Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Godo
    replied
    Tiesiog forumo http://www.vilnius.skynet.lt/ Vingio parko skiltyje aptikau keletą nematytų Vingio parko "vaikų geležinkelio" nuotraukų,
    1956 m.






    1972 m.


    Vėlesni laikai


    (http://vilnius.borda.ru/?1-12-0-00000049-000-120-0,
    http://vilnius.borda.ru/?1-12-0-00000049-000-20-0,
    http://vilnius.borda.ru/?1-12-0-00000049-000-0-0)
    Paskutinis taisė Romas; 2010.01.23, 07:10. Priežastis: Tarpai tarp nuotraukų

    Komentuoti:


  • dariusn
    replied
    Parašė railman Rodyti pranešimą
    Na o aš "radau" viaduką, kurio kaip ir nežinojau:
    kairej nuotraukoj ivaziavimas i Volvistu servisa

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Parašė JlL Rodyti pranešimą
    Atkarpa nuo kelio Vilnius Kaunas iki grigiškių popieriaus fabriko:
    ši linija tiesi ir man pakankamai nuobodi, joje yra viena pervaža, gal kada nuvažiuosiu jos atskirai nufotografuot.
    Prieš pora metų degalinėje EMSI prieš Grigiškes (važiuojant iš Vilniaus) gėriau kavą, o gi žiūriu miške geležinkelio pervažos ženklas stovi. Iškart nulėkiau, apsižvalgiau ir supratau, kad reiks traukinio palaukti ilgai Na, bet kai kas sulaukė...
    Beje, PUIKUS FOTOREPORTAŽAS

    Na o aš "radau" viaduką Naujojoje Vilnioje, kurio kaip ir nežinojau:

    .
    Paskutinis taisė railman; 2014.03.31, 21:58.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Labai įdomu.

    O ceche štai kas stovi:
    http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

    TGM6A-2496, tik serija sulietuvinta: ŠHM-šilumvežis hidraulinis manevrinis

    Komentuoti:


  • JlL
    replied
    Atšaka nuo panerių iki Grigiškių fabriko ir Elektrinės Nr. 3 IV dalis (paskutinė)

    Atkarpa nuo kelio Vilnius Kaunas iki grigiškių popieriaus fabriko

    Tiesa sakant buvau tik netoli fabriko, ši linija tiesi ir man pakankamai nuobodi, joje yra viena pervaža, gal kada nuvažiuosiu jos atskirai nufotografuot.

    Prieš kokių 10-15metų fabrikas tikrai turėjo bent du mažiukus manevrinius, dabar per tvora nieko nesimatė, gal kažkur nukišti arba išvis nebėra.
    Kad kelias ypač retai naudojamas matosi čia - nuvirtes sudžiuvęs medis niekam nerupi.

    ties šita vieta geležinkelis eina pro pat kroso trasa esančią tiesiai priešais dabar statomą pesčiųjų tiltą virš A1 kelio Vilnius Kaunas






    Komentuoti:


  • JlL
    replied
    Atšaka nuo panerių iki Grigiškių fabriko ir Elektrinės Nr. 3 III dalis

    Atkarpa nuo kelio Vilnius Kaunas viaduko iki Elektrinės Nr. 3
    Vaizdas link Grigiškių/elektrinės. Keliai link Grigiškių ir elektrinės atsiskiria po viaduku, dešinėje link elektrinės, kairėje link grigiškių

    Vaizdas link panerių. Viadukas su keliu A1 Vilnius Kaunas, viadukas ne taip seniai remontuotas

    Bėgiai link elektrinės naudojami gerokai dažniau nei link Grigiškių

    Grigiškių bėgiai

    Vaizdas link elektrinės

    Einant link kelyno matosi neseniai nuardyta dalis kelių - sukrauti pabėgiai

    o čia sulyginta nuardymo vieta

    šalia geležinkelio kruvos šiūkšlių - tos šlangos tai kabelių žievės - vienintelė galimybė joms čia atsirasti iš šalia esančių metalo laužo supirktuvių

    kelyno pradžia, matosi kažkoks pastatas, gal buvusi stotis?

    visi iešmai šioje atšakoje tokie - rankiniai. Kai buvau dar vaikas eidavom į šitus miškus rink mėlynių ar šiaip durniuot, labai aiškiai pamenu, kad einant butent šitoje vietoje - kelyno pradžioje kelis kartus automatiškai persijungė iešmas, tada pagalvojome, kad taip kažkas mus bando nuvyti nuo bėgiu, gal iš tada dar veikusios stoties matė ateinančius ir nusprendė pažaisti. Dabar kai kur iš žemės išlenda kabeliai bet kam jie buvo skirti neaišku, galbūt iešmams kuriuos demontavo.

    nusukimas link elektrinės pagrindinio pastato ir aplink esančių pramoninių teritorijų



    stoties (?) pastatas iš arčiau - dabar mačiau vaikai kažka ten žaidė ir slėpėsi už krūmų kai ėjau pro šalį. Seniau čia irgi buvo pakankamai apleista, keliuose buvo numesti kažkokie lokomotyvai o mes lipdavom ant jų ir žaisdavom, dabar turbut viskas supjaustyta šalia esančiose metalo supirktuvėse

    "aklikelis"

    buvau šiek tiek nustebes radęs čia šitas cisternas, kaip paaiškėjo vėliau jos buvo ištemptos (foto aukščiau esančiame pranešime)

    kelias toliau nueina į mazuto iškrovimo aikštelę ir statybinių prekių parduotuvę.

    atšaka į metalo laužo supirktuvę

    kitos atšakos







    Labai nustebau radęs šį pastatą čia, jei kažko panašaus ir tikėjausi tai tik elektrinės teritorijoje kažkur netoli mazuto iškrovimo

    matosi kad lokomotyvas ne taip seniai buvo išvažiavęs iš depo - išmindyta žemė

    bandžiau nufotografuot kas pr lokomotyvas bet nelabai gavosi, tiesa sakant langai tokie purvini, kad ir paprastai įžiūrėt ka-ka sudėtinga buvo - nesuprantu kas ten per užrašas prieš lokomotyvo numerį, bet šiaip panašus į eilinį manevrinį



    atšaka link elektrinės pagrindinio pastato

    elektrinės teritorijoje stovi du vagonų likučiai, jiems iš ten jau išjudėt nepavyks kokia šito kelio buklė matosi žemiau






    Paskutinis taisė JlL; 2009.10.20, 08:52.

    Komentuoti:


  • JlL
    replied
    Atšaka nuo panerių iki Grigiškių fabriko ir Elektrinės Nr. 3 II dalis

    Atkarpa nuo kirtimų g. iki kelio Vilnius Kaunas
    už šio vingio yra kelynas prie betono gamyklų, vaizdas link panerių

    vaizdas link grigiškių

    vaizdas link panerių nuo viaduko

    viadukas virš lentvario gatvės



    prie kuro bazės ink grigiškių

    prie kuro bazės link panerių


    be galo apsidžiaugiau kai šis išlindo iš ten

    prie kūro bazės



    išsišakojimas į kūro bazę ir kitas įmones

    kūro bazė turi savo manevrinį mažiuką
    Paskutinis taisė JlL; 2009.10.19, 20:22.

    Komentuoti:


  • JlL
    replied
    Atšaka nuo panerių iki Grigiškių fabriko ir Elektrinės Nr. 3

    Sekmadienį šiek tiek pasivaikščiojau vaikystės takais. Kadangi vaikščiojau kaip pats įsivaizdavau beveik visai nenaudojamu (maniau kad pora traukinių per mėn į kuro bazę užsuka) geležinkeliu, o be to buvo sekmadienis tai be galo nustebau sutikęs jame traukinį. Praėjęs atkarpą nuo panerių stoties iki viaduko (virš kelio į trakus) važiavau link gariūnų. Ten vos nuo kelio nenuvažiavau kai pamačiau kelią kertančius cisternų vagonus, apsisukau ir lekiau atgal prie viaduko kad tik spėčiau nufotografuoti.

    Nuvažiavus prie trečios elektrinės ir ten radus cisternų vagonus antrą kartą tą dieną nustebau. Kadangi prie kuro bazės yra šioks toks kelynas nesitikėjau, kad cisternas gali saugoti čia, kur nėra jokios priežiūros. Pasivaikščiojęs atkarpa nuo elektrinės iki viaduko su keliu Vilnius Kaunas išvažiavau prie kuro bazės. Padariau kelias stovinčių cisternų nuotraukas ir jau grįžinėjau link mašinos kai išgirdau atvažiuojantį traukinį. Vos į kelnes iš džiaugsmo nepridėjau, tikrai po to kai sutikau traukinį ant viaduko ir radau cisternas prie elektrinės daugiau nieko šitam ruože nesitikėjau. Atvažiavo tas pats manevrninis kurį mačiau anksčiau ir atitempe prie elektrines matytas cisternas, pasiėmė stovinčias prie kuro bazės ir ištempė į panerius. Dar jį spėjau nufotografuoti ant viaduko virš lentvario gatvės.

    Atšakos dalis nuo panerių stoties iki pervažos su kirtimų gatve:
    Vaizdas į panerių stotį.

    šalia esančioje linijoje link lentvario intensyvus eismas.

    paskutinis stoties aklikelis.

    gal kas gali paaiškinti kodėl tie bėgiai taip supjaustyti?



    dešinėje į vaidotus, kairėje į grigiškes, per vidurį akmenukas prisėst, pailsėt nepasisprendusiems link kur judės.

    kodėl sudėti tokie trumpi bėgiai? kodėl vienas sujungimas ant betoninių pabėgių, o kitas (ne vienintelis linijoje) ant medinių



    skalda tik ant neseniai atnaujinto viaduko, kitur smėlis







    Toliau pervaža su kirtimų gatve.



    link Grigiškių

    link Panerių

    pro mašinos langą tai kokybė visai ne kokia. Manevrinis kylą ant viaduko virš galvės gatvės.
    Paskutinis taisė JlL; 2009.10.19, 20:24.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Parašė railman Rodyti pranešimą
    TEC3/Grigigiškių atšakos viadukas virš Lentvario gatvės:
    Atvaizdas
    Už pylimo (kairėje pusėje):


    "Geležinkelietiški" vaizdeliai, fotografuoti einant TEC3/Grigigiškių atšakos pylimu link Panerių kokius 300 metrų:












    .......
    Paskutinis taisė railman; 2014.01.21, 22:35.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    TEC3/Grigigiškių atšakos viadukas virš Lentvario gatvės:



    ..
    Paskutinis taisė railman; 2014.01.21, 22:38.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dar yra ir Vandentiekio gatve. Tai arciausia vieta iki Neries, is kurios ir galima buvo aprupinti Vilniaus stoti vandeniu.

    Komentuoti:


  • JlL
    replied
    prie to paties paklausiu: Vilniuje elektrines gatveje yra vandenviete, atrodo kad ji priklauso gelezinkeliams - kodel?

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Oj, jo gi, tikrai. pastebėjau, kad angliškai užrašyta, bet nepastebėjau, kad "Manchester" .

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Reik suprast, kad amerikonskas tas "kraniukas"
    Angliskas

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied


    Na ne Paneriai, bet Panerių gatvė Naujamiestyje.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Reik suprast, kad amerikonskas tas "kraniukas"

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    ant kokio nors "guglemapo" gal galetum pazymet? kur tiksliai jis yra. nes man Vilniuje Paneriai ir N.Vilnia maziausiai zinomos vietoves...

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Neabejoju, kad važiuodami Panerių gatve ne vienas matėte "kraniuką". Ilgą laiką maniau, kad jis atlieka kažkokią funkciją. Vakar nusprendžiau, kad jo buvimas toje vietoje kertasi su mano logika ir apžiūrėjau iš arčiau. Wow!




    Pastate, prie kurio stovi "kraniukas", kaip suprantama, šeimininkauja geležinkeliečiai
    Paskutinis taisė railman; 2013.10.29, 07:18.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Prie "Silikato" veiksmas dar vyksta.
    "Silikato" TGK išveža vagonus iš įmonės teritorijos ir perduoda LG TEM'ui:





    ...
    Paskutinis taisė railman; 2013.10.29, 07:16.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Prekių stotis. Uždaryta ko gero dėl aplinkkelio statybos. Sustodavo 4 pirmieji rytiniai traukiniai.

    Komentuoti:

Working...
X