Kaunas gali likti įsižeidęs.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Turėtų LG standartinės vėžės keleivinių riedmenų, galėtų pasisamdyti lenkijoje įgulų ir paleisti normalų ekspresą nuo Kauno iki Varšuvos be jokių sustojimų kaimuose

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
    Atrodo yra pasikeitimų. Lenkai jau dalinasi kitų metų grafiku.

    Dabar traukinys Krokuva - Mockava (Hańcza) važiuos ne per CMK (Centralna Magistrala Kolejowa) o per Radom'ą. Padidėja sustojimų skaičius ir tuo pačiu traukinys važiuos ilgiau ~48min...

    Ant greito primečiau skaičiukus paanalizavimui
    Ilgiau stovės Suvalkuose ir Bialystoke.

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied
    Atrodo yra pasikeitimų. Lenkai jau dalinasi kitų metų grafiku.

    Dabar traukinys Krokuva - Mockava (Hańcza) važiuos ne per CMK (Centralna Magistrala Kolejowa) o per Radom'ą. Padidėja sustojimų skaičius ir tuo pačiu traukinys važiuos ilgiau ~48min...

    Ant greito primečiau skačiukus paanalizavimui

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Man įdomu, kodėl nei vienoje stotyje, kur stoja šitas traukinys, nėra jo grafiko. Užtat visose stotyse yra reklaminiai stendai ar plakatai, kviečiantys keliauti į Lenkiją ir kainos tarp pagrindinių stočių. Bet grafiko NĖRA! Ir taip jau antri metai, nuo pat traukinio paleidimo! Tuo tarpu kito tarptautinio maršruto - į Rygą - grafikai stotyse yra iškabinti.

    Kokiam efektyviam LTG Link manageriui reikia šikną išspardyti už tokį sabotažą ir kenkėjišką veiklą?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Koks dar lokomotyvas? Iki kokio Kauno? Lenkų lokomotyvas traukia vagonus iki Mockavos ir išvažiuoja atgal, o Lietuvos pusėje važiuoja DMU Mockava-Vilnius maršrutu.
    Kalba buvo apie maršruto prailginimą nuo Lenkijos iki Kauno, kad tam Lietuva turėtų gauti lokomotyvą, o lenkai duotų vagonus.
    Žmogus kažkaip nepastebėjo paminėto lokomotyvo ir klausė ar su katapulta tuos vagonus iki Kauno atmestų.

    Komentuoti:


  • Atpildas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    t.y. nuo Bialystoko stumteli, ir jie patys atrieda?
    O Kaune įtaisysime katapultą.
    Lietuva su Lenkija buvo sutarus, kad Lietuva įsigyja lokomotyvą galinti temti lenkiškus vagonus nuo Kauno iki Bialystoko, o nuo Bialystoko vagonus perima lenkiškas lokomotyvas. Lietuva sutiko iki 2023 pabaigos susirasti toki lokomotyvą ir nuo 2024 pradžios pradėti tiesiogini maršrutą Kaunas - Varšuva. Spėk ar nusipirkom lokomotyva? Dabar terminas nukeltas iki 2024 galo, bet spėk ar kas nors daroma tam lokomotyvui nusipirkti/išsinuomot?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Mūsų lokomotyvas tempia lenkų vagonus iki Kauno.
    Koks dar lokomotyvas? Iki kokio Kauno? Lenkų lokomotyvas traukia vagonus iki Mockavos ir išvažiuoja atgal, o Lietuvos pusėje važiuoja DMU Mockava-Vilnius maršrutu.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Mūsų lokomotyvas tempia lenkų vagonus iki Kauno.
    Kažkaip nepamenu tokios schemos.
    Arba lenkų sąstatas su lietuviška įgula nuo Trakiškių atvažiuoja iki Kauno, arba rusiška vėže važiuoja nuo Vilniaus iki Mockavos.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    t.y. nuo Bialystoko stumteli, ir jie patys atrieda?
    O Kaune įtaisysime katapultą.
    Mūsų lokomotyvas tempia lenkų vagonus iki Kauno.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Atpildas Rodyti pranešimą

    Reik tik lokomotyvo, vagonus duoda Lenkija
    t.y. nuo Bialystoko stumteli, ir jie patys atrieda?
    O Kaune įtaisysime katapultą.

    Komentuoti:


  • Atpildas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Bet LTG niekaip nesugeba įsigyti prikabinamų vagonų ir lokomotyvo.
    Reik tik lokomotyvo, vagonus duoda Lenkija

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Taip. Pradžioje buvo lyg ir po 22 bilietus LTG ir PKP, po to padidino. Tačiau vis tiek bendros sistemos pasidaryti nesugeba.
    Vietų skaičius nėra vienodas, PKP sistemoje turi viso labo 22 (24) vietas, LTG išsipirko 56. Mano žiniomis šiuo metu vykdomas projektas LTG bilietų sistemą integruoti taip, kad bilietus galėtų pirkti tiek per Lenkijos, tiek per tarpininkų (pvz. Omio, Trainline) sistemas.

    Komentuoti:

Working...
X