Ketinau šias nuotraukas pavadinti "Savanorių atšakos pabaiga šiandien", bet forume vilnius.borda.ru suradau, kad nuotaukoje esami bėgiai yra "Silikato" kelyno dalis, o "tikrosios" atšakos bėgiai ėjo kairiau, lygiagrečiai...
Ir dar: anksčiau šio aklikelio pabaiga buvo arčiau gatvės nei dabar, tačiau po vieno įvykio atšaka šiek tiek patrumpinta, t.y. užtvaras perkeltas toliau nuo gatvės. O buvo taip: apie 1984-uosius, šilumvežiui (su dviem vagonais) sugedo stabdžiai ir pralaužęs užtvarą išvažiavo į gatvę. Mašinistas signalizavo, padėjėjas mojavo rankomis, bet ne visi vaitruotojai pastėbėjo ir šilumvežis įsirėžė į Žiguliuką. Teigiama, kad automobilio vairuotojui tai pasibaigė tragiškai.
Užpraeito šeštadienio foto iš Vilniaus pramoninio geležinkelio Žemuosiose Pa neriuose. Manau vietos daug kam pažįstamos, nors iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kad čia ne Vilnius
Dar "dažais kvepiančioje" Žvėryno bendruomenės svetainėje www.zverynas.lt aptikau iki šiol man nematytų ir įdomių kadrų su Vingio parko siauruku ir jo tiltu:
Pūškuoja siaurukas ties dabartiniais Svečių namais Blindžių g.: Didelis formatas
Bėgiai nuo buv. tilto link Žvėryno, dab. Karoliniškių draustinyje:
Keletas iki ~1962 m. išstovėjusio Vingio parko geležinkelio tilto su įspūdingais ledlaužiais kadrų:
...
Spėju, kad darbingo amžiaus ir blaivaus mąstymo piliečiai po traukinio ratais paklūva tik išskirtiniais atvejais. Taigi klausimas: LG savotiškai investuoja į žmonių saugumą: tvoros, apsauginiai, kameros. Tačiau jeigu pažeidėjas (asmuo, einantis per bėgius neleistinoje vietoje) yra pagaunamas, ar jis baudžiamas? Jeigu taip, tai kaip baudžiamas? Jeigu baudžiamas pinigine bauda, ar atsižvelgiama į jo pajamas (kažin, ar chronius ar bobutė susimokės tūkstantines baudas)...
Neseniai viešėdamas Vilniuje pamačiau dar egzistuojantį iš sovietinių laikų paveldėtą apsauginių poveikio "chroniams" būdą. Geležinkelio stoties perone ant žemės susiraitęs miegojo bomžas. Priėjo apsauginis ir čebatuota koja spyrė į sėdimąją vietą. Bomžas susiprato, kad reikia keltis.
Nors toks poveikio būdas yra ne civilizuotas ir gal antiįstatymiškas, kitaip su asocialiais asmenimis nesusikalbėsi...
Penktadienį važiavau iš Vilniaus į Kauną, tai netoli Palemono stoties nuo Kauno pusės važiavęs traukinys buvo nutrenkęs žmogų (apie 17.20). Anas traukinys stovėjo, mūsiškis irgi stabtelėjo, bet nespėjau gerai įžiūrėti, kokia jo buvo būklė, tik tiek, kad buvo pusiau nuo pylimo nusviestas.
Kaip tik vakar per kažkurio TV kanalo žinias pranešė, kad mašinistas tarp Klaipėdos ir Rimkų nors ir pastebėjo 21m. merginą ant bėgių, tačiau nebespėjo sustabdyti. Tada man šmėstelėjo tokia mintis: kaip ir kodėl tos aukos atsiduria ant bėgių? Juk palei geležinkelį praktiškai niekur nėra šaligatvio, gana retos (tačiau visada apšviestos ir pažymėtos specialiais ženklais) pėsčiųjų perėjos. Ko gero daugumą aukų galima suskirstyti taip: a) sąmoningi savižudžiai; b) seno amžiaus žmonės, kurie nesupranta, kad traukiniai dabar važiuoja jau greičiau, o jų pastabumas jau atbukęs; c) vaikai, kurie natūraliai dėl savo vaikiškumo yra dar žiopli + išdykę, smalsūs, hiperaktyvūs ir + bent laikinai neprižiūrimi tėvų; d) alkoholikai, narkomanai ir kiti apsvaigę piliečiai, laikinai neatsakingi net už save. Labai klystu? Spėju, kad darbingo amžiaus ir blaivaus mąstymo piliečiai po traukinio ratais paklūva tik išskirtiniais atvejais. Taigi klausimas: LG savotiškai investuoja į žmonių saugumą: tvoros, apsauginiai, kameros. Tačiau jeigu pažeidėjas (asmuo, einantis per bėgius neleistinoje vietoje) yra pagaunamas, ar jis baudžiamas? Jeigu taip, tai kaip baudžiamas? Jeigu baudžiamas pinigine bauda, ar atsižvelgiama į jo pajamas (kažin, ar chronius ar bobutė susimokės tūkstantines baudas) ir galimą pažeidimo rimtumą (ar verta vienodai bausti užmigusį po traukiniu ir šalia bėgių stovintį trainspotter'į (railfaną)? Ar bent dalis surinktų baudų skiriama LG su tikslu išlaikyti esamą apsaugos sistemą ir investuoti į naujos kūrimą/senos atnaujinimą?
Tik kas gaudo užkampyje ar užmiestyje? Apsauga ar policija dažniausiai budi stotyse. Pernai Lentvaryje teko matyti, kaip policininkas įsakmiu tonu privertė išlipusį iš traukinio ir per bėgius bandantį pereitį pilietį pasinaudoti požemine perėja.
Mindaugo gatvėje suradau vagoną, kuris jau niekada savo ratais neišvažiuos. Manau užsiliko nuo tų laikų, kai iki čia atšaka nuo Kuro kontoros vedė. Ir pervaža per Mindaugo [/URL]gatvę buvo. Pamenu, kai laikiau vairavaimo egzaminą ir nurodė egzaminatorius - policajus sustoti, tai stresavau, ar ne per arti iki pervažos sustojau
Paskutiniu metu pastebėjau labai daug žmonių patenka po traukiniu ir būtent stočių prieigose. Gal tiesiog sugalvojo stebėti kas ir kaip, kad nebūtų poto kažkokių nesusipratimų. Traukinys visada teisus
Kaip tik vakar per kažkurio TV kanalo žinias pranešė, kad mašinistas tarp Klaipėdos ir Rimkų nors ir pastebėjo 21m. merginą ant bėgių, tačiau nebespėjo sustabdyti. Tada man šmėstelėjo tokia mintis: kaip ir kodėl tos aukos atsiduria ant bėgių? Juk palei geležinkelį praktiškai niekur nėra šaligatvio, gana retos (tačiau visada apšviestos ir pažymėtos specialiais ženklais) pėsčiųjų perėjos. Ko gero daugumą aukų galima suskirstyti taip: a) sąmoningi savižudžiai; b) seno amžiaus žmonės, kurie nesupranta, kad traukiniai dabar važiuoja jau greičiau, o jų pastabumas jau atbukęs; c) vaikai, kurie natūraliai dėl savo vaikiškumo yra dar žiopli + išdykę, smalsūs, hiperaktyvūs ir + bent laikinai neprižiūrimi tėvų; d) alkoholikai, narkomanai ir kiti apsvaigę piliečiai, laikinai neatsakingi net už save. Labai klystu? Spėju, kad darbingo amžiaus ir blaivaus mąstymo piliečiai po traukinio ratais paklūva tik išskirtiniais atvejais. Taigi klausimas: LG savotiškai investuoja į žmonių saugumą: tvoros, apsauginiai, kameros. Tačiau jeigu pažeidėjas (asmuo, einantis per bėgius neleistinoje vietoje) yra pagaunamas, ar jis baudžiamas? Jeigu taip, tai kaip baudžiamas? Jeigu baudžiamas pinigine bauda, ar atsižvelgiama į jo pajamas (kažin, ar chronius ar bobutė susimokės tūkstantines baudas) ir galimą pažeidimo rimtumą (ar verta vienodai bausti užmigusį po traukiniu ir šalia bėgių stovintį trainspotter'į (railfaną)? Ar bent dalis surinktų baudų skiriama LG su tikslu išlaikyti esamą apsaugos sistemą ir investuoti į naujos kūrimą/senos atnaujinimą?
Paskutiniu metu pastebėjau labai daug žmonių patenka po traukiniu ir būtent stočių prieigose. Gal tiesiog sugalvojo stebėti kas ir kaip, kad nebūtų poto kažkokių nesusipratimų. Traukinys visada teisus
Šioje vietoje daug pėsčiųjų per bėgius tarp Vilkpėdės ir Burbiškių migruoja...
Paskutiniu metu pastebėjau labai daug žmonių patenka po traukiniu ir būtent stočių prieigose. Gal tiesiog sugalvojo stebėti kas ir kaip, kad nebūtų poto kažkokių nesusipratimų. Traukinys visada teisus
Mėgdavau čia atvažiuoti traukinių pamedžioti. Pamačiau tą vaizdo kamerą (gal butaforinė), perspėjimą ir išvažiavau atgal. Na, gal "Gelsaugos" buduliai neatvažiuos, bet tiesiog nemalonu pasidarė.
"Gelsaugos" darbuotojus buduliais gal nevadinkime. Nors tikiu, kad tokių ten yra, bet jei apie konkrečius faktus informuosime kur reikia (gal dėl tokios baimės kai kurie taip neleidžia fotografuoti?), tai tokių atsitiktinai ten prisiplakusių dirbti (tiksliau - dykai leisti laiką ir už tai gauti atlyginimą) mažės.
Neseniai panašioje vietoej mačiau kitokį vaizdelį. Per geležinkelį ropojo du vos ant kojų bepastovintys girtuokliai. Jie nusprendė lįsti pro stovinčio prekinio traukinio vagono apačią, kai šviesofore tam traukiniui užsidegė žalias signalas. Perlindo netaip greitai. Gerai, kad traukinys ilgokai nepajudėjo...
Kai tie netikėliai jau buvo kitoje bėgių pusėje, pagalvojau: "kur "Gelsauga"? kur apsauginiai? kur policija?" Jei traukinys tokį "alchašą" būtų pervažiavęs, ramybės kurį laiką būtų netekę visos šios (ir ne tik šios) tarnybos...
Mėgdavau čia atvažiuoti traukinių pamedžioti. Pamačiau tą vaizdo kamerą (gal butaforinė), perspėjimą ir išvažiavau atgal. Na, gal "Gelsaugos" buduliai neatvažiuos, bet tiesiog nemalonu pasidarė.
Jerzy Surwiło knygoje "Pamiętam Antokol" radau šiek tiek faktų apie siaurojo geležinkelio Strateginį tiltą tarp Žirmūnų (Losiuvkos) ir Antakalnio. Tiltą pastatė 3-iasis Vilniaus pionierių batalionas (3 Batalion Saperów Wileńskich). Pašventintas ir atidarytas buvo 1930 m. sausio mėnesį. Bombarduotas buvo 1939 m. rugsėjį, 1941 m. birželį ir 1944 m. liepą.
Fotografuota iš ten, kur dabar Žirmūnų g. Dabar iš čia maždaug matytųsi Šilo tiltas, kolegija ir chruščiovkės Vileišio gatvėje. Taigi vaizdas į Antakalnį
Tilto statyba tarpukariu. Lenkų laikais Vilniuje iš naujo statyti tik du karinio siauruko tiltai.
Prie nuotraukos parašyta, kad statomas tiltas per Nerį Vilniuje. Bet viskas taip pasikeitę, kad neaišku kur čia fotografuota - Žvėryne, Antakalnyje ar dabartiniuose Žirmūnuose http://audiovis.nac.gov.pl/obraz/831...f710e6513e1f1/
Komentuoti: