Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Ten atšaka į popieriaus fabriką iš Panerių. Keleivių vežimui reikia ją rekonstruoti.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Nežinau ar čia prie šitos temos, bet įdomu kokie yra potencialūs keleivių srautai iš Grigiškių į centrą. Nes paskutiniu metu buvo užsiminta apie Vilniaus norą į VT sistemą integruoti geležinkelį, tai ar nevertėtų tokiu atveju pasvarstyti sustojimo Grigiškėse ir maršruto iki jo organizavimo, nes pats geležinkelis kaip ir yra. Tiesa nežinau kaip su keleivias, nors pavyzdžiui iš beveik tokio paties dydžio Lentvario keleivių į Vilnių netrūksta.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    kaip cia viska kas "nereikalinga" megstanti ardyt LG nenurinko sio kelio ?
    Gali būti, kad tai nėra LG nuosavybė.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Atsimenu šį kelią dar nuo vaikystės. Yra tekę ten būti prieš pat sovietų žlugimą. Kažkaip galvojau, kad kelias jau seniai nuardytas. Pasirodo, likęs, tik jau nepravažiuojamas. Žemėlapiuose irgi vis dar pažymėtas.

    Atvaizdas


    Čia toks vaizdelis iškart atsišakojus nuo kelio vedančio į šiluminę:
    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Einam toliau. Brūzgynai, bet kažkiek yra pravaikščiota, žvejai link Neries kiek mačiau eina:
    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Yra išsišakojimas ties "Litagra". Beje, gal kas žino kas ten buvo sovietmečio laikais ar iki atsirandant ten privačioms įmonėms?
    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atsišakojęs kelias labai užaugęs ir atsitrenkia į tvorą:
    Atvaizdas


    Vaizdelis prie tvoros, panašu, kad dar išsišakojimas buvo, tačiau teritorijoje jokių kelyno požymių nebėra, tik šalimais suversti betoniniai pabėgiai:
    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Tokia trumpa ekskursija
    kaip cia viska kas "nereikalinga" megstanti ardyt LG nenurinko sio kelio ?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Žiemą, sniego kai nėra.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Tokiose vietose geriausiai fiksuoti vėlyvą rudenį, besniegę žiemą ar pavasarį kol nesužėlė.
    Žiemą net nesuprasi, kad ten yra bėgiai, bus užsnigta.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tokiose vietose geriausiai fiksuoti vėlyvą rudenį, besniegę žiemą ar pavasarį kol nesužėlė.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Apleistas privažiuojamasis kelias Savanorių pr.

    Atsimenu šį kelią dar nuo vaikystės. Yra tekę ten būti prieš pat sovietų žlugimą. Kažkaip galvojau, kad kelias jau seniai nuardytas. Pasirodo, likęs, tik jau nepravažiuojamas. Žemėlapiuose irgi vis dar pažymėtas.



    Čia toks vaizdelis iškart atsišakojus nuo kelio vedančio į šiluminę:






    Einam toliau. Brūzgynai, bet kažkiek yra pravaikščiota, žvejai link Neries kiek mačiau eina:














    Yra išsišakojimas ties "Litagra". Beje, gal kas žino kas ten buvo sovietmečio laikais ar iki atsirandant ten privačioms įmonėms?






    Atsišakojęs kelias labai užaugęs ir atsitrenkia į tvorą:


    Vaizdelis prie tvoros, panašu, kad dar išsišakojimas buvo, tačiau teritorijoje jokių kelyno požymių nebėra, tik šalimais suversti betoniniai pabėgiai:








    Tokia trumpa ekskursija
    Paskutinis taisė SPX; 2016.10.02, 15:39.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vidurinysis kelias. Taip pat matosi kairiajame kelyje stovinti cisterna.



    Kairiajame kelyje taip pat stovėjo platforma su kažkokia tai pramonine įranga.



    Ant viduriniojo kelio, vaizdas atgal.



    Dešinysis kelias. Vaizdas į įmonės teritoriją.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Pabaiga.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.28, 07:36.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Einu pagrindiniu privažiuojamuoju keliu. Jis šiek tiek vingiuoja.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Einu toliau pirmyn.



    Vėl atgal vaizdas.



    Prieinu vietą, kuri pažymėta ortofotonuotraukoje 9.



    Vaizdas atgal.



    Dar kiek paėjus pirmyn. Išsišakojimas į 3 kelius. Šoniniai keliai baigiasi aklikeliais tolumoje esančių įmonių teritorijose. Vidurinysis įmonės teritorijoje susijungia su dešiniuoju.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.28, 07:33.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Už pervažos.



    Einu atšaka.



    Vagonų tempimo trosu mechanizmas.



    Dar kiek paėjus. Tolumoje matosi kelyje stovinti platforma su konteineriu.



    Grįžtu atgal prie pervažos. Vaizdas atgal, Pušyno link.



    Einu pagrindiniu privažiuojamuoju keliu pirmyn.



    Prieinu vietą, kuri pažymėta ortofotonuotraukoje 8.



    Jungtis kairėje - ji sujungia pagrindinį privažiuojamąjį kelią ir atšaką, kuria ėjau prieš tai (kurioje stovi platforma su konteineriu; už to pirmojo vagono kiek toliau stovi daugiau platformų su konteineriais, kurios matosi šioje nuotraukoje).



    Grįžtu ant pagrindinio privažiuojamojo kelio.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Atšaka dešinėn. Trumpa, jos gale stovi automobilių pakrovimui į autovežius tiltelis, ar kaip jį galima būtų pavadinti.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.28, 07:28.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Grįžtant atgal privažiuojamuoju keliu, pravažiavo šilumvežis su vagonais iš Pušyno į kažkurią įmonę (įmones).





    Grįžau atgal beveik iki ten, kur išsišakoja į dvi šakas (vakarinę ir rytinę) privažiuojamasis kelias iš Pušyno.



    Einu rytine atšaka.



    Kiek paėjus pirmoji atšaka kairėn.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Ši atšaka trumpa ir baigiasi įmonėje ties sandėliu su rampa, kuris matosi. Toliau eisiu pagrindiniu keliu, kuris šioje nuotraukoje dešinėje.



    Einu pirmyn.



    Kiek paėjus, vaizdas atgal.



    Toliau einu pirmyn. Priekyje kelias išsišakoja į tris kelius. Dešinysis kelias nenaudojamas. Čia ta vieta, kuri ortofotonuotraukoje pažymėta 7.



    Dr kiek paėjus. Priekyje matosi pervaža.



    Vaizdas atgal.



    Toliau einu kairiąja atšaka.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.28, 07:18.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Einu toliau pirmyn. Kiek paėjus, vaizdas atgal.



    Dar kiek paėjus pirmyn. Vaizdas atgal.



    Kiek kairiau. Ankstesniame pranešime minėtoje atšakoje stovinti cisterna.



    Vaizdas pirmyn. Priekyje Fermentų g. pervaža.



    Arčiau pervažos. Už jos vartai į įmonės teritoriją.



    Ties vartais. Tolumoje matosi kelio Vilnius - Trakai pylimas. Privažiuojamasis kelias čia išsišakoja į tris ir baigiasi įmonės teritorijoje.



    Su vakarine A. Panerių privažiuojamųjų kelių atšaka baigta (beveik). Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.27, 21:32.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Toliau einu minėta atšaka į dešinę nuo pagrindinio privažiuojamojo kelio. Vaizdas atgal.



    Gal būta svarstyklių ar tvoros su apsauga?



    Vaizdas pirmyn.



    Kiek paėjus, vaizdas atgal.



    Vaizdas pirmyn. Atšaka gan ilga, einanti lygiagrečiai pagrindiniam privažiuojamajam keliui. Tolumoje stovi cisterna. Atšaka baigiasi įmonės teritorijoje prieš Fermentų g.



    Grįžtu prie pagrindinio privažiuojamojo kelio ir einu juo pirmyn.



    Keik paėjus pirmyn. Atšaka kairėn. Vieta ortofotonuotraukoje pažymėta 6.



    Dar kiek paėjus pirmyn. Vaizdas atgal. Minėta atšaka įeina į metalo laužą superkančios įmonės teritoriją.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.27, 21:31.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kiek paėjus matosi naujas Kirtimų g. viadukas per geležinkelio kelią. Anksčiau čia buvo pervaža.
    Buvusi pervaža 2012 m.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Toliau einu pirmyn.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Toliau einu pirmyn.



    Dar kiek paėjus. Kairėn eina atšaka. Nenaudojama. Vieta ortofotonuotraukoje pažymėta 4.



    Ten pat, vaizdas į priešingą pusę.



    Toliau einu pirmyn.



    Dar kiek paėjus pirmyn.



    Likusi ortofotonuotraukos (detalesnės) dali.



    Dar paėjus pirmyn. Vieta, pažymėta ortofotonuotraukoje 5. Vaizdas atgal.



    Vaizdas pirmyn. Atšaka eina dešinėn.



    Kiek paėjus už iešmo, vaizdas atgal.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.27, 21:21.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ties rampa, vaizdas atgal.



    Vaizdas pirmyn.



    Kiek paėjus pirmyn.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Vėl prieinu iešmą.



    Vieta, kuri pažymėta ortofotonuotraukoje 2. Atšaka kairėn.



    Ant minėtos atšakos.



    Ten pat, į priešingą pusę. Neilga atšaka į įmonės teritoriją. Vagonai teritorijoje.



    Toliau einu pirmyn pagrindiniais privažiuojamaisiais keliais. Jų čia du, einantys lygiagrečiai.



    Paėjus pirmyn.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Dar kiek paėjus pirmyn. Vieta, kuri pažymėta ortofotonuotraukoje 3. Vėl atsišakoja keliai kairėn.



    Vaizdas į priešingą pusę. Keliai eina į įmonių teritorijas.



    Dešinysis kelias naudojamas ir įeina į pastatą.



    Kairysis nenaudojamas.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.27, 21:11.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ties vieta pažymėta 1 yra pirmosios smulkesnės atšakos nuo pagrindinio privažiuojamojo kelio. Tam, kad į jas patekti, traukiniui reikia keisti judėjimo kryptį.
    Dešinėje iš Pušyno ateinantis kelias, kairėje - pirmosios atšakos į įmonių teritorijas.



    Ten pat, vaizdas į priešingą pusę.



    Toliau einu tomis atšakomis. Dešinioji užstatyta vagonais ir įeina į įmonės teritoriją.



    Vaizdas atgal.



    Einu kairiąja. Ji vėl dalinasi į dvi atšakas. Dešinioji įeina į įmonės teritoriją.



    Einu kairiąja. Netrukus ir čia pasirodo vartai. Už jų nedidelis geležinkelio gabaliukas.



    Grįžtu atgal.



    Dešineje kelais iš Pušyno. Einu pirmyn.



    Dar kiek paėjus.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.27, 20:50.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Privažiuojamieji keliai Aukšųjų Panerių pramoniniame rajone (Fermentų, V. Graičiūno ir Kirtimų g. (dalies) teritorija.)
    Atšaka eina iš Vaidotų stoties Pušyno kelyno.



    Pušyno kelynas, Vaidotų stoties link. Kelias, sukantis dešinėn - privažiuojamasis į A. Panerių pramoninį rajoną.



    Einu tuo keliu.



    Vaizdas atgal.



    Kiek paėjus matosi naujas Kirtimų g. viadukas per geležinkelio kelią. Anksčiau čia buvo pervaža.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Toliau nėjau. Pasivaikščiojimą pratęsiau po kelių mėnesių nuo ten, kur privažiuojamasis kelias iš Pušyno (žr. ortofotonuotrauką pradžioje šio pranešimo) išsišakoja į dvi šakas - vakarinę ir rytinę, kurios toliau yra lygiagrečios. Detalesniam vaizdui smulkesnio mastelio ortofotonuotrauka.



    Ties ta vieta, kur privažiuojamasis kelias išsišakoja į rytinė ir vakarinę šakas.



    Ten pat, vaizdas į priešingą pusę, Pušyno link. Kaip matyti, anksčiau čia galėjo būti dar antras kelias, o gal ir trys keliai.



    Toliau einu vakarine šaka. Kelias su ženkliu nuolydžiu žemyn.



    Vaizdas atgal.



    Kiek paėjus pirmyn.



    Dar kiek paėjus pirmym. Geležinkelis leidžiasi žemyn.



    Dar kiek paėjus. Suka dešinėn.



    Dar paėjus.



    Dar šiek tiek paėjus. Prieinu vietą, kuri ortofotonuotraukoje pažymėta 1.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.27, 20:42.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Privažiuojamasis kelias nuo Vaidotų Pušyno kelyno į Vilniaus dujų pilstymo stotį. Ortfotonuotraukoje atšaka į šiaurinę Pušyno kelyno pusę.



    Vaizdas Vaidotų stoties link. Kelias kairėn - į dujų pilstymo stotį.



    Einu juo.



    Kiek paėjus ima sukti į dešinė.



    Dar kiek paėjus.



    Dar kiek paėjus. Tolumoje matosi aklikelis.



    Vaizdas atgal.



    Kiek paėjus dujų pilstymo stoties teritorijos link.

    Komentuoti:

Working...
X