sitame http://audiovis.nac.gov.pl/ tikrai verta pasiknaisioti ieskant tarpukario vilniaus vaizdu,
stai atradau dar videna silo tilto vaizda:
tad pagal tilto konstrukcija, statybos darbu nuotraukos pradeda mane itikinti
kazkaip drystu abejoti - pats gyvenu netoli sios vietos, gerai pamenu kaip atrode gelzbetonines tilto liekanos, iki pradedant statyti nauja tilta kazkur 1990.
sitose nuotraukose pakrante atrodo per daug urbanizuota, ir kas ten per fabrikelis su kaminu virsutines nuotraukos kaireje?
dar pabandziau palyginti su tos vietos 1944m. aeronuotrauka,
patys irgi palyginkit:
Iki šiol nesusidūriau su jokia rimtesne informacija apie tiltą, tad tenka interpretuoti. Manau, tiltas buvo perstatytas vėliau. Beje, forumiečio Julius pateiktose foto matosi tiltas ir 3, ir su 4 atramom. http://www.bernardinai.lt/popup.php?...mages_id=38066
Nuotraukos iš Narodowe Archiwum Cyfrowe. Nuotraukos pavadintos "Budowa mostu na Wilii w Wilnie - montaż przęseł". Manau, kad tai Vilniaus siaurojo geležinkelio tilto statyba dabartinio Šilo tilto vietoje. Manau, kad antroje nuotraukoje matosi Šilo gatvės rajono kalvos: Atvaizdas
kazkaip drystu abejoti - pats gyvenu netoli sios vietos, gerai pamenu kaip atrode gelzbetonines tilto liekanos, iki pradedant statyti nauja tilta kazkur 1990.
sitose nuotraukose pakrante atrodo per daug urbanizuota, ir kas ten per fabrikelis su kaminu virsutines nuotraukos kaireje?
dar pabandziau palyginti su tos vietos 1944m. aeronuotrauka,
patys irgi palyginkit:
Vilniaus miesto savivaldybė pasiūlė Ispanijos ambasados Lietuvoje prekybos atašė Ramiro Sanchezui parengti studiją apie metro galimybes Vilniuje. Savivaldybė pranešė, kad penktadienį atašė susitiko su Vilniaus mero pavaduotoju Romu Adomavičiumi. Pranešime spaudai rašoma, kad ispanai turi reikiamos patirties.
Savivaldybę domintų kompleksinė studija, įvertinant turimas transporto rūšis, ekologinius reikalavimus, miesto plėtrą ir naujausias europines idėjas – tai svarbus žingsnis, kurį žengus, bus galima dirbti toliau. Ispanai turi patirtį, rengiant tokius projektus ir įsisavinant ES lėšas, gerus specialistus – tuo būtų galima pasinaudoti, pasirenkant patį geriausią variantą.
„Dabar ne pats geriausias laikas išlaidauti, bet pats laikas tam ruoštis“, – pranešime spaudai cituojamas R. Adomavičius.
Vicemero nuomone, nereikėtų metro atskirti nuo visos transporto sistemos – būtina suderinti viešąjį ir privatų transportą, eismo valdymą ir transporto paslaugas. Inžineriniu požiūriu, nėra didelio skirtumo ką pasirinkti – metro ar tramvajų – svarbu, kad pasirinkta transporto rūšis būtų harmoninga, kompleksiška ir reikalinga miestui.
„Mes norime turėti tokią transporto rūšį, kuri galėtų pervežti per 50 proc. keleivių iš miesto pakraščių ir miestelių, kad gyventojai jaustųsi patogiai“, – sakė Vilniaus mero pavaduotojas.
Svečiui buvo pasiūlyta parengti studiją, pritaikant Vilniui optimaliausią variantą, atsižvelgiant į naujoves, finansavimą ir laiką.
Manau, kad tai Vilniaus siaurojo geležinkelio tilto statyba dabartinio Šilo tilto vietoje. Manau, kad antroje nuotraukoje matosi Šilo gatvės rajono kalvos
Nuotraukos iš Narodowe Archiwum Cyfrowe. Nuotraukos pavadintos "Budowa mostu na Wilii w Wilnie - montaż przęseł". Manau, kad tai Vilniaus siaurojo geležinkelio tilto statyba dabartinio Šilo tilto vietoje. Manau, kad antroje nuotraukoje matosi Šilo gatvės rajono kalvos:
Balandžio antrą dieną visi prisipažįsta, kas ir kur melavo
Fotografuota Linkmenų gatvėje. Čia išties raizgėsi siaurukas. Gal išties yra kokių sąsajų...
Vilniuje.
X Susikulė traukiniai. Naktį iš 24 į 25 birželio ties Bezdanų stotimi kurjeras užvažiavo ant prekių traukinio. Sudaužyta 6 prekių traukinio vagonai, pagadinti garvežių, apkurto kurjero mašinistas, sužeistas vyriausiasai prekių traukinio konduktorius . Šiaip keliauninkai nenukentėjo. Taip laimingai pasibaigė tik ačiu sumanumui kurjero mašinisto Šifferso, kurs, neįžiurint į tai, kad kurjeras bėgo 70 verstų greitumu, spėjo visgi kiek sustabdyti ir tokiu budu išgelbėjo ne vieną nuo mirties ar sužeidimo.
Komentuoti: