Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Tarptautiniai traukinių maršrutai į Lenkiją

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Palpatine
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Maršrutai į Lenkiją dar gali būti, juk Rygos maršruto nedėsime kartu.
    Į tarptautinių maršrutų temą patektų Nebent tema būt apie Lenkijos maršrutus

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    „LTG Link“ didina traukinių į Lenkiją skaičių, siūlo naują maršrutą


    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...nauja-marsruta

    Laikas naujai temai Maršrutas Vilnius-Ščečinas? Arba bendresnė tema Tarptautiniai maršrutai iš Lietuvos
    Maršrutai į Lenkiją dar gali būti, juk Rygos maršruto nedėsime kartu.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    „LTG Link“ didina traukinių į Lenkiją skaičių, siūlo naują maršrutą
    „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ nuo gruodžio 14 dienos padidins traukinių maršrutų į Lenkiją skaičių – vietoj vieno kasdien kursuos trys traukiniai – Vilnius-Varšuva-Krokuva, Vilnius-Ščecinas ir Vilnius-Suvalkai. <...>

    <...>Keleiviai ir toliau galės rinktis vidurdienio reisą į Krokuvą per Varšuvą – kelionės trukmė iki Varšuvos sutrumpės viena valanda, o iki Krokuvos – dviem valandom.

    Į Ščeciną keliautojai galės išvykti anksti ryte, Varšuvą pasiekti dar vidurdienį, o netoli Vokietijos sienos esantį miestą – iki 19 val. Šiuo maršrutu taip pat bus galima pasiekti ir vieną seniausių Lenkijos miestų – Poznanę.<...>
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...nauja-marsruta

    Laikas naujai temai Maršrutas Vilnius-Ščečinas? Arba bendresnė tema Tarptautiniai maršrutai iš Lietuvos
    Paskutinis taisė Palpatine; 2025.10.15, 08:00.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Problema, kad lenkai neturi pakankamai vagonų-restoranų, nėra ką įkabinti. Tiesa, kiek teko važiuoti IC "Hancza", vagonas buvo populiarus, dažniausiai reikėdavo luktelėti, kol atsilaisvins staliukas.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Panašu, kad traukinyje į Szczecin'ą (IC Wigry) restorano nebus:
    https://bocznica.eu/files/archiwum/2026.html

    Primenu, kad traukinyje į Krokuvą (IC Hancza) yra restoranas ir ten panašu, kad niekas nesikeičia.
    Manau, kad traukinio sąstatą vagonu restoranu restoranu papildyti bus galima bet kada - tai žymiai paprasčiau nei paleisti patį traukinį.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Keletas pastebėjimu dėl tų juodraštinių tvarkaraščių: Garažinis Jotvingis nelabai naudingas LT gyventojams, labiau pasitarnaus Lenkijos gyventojams vykstantiems į Lietuvą.[/LIST]
    Tas "garažiniu" pavadintas "Jotvingis" važiuoti į Lenkiją Lietuvos gyventojams nenaudingas dėl vėlyvo nuvažiavimo į Suvalkus, bet gali būti naudingas Marijampolės ir Kazlų Rūdos gyventojams kaip rytą į Vilnių nuvežantis ir vakare parvežantis tiesioginis (be persėdimo Kaune) traukinys.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Į Bocznicą sukelti preliminarūs vagonų išdėstymai. Panašu, kad traukinyje į Szczecin'ą (IC Wigry) restorano nebus:
    https://bocznica.eu/files/archiwum/2026.html

    Primenu, kad traukinyje į Krokuvą (IC Hancza) yra restoranas ir ten panašu, kad niekas nesikeičia.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Dar nedidelis pastebėjimas kad trumpiau stovės Mockavoje, planuojama apie 30min tarp atvykimo ir išvykimo, kai dabar apie 50min stovi. Labai pasijaučia tas atvažiavimas 20 minučių anksčiau nei Lietuvių pusė, išvažiavimas 20 minučių vėliau, tai čia bendro kelionės laiko irgi susitaupys. Realiai valanda su trupučiu iki Varšuvos susitaupys.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Keletas pastebėjimu dėl tų juodraštinių tvarkaraščių:
    1. Sustojimas Suvalkuose (krypties keitimui) trumpinamas nuo 38min iki 25min. Turint omeny, kad ten šiuo metu vyksta dar ir stoties rekonstrukcija tai 13min nuskutimas pakankamai neblogai.
    2. Sustojimas Balstogėje (lokomotyvo keitimui) trumpinamas nuo 47min iki tų pačių 25min, taigi dar 22min sutaupymas.
    3. Abiems maršrutams naikinami visi 7 sustojimai tarp Balstogės ir Varšuvos, taigi traukiniai važiuojantys iš LT toje atkarpoje tampa ekspresais - tas sutaupo dar ~20min.
    4. All-in-all kelias nuo Mockavos iki Varšuvos centrinės stoties sutrumpėja beveik valandą - nuo 5h 40min iki 4h 51min.
    5. Toliau Hancza iki Krokuvos nukreipiama kita greitesne ir tiesesne linija kur taipogi mažiau sustojimų ir atkarpa nuo Varšuvos iki Krokuvos sutrumpėja visa 1 valanda ir 15min. Tokiu būdu Hancza išvykimo laikas iš Krokuvos tampa daug žmoniškesnis - vietoj 3:50 ryto tampa 6:13 ryto.
    6. Didžioji naujiena, kad tiek Hancza tiek Wigry leis susiconnectinti į kitus traukinius:
      1. Hancza’os ankstesnis atvykimas ir išvykimas teoriškai leidžia spėti į/iš naktinį Šopeno traukinį, kuris vyksta į Vieną, Zalcburgą, Miuncheną, Budapeštą, Prahą.
      2. Naujas traukinys Wigry leidžia per vieną dieną pasiekti pretty much bet kur Lenkijoje, o taip pat Vieną, Berlyną, Prahą su atvykimu vėlai vakare.
      3. Garažinis Jotvingis nelabai naudingas LT gyventojams, labiau pasitarnaus Lenkijos gyventojams vykstantiems į Lietuvą.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Ar tai nebūtų proga paleisti LTG Link’ui vietoj Pesos keleivinius vagonus?
    Gal komforto prasme tas komfortas pamažėtų kažkiek, užtat išsispręstų kita problema - “stovintys” keleiviai, kurie nesutilpo į sėdimas. Kiek teko matyti tai iki Lenkijos vyksta kažkoks chaosas, vietų mažiau nei yra žmonių. Kaip suprantu tam reikėtų 2 klasės vagonų (3 klasę prastumti na niekaip, net kondiškės nėra, vasarą ten laisvai iki +33 pakyla).
    Dar vienas sprendimas - sukabinti 2 Pesas į vieną 6 “vagonų”.
    Negalėtų, nes LTG iki šiol nesugebėjo sutvarkyti peronų aukščio, o kopinėjimas kopečiomis į tuos vagonus, deja, nėra tinkamas sprendimas accessibility požiūriu. Dvi Pesas teoriškai galėtų, bet "trūksta riedmenų".

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    PKP Portal Pasażera (https://portalpasazera.pl/en) jau turi draft tvarkaraščius nuo/iki Mockavos. Kaip ir žadėta trys traukiniai per diena į abi puses, vienas iš jų rytinis/vakarinis parvarymas traukinio iš/į Suvalkus. Atšakos į Zielona Góra kol kas nematau. Prisegu čia lenteles (pardon už klaidas, formatuota su ChatGPT).
    Ar tai nebūtų proga paleisti LTG Link’ui vietoj Pesos keleivinius vagonus?
    Gal komforto prasme tas komfortas pamažėtų kažkiek, užtat išsispręstų kita problema - “stovintys” keleiviai, kurie nesutilpo į sėdimas. Kiek teko matyti tai iki Lenkijos vyksta kažkoks chaosas, vietų mažiau nei yra žmonių. Kaip suprantu tam reikėtų 2 klasės vagonų (3 klasę prastumti na niekaip, net kondiškės nėra, vasarą ten laisvai iki +33 pakyla).
    Dar vienas sprendimas - sukabinti 2 Pesas į vieną 6 “vagonų”.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kelionės trukmė Mockava-Varšuva trumpėja ant 1 valandos? Neblogai!

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    PKP Portal Pasażera (https://portalpasazera.pl/en) jau turi draft tvarkaraščius nuo/iki Mockavos. Kaip ir žadėta trys traukiniai per diena į abi puses, vienas iš jų rytinis/vakarinis parvarymas traukinio iš/į Suvalkus. Atšakos į Zielona Góra kol kas nematau.
    Tokie tvarkaraščiai suvesti nuo gruodžio 15 d., tai tikriausiai šią dieną ir startuos papildomi traukiniai.
    Aišku gaila, kad nusikelia į metų galą, nes būtų galima sėkmingai dar šį rudenį pasinaudoti galimybe per vieną dieną nukeliauti iki Berlyno ir Prahos, pasiekiant šiuos miestus apie 22 val.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    PKP Portal Pasażera (https://portalpasazera.pl/en) jau turi draft tvarkaraščius nuo/iki Mockavos. Kaip ir žadėta trys traukiniai per diena į abi puses, vienas iš jų rytinis/vakarinis parvarymas traukinio iš/į Suvalkus. Atšakos į Zielona Góra kol kas nematau. Prisegu čia lenteles (pardon už klaidas, formatuota su ChatGPT).

    Į Lenkiją:

    IC 145 WIGRY:

    Station No. Station Name Arrival Departure Distance (km) Travel Time
    1 Mockava 09:05 17.9 0h:15min
    2 Trakiszki 08:20 08:34 43.1 0h:50min
    3 Suwałki 08:55 09:20 74.3 1h:36min
    4 Augustów 09:41 09:42 109.3 2h:00min
    5 Dąbrowa Białostocka 10:05 10:06 141.9 2h:24min
    6 Sokółka 10:29 10:30 183.1 3h:03min
    7 Białystok 11:08 11:33 186.1 3h:31min
    8 Białystok Zielone Wzgórza 11:36 11:37 363.5 4h:50min
    9 Warszawa Wschodnia 12:55 12:57 367.7 4h:58min
    10 Warszawa Centralna 13:03 13:32 370.8 5h:30min
    11 Warszawa Zachodnia 13:35 13:37 422.0 5h:57min
    12 Sochaczew 14:02 14:03 448.2 6h:11min
    13 Łowicz Główny 14:16 14:17 493.6 6h:32min
    14 Kutno 14:37 14:40 543.4 6h:58min
    15 Koło 15:03 15:04 572.0 7h:12min
    16 Konin 15:17 15:18 600.5 7h:26min
    17 Słupca 15:31 15:32 623.0 7h:39min
    18 Września 15:44 15:45 659.3 7h:59min
    19 Swarzędz 16:04 16:05 675.9 8h:18min
    20 Poznań Główny 16:23 16:36 708.9 8h:48min
    21 Szamotuły 16:53 16:54 727.0 8h:58min
    22 Wronki 17:03 17:04 759.6 9h:15min
    23 Krzyż 17:20 17:22 782.5 9h:28min
    24 Dobiegniew 17:33 17:34 814.6 9h:44min
    25 Choszczno 17:49 17:50 849.2 10h:01min
    26 Stargard 18:06 18:08 874.4 10h:15min
    27 Szczecin Dąbie 18:20 18:22 889.1 10h:29min
    28 Szczecin Główny 18:34

    IC 141 HAŃCZA:

    Station No. Station Name Arrival Departure Distance (km) Travel Time
    1 Mockava 15:12 17.9 0h:15min
    2 Trakiszki 14:27 14:42 43.1 0h:52min
    3 Suwałki 15:04 15:29 74.3 1h:38min
    4 Augustów 15:50 15:51 109.3 2h:02min
    5 Dąbrowa Białostocka 16:14 16:15 141.9 2h:27min
    6 Sokółka 16:39 16:40 183.1 2h:56min
    7 Białystok 17:08 17:33 186.1 3h:24min
    8 Białystok Zielone Wzgórza 17:36 17:37 363.5 4h:43min
    9 Warszawa Wschodnia 18:55 18:57 367.7 4h:51min
    10 Warszawa Centralna 19:03 19:08 370.8 5h:00min
    11 Warszawa Zachodnia 19:12 19:13 489.8 5h:53min
    12 Opoczno Południe 20:05 20:06 550.9 6h:21min
    13 Włoszczowa Północ 20:33 20:36 618.6 7h:00min
    14 Miechów 21:12 21:13 660.7 7h:28min
    15 Kraków Główny 21:40

    IC 139 JAĆWING:

    Station No. Station Name Arrival Departure Distance (km) Travel Time
    1 Mockava 21:22 17.9 0h:15min
    2 Trakiszki 20:37 20:46 43.1 0h:46min
    3 Suwałki 21:08

    Iš Lenkijos:

    IC 91001 JAĆWING:

    Station No. Station Name Arrival Departure Distance (km) Travel Time
    1 Suwałki 06:57 25.2 0h:21min
    2 Trakiszki 07:18 07:23 43.1 0h:41min
    3 Mockava 08:38

    IC 31000 HAŃCZA:

    Station No. Station Name Arrival Departure Distance (km) Travel Time
    1 Kraków Główny 06:13 42.1 0h:27min
    2 Miechów 06:40 06:44 109.8 1h:05min
    3 Włoszczowa Północ 07:18 07:19 170.8 1h:33min
    4 Opoczno Południe 07:46 07:47 289.9 2h:25min
    5 Warszawa Zachodnia 08:38 08:40 293.0 2h:31min
    6 Warszawa Centralna 08:44 08:57 297.2 2h:50min
    7 Warszawa Wschodnia 09:03 09:04 474.5 4h:10min
    8 Białystok Zielone Wzgórza 10:23 10:24 477.5 4h:14min
    9 Białystok 10:27 10:52 518.8 5h:07min
    10 Sokółka 11:20 11:21 551.4 5h:31min
    11 Dąbrowa Białostocka 11:44 11:45 586.3 5h:55min
    12 Augustów 12:08 12:09 617.6 6h:18min
    13 Suwałki 12:31 12:56 642.8 7h:05min
    14 Trakiszki 13:18 13:28 660.7 7h:30min
    15 Mockava 14:43

    IC 81000 WIGRY:

    Station No. Station Name Arrival Departure Distance (km) Travel Time
    1 Szczecin Główny 09:30 14.8 0h:11min
    2 Szczecin Dąbie 09:41 09:42 40.0 0h:25min
    3 Stargard 09:55 09:56 74.5 0h:41min
    4 Choszczno 10:11 10:12 106.6 0h:56min
    5 Dobiegniew 10:26 10:27 129.5 1h:09min
    6 Krzyż 10:39 10:40 162.2 1h:26min
    7 Wronki 10:56 10:57 180.2 1h:36min
    8 Szamotuły 11:06 11:07 213.3 1h:54min
    9 Poznań Główny 11:24 11:35 229.8 2h:24min
    10 Swarzędz 11:54 11:55 266.1 2h:44min
    11 Września 12:14 12:15 288.6 2h:57min
    12 Słupca 12:27 12:28 317.1 3h:12min
    13 Konin 12:42 12:43 345.8 3h:26min
    14 Koło 12:56 12:57 395.5 3h:49min
    15 Kutno 13:19 13:21 441.0 4h:11min
    16 Łowicz Główny 13:41 13:42 467.1 4h:25min
    17 Sochaczew 13:55 13:56 518.3 4h:52min
    18 Warszawa Zachodnia 14:22 14:24 521.4 4h:58min
    19 Warszawa Centralna 14:28 14:57 525.7 5h:33min
    20 Warszawa Wschodnia 15:03 15:04 703.0 6h:53min
    21 Białystok Zielone Wzgórza 16:23 16:24 706.0 6h:57min
    22 Białystok 16:27 16:52 747.2 7h:59min
    23 Sokółka 17:29 17:30 779.8 8h:22min
    24 Dąbrowa Białostocka 17:52 17:53 814.8 8h:46min
    25 Augustów 18:16 18:17 846.1 9h:09min
    26 Suwałki 18:39 19:08 871.3 10h:00min
    27 Trakiszki 19:30 19:40 889.1 10h:25min
    28 Mockava 20:55

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Traukiniai tarp Vilniaus ir Varšuvos kursuos greičiau ir dažniau

    lrt.lt

    - Lietuvos ir Lenkijos keleivių vežimo bendrovės susitarė siekti, kad jau nuo šių metų gruodžio kelionės traukiniu iš Vilniaus į Varšuvą sutrumpėtų maždaug 1 valanda (iki 7 val. 30 min.), o ateityje truktų mažiau nei 7 valandas. Be to, derinamos dvi naujos jungtys į Vilnių: iš vakarinės Lenkijos pusės per Poznanę ir Varšuvą bei iš Suvalkų.

    - Bus sudaromi patogesni tvarkaraščiai

    „LTG Link“ ir „PKP Intercity“ bendradarbiavimo ketinimų rašte numatyta, kad siekiama turėti bent dvi Vilnius-Varšuva jungčių poras, o vėliau planuojama pasiūlyti keturias per dieną, kad išvykimo laikas iš kiekvienos sostinės būtų maždaug kas keturias valandas dienos metu.

    - Ruošiamasi „Rail Baltica“ kelionėms

    Geležinkelio susisiekimo tarp Lenkijos ir Lietuvos gerinimas aktualus ne tik šalių sostinėms, bet ir kitiems didžiausiems abiejų šalių miestams. Ketinimų protokole taip pat įvardytas ir būsimas bendradarbiavimas pradedant teikti keleivių vežimo paslaugas šiuo metu statoma geležinkelio linija „Rail Baltica“, kuri sujungs Lietuvą, Latviją ir Estiją su Lenkija.

    Bendrovės „LTG Link“ ir „PKP Intercity“ planuoja iki 2025 m. pabaigos parengti bendrą keleivių vežimo modelį, įskaitant šioms jungtims skirtų riedmenų įsigijimą.

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied


    https://www.facebook.com/seatsixtyon...07832610410157



    Vyras 61-oje vietoje – seat61.com


    BALTIJOS VALSTYBIŲ EKSPRESAS! Manęs paprašė tarti keletą žodžių ketvirtadienį Taline vyksiančioje @RailBaltica konferencijoje. Leidžiamės į 1 930 mylių kelionę traukiniu.iš Londono į Varšuvą, Vilnių, Rygą ir Taliną (negalvojote, kad skrisiu, ar ne?) #BaltijosValstybiųEkspressas

    Kaina? Naudojuosi 4 dienų „@Interrail“ bilietu Londonas–Varšuva ir Stokholmas–Londonas, 359 €, pirmąja klase. Varšuva–Vilnius – 25 €, Vilnius–Talinas – 39 €, keltas Talinas–Stokholmas su privačia kajute ir pusryčiais – apie 180 GBP. Plius „Eurostar“ abonemento turėtojo bilietas į abi puses pirmąja klase – 40 €.

    Ryt Varšuva - Vilnius važiuos, spėju.







    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Sakyti Vilnius ne visą Lietuvą ir tada kažką strateguoti apie Taliną ar Rygą. O Talinas ir Rygą, jau visa Lietuva?
    Šiaip mes čia lyg ir diskutavome apie riedmenų panaudojimą. Nes toks jausmas, kad turime vieną traukinį, kuris turi nuvažiuoti visur, o kartu ir niekur.
    Vilnius-Mockava važiuoja per Kauną, tai jau didelė potencialių keleivių dalis yra aptarnaujama. Lieka Klaipėda ir Šiauliai, kuriems bet kokiu atveju reikia atskiro naujo traukinio. Nes idea fix, kad paankstinti #14 traukinį ir jį nukreipti į Mockavą yra apie nieką. Tuo traukiniu važiuoja žmonės iš Klaipėdos, Šiauliu į Vilnių. Kodėl jie turėtų keltis valanda anksčiau, persėdineti Kaune, keliauti bent 1,5 val. ilgiau, vien tam, kad keli keleiviai galėtų suspėti į kitą kryptį?

    Priminsiu, kad aptariami nauji maršrutai startuos metų pabaigoje. Iki kitų metų vidurio, turėtų pradėti važinėti jau kažkas iš naujų elektrinių traukinių. Taigi naujiems traukiniams atlaisvinus bent vieną riedmenį, tikrai manau atsiras Klaipėda-Šiauliai-Kaunas traukinys, kuris suteiktų galimybę Kaune persėsti į traukinius link Lenkijos ir tuo pačiu į traukinį link Rygos. Bet čia kalbėti, kad dėl pusės metų reikia griauti visa maršrutų potencialą, perstumdyti esamus traukinius į nepatogius laikus - kiek keistoka.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Tai tamstos siūlymas yra visus Intercity tarptautinius maršrutus iš Vilniaus vykdyti su papildomu persėdimu Kaune ir aptarnaujamus regioninio tipo elektriniais riedmenimis? Toks įdomesnis variantas, kuris gerokai kirstų per kelionės patrauklumą.
    Dar kartą: Lietuva nėra vien Vilnius. Ir žiūrim kitaip: Klaipėda (#14) į Mockavą 09:00 nespėja; Ryga į Mockavą 21:00 irgi nespėja.

    Bandžiau perdėlioti laikus, bet vistik pas mus per maži greičiai, #14 traukinį tektų paankstinti bent valanda, jei jį užbaigti Mockavoje. Su Ryga geriau, jį būtų galima nukreipti į Mockavą, kur surinktų keleivius į Vilnių; kas norėtų greičiau iš Tallinno ar Klaipėdos pasiekti Vilnių - suderintas persėdimas Kaune.

    Bet ne, būtinai reikia visus tris kartus atvažiuoti iš Vilniaus specialiu reisu.

    O važiuoti iš Tallinno papildomus 200 km ir išvykti ryte be viešbučio pusryčių - irgi ne kokia idėja. Pabandyk sudėlioti kelionę pvz Klaipėda - Praha ir įvertink jos patrauklumą, kai visi keliai veda iš Vilniaus.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Mano siūlymas yra šią atkarpą aptarnauti Kaune besibazuojančiu dyzeliniu traukiniu, o ne leisti tuščią reisą iki Vilniaus. Taip, Kaune jis gali pasipildyti, bet ar už dyzelį elektrifikuotoje linijoje mes kovojome?

    Iš kur atsiranda ir kur pasideda dabartinis Mockavos sąstatas, reiktų patikrinti stotyje. Kažkodėl manau, kad jis padaro dar porą trumpų reisų.
    Tai tamstos siūlymas yra visus Intercity tarptautinius maršrutus iš Vilniaus vykdyti su papildomu persėdimu Kaune ir aptarnaujamus regioninio tipo elektriniais riedmenimis? Toks įdomesnis variantas, kuris gerokai kirstų per kelionės patrauklumą.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Tamsta matau nelabai suprantate kaip kas važiuos. Tas rytinis Mockava-Vilnius bus grįžtantis traukinys apie 6:00 tą patį rytą išvažiavęs iš Vilniaus ir į Mockavą atvežęs keleivius persėdimui į PKP traukinį.
    Dabar gaunasi, kad paties pasiūlymas yra šiam traukiniui negrįžti, o visą dieną stovėti Mockavoje, kad galėtų vakare parvežti keleivius atvykusius iš Ščečino. Nors realiai tas sąstatas per dieną spės suvažinėti Vilnius-Mockava-Vilnius-Mockava-Vilnius.
    Mano siūlymas yra šią atkarpą aptarnauti Kaune besibazuojančiu dyzeliniu traukiniu, o ne leisti tuščią reisą iki Vilniaus. Taip, Kaune jis gali pasipildyti, bet ar už dyzelį elektrifikuotoje linijoje mes kovojome?

    Iš kur atsiranda ir kur pasideda dabartinis Mockavos sąstatas, reiktų patikrinti stotyje. Kažkodėl manau, kad jis padaro dar porą trumpų reisų.

    Komentuoti:

Working...
X