Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT-PL] Tarptautiniai traukinių maršrutai į Lenkiją
Collapse
X
-
Tiesa, pamiršau paminėt. Bilietus pirkau iš Lietuvos geležinkelių. Važiavom dviese, pasirinkome vietas šalia. Lenkiškam traukiny gavome vietas kupė, viskas tvarkingai, viena šalia kitos, nors kiek keistai atrodė berods 63 ir 65 vietos. Lietuviškam traukiny vietų žymėjimas buvo kitoks, ir jau gavosi, kad sėdim atskirai. Ir kitiems kas važiavo prieš tai kartu, vietos buvo išmėtytos kitaip. Gerai, kad bent draugiškai susikeitėm vietom. Taip pat, galiu pritarti, kad Lietuvos pusėje didesnis chaosas, angliškai jokios informacijos. Nuo Varšuvos viename kupė važiavome su belgų šeimyna, kurie keliavo iki Kauno. Jeigu nebūčiau pasakęs, kad jau jų sustojimas ir jau reikia lipti, būtų jie nuvažiavę iki Vilniaus.
- 5 patinka
-
Galėtumėt pavežėju dirbt, nuosavu automobilių vežiot €100 primat, €50 uždarbis. Kasdien vežiotumėt ir jau gyvenimas.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąYpač važiuojant pvz trise. 520 km => €50 total benzas
Kažkoks čia man atrodo ūbago mentalitetas, kai automobilio nusidėvėjimas neįskaičiojamas, pastangų kiekis gaut teises nusipirkt ir prižiūrėt 7metų senumo dyzelį. Keliai aišku nutiesti šventos dvasios, priežiūra irgi.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Ypač važiuojant pvz trise. 520 km => €50 total benzasParašė Aleksio Rodyti pranešimąYra labai gera alternatyva - nuosavas automobilis. Pigu, patogu, saugu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Aleksio, su gimtadieniu!Parašė Aleksio Rodyti pranešimąYra labai gera alternatyva - nuosavas automobilis. Pigu, patogu, saugu.
Komentuoti:
-
Yra labai gera alternatyva - nuosavas automobilis. Pigu, patogu, saugu.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Teko irgi neseniai važiuoti - Lenkijos pusėje jau prekiaujama ir snacksais, taip pat kiekviena smulkmena buvo pristatinėjama angliškai. Lietuvos pusėje buvo chaosas - vietų lagaminams nepakanka, vietų biliete nėra, žmonės, kurie įlipo Marijampolėje iki Kauno turėjo stovėti, niekas nebuvo pranešama angliškai, tai važiavę užsieniečiai buvo pasimetęPaskutinis taisė TIME; 2023.08.09, 09:17.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Turėjau skrydį iš Varšuvos oro uosto, o kadangi skrydžio Vilnius-Varšuva kainos buvo apie 5 kartus didesnės už antžeminio transporto, rinkausi pastaruosius. Buvau prisiklausęs gandų, kad gana dažnai traukinys užvėluoja, tai į priekį rinkausi Lux Express autobusą, o grįžtant nusprendžiau išbandyti traukinį. Aišku prisidėjau pilną kuprinę užkandžių ir gėrimų, taip sakant iškart pasiruošiau. Bet pasirodo ir lenkai siūlė bent jau kavą, arbatą, vandenį, o dėl užkandžių neatkreipiau dėmesio, nes buvo neaktualu. Traukinys praktiškai nevėlavo, į Varšuvą atvyko keliom minutėm vėliau, o Mockavoj buvo apie 15 minučių vėluodamas. Kas keista, kad lietuviškas traukinys daugiau vėlavo ir teko dar apie 15 minučių jo palaukti. Aišku, iš anksto žinojau apie visus ilgus tarpinius sustojimus, apie vėžlio greitį nuo Suvalkų iki Lietuvos sienos, tai kaip ir niekas nenustebino. Bet suma sumarium, kelionė per ilga gaunasi, nors komforto daugiau nei važiuojant autobusu. Iš tiesų, net nežinau ką rinkčiausi kitą kartą. Laukiu, kada bus normalus geležinkelis.
P.S. Pirmą kartą buvau Varšuvos centrinėj stoty. Su traukiniais viskas gana aišku ir paprasta, teko tik vietinių klausinėt kaip įsigyti bilietą iki oro uosto. Bet pvz. autobusų sustojimai pasirodė labai neaiškūs kur ten kas, nors per daug ir nesistengiau nagrinėtis.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Kalbu apie tai, kad tiesiog nėra pinigų. O kad jų būtų, turi keistis valstybės požiūris į viešąjį transportą ir geležinkelius taip pat.
Komentuoti:
-
Labai panašu į LTG požiūrį. Iš keleivio pusės su tokiu požiūriu geriausias variantas būtų nusirinkt bėgius, parduoti į metalo laužą ir paleist Lietuvos geležinkelius, nes dabar jie nieko naudingo visvien neveikia - toks transportas koks yra nėra tinkamas naudojimui. Arba jis turi tapti tinkamu naudojimui arba galima uždaryti. Bandžiau maršrutą Varšuva-Kaunas, daugiau nekartosiu - labai jau nuobodus variantas kaip išmesti vieną dieną iš gyvenimo.Parašė dtb Rodyti pranešimąApie naujo DMU pirkimą - vieno vieneto nenupirksi, nes tam vienam sugedus, nebus į ką pakeisti. O jei gedimas rimtas ir užsitęs mėnesį, kitą? Pirkti du ir laikyti vieną rezerve? Neracionalu. Pirkti tris - jau reikia dar didesnių investicijų. Kol susisiekimo politika nesikeis ir LTG bus priversta taupyti kiekvieną centą ir sukti galvą, iš kur gauti papildomų pajamų (pvz. išsiuntinėti raštus savivaldybėms su reikalavimu prisidėti), tol rimtesnio proveržio nebus ir jūsų geros idėjos forume tik ir liks.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pagrindinė esmė finansuose. Jau girdisi kalbos, kad nuo gruodžio vistik niekas šiame maršrute nesikeis, nes lenkai užsiprašė palyginti labai didelės sumos už traukinio pratęsimą iki Kauno. Tam taip pat reikia ženklių investicijų į infrastruktūrą, personalo apmokymą. O pinigų niekas neduoda.
Prakalbot apie privačias kompanijas. O koks tikslas privačiai įmonei eiti ten, kur gaus milijoninius nuostolius? Juolab, kad Lenkijoje tokios privačios nėra, tad dirbti tik viename izoliuotame ruože su max keletu išvykimų per dieną tikrai niekas nesiryš. Bilietų kaina (25 eur) per maža padengti sąnaudas. Pakėlus kainą kad ir dvigubai, vis tiek esama kelionės trukmė (6-7 val) neužtikrintų didelio srauto.
Apie naujo DMU pirkimą - vieno vieneto nenupirksi, nes tam vienam sugedus, nebus į ką pakeisti. O jei gedimas rimtas ir užsitęs mėnesį, kitą? Pirkti du ir laikyti vieną rezerve? Neracionalu. Pirkti tris - jau reikia dar didesnių investicijų. Kol susisiekimo politika nesikeis ir LTG bus priversta taupyti kiekvieną centą ir sukti galvą, iš kur gauti papildomų pajamų (pvz. išsiuntinėti raštus savivaldybėms su reikalavimu prisidėti), tol rimtesnio proveržio nebus ir jūsų geros idėjos forume tik ir liks.
Komentuoti:
-
Ne visai į temą. Dabar kai geležinkelių rinka liberalizuota teoriškai privatus UABas (kaip koks Flixtrain) galėtų nusipirkti tokį naudotą DMU kaip linke ir paleisti važinėti, mokėdamas infrastruktūros mokestį už bėgius, kaip ir niekas negalėtų to uždrausti.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąAr Varšuva priims DMU arba apskritai dyzelinį lokomotyvą? Pas juos aplinkui elektrifikuota.
Ar yra standatinės vėžės sąstatas su DMU, kurio leidžiamas greitis 160 km/h? Pasirodo taip, yra. Paieškojus, gal net atsirastų EMU/DMU hibridų.
Ar yra apribojimai kur kokiu traukiniu galima važiuoti - ta prasme ar dyzeliniu galima važiuoti visur, ar elektrifikuotomis linijomis gali neleisti dėl ekologijos ar panašių sumetimų? Ar tiesiog kiltų grynai techninių problemų (nebūtų kur dyzelio užpilti)?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Apie tai juk ir kalbu, kad tam reikia nupirkti bent minimalų kiekį traukinių, kurie tam tiktų t.y. DMU arba lokomotyvo traukiamas traukinys su nemotorizuota vairuotojo kabina viename gale. Kodėl LTG nenupirko tokio traukinio, nežinau, bet spėju įprastos priežastys: nekompetencija, apsileidimas ir nenoras imtis efektyvių sprendimų.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kur LTG traukinys iš Kauno į Varšuvą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Whut?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Tai rašau: LTG leidžia savo traukinį iš Kauno į Warszawa Wilenska, kuri nėra labai apkrauta stotis.
Kur jis ir kodėl?
Komentuoti:
-
Tai rašau: LTG leidžia savo traukinį iš Kauno į Warszawa Wilenska, kuri nėra labai apkrauta stotis.Parašė John Rodyti pranešimąVienas apie batus, kitas apie ratus. Aš kalbu apie tai, ko reiktų su dabartine infrastruktūra, bet kitu traukiniu. Tu kalbi apie esamą traukinį. Mes tiesiog kalbam apie skirtingus dalykus.
Kur jis ir kodėl?
Komentuoti:
-
Vienas apie batus, kitas apie ratus. Aš kalbu apie tai, ko reiktų su dabartine infrastruktūra, bet kitu traukiniu. Tu kalbi apie esamą traukinį. Mes tiesiog kalbam apie skirtingus dalykus.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Šis traukinys važiuoja iš Krokuvos iki Mockavos ir atgal. Ar gali tai pakeisti? Akivaizdu, kad ne.
Reikia kito traukinio? Tegu LTG ir jį duoda. EMU, DMU, kabina per vidurį ar kitame gale - koks skirtumas. Dabar mes rakinėjam dovanoto arklio dantis.
Ar Varšuva priims DMU arba apskritai dyzelinį lokomotyvą? Pas juos aplinkui elektrifikuota.
Ar yra standatinės vėžės sąstatas su DMU, kurio leidžiamas greitis 160 km/h? Pasirodo taip, yra. Paieškojus, gal net atsirastų EMU/DMU hibridų. Kodėl LTG nenusiperka? Nes o kam?
Kodėl DMU? Nes EMU galimas tik nuo Sokulkos. Jei LTG savo trauka nutempia EMU iki Sokulkos - valio, sprendimas.
Jei aptariam sferinį arklį vakuume - galima priimti daug puikių sprendimų, bet konkrečiu atveju yra objektyvūs apribojimai.
Komentuoti:
-
Šis traukinys važiuoja iš Krokuvos iki Mockavos ir atgal. Ar gali tai pakeisti? Akivaizdu, kad ne.Parašė John Rodyti pranešimą
Taigi jau rašiau. DMU arba dyzelinio lokomotyvoi tempiamas traukinys su valdymo kabina kitame gale, kuris važiuotų Kaunas-Varšuva. Kadangi nereiktų nei keisti paties lokomotyvo, nei jo varinėti į kitą traukinio galą, būtų sutaupyta nemažai laiko Mockavoje, Suwalkuose ir Bialystoke. Kadangi toks traukinys galėtų važiuoti 160km/h, būtų sutaupyta papildomai laiko tarp Czyzew ir Varšuvos. Apie Krokuvą pamirškim. Jos nereikia, nes važiuojam tik iki Varšuvos.
Ką tu ten daugiau prirašei, tai, tiesą sakant, net negaliu komentuoti, nes ten kažkoks nesąmonių kratinys. EMU/DMU mažiau patogūs? Traukos keitimas? Whut? Ar tu bent pats supratai, ko ten prirašei?
Reikia kito traukinio? Tegu LTG ir jį duoda. EMU, DMU, kabina per vidurį ar kitame gale - koks skirtumas. Dabar mes rakinėjam dovanoto arklio dantis.
Ar Varšuva priims DMU arba apskritai dyzelinį lokomotyvą? Pas juos aplinkui elektrifikuota.
Ar yra standatinės vėžės sąstatas su DMU, kurio leidžiamas greitis 160 km/h? Pasirodo taip, yra. Paieškojus, gal net atsirastų EMU/DMU hibridų. Kodėl LTG nenusiperka? Nes o kam?
Kodėl DMU? Nes EMU galimas tik nuo Sokulkos. Jei LTG savo trauka nutempia EMU iki Sokulkos - valio, sprendimas.
Jei aptariam sferinį arklį vakuume - galima priimti daug puikių sprendimų, bet konkrečiu atveju yra objektyvūs apribojimai.
Komentuoti:
-
Taigi jau rašiau. DMU arba dyzelinio lokomotyvoi tempiamas traukinys su valdymo kabina kitame gale, kuris važiuotų Kaunas-Varšuva. Kadangi nereiktų nei keisti paties lokomotyvo, nei jo varinėti į kitą traukinio galą, būtų sutaupyta nemažai laiko Mockavoje, Suwalkuose ir Bialystoke. Kadangi toks traukinys galėtų važiuoti 160km/h, būtų sutaupyta papildomai laiko tarp Czyzew ir Varšuvos. Apie Krokuvą pamirškim. Jos nereikia, nes važiuojam tik iki Varšuvos.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ką daryti?
Ką tu ten daugiau prirašei, tai, tiesą sakant, net negaliu komentuoti, nes ten kažkoks nesąmonių kratinys. EMU/DMU mažiau patogūs? Traukos keitimas? Whut? Ar tu bent pats supratai, ko ten prirašei?
Komentuoti:
-
Ok, dabar dar kartą ir lėčiau:Parašė John Rodyti pranešimą
Šiaip reiktų skaityti, ką parašiau keliais pranešimais aukščiau, atsakydamas Rijikui.
Tai, kas pas muz žinoma kaip Vilnius -Varšuva- Krokuva, yra dviejų dalių hibridas. Lietuviška pusė kaip ir neįdomi, įdomesnė gal lenkiškai.
Savo gyvenimą ji kaip IC144 HANCZA pradeda kiek prieš 04:14, nes 04:14 ji pajuda iš Kraków Główny. 18 sustojimų, iš kurių 3 iki Varšuvos, 3 Varšuvoje ir likę - šiaurinėje Lenkijos dalyje. Sustojimas Bialystoke trunka 25 minutes, kur jis šiek tiek patrumpinamas, pakeičiama trauka ir 12:35 atvyksta į Suwalki. Ten pastovi 21 minutę ir 13:24 vyksta toliau.
Į Suwalki grįžta apie 14:41 kaip IC 143, pastovi 21 minutę ir vyksta link Bialystok. Ten sustojimas 25 minutės, kur jis vėl pailginamas, keičįama trauka ir link Varšuvos išvyksta 17:24. Varšuvos mazgas nuo 20:32 (Wschodnia) iki 20:55 (Zachodnia), gan ilgi sustojimai po 4-8 minutes. Dar truputis kelio ir 00:01 atvyksta į Kraków Główny.
Į ką lenkiu: nei viena sveiko proto kompanija neleis į 20 valandų kelią sąstato, kuriam neįmanoma pakeisti traukos. Nedidelis gedimas EMU/DMU sistemose ir visi keleiviai persėda į kažką. Tuo tarpu jei sugenda lokomotyvas, jį galima pakeisti kad ir tarpstotyje. Ne todėl, kad lokomotyvai nepatikimi, bet taip veikia rizikos valdymas.
Nesu susipažinęs su EDU/DMU valdymo ypatumais, bet kiek matau internetuose pvz Stadler kabinos užgesinimas trunka apie 5 minutes, įjungimas - apie 10. Plius supaprastinta stabdžįų patikra, nes sąstatas stovejo mažįau nei 24 val. Važįuoti su įjungta kabina be mašinisto, kiek suprantu, verboten.
Ir ką gaunam, jei norim keisti PKP IC vagonus į EMU/DMU:- gerokai suprastėjės komfortas, nes EMU / DMU nėra pritaikyti ilgesnėms kelionėms.
Tie patys DB naudoja mūsiškės 630 analogus tik regioniniams maršrutams (class 420, 422-427, 440) Jei bandysi išsėdėti 12 valandų kad ir ICE traukinio antros klasės sėdynėje, neliksi tuo patenkintas. Tuo tarpu ~750 km nuo Paryžiaus iki Marselio, kas yra kiek toliau nei Mockava - Krakow (~650), TGV ar SNCF nuvažiuoja per 3-3,5 valandos. Iš ko seka išvada, jog HS geležinkelis yra labai pageidautinas. - Bialystoke vistiek keičįasi trauka, tad arba EMU tempia dyzelis link Suvalkų, arba DMU tempia elektrovežis link Varšuvos.
Greičįausiai pirmas variantas, kas vėl reiškia pasivažinėjimus aplink sąstatą. - yra ir daugiau traukinių, kurie keičia trauką Bialystoke, pvz IC 18102 / 81102. Jeigu tai būtų didelė problema, manau lenkai jau būtų elektrifikavę tą ~100 km atkarpą nuo Sokulka iki Suwalki.
- 200 km Varšuva - Bialystok įveikiami apie 100 km/h maršrutiniu greičiu (W- Wschodnia išvyksta 07:44, Bialystok atvyksta ~09:50); Bialystok - Suwalki (~140 km) įveikiami ~63 km/h maršrutiniu greičįu (10:14 - 12:35). Kiek sutrumpinam kelią, pakeliam ruožo greitį iki 160 km/h ir turėsim W-Suw ne 5, bet 3 val. Tereikia naujo kelio ir elektrifikacijos.
- Net ir turint elektrifikaciją, kažkur reiks keisti trauką arba mašinistą. Tai geriausiu atveju užima 10 min. Nes stabdžįai. Ir greičiausiai tai bus tas pats Bialystokas, nes Varšuva - Kaunas gaunas kiek ilgokas aptarnavimo petys.
Bet koks vietinis "pagerinimas", tipo kabinam 2 lokomotyvus ir nereiks apsisukti, yra kompresas nabašnykui, nes kalbam apie 30 minučių 20 valandų kelyje. Varšuvos mazge, nepataikius į savo laiką yra pararandama daugiau.
PS: už likusias rašybos klaidas nepykit, kontaktinės linzės nelabai tinka
- 4 patinka
Komentuoti:
- gerokai suprastėjės komfortas, nes EMU / DMU nėra pritaikyti ilgesnėms kelionėms.
-
Šiaip reiktų skaityti, ką parašiau keliais pranešimais aukščiau, atsakydamas Rijikui.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
2 lokomotyvai iš PKP ? Giliame Lenkijos užkampyje?
Jums reikia, jūs ir duokit trauką. Ach neturit ...
Laukit.
Komentuoti:
Komentuoti: