Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Tarptautiniai traukinių maršrutai į Lenkiją

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vinecko
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Pusantrai valandai Varšuvoje galima, bet Suvalkai ar Balstogė daug realistiškesni. Realiai Varšuva truputi toli kad turėti žmogiškus laikus kelionėms į abi kryptis per vieną dieną su realiu laiku kažką ten nuveikti, tai pusantrai valandai iš Vilnius išvykstama 6:57 ir grįžtama 23:25 - ankstesnis/vėlesnis traukinys nemanau kad labai realistiškas
    Nu tai pagerti kavos Starbucks’e laiko užteks. Ar šiaip kokiems trumpalaikiams dalykams.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    O bent teorinės kelionės vienai dienai vis dar nepavyks įgyvendinti? Ar tai galioja tik Suvalkams.
    Pusantrai valandai Varšuvoje galima, bet Suvalkai ar Balstogė daug realistiškesni. Realiai Varšuva truputi toli kad turėti žmogiškus laikus kelionėms į abi kryptis per vieną dieną su realiu laiku kažką ten nuveikti, tai pusantrai valandai iš Vilnius išvykstama 6:57 ir grįžtama 23:25 - ankstesnis/vėlesnis traukinys nemanau kad labai realistiškas

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą



    Nusipirkti tikrai įmanoma, laiku irgi lenkia autobusus, kaina geresnė, kelionė patogesnė... Nebelieka jokių argumentų keliauti autobusu.
    O bent teorinės kelionės vienai dienai vis dar nepavyks įgyvendinti? Ar tai galioja tik Suvalkams.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Šiaip jeigu sugebėti nupirkti iš anksto už mažiausią kainą tai čia sakyčiau visai gera konkurencija su autobusais. Aišku visos rinkos neužims, bet į Varšuvą už 16 eurų, o į Ščeciną už 23 skamba visai neblogai


    Nusipirkti tikrai įmanoma, laiku irgi lenkia autobusus, kaina geresnė, kelionė patogesnė... Nebelieka jokių argumentų keliauti autobusu.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Brangsta baziniai bilietai, tačiau įvedama dinaminė kainodara.


    Tarptautiniai traukinių maršrutai į Lenkiją

    Beje, šis LTG Link puslapio pavadinimas viršuje labai tiktų ir šiai temai pervadinti
    Šiaip jeigu sugebėti nupirkti iš anksto už mažiausią kainą tai čia sakyčiau visai gera konkurencija su autobusais. Aišku visos rinkos neužims, bet į Varšuvą už 16 eurų, o į Ščeciną už 23 skamba visai neblogai

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Naujų traukinių į Lenkiją kainos (nurodytos Eurais):
    https://www.intercity.pl/pl/dokument...22-10-2025.pdf

    Panašu, kad brangs bilietai. Vilnius - Varšuva 29€ (vietoj 25€), Vilnius - Krokuva 35€ (vietoj 30€), Vilnius - Szczecin 40€.
    Brangsta baziniai bilietai, tačiau įvedama dinaminė kainodara.

    Pavyzdinės bilietų kainos skirtinguose maršrutuose:
    • Vilnius–Suvalkai nuo 9,90 Eur (reguliari kaina 20 Eur).
    • Vilnius–Varšuva nuo 15,90 Eur (reguliari kaina 29 Eur).
    • Vilnius–Krokuva nuo 19,90 Eur (reguliari kaina 35 Eur).
    • Vilnius–Ščecinas nuo 22,90 Eur (reguliari kaina 40 Eur).
    Bilietų su mažesne kaina kiekis ribotas, dėl to siūlome bilietus įsigyti iš anksto.
    Tarptautiniai traukinių maršrutai į Lenkiją

    Beje, šis LTG Link puslapio pavadinimas viršuje labai tiktų ir šiai temai pervadinti

    Komentuoti:


  • 1G2G
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Naujų traukinių į Lenkiją kainos (nurodytos Eurais):
    https://www.intercity.pl/pl/dokument...22-10-2025.pdf

    Panašu, kad brangs bilietai. Vilnius - Varšuva 29€ (vietoj 25€), Vilnius - Krokuva 35€ (vietoj 30€), Vilnius - Szczecin 40€.
    Man rodos, per PKP visada būdavo brangiau nei per LTG Link.

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied
    Parašė alm Rodyti pranešimą

    O preliminarūs tvarkaraščiai man dar kelia klausimų - negali Varšuvos Centrinėj traukinys beveik pusę valandos stovėt, nėra ten kur.
    Kiek teko pastebėt, tai centrinėje dažnai stovi. Lokomotyvus keičia, palydovu brigada keičiasi.

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Negalėtų, nes LTG iki šiol nesugebėjo sutvarkyti peronų aukščio, o kopinėjimas kopečiomis į tuos vagonus, deja, nėra tinkamas sprendimas accessibility požiūriu. Dvi Pesas teoriškai galėtų, bet "trūksta riedmenų".
    Neseniai važiavau su į Ščeciną važiuojančiu traukiniu į Varšuvą iš Suvalkų (mašiną ten prie stoties numest visai variantas), tai nors vagonai ir idealiai atnaujinti už ES pinigus, bet kopti į juos reikėjo taip kaip senais laikais, 3 aukšti laipteliai. Tai bendrai žiūrint skirtumo nedaug jei apie tarptautinius keleivius kalbėt.

    O preliminarūs tvarkaraščiai man dar kelia klausimų - negali Varšuvos Centrinėj traukinys beveik pusę valandos stovėt, nėra ten kur.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Konstantin Rodyti pranešimą

    Ar teisingai suprantu kad LT pusėje dasidės sustojimu? Lentvaris, Žasliai, Jūre, Mauručiai...
    Lentvaris šiaip visai logiškas sustojimas. Nes apima pietvakarinę Vilniaus dalį. Galimai pritrauks daugiau keleivių.
    Dėl Žaslių, Jūres, Mauručių man kyla labai daug abejonių.

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Naujų traukinių į Lenkiją kainos (nurodytos Eurais):
    https://www.intercity.pl/pl/dokument...22-10-2025.pdf

    Panašu, kad brangs bilietai. Vilnius - Varšuva 29€ (vietoj 25€), Vilnius - Krokuva 35€ (vietoj 30€), Vilnius - Szczecin 40€.
    Ar teisingai suprantu kad LT pusėje dasidės sustojimu? Lentvaris, Žasliai, Jūre, Mauručiai...

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Naujų traukinių į Lenkiją kainos (nurodytos Eurais):
    https://www.intercity.pl/pl/dokument...22-10-2025.pdf

    Panašu, kad brangs bilietai. Vilnius - Varšuva 29€ (vietoj 25€), Vilnius - Krokuva 35€ (vietoj 30€), Vilnius - Szczecin 40€.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Nepamirškime, kad jis važiavo tik savaitgaliais ir epizodiškai. Eismas buvo valdomas telefoniniu ryšiu, kas šiandieninių standartų neatitinka, mašinistai pastoviai ant ragelių sėdėdavo.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Kiek pamenu lenkų Regio traukinuką į Bialytstoką, tai jo greitis nuo Kauno nelabai skyrėsi nuo elektrinuko į Vilnių.
    80 km/h vs 120 km/h. Biškutį skyrėsi.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Ateina, tačiau tie bėgiai neturi signalizacijos, tad kelionės trukmė išilgėtų.
    Kiek pamenu lenkų Regio traukinuką į Bialytstoką, tai jo greitis nuo Kauno nelabai skyrėsi nuo elektrinuko į Vilnių.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

    Į tarptautinių maršrutų temą patektų Nebent tema būt apie Lenkijos maršrutus
    Tai aš ir sakau, kad taip negalima pervadinti, nes reiktų ir Rygą dėt, o tikrai niekas iš administratorių nenorės taip stambinti temų.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Lenkai irgi skaičiuoja per kiek ir kada traukiniai važiuoja tarp jų miestų, nes šie traukiniai skirti ne tik lietuviams atsivežti, bet ir susisiekimui Lenkijos viduje. Važiavimas iki Kauno papildomai pridėtų apie 2 val. tarpe tarp tokio traukinio PL/LT sienos kirtimo ir vėlgi sienos kirtimo LT/PL. Vadinasi arba traukinys iš galinio taško turėtų išvykti gerokai anksčiau (kas būtų nepatogu ir nelogiška) arba nuvykti vėliau (kas vėlgi nepatogu). Žiūrint į tvarkaraščius galima matyti aiškią logiką kodėl tai nedaroma ir iš esmės nebūtų patogu.
    Kitas dalykas, kad traukiniu Vilnius - Mockava važiuoja nemažai keleivių ir į tą patį Kauną ar Marijampolę. Iš esmės dėl traukinio (Vln-Mck) panaikinimo ir tiesioginio išvykimo iš Kauno išloštų tik kauniečiai, praloštų marijampoliečiai (nebeturėtų tiesioginio susisiekimo su Vilniumi), o važiuojantiems iš vilniaus nebūtų efekto.

    Čia jau nekalbant apie riedmenų, lokomotyvų panaudojimą. Nes dabar tikėtina, kad tas pats vienas dyzelinis lokomotyvas tampys visus traukinius tarp Balstogės (Suvalkų) ir Mockavos, taip būdamas pilnai apkrautas visą dieną. Pratęsus jo kelionę, panašu, kad reikėtų papildomo lokomotyvo. Kas vėlgi riboja galimybes (prieinamumas), bei augina kaštus.

    8-9 valandų kelionėje išlipti kas kelias valandas ir pramankštinti kojas yra netgi visai sveika.
    Paskutinis taisė sleader; 2025.10.15, 09:29.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė vytgri Rodyti pranešimą

    Politikai, kurie pastaruoju metu giriasi, kaip puikiai sekasi tartis su lenkais, panašu, LTG rankytėmis darosi sau PR'ą, nes keleivių patogumas - paskutinėje vietoje. Ar tikrai per porą metų nepavyko sutarti, kad PKP atsiųstų sąstatą iki Kauno, užuot varinėjus keleivius iš traukinio į traukinį kažkur kukurūzų laukuose? I doubt it, greičiausiai tokie dalykai - tiesiog nusispjaut. O kur dar galimybės keleiviam važiuoti į Lenkiją su vienu perlipimu Kaune, priderinant traukinį iš Šiaulių...

    Gal kažką ir praleidau komunikacijoje, bet 1435mm bėgiai vis dar ateina iki pat Kauno?
    1435mm ruože nėra signalizacijos, dėl to operuoti traukinį būtų kiek sunkiau.
    Taip pat PKP turėtų sertifikuoti savo lokomotyvą Lietuvoje.
    Kas šiaip nėra toks greitas procesas. Na ir galiausiai kažkas buvo užsiminta apie tai, kad Kauno GS nėra visos reikiamos infrastruktūros tam traukiniui aptarnauti.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė vytgri Rodyti pranešimą

    Politikai, kurie pastaruoju metu giriasi, kaip puikiai sekasi tartis su lenkais, panašu, LTG rankytėmis darosi sau PR'ą, nes keleivių patogumas - paskutinėje vietoje. Ar tikrai per porą metų nepavyko sutarti, kad PKP atsiųstų sąstatą iki Kauno, užuot varinėjus keleivius iš traukinio į traukinį kažkur kukurūzų laukuose? I doubt it, greičiausiai tokie dalykai - tiesiog nusispjaut. O kur dar galimybės keleiviam važiuoti į Lenkiją su vienu perlipimu Kaune, priderinant traukinį iš Šiaulių...

    Gal kažką ir praleidau komunikacijoje, bet 1435mm bėgiai vis dar ateina iki pat Kauno?
    Ateina, tačiau tie bėgiai neturi signalizacijos, tad kelionės trukmė išilgėtų.

    Komentuoti:


  • vytgri
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    „LTG Link“ didina traukinių į Lenkiją skaičių, siūlo naują maršrutą
    Politikai, kurie pastaruoju metu giriasi, kaip puikiai sekasi tartis su lenkais, panašu, LTG rankytėmis darosi sau PR'ą, nes keleivių patogumas - paskutinėje vietoje. Ar tikrai per porą metų nepavyko sutarti, kad PKP atsiųstų sąstatą iki Kauno, užuot varinėjus keleivius iš traukinio į traukinį kažkur kukurūzų laukuose? I doubt it, greičiausiai tokie dalykai - tiesiog nusispjaut. O kur dar galimybės keleiviam važiuoti į Lenkiją su vienu perlipimu Kaune, priderinant traukinį iš Šiaulių...

    Gal kažką ir praleidau komunikacijoje, bet 1435mm bėgiai vis dar ateina iki pat Kauno?
    Paskutinis taisė vytgri; 2025.10.15, 08:54.

    Komentuoti:

Working...
X