Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT-PL] Tarptautiniai traukinių maršrutai į Lenkiją
Collapse
X
-
Lentvaris ir Kaišiadorys tikrai galėtų tapti sustojimais.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąReikia sverti naudas tarp greitesnės kelionės ir galbūt kažkiek daugiau keleivių kuriems persėdimas yra didžiulė problema. Aš nematau didelės priežasties pridėti daugiau sustojimų nei Kaišiadorys, kur būtų galima persėsti iš Šiaulių/Klaipėdos važiuojantiems. Bet kad kiekvienam balbieriškyje stotų, tai nėra reikalo.
Lentvaris dėl to, kad aptarnautų pietvakarinę Vilniaus dalį bei Trakų/Marcinkonio kryptį (dėl Trakų/Marcinkonio turbūt gautųsi tik į Vilnius - Varšuva - Krokuva)
Kaišiadorys sutiktų visus keleivius iš Klaipėdos/Mažeikių/Panevežio/Šiaulių ir galimai Vilnius - Ryga - Talinas
Šie du sustojimai tikrai būtų verti dėl to, kad atneš daugiau keleivių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Reikia sverti naudas tarp greitesnės kelionės ir galbūt kažkiek daugiau keleivių kuriems persėdimas yra didžiulė problema. Aš nematau didelės priežasties pridėti daugiau sustojimų nei Kaišiadorys, kur būtų galima persėsti iš Šiaulių/Klaipėdos važiuojantiems. Bet kad kiekvienam balbieriškyje stotų, tai nėra reikalo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Visam pasaulyje visose kryptyse papildomos stotelės yra kelionės trukmės ilginimas.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Tai būtų ne proveržis, o kelionės trukmės ilginimas.
Komentuoti:
-
Tai būtų ne proveržis, o kelionės trukmės ilginimas.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Proveržis būtų dar didesnis, jeigu LTG sugebėtų padaryti daugiau sustojimų šiems reisams tarp Vilniaus ir Kauno, kad daugiau žmonių galėtų pasinaudoti šiais maršrutais.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Proveržis būtų dar didesnis, jeigu LTG sugebėtų padaryti daugiau sustojimų šiems reisams tarp Vilniaus ir Kauno, kad daugiau žmonių galėtų pasinaudoti šiais maršrutais.Parašė sleader Rodyti pranešimąIštiesų susisiekimui iš Lietuvos tai būtų didelis proveržis, nes išvažiavus po 6 val ryte iš Vilniaus, būtų įmanoma tą pačią dieną pasiekti Berlyną, Prahą ar Vieną.
Komentuoti:
-
Primečiau kaip maždaug galėtų atrodyti laikai, pagal dabartinius traukinius ir anksčiau aprašytus išvykimo ir parvykimo į Suvalkus laiką.
Tai visgi LTG pusėje užtenka vieno riedmens, kuris tikėtina taip ir važinės nuo pat ryto iki vakaro tarp Vilniaus ir Mockavos.
Ištiesų susisiekimui iš Lietuvos tai būtų didelis proveržis, nes išvažiavus po 6 val ryte iš Vilniaus, būtų įmanoma tą pačią dieną pasiekti Berlyną, Prahą ar Vieną.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Tamsta matau nelabai suprantate kaip kas važiuos. Tas rytinis Mockava-Vilnius bus grįžtantis traukinys apie 6:00 tą patį rytą išvažiavęs iš Vilniaus ir į Mockavą atvežęs keleivius persėdimui į PKP traukinį.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Vilnius - didelė Lietuvos dalis, bet ne visa.
Į rytinį Mockava - Kaunas - Vilnius reisą Mockava - Kaunas ( ar Marijampojė?) atkarpoje reiktų žiūrėti kaip į techninį, nes keleivių jame nelabai bus.
Dabar gaunasi, kad paties pasiūlymas yra šiam traukiniui negrįžti, o visą dieną stovėti Mockavoje, kad galėtų vakare parvežti keleivius atvykusius iš Ščečino. Nors realiai tas sąstatas per dieną spės suvažinėti Vilnius-Mockava-Vilnius-Mockava-Vilnius.
P.s. dabar dar primečiau, kad gal jis net tris kartus per dieną net spės suvažinėti Vilnius-Mockava-Vilnius ir tam nereikės jokio papildomo sąstato nei važiuoja dabar.Paskutinis taisė sleader; 2025.04.25, 18:58.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vilnius - didelė Lietuvos dalis, bet ne visa.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Ką reiškia užimamas sąstatas? Bus gi naujas maršrutas Vilnius-Varšuva-Ščečinas (kas realiai bus pagrindinis Lietuvą ir Lenkiją jungiantis maršrutas). Kaip juo važiuos keleiviai, jeigu nebus traukinio iš Vilniaus?
Vienas sąstatas atveža Vilnius - Ščečinas keleivius ir parveža Suvalkai - Vilnius keleivius, kai vakare atveža Vilnius-Suvalkai keleivius ir parveža Ščečinas-Vilnius keleivius. Nelabai suprantu kaip tai galėtų veikti, jei kažkas važiuotų iki Kauno ar dar kitaip.
Tas trečias maršrutas tarp Suvalkų-Mockavos iš esmės tik tam ir reikalingas, kad pritraukti bent kokius potencialius keleivius LTG sąstatui ryte grįžtančiam iš Mockavos ir vakare judančiam į Mockavą, nes jei nebūtų pratęsimo tolyn į Lenkiją, tai tikrai niekas į/iš Mockavos tokiu metu nevažiuotų. Ir bet kokiu atveju naujam maršrutui vis vien reikės papildomo traukinio/sąstato, kuris šiuos du reisus link Mockavos turėtų padaryti.
Į rytinį Mockava - Kaunas - Vilnius reisą Mockava - Kaunas ( ar Marijampojė?) atkarpoje reiktų žiūrėti kaip į techninį, nes keleivių jame nelabai bus. Nebent kas bus į Suvalkus atvažiavęs paskutiniu traukiniu apie 23:30 ir norės tęsti kelionę. Bet tokiam reisui nuo ~06:00 iki ~12:00 užimamas dyzelinis sąstatas, kurių nėra daug. Mano manymu, racionaliau būtų užimti dyzelinį sąstatą Kauno zonoje ir sudaryti jungiamąjį reisą į Vilnių. Tuomet iš Vilniaus reikia elektrinės traukos ( kad ir reisai #823, 05:55 ir #876, 10:16) bei patogaus persėdimo, durys prieš duris toje pačioje dengtoje platformoje.
Analogiškai ir vakarinis reisas, tik reiktų kažko tarpe tarp #842 (21:20) ir #752 (23:30); pirmą koją dengia #883 (18:47).
Bet racionalesnis sprendimas būtų siųsti LTG sąstatą bent iki Suwalki, jei jau negalim pas save priimti lenkų vagonų. Tikrai galima nupirkti 2-3 sertifikuotus, geros būklės keleivinius standartinės vėžės sąstatus. Jei kas raukot nosytę dėl naudoto sąstato - mūsų EJ tikrai ne kūdikių amžiaus.
Komentuoti:
-
Metu gale traukiniai tik bus testuojami. Remiantis vieno forumiečio atsakymų reali data 2026 II-III ketvirtis.Parašė sleader Rodyti pranešimą
PKP viską turi koordinuoti su LTG, tai jeigu jau lenkai skelbia, vadinasi ir iš LTG yra planas kuom tuos keleivius vežti. Tereikia sulaukti kažkokių pranešimų ir informacijos. Spėčiau bus 730M, o į Klaipėda važiuos gal ir tas minimas sąstatas su prikabinamais vagonais. Juo labiau viskas pasileidžia metų gale, kai jau artės naujų elektrinių traukinių į Klaipėdą paleidimas.
Tai nurodo ir žiniasklaida. Pvz dėl maršruto Panevėžys - Klaipėda buvo atsakyta, kad jeigu bus tai tik kitų metų vidury, kai jau dirbs elektriniai traukiniai ir bus galima kažką Panevėžiui priskirti.
Komentuoti:
-
PKP viską turi koordinuoti su LTG, tai jeigu jau lenkai skelbia, vadinasi ir iš LTG yra planas kuom tuos keleivius vežti. Tereikia sulaukti kažkokių pranešimų ir informacijos. Spėčiau bus 730M, o į Klaipėda važiuos gal ir tas minimas sąstatas su prikabinamais vagonais. Juo labiau viskas pasileidžia metų gale, kai jau artės naujų elektrinių traukinių į Klaipėdą paleidimas.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Kol vyksta elektrifikacija galima ir keleivinius vagonus su šilumvežio trauka paleisti. Gal nereikės 3 klasės vagonų ir bus galima palikti 1 pirmos ir 3 antros. Turbūt užtektų, o ir paslaugos kokybė nemanau, kad ženkliai sumažėtų. Užkandžiai 1 vagone, nice.
Komentuoti:
-
Kol vyksta elektrifikacija galima ir keleivinius vagonus su šilumvežio trauka paleisti. Gal nereikės 3 klasės vagonų ir bus galima palikti 1 pirmos ir 3 antros. Turbūt užtektų, o ir paslaugos kokybė nemanau, kad ženkliai sumažėtų. Užkandžiai 1 vagone, nice.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Ką reiškia užimamas sąstatas? Bus gi naujas maršrutas Vilnius-Varšuva-Ščečinas (kas realiai bus pagrindinis Lietuvą ir Lenkiją jungiantis maršrutas). Kaip juo važiuos keleiviai, jeigu nebus traukinio iš Vilniaus?
Vienas sąstatas atveža Vilnius - Ščečinas keleivius ir parveža Suvalkai - Vilnius keleivius, kai vakare atveža Vilnius-Suvalkai keleivius ir parveža Ščečinas-Vilnius keleivius. Nelabai suprantu kaip tai galėtų veikti, jei kažkas važiuotų iki Kauno ar dar kitaip.
Tas trečias maršrutas tarp Suvalkų-Mockavos iš esmės tik tam ir reikalingas, kad pritraukti bent kokius potencialius keleivius LTG sąstatui ryte grįžtančiam iš Mockavos ir vakare judančiam į Mockavą, nes jei nebūtų pratęsimo tolyn į Lenkiją, tai tikrai niekas į/iš Mockavos tokiu metu nevažiuotų. Ir bet kokiu atveju naujam maršrutui vis vien reikės papildomo traukinio/sąstato, kuris šiuos du reisus link Mockavos turėtų padaryti.
Komentuoti:
-
Ką reiškia užimamas sąstatas? Bus gi naujas maršrutas Vilnius-Varšuva-Ščečinas (kas realiai bus pagrindinis Lietuvą ir Lenkiją jungiantis maršrutas). Kaip juo važiuos keleiviai, jeigu nebus traukinio iš Vilniaus?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Vietuje to, kad šie keli vagonai nakvotų Kaune, užimamas sąstatas, kurio tuo metu nėra. Ryga dar kelyje, Klaipėda dar kelyje. Nebent Ignalinos kryptis jau atsilaisvino, nes siųsti dyzelį iš Kauno zonos - idėja šiaip sau. Dar vienas jungiamasis į Kaunas - Vilnius? Gal ir variantas, jei niekas pakeliui ant bėgių nesipainioja.
Bet, jei getai supratau straipsnį, Suvalkai - Mockava yra vietinis maršrutas, jungiantis dvi savivaldybes ir lenkai jį finansuoja iš vietinio biudžeto. Jei važiuotų iki Kauno, tektų finansuoti iš centrinio biudžeto.
Vienas sąstatas atveža Vilnius - Ščečinas keleivius ir parveža Suvalkai - Vilnius keleivius, kai vakare atveža Vilnius-Suvalkai keleivius ir parveža Ščečinas-Vilnius keleivius. Nelabai suprantu kaip tai galėtų veikti, jei kažkas važiuotų iki Kauno ar dar kitaip.
Tas trečias maršrutas tarp Suvalkų-Mockavos iš esmės tik tam ir reikalingas, kad pritraukti bent kokius potencialius keleivius LTG sąstatui ryte grįžtančiam iš Mockavos ir vakare judančiam į Mockavą, nes jei nebūtų pratęsimo tolyn į Lenkiją, tai tikrai niekas į/iš Mockavos tokiu metu nevažiuotų. Ir bet kokiu atveju naujam maršrutui vis vien reikės papildomo traukinio/sąstato, kuris šiuos du reisus link Mockavos turėtų padaryti.Paskutinis taisė sleader; 2025.04.25, 11:18.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Vietuje to, kad šie keli vagonai nakvotų Kaune, užimamas sąstatas, kurio tuo metu nėra. Ryga dar kelyje, Klaipėda dar kelyje. Nebent Ignalinos kryptis jau atsilaisvino, nes siųsti dyzelį iš Kauno zonos - idėja šiaip sau. Dar vienas jungiamasis į Kaunas - Vilnius? Gal ir variantas, jei niekas pakeliui ant bėgių nesipainioja.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Vilnius-Suvalkai vakarinis LTG traukinys turės paimti nuo Mockavos ir parvežti į Vilnių keleivius atvykusius traukiniu iš Szczecino. Kas realiai tikriausiai bus populiaresnis už dabartinį jungtinį į Krokuvą dėl geresnio laiko. Tai traukinys turėtų būti 730M
Bet, jei getai supratau straipsnį, Suvalkai - Mockava yra vietinis maršrutas, jungiantis dvi savivaldybes ir lenkai jį finansuoja iš vietinio biudžeto. Jei važiuotų iki Kauno, tektų finansuoti iš centrinio biudžeto.
Komentuoti:
-
Vilnius-Suvalkai vakarinis LTG traukinys turės paimti nuo Mockavos ir parvežti į Vilnių keleivius atvykusius traukiniu iš Szczecino. Kas realiai tikriausiai bus populiaresnis už dabartinį jungtinį į Krokuvą dėl geresnio laiko. Tai traukinys turėtų būti 730MParašė Vinecko Rodyti pranešimą
Tik įdomu kokį. Nemanau, kad Vilnius - Suvalkai sulauks labai didelio susidomėjimo, todėl yra šansų atsirasti tame maršrute Pesa 620M arba Pesa 630M.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tik įdomu kokį. Nemanau, kad Vilnius - Suvalkai sulauks labai didelio susidomėjimo, todėl yra šansų atsirasti tame maršrute Pesa 620M arba Pesa 630M.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Kokia dar trauka? Greičiausiai leis dyzelį Vilnius-Mockava.
Komentuoti:
-
Jau gi praeitame puslapyje išdiskutavome, kad šis naujas traukinys bus PKP reisas iš/į depo Suvalkuose į Mockavą, kuris atgal važiuos jau kaip Podlasiak traukinys. Mockavoje bus persėdimas į dyzelinį Vilnius-Mockava.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Klausimas kaip atrodys Kaunas - Mockava. Kad LTG leistų nuo Vilniaus - netikiu, trauka skiriasi.
Įdomiausia kaip bus su LTG Link traukiniu iš Vilniaus į Mockavą. Nes jeigu tas PKP bus kažkur 7.15 Mockavoje (PL laiku), tai atgal turėtų pajudėti 7.30, kas LT laiku bus 8.30. Vadinasi iš Vilniaus turėtų išvažiuoti apie 6 ryto. Toks sudėtingas laikas pradėti kelionę
P.s. pakoregavau, nes kažkaip suklaidino tas parašytas laikas tarp VLN ir Mockavos. Virš 3 val. ten gaunasi nebent įtraukiant laiko skirtumą tarp LT ir PL, nes traukinys važiuoja 2 val 17 min.Paskutinis taisė sleader; 2025.04.24, 20:21.
Komentuoti:
-
Kokia dar trauka? Greičiausiai leis dyzelį Vilnius-Mockava.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Klausimas kaip atrodys Kaunas - Mockava. Kad LTG leistų nuo Vilniaus - netikiu, trauka skiriasi.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Klausimas kaip atrodys Kaunas - Mockava. Kad LTG leistų nuo Vilniaus - netikiu, trauka skiriasi.Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Nuoroda į staripsnį: https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadom...a--122980.html
Komentuoti:
-
Iš FB
https://l.facebook.com/l.php?u=https...QB_XbYCe7r&s=1Naujos informacijos, dėl trečio traukinio. Vilnius - Mockava - Suwałki. Bus tai traukinys PKP EC ,,JAĆWING"
Traukinys išvažiuos iš Suwałki 06.56 PL laiku
Traukinys grįž į Suwałki 21.03 PL laiku
Šiuo metru traukinys Vilnius - Mockava važiuoja 3h 41 min
Skaičiuojant tokia pačia kelionės trukmė naujame traukinyje, gali atrodyti taip:
Suwałki 06.56 - 11.37 Vilnius
Vilnius 18.22 - 21.03 Suwałki
Įdomu kodėl naujas traukinys ne bus prailgintas iki Białystok miesto...
Nuoroda į staripsnį: https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadom...a--122980.html
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: