Parašė digital
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus miesto geležinkeliai
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIr kiek Vilnius planuoja kasmet mokėti geležinkeliams už šitus norus? Tikriausiai, ne mažiau 100-120 mln€.
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąĮdomu, kad niekam neužkliuvo. Vakar vyko ekonomikos ir finansų komiteto posėdis, kuriame buvo pristatyti planai susiję su geležinkeliu Vilniuje.
Komentuoti:
-
Vilniaus miesto geležinkeliai: atskiras bilietas konkrečiam traukiniui, ėjimas ratais iki perono (ar platformos, ar kelio, nesuprasi čia), senas DR1A su sąmanomis visiškai aprasojuose languose ir toks finišas Naujojoje Vilnioje. Įspūdingas perono aukštis ir būklė.
- 15 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Būt puiki proga įvesti taktinį tvarkaraštį, bent jau Vilnius-Kaunas maršrutui, kad ir kas 40 min, kas trečias esantis ekspresas
- 8 patinka
Komentuoti:
-
-
Tik klausimas kiek dar galima papildomų traukinių paleisti atkarpa Vilnius-Lentvaris, be dabar jau ten važiuojančių? Suderinus su Trakų, Kauno (ne ekspresais), Varėnos/Marcinkonių traukiniais turbūt galima kai kuriomis valandomis padaryti važiavimų dažnumą kas 20 min. Jeigu leisti tik miesto traukinius tada tik kartą per valandą įtariu. Tik visi priemiestiniai iškristų iš Naujosios Vilnios krypties, nebent Naujos Vilnios stotį daryti kaip pradinę (galinę) visiems priemiestiniams.
Komentuoti:
-
Bent jau Šalčininkų traukinys buvo planuojamas šių metų III-ą ketvirtį, jeigu būtų priimtas sprendimas jį paleisti:
https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...iki-salcininku
Komentuoti:
-
Visi čia labai daug entuziazmo įgavo. Šiek tiek jo apmalšinimui paryškinu mane neraminančius žodžius Savivaldybės pranešime. Rašo ne artimiausiu metu, o artimiausiais metais.
Sujungti Senamiestį, Naująją Vilnią ir Lentvarį nelabai yra techninių kliūčių. Nebent riedmenų klausimas. Mano supratimu(atmetant riedmenis) tai galima būtų įgyvendinti per keletą mėnesių, nes bėgiai naudojami, neapleisti. Tik kažkodėl visa tai žadama "metais".
Parašė Iš Savivaldybės feisbuko
<..>
Planuojama, kad miesto traukiniai artimiausiais metais sujungs Vilniaus senamiestį ir Naująją Vilnią, Grigiškes, Lentvarį bei Šalčininkus.
Susitarimas padės gerinti susisiekimą, mažinti automobilių srautus ir skatinti tvarų transportą.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Grigiškės tikrai kol kas neturėtų būti prioritetas. Yra vietų ant pagrindinės, elektrifikuotos linijos, kur galima paleisti dažną maršrutą jau šiandien. Terminalinis maršrutas be stotelės ir su prastais bėgiais turėtų būti paskutinėje vietoje šiuo metu, ir tikrai Grigiškių problema neturi būti išspręsta prieš siūlant paslaugą.
Taip pat siūlyčiau nepamiršti ir Vilniaus tankio žemėlapio - šis planas yra labai geras ir būtinas, bet absoliučios daugumos Vilniaus gyventojų kelionių į darbą ar centrą jis nepaveiks nei trupučio. Tad reiktų nesileisti būti užliūliuotiems pažadais - tankiajame Vilniuje vis dar reikia A juostų tinklo (kurio didesnę dalį galima įrengti su kibiru dažų) IR naujos, centru gatvių važiuojančios transporto priemonės.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Atkarpos būsena labai liūdna. 2/3 pabėgių visai supuvę, kai kur pakišti betoniniai. Vietomis sankasa nubyrėjusi, paplauta, bėgiai šiek tiek deformavęsi.
Ir nelabai įsivaizduoju, kur ten dayti stotelę.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąO kokia dabar būklė atšakos į Grigiškes? Koks ten leistinas greitis? Ir kokie traukiniai galėtų vaikščioti? Būsimi Stadler su baterijomis? Ir kur stotelė galėtų būti? Žinau, daug klausimų, bet visgi labai įdomi naujiena.
Ir nelabai įsivaizduoju, kur ten dayti stotelę.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Prikeliu puikų seną taccido straipsnį apie Vilniaus geležinkelių potencialą. Ten buvo ir Grigiškės prijungtos su pasiūlymu kur įrengti stotelę.
https://100minciu.wordpress.com/2022...kam-ju-reikia/
Manau ši dabar atgijusi diskusija susijusi su Vilniaus mazgo elektrifikavimu ir projektu įrengti stotį po oro uostu. Kur dar miesto geležinkeliai operuojami dyzeliniais traukiniais? Ką pridurčiau papildomai tai juk elekrifikuojamas ir aplinkelis pro Pavilnį, Kalnėnus, Nemėžį - o ten aktyviai plečiasi Vilniaus suburbija. Būtų puikus laikas užbėgti įvykiams už akių ir užtikrinti tos atkarpos panaudojamumą miesto transportui ateityje.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąO kokia dabar būklė atšakos į Grigiškes? Koks ten leistinas greitis? Ir kokie traukiniai galėtų vaikščioti? Būsimi Stadler su baterijomis? Ir kur stotelė galėtų būti? Žinau, daug klausimų, bet visgi labai įdomi naujiena.
Komentuoti:
-
O kokia dabar būklė atšakos į Grigiškes? Koks ten leistinas greitis? Ir kokie traukiniai galėtų vaikščioti? Būsimi Stadler su baterijomis? Ir kur stotelė galėtų būti? Žinau, daug klausimų, bet visgi labai įdomi naujiena.
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Kažkaip dėl tvarkaraščio abejoju, jeigu į oro uostą sutvarkyti nesugedėjo, kur beveik jokių trukdžių nebuvo, o čia bendram eisme.
Jos net į Vilnius - Kaunas krovinių srautą padoriai neišlenda.
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąNesitiki, kad tai gali įvykti, bet smagu. Lauksiu naujienų dėl naujų stotelių įrengimo ir dažno taktinio tvarkaraščio.
- 5 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: