Nu jo, panašu, kad taip. Daugiau naujienų į kitas šalis iš Lenkijos:
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadom...h--122776.html
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT-PL] Tarptautiniai traukinių maršrutai į Lenkiją
Collapse
X
-
Tai pala, jei translate neapgauna, bus Ščečinas/Zeliona Gura - Vilnius IR atskiras traukinys Suvalkai-Mockava-Vilnius?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Oficiali info iš PKP Intercity. Nuo gruodžio traukinys iš LT link vakarų Lenkijos, kuris skils į dvi kryptis - viena į Szczecin, kita į Zielona Góra. Turint omeny, kad tai bus rytinis reisas panašu, kad pagaliau atsiras neblogos susiekimo galimybės su Vokietija - Berlynas, Dresdenas, toliau Praha ir t.t.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Idėja gera, klausimas dėl išpildymo, o tiksliau dėl logistikos į/iš stoties. Reik tikėtis kad LTG susitars su VVT dėl šito. Išlaikant tą patį traukinių laiką, Vilniuje traukinys tikėtina bus po 23val (neatsižvelgiant į laiko sukiojimus). Dabar situacija tokia, kad pvz paskutinis traukinys iš Kauno į Vilnių atvažiuoja 23:25. Paskutinis 16 troleibusas iš stoties išvaro 23:15, paskutinis 2G 23:23. Realiai, juo atvažiuojant tu nebeturi galimybių nusigaut į Pašilaičius, Savanorių pr, Lazdynus, Panerius... Tas pats ir su atvykimu į stotį. Netgi dabar, į pirmą traukinį pvz į Turmantą, kuris išvažiuoja iš Vilniaus 05:30, ar į traukinį į Kauną (05:14) nėra galimybių atvykt be Bolto pagalbos, nes pirmieji troleibusai/autobusai iš prieš tai minėtų rajonų išvažiuoja +/-5val ryto.Paskutinis taisė Konstantin; 2025.04.04, 12:11.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Podlasiak'as prieš pora metų dar kursavo iki Świnoujście, praeitais metais patrumpintas iki Szczecin'o. Manau vėl pastumdžius grafikus realistiška, kad būtent šitą pratęs.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
ProgresasParašė Ignalina Rodyti pranešimą
Panašu, kad du. Planuojama nauja pora pirmyn-atgal.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pagal pateiktą informaciją panašu, kad būtent šį traukinį, kuris buvo aptartas ir kitoje temoje, pratęs iki Mockavos
PODLASIAK | IC 1808
Stacja początkowa:
Suwałki (Odjazd: 07:07)
Dni kursowania pociągu:Codziennie
Stacja końcowa:
Szczecin Główny (Przyjazd: 16:41)
Dodatkowe informacje:Kursuje od 2025-04-03 do 2025-05-04
PODLASIAK | IC 8108
Stacja początkowa:
Szczecin Główny (Odjazd: 11:17)
Dni kursowania pociągu:Codziennie
Stacja końcowa:
Suwałki (Przyjazd: 20:53)
Dodatkowe informacje:Kursuje od 2025-04-03 do 2025-05-04
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Panašu, kad du. Planuojama nauja pora pirmyn-atgal.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Tai tipo į Lenkiją kasdien važiuos 3 traukiniai?
Komentuoti:
-
Na sunku pasakyt tik su tiek informacijos. Ta dalis su išvtkimu / atvykimu gali būt suprantama, kaip Varšuva-Vilnius ir Vilniu-Varšuva atskiri traukiniai, nes neužsimena apie antrajo laikus
Arba šitas maršrutas bus pirmasis iš naujųjų 2, o kitas tai papildomas į Krokuvą...? bet kokiu atveju, džiugu kad nebebus tik 1 reisas per dieną
Komentuoti:
-
-
Naujienos iš Lenkijos (versta)
Kryptis į Lietuvą
Į Lietuvą per Lenkijos-Lietuvos sienos kirtimo punktą „PKP Intercity“ paleis du naujus traukinius.
Vienas iš jų užtikrins tiesioginį susisiekimą iš Varšuvos į Vilnių, iš Varšuvos išvykstant po pietų, o iš Vilniaus grįžtant ryte.
Šis modelis bus analogiškas šiuo metu eksploatuojamam - traukinys iš Lenkijos baigsis Mockavoje, kur keleiviai persės į „Lietuvos geležinkelių“ traukinį, eksploatuojamą 1520 mm vėžės pločio riedmenimis", - nurodė Marekas Rudzianiecas.
https://kolejowyportal.pl/ambitne-pl...pkp-intercity/
- 24 patinka
Komentuoti:
-
RBii tikiuos nebus paleisti vagonai su stovimom vietom, todėl tolimojo susisiekimo sąstatų vagonai bus maždaug vienodi, maždaug po vienodai sėdimų (santykinia trumpiems atstumams) ir miegamojo kupe tipo vagonų. Ar yra tokių vagonų pasiūla? Tikrai taip, ir žymiai didesnė nei rusiškos vėžės.Parašė sleader Rodyti pranešimąTačiau visų tokių idėjų įgyvendinimas priklauso nuo PKP galimybių, nes neturime mes nei traukos, nei miegamųjų (bei kitokių) 1435 vėžės vagonų. Greičiausiai ir PKP laisvų riedmenų neturi, nes kiek teko girdėti su tuom yra šioks toks deficitas.
Pirkti, tai dyzelinės traukos naujų LTG nepirks, o ruožas neelektrifikuotas. Bet kokiu atveju perkant kažką naujo būtų žiūrima į poreikius po RB įgyvendinimo.
Lieka traukos klausimas. Kadangi LTG dirba ir Lenkijoje, jiems nebūtų bėda rezervuoti šiam maršrutui tiek elektrinius, tiek dyzelinius lokomotyvus. Kadangi linija Kaunas - Bialystokas yra ... lėta, jai aptarnauti galima skirti santykinai lėtus dyzelinius lokomotyvus, kurie vėliau gali būti panaudoti kroviniams vežti, vietoje "reklamuojamų" M62M.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gal toks naktinis ir būtų įmanomas, jeigu paderinus atvykimo į Varšuvą laikus. Dabar ankstyviausias is Balstogės išvažiuoja 5.15 ir Varšuvos centrinėje būna 7.05. į tokį laiką turėtu būti orientuojamasi, nes tai veikiausiai tiems, kuriems 8 val. reikia būti darbe kažkur Varšuvoje. Atvykimas po 7.30 gali būti pernelyg vėlyvas.
Tačiau visų tokių idėjų įgyvendinimas priklauso nuo PKP galimybių, nes neturime mes nei traukos, nei miegamųjų (bei kitokių) 1435 vėžės vagonų. Greičiausiai ir PKP laisvų riedmenų neturi, nes kiek teko girdėti su tuom yra šioks toks deficitas.
Pirkti, tai dyzelinės traukos naujų LTG nepirks, o ruožas neelektrifikuotas. Bet kokiu atveju perkant kažką naujo būtų žiūrima į poreikius po RB įgyvendinimo.
Nors toks maršrutas nuvykimui į Varšuvą atrodo pakankamai patraukliai. Dėl keliavimo toliau, pvz į Praha ar pan., turiu kitokia nuomonė. Pats dėliojausi dabar kovo mėn. pasidaryti tokia išvyka iki Prahos važiuojant nuo Balstogės traukiniu, bet kadangi reikėtų nuo pat ankstyvo ryto iki gana vėlaus vakaro praleisti kelyje - nepasirodė racionalu ir teko nusisukti nuo tokio plano. Geriau nuskristi.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Bet pvz AirBaltics 05:40 reisas per RIX yra visiems suprantamas ir priimtinas.O tai reiškia, kas VNO reikia būti vėliausiai 04:50.Parašė sleader Rodyti pranešimąJau buvo gausybė komentarų dėl netinkamo (pernelyg ankstyvo) išvykimo Rygos traukiniui, kai pradžioje jis iš Vilniaus išvažiuodavo 6:30. O čia...
Aš gal net matyčiau kitaip, pvz Kaunas - Bialystok, išvykstantis kiek po vidurnakčio ir atvažiuojantis apie 06:00. Lieka pakankamai laiko persėdimui, uždengiam retai reikalingą naktinį laiką į Marijampolę. Vilnius/Ryga/Tallllinnnnnassss atvažiuoja jungiamaisiais, persėdimas Kaišiadoryse. Atgal važiuoja kiek vėliau Hancia/EC143, t.y. 11:00 ir ETA Kaunas 17:00. Jis net galėtų pasiekti Varšuvą ir liktų siek tiek laiko ekipiruotei.
Kitas jo reisas galėtų būti vakarine koja iš Bialystok, surenkantis vakarinį PKP srautą. Kadangi Gdanskas ir Varšuva atvyksta kiek po 23:00, tad išvykimas irgi galėtų būti kiek po 00:00, ETA Kaunas 06:00, ETA Vilnius 07:00. Nejudinant Vilnius - Ryga, kaip tik gaunas persėdimas Kaišiadoryse.
Skaičiuojant reisą į priekį, jis turėtų atvykti prieš Hancia/EC143, t.y. apie 17:00 Bialystoke, tad apie 12:00 iš Vilniaus ir apie 13:00 iš Kauno. Planas chuliganas - apie 19:00 jis atvyksta į Warszawa Wileńska ir ją palieka apie 22:00.
Tad bandau sudėlioti laikus:
Vilnius 22:30 [traukinio keitimas] 23:50 - Kaunas 00:05 - Marijampolė 01:05 - Suwalki 03:30 - Bialystock 05:30 - Warszawa Wileńska 07:30 ;
Warszawa Wileńska 11:00 - Bialystock 13:00 - Suwalki 14:30 - Marijampolė 17:00 - Kaunas 18:00
Vilnius 11:30 [traukinio keitimas] 12:45 - Kaunas 13:00 - Marijampolė 14:00 - Suwalki 15:00 - Bialystock 17:00 - Warszawa Wileńska 19:00 ;
Warszawa Wileńska 22:00 - Bialystock 00:05 - Suwalki 02:30 - Marijampolė 04:45 - Kaunas 05:45 [traukinio keitimas] 06:00 - { Kaišiadorys 06:15 (Vilnius- Ryga @ 07:44) -} Vilnius 06:50. Čia reiktų kažkaip sutilpti iki Vilnius-Ryga - 15 min; kitas variantas atskiras - Kaunas - Jonava, suderintas su Vilnius - Ryga.
Lenkai gal net ir sutiktų, ypač jei bilietų kainos būtų lietuviškos. Liktų antra didelė problema - mašinistų darbo laikas.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tuomet šios dienos situacijoje reikėtų, kad PKP savo rytinį iš Suvalkų, kuris ten išvažiuoja ~7 val., leistų nuo Mockavos. Nes šitas traukinys iš Balstogės išvažiuoja kažkada po 9 val. TAČIAU: net jei toks traukinys iš Mockavos išvyktų 7 val., iš Vilniaus jungiamasis turėtų išvažiuoti 4:40. Kas po galais tokiu metu važiuotų tuo traukiniu?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Iš Bialystok reiktų išvažiuoti tarp 9 ir 10, kad suspėti į EC 44. Paskui lieka EC 40 17:00.
Įvertinus laiko skirtumą, gal visai įmanoma paleisti pirmąjį LTG IC su ETA Bialystok bent jau 09:30?
Jau buvo gausybė komentarų dėl netinkamo (pernelyg ankstyvo) išvykimo Rygos traukiniui, kai pradžioje jis iš Vilniaus išvažiuodavo 6:30. O čia...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Iš Bialystok reiktų išvažiuoti tarp 9 ir 10, kad suspėti į EC 44. Paskui lieka EC 40 17:00.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Nėra prie ko priderinti iš Lenkijos pusės. Rytinis iš Suvalkų išvažiuoja berods ~7 val., tai neišeina iš Vilniaus tokiam laikui atvažiuot.
Įvertinus laiko skirtumą, gal visai įmanoma paleisti pirmąjį LTG IC su ETA Bialystok bent jau 09:30?
Komentuoti:
-
Būtų geriau priderinti traukinį prie naktinių traukinių į Prahą/Bratislavą/Budapeštą/Vieną kurie išvyksta iš Varšuvos (nes dabar reikia laukti beveik 24 valandas kad persėsti į juos)Parašė sleader Rodyti pranešimąNėra prie ko priderinti iš Lenkijos pusės.
Komentuoti:
-
Nėra prie ko priderinti iš Lenkijos pusės. Rytinis iš Suvalkų išvažiuoja berods ~7 val., tai neišeina iš Vilniaus tokiam laikui atvažiuot.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą@LTG, kur rytinis traukinys bent iki Bialystok?
Dabar jokių šansų tą pačią parą nuvažiuoti iki Berlyno.
Komentuoti:
-
@LTG, kur rytinis traukinys bent iki Bialystok?
Dabar jokių šansų tą pačią parą nuvažiuoti iki Berlyno.
Komentuoti:
Komentuoti: