Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Kiek detalesnė ortofotonuotrauka. Einu šiauriau esančiais keliais. Visi piečiau esantys keliais jungiasi su manevravimo, paskirstymo ir sukaupimo kelynu tik vakariniame jo gale.



    Priėjus iki pirmojo iešmo.



    Vaizdas atgal.



    Kelias dešinėn (pirmasis iešmas) nenaudojamas.



    Teritorijos, į kurią veda nenaudojamas privažiuojamasis kelias, vaizdas pro vartus. Kažkokia nedidelė buvusi kuro iškrovimo aikštelė. Tikriausiai tai buvusio šiltnamių ūkio rezervinės katilinės kuro aikštelė. Šilumą šiltnamiams tikriausiai gaudavo iš TE-3, bet avarijos ar pan. atveju reikėjo rezervinio šildymo. Aišku, šiltnamiai nebeveikia.



    Toliau einu pirmyn.



    Atšaka kairėn - į statybinę įmonę. Ja pasivaikščiosiu grįždamas atgal.



    Vaizdas atgal.



    Toliau einu pirmyn. Geležinkelis šiek tiek kyla.



    Paėjus pirmyn. Matosi tvora ir vartai.



    Vaizdas pro vartus. Čia yra kuro (mazuto?) iškrovimo estakados. Naudojamos. Tiksliai negaliu pasakyti, bet tikriausiai tai TE-3 teritorija. Nors ji jau nebeveikia, bet kuro saugyklos gal dar naudojamos.

    Paskutinis taisė Al1; 2017.04.09, 16:05.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Einu pirmyn.



    Vaizdas atgal.



    Vėl pirmyn. Kiek dešiniau. Matosi privažiuojamasis kelias (juo pasivaikščiosiu vėliau).



    Vėl vaizdas atgal.



    Einu pirmyn. Rytinis kelyno galas.



    Vėl vaizdas atgal.



    Einu toliau pirmyn. Jočionių vagonų sukaupimo, paskirstymo ir manevravimo kelyno vaizdas iš rytinio galo.



    Toliau einu pirmyn į rytus. Tolumoje vėl matosi išsišakojimas.

    Paskutinis taisė Al1; 2017.04.09, 15:51.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Toliau einu pirmyn. Dešinėje pusėje plytų ir betono atliekų krūvos. Jos nuo nugriauto nemažo geležinkeliams priklausiusio administracinio-ūkinio pastato. Geležinkeliečių poreikiams iš kažkokio tai nedidelio pastatėlio perstatytas naujas ūkinis pastatėlis, kuris dar buvo nebaigtas.



    Iš arčiau.



    Statybinių atliekų krūvos.



    Iš kito šono.



    Toliau einu pirmyn. Vaizdas kairėn. Čia išlikęs kažkoks tai pastatėlis. Prieš jį duobė, per kurią ėjo bėgiai. Bet ji ne nuo svarstyklių ir nelabai panašu į apžiūros duobę. Nes trumpa.



    Vaizdas rytų link.



    Vaizdas atgal.



    Vaizdas į rytus. Kairiajame kelyno pakraštyje vienas keliais išardytas. Tai tas kelias, kuris ėjo virš aukščiau minėtos duobės ties silikatinių plytų pastatėliu.



    Dar kiek paėjus pirmyn.



    Vėl vaizdas atgal.

    Paskutinis taisė Al1; 2017.04.09, 16:15.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ortofotonuotrauka. Kairiajame apatiniame kampe matosi A1 kelio viadukas per geležinkelį. Bėgiai į Jočionis suka kairėn ir toliau prasideda vagonų sukaupimo, paskirstymo ir manevravimo kelynas. Taip pat jo vakariniame gale matosi atsišakojanti atšaka į šiaurę, į vandens valymo įrenginius. Šita atšaka jau išardyta.



    Jočionių kelynas iš vakarinio galo.



    Vaizdas atgal. Tolumoje matosi (gerai įsižiūrėjus) kairėn sukantys bėgiai link išsišakojimo ties A1. Maždaug ties pabėgių krūva ir buvo atšakos į vandens valymo įrenginius (dešinėn) pradžia.



    Einu pirmyn (į rytus) kelyno bėgiais.



    Bėgiai dešinėn - į TE-3 ir kitas įmones. Jais pavaikščiosiu kiek vėliau. Dabar einu tiesiai pagrindiniais vagonų sukaupimo, paskirstymo ir manevravimo kelyno bėgiais.



    Vaizdas atgal.



    Dar kartą dešinėn, TE-3 ir kt. įmonių kelių link.



    Paskutinis taisė Al1; 2017.04.09, 15:38.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau. Fotografuota mėnesiu anksčiau, dar nebuvo daug žalumos.
    Ties A1 viaduku. Vaizdas Panerių link. Virš geležinkelio praeina dujotiekis.



    Kelio A1 viadukas per geležinkelį. Vaizdas Panerių link.



    Ten pat. Vaizdas į priešingą pusę. Kairėn eina bėgiai į Grigiškes, o dešinėn - į Jočionis.



    Kiek paėjus pirmyn.



    Vaizdas atgal.



    Į Grigiškes.



    Bet aš pirmiausiai einu į Jočionis.



    Kiek paėjus pirmyn.



    Vaizdas į Grigiškių atšaką.

    Paskutinis taisė Al1; 2017.04.09, 15:23.

    Komentuoti:


  • rvr
    replied
    Toje vietoje kur Geležinkelio tiesimo įmonė būtą įspudingo kelyno truputėlį kairiau nuo jo kiek pamenu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Grįžtu atgal į vagonų sukaupimo, paskirstymo ir manevravimo kelyną. Einu privažiuojamuoju keliu, vedančiu į Grigiškes ir Jočionis.



    Vaizdas atgal.



    Kiek paėjus pirmyn.



    Dar kartą atgal.



    Einy pirmyn.



    Dar kiek paėjus. Kairėje yra "Lietuva Statoil" bazė.



    Dar kiek paėjus pirmyn. Vaizdas atgal.



    Dar kiek paėjus pirmyn. Tolumoje matosi dujų vamzdis virš geležinkelio ir kelio A1 viadukas per geležinekelį.



    Tęsinys bus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Grįžtu atgal prie "Vitras-S" teritorijos ir einu palei tvorą iš kito šono, keliu, vedančiu į "Lietuva Statoil" bazę. Vaizdas atgal.



    Vaizdas pirmyn.



    Dar kiek paėjus pirmyn. Vaizdas atgal.



    Žvilgsnis pro tvorą į "Vitras-S" teritoriją. Kranas KDE163. Numerio neįskaičiau.



    Aširačiai, kurių dauguma nuo D1.



    Su priartinimu. Ganz Mavag Budapest.



    Einu toliau.



    Buvęs geležinkeliečių ūkinis pastatėlis.



    "Statoil Lietuva" bazė.



    Vaizdas dešinėn.



    Einu link už tvoros stovinčio kito TGK2. Vaizdas pro atidarytus angaro vartus. Tolumoje matosi TGK2, kurį nufotografavau anksčiau.



    Deja, šis TGK2 tikriausiai tik donoras. Stovi ant plytų ar betono. Bėgių ten tikrai nėra.

    Paskutinis taisė Al1; 2017.04.08, 20:24.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Toliau einu palei "Vitras-S" tvora atšaka, kuri vedė prie kitų šios sandėlių teritorijos įmonių.



    Kiek paėjus matosi aklikelio galas.



    Ties buvusia pervaža, vaizdas atgal. Kaip matyti, atatranka įrengta neseniai.



    Pervažos vietoje likę bėgiai.



    Ir už buvusios pervažos žolėje dar yra bėgiai. Einu jais.



    Dar viena buvusi pervaža.



    Už jos jau bėgių nebėra. Tačiau matyti, kad geležinkelis išardytas ne daugiau kaip prieš metus.



    Dar viena buvusi pervaža. Bėgiai likę tik pervažoje.



    Teis pastarąja pervaža, vaizdas į teritoriją, į kurią būta geležinkelio atšakos.

    Paskutinis taisė Al1; 2017.04.08, 20:16.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau. Sandėlių g. įmonių privažiuojamieji keliai. Deja, didesnės jų dalies jau nėra. Tai, kad pavaizduota į dešinė nuo raudonos rodyklės, absoliučiai viskas išardyta.



    Tęsiu nuo ten, kur pabaigiau praeitame pranešime. Pasigirdo atvažiuojančio šilumvežio garsas - pasirodė TGK2-1-18682, priklausantis "Lietuva Statoil", kurios bazė yra dešiniau ir į šiaurę nuo "Vitras-S" teritorijos (žr. ortofotonuotrauką).



    Iš šono.



    Šilumvežis nuvažiavo atgal į Statoil teritoriją. Einu pirmyn. Dar vienas nenaudojamas kelias į kairę. Tiesiai - "Vitras-S" teritorija. Dešinėn - "Lietuva Statoil".



    Dar kiek paėjus pirmyn. Kelias kairėn palei ""Vitras-S" teritoriją veda į tą vietą, kuri ortofotonuotraukoje pažymėta raudona rodykle.



    Kiek kitu rakursu.



    Vaizdas atgal.



    "Vitras-S" teritorija.



    Vaizdas pro vartus.





    Apardytas DGKu-1079.

    Paskutinis taisė Al1; 2017.04.08, 20:09.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Lentvario g. viadukas, vaizdas Lentvario link.



    Tęsiu kelionę pylimu toliau. Kiek paėjus nuo viaduko.



    Vaizdas atgal, viaduko link.



    Dar gerokai paėjus nuo viaduko šiaurės link. Tolumoje matosi sekantis sukaupimo, paskirstymo ir manevravimo kelynas. Jis skirtas aptarnauti Sandėlių g. (Kadriškių) įmonių privažiuojamuosius kelius.



    Ir vėl atgal.



    Ties minėto kelyno pradžia, pietrytinis kelyno galas. Vaizdas šiaurės vakarų link.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Einu pirmyn. Kairėn suka atšakos į įmonių teritorijas. Kaip matyti, pirmasis kelias, atsišakojantis kairėn, nenaudojamas. Dešinysis kelias, ant kurio stovint fotografuota, eina į Grigiškes ir Jočionis.



    Vaizdas atgal.



    Dar kiek paėjus pirmyn.



    Einu antrąja atšaka kairėn.



    Kiek paėjus pirmyn.



    Vaizdas atgal.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.04.06, 08:05.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kelyno galas ties Lentvario g.



    Atvažiavo manevrinis šilumvežis su vagonais ir pradėjo manevravimą.







    Netrukus bus prikabinti cementovežiai ir šilumvežis juos bei cisternas išveš į Panerius.



    Kelyno galas ties Lentvario g. kitu rakursu.



    Toliau einu pylimu pirmyn, į šiaurę. Jau matosi Lentvario g. viadukas.



    Vaizdas atgal.



    Ties viaduku.



    Dar kartą atgal.

    Paskutinis taisė Al1; 2017.04.06, 07:51.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pradedu fotoreportažo tęsinį nuo vagonų paskirstymo, sukaupimo ir manevravimo kelyno šiaurės vakarinio galo. Kelyno vaizdas nuo Lentvario g. viaduko pusės. Iki paties viaduko keli šimtai metrų.



    Ten pat, vaizdas į priešingą pusę.



    Nuo pylimo atsiveria geras, žemiau esančio kelyno į Žarijų g. įmones, vaizdas.
    Kairėje kampe kelias, kuris jungia Žarijų g. įmonių kelyną su pagrindiniu privažiuojamuoju keliu nuo Panerių stoties ties skaldos ir žvyro įmone.



    Kiek paėjus pirmyn, vaizdas Lentvario g. link.



    Gelžbetonio konstrukcijų gamyklos link. Matosi iš Žarijų g. įmonių atvažiuojantis LG manevrinis šilumvežis su vagonais.



    Gelžbetonio konstr. gamykla su priartinimu.



    Vaizdas ten, kur pralaida (pylimo, ant kurio stoviu, pralaidos nuotrauka jau buvo).



    Toliau einu pylimu šiaurės kryptimi.



    Vaizdas atgal.

    Paskutinis taisė Al1; 2017.04.06, 07:45.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Už maždaug ketvirčio kilometro nuo prieš tai buvusios fotografavimo vietos.



    Vaizdas atgal.



    Privažiuojamasis kelias į įmonės teritoriją dešinėje.



    Kaip matyti, nenaudojamas.



    Toliau einu tiesiai.



    Vaizdas atgal.



    Dar kiek paėjus pirmyn. Kairėje yra metalo laužo supirktuvė. Šiame kelyje kraunami vagonai metalo laužu. Tolumoje matosi dengta rampa ir kelio pabaiga.



    Vaizdas nuo Žarijų g. pusės (per tvorą). Vagonų tempimo trosu mechanizmas.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.04.05, 08:10.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Paėjus. Vaizdas atgal.



    Vaizdas pirmyn.



    Dar kiek paėjus pirmyn.



    Vėl atgal.



    Einant pirmyn.



    Ir vėl vaizdas atgal.



    Dar kiek paėjus. Atšaka kairėn.



    Tai katilinės atšaka, kuria gabenamas kuras.



    Cisternos, kurios buvo iškraunamos fotografavimo metu.



    Vaizdas atgal.



    Einu toliau pirmyn. Katilinė ir cisternos lieka kairėje.

    Paskutinis taisė Al1; 2017.04.05, 08:04.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vaizdas atgal.



    Dar šiek tiek paėjus pirmyn.



    Vaidas dešinėn. Pylime, kurio viršumi eina privažiuojamasis kelias į Grigiškes ir Jočionis, yra pralaida.



    Vaizdas Lentvario g. link, stovint ant privažiuojamojo kelio, vedančio į Žarijų g. įmones.



    Ten pat, vaizdas į priešingą pusę, pietų link. Kairysis kelias veda įmonių Žarijų g. link, o dešinysis į įmonės teritoriją. Deja, šis kelias nenaudojamas.



    Vaizdas Panerių link. Bėgiai, kuriais atėjau iki šios vietos.



    Privažiuojamieji keliai žvelgiant nuo Lentvario g.



    Kiek paėjus pirmyn, t.y. pietų kryptimi.



    Einu privažiuojamuoju keliu, vedančiu į Žarijų g. įmones.



    Dar kiek paėjus. Kairysis kelias eina prie kitų Žarijų g. įmonių, o dešinėje esantys keliais veda į gelžbetonio konstrukcijų gamyklą.



    Vaizdas atgal.



    Gelžbetonio konstrukcijų gamykla.



    Iš arčiau.



    Toliau einu bėgiais, kurie veda kitų įmonių Žarijų g. link. Vaizdas atgal.

    Paskutinis taisė Al1; 2017.04.05, 07:58.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau. Ortofotonuotrauka, kad būtų lengviau orientuotis. Dabar bus nuotraukos privažiuojamųjų kelių, kurie eina link Lentvario g. (nepainioti tos pagrindinės linijos, kuri eina per Lentvario g. viaduku toliau į šiaurę, į Grigiškes ir Jočionis) ir Žarijų g. įmones.



    Tęsiu nuo ten, kur baigiau. Kiek paėjus geležinkelis išsišakoja. Kelias kairėn - į elektros tinklų (jei neklystu) teritoriją. Dešinysis kelias veda link Lentvario g. ir Žarijų g.



    Vaizdas atgal. Kairėje ant pylimo - vagonų sukaupimo, paskirstymo ir manevravimo kelynas.



    Vaizdas pro vartus į įmonės teritoriją.



    Einu Lentvario g. link.



    Gerokai paėjus.



    Vaizdas atgal.



    Dar kiek paėjus pirmyn.



    Vaizdas atgal.



    Dar kiek paėjus. Geležinkelis suka dešinėn.



    Dar paėjus pirmyn. Gerai įsižiūrėjus tolumoje jau matosi aklikelis ties Lentvario g.

    Paskutinis taisė Al1; 2017.04.05, 07:43.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Einu pirmyn vagonų sukaupimo, paskirstymo ir manevravimo kelynu. Vaizdas į šiaurės vakarus.



    Vėl vaizdas atgal.



    Ties buvusios šiluminės trasos (???) atramomis. Vaizdas šiaurės vakarų link.



    Vėl atgal. Panerių link.



    Kiek paėjus pirmyn, tolumoje matosi šiaurės vakarinis vagonų sukaupimo, paskirstymo ir manevravimo kelyno galas. Privažiuojamasis kelias į Žarijų g. įmones eina kairėje, gerokai žemiau sukaupimo, paskirstymo ir manevravimo kelyno.



    Grįžtu ant kelio į Žarijų g. įmones. Vaizdas atgal, Panerių stoties link. Kairėje ant pylimo yra sukaupimo, paskirstymo ir manevravimo kelynas.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.04.04, 08:41.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Grįžtu atgal ir toliau einu į šiaurės vakarus.



    Kiek paėjus, vaizdas atgal.



    Vaizdas pirmyn. Dešinėje jau minėto sukaupimo, paskirstymo ir manevravimo kelyno pradžia.



    Dar šiek tiek paėjus pirmyn.



    Kelias, kuriuo galima privažiuoti prie Žarijų g. įmonių ir kuriuo galima privažiuoti prie Lentvario g. (baigiasi ties Lentvario gatve, ties viaduku per Lentvario g.).



    Kiek dešiniau.



    Vėl ant skaldos ir žvyro įmonės kelyno. Vaizdas atgal.



    Vaizdas į priekį, šiaurės vakarų link. Ten toliau tikriausiai jau kitų įmonių keliai. Iškrovimo bunkeris.



    Už bunkerio keliai baigiasi.



    Vėl grįžtų ant kelio, kuriuo patenkama į Žarijų g. įmones.



    Kelias į Žarijų g. įmones kairėje. Vagonų sukaupimo, paskirstymo ir manevravimo kelynas. Vaizdas į šiaurės vakarus.



    Ten pat, vaizdas atgal, Panerių st. link.

    Paskutinis taisė Al1; 2017.04.04, 08:34.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Minėta iškrovimo estakada netoli Kirtimų g. Vaizdas iš Kirtimų g. pusės. Ortofotonuotraukoje ta vieta matosi, matosi du keliai, einantys Kirtimų g. link, tačiau jie pavaizduoti trumpesnis, nei realiai yra. Vienas iš tų kelių eina lygiagrečiai Kirtimų g. (šalia šaligatvio) ir baigiasi aklikeliu netoli Granito g. žiedo.
    Iškraunant vagonus kyla dulkių debesys, kuriuos vėjas neša ir Kirtimų g. link. Viskas aplinkui padengta dulkėmis.



    Kiek paėjus nuo estakados, išėjus į Kirtimų g. Vaizdas estakados link.



    Vaizdas į priešingą pusę. Matosi aklikelis ties Granito g. žiedu.



    Dar kiek paėjus arčiau Granito g. žiedo, vaizdas estakados link. Kairėje matosi antrojo minėto kelio pabaigos atatranka.



    Čia pats tas antrasis minėtasis kelias, kuris aplenkia estakadą (ji yra už medžių dešinėje).



    Ir jo galas.

    Paskutinis taisė Al1; 2017.04.04, 08:22.

    Komentuoti:

Working...
X