Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius - Talinas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Smagu kad tik pagal naujesnius tvarkaraščius nereikės ieškoti nakvynė Valgoje, ir tereikės pasitrinti po Valgą 4 valandas - nuo 13:51 iki 17:56
    Tai nekeičia esmės, kad kratytis kampais per Šiaulius ir Tartu ir dar mokėti apie 50 EUR neatsiras daug norinčių.
    O nebandei paskaityt šiandienos pranešimų temoje prieš rašydamas? Elron priderins traukinį Valgoje. Laiko dar nėra, bet turbūt persėdimui bus irgi apie 15 minučių.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Tiek prirašyta, o besikeičiančiu tvarkaraščiu nepasidomėta...
    Tad lietuviai su latviais jau susiderinę, belieka sulaukti, kokį laiką pasiūlys estai.
    Tokių kampuotų maršrutų tvarkaraščių studijavimas su praktiniu susisiekimu mažai ką turi bendro.
    Tai labiau panašu tik į proto mankštos formą .

    Ačiū už patikslinimą .
    Smagu kad tik pagal naujesnius tvarkaraščius nereikės ieškoti nakvynė Valgoje, ir tereikės pasitrinti po Valgą 4 valandas - nuo 13:51 iki 17:56
    Tai nekeičia esmės, kad kratytis kampais per Šiaulius ir Tartu ir dar mokėti apie 50 EUR neatsiras daug norinčių.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Lyginame dabartinius traukiniu su 41 metų senumo traukinio Nr. 188 Minskas - Vilnius - Ryga - Talinas tvarkaraščiai

    Atskiri segmentai
    Vilnius - Ryga. 1983 m. 5 val. 42 min (10:00 - 15:42), dabar 4 val. 13 min. (6:30 - 10:43) 24,00 EUR Taupome 1:29 val
    https://bilietas.ltglink.lt/journeys...ate=2024-12-10
    Rīga - Valga . 1983 m. 2 val. 48 min (16:00 -18:48) , dabar 2 val. 15 min. (10:38 - 13:53) 5,60 EUR Taupome 0:32 val
    http://visit.valka.lv/en/traffic/train-schedule
    Vilnius - Valga 1983 m. 8 val. 48 min (10:00 -18:48) , o dabar...
    o dabar ...
    o dabar ups, mūsų traukinys atvažiuoja į Rygą, o kitas traukinys ką tik išvyko prieš 5 minutes.
    Turbūt nereikia daryti viceministrų lygio susitikimų, rašyti europinių projektų ir maitinti PiaRo agentūras, kad galima būtų pašalinti tą nesutapimą.
    O dabar laukiame kito traukinio į Valką 18:10 - 20:49 bendra kelionė iš Vilniaus trukmė 14 val. 19 min (6:30 - 20:49) .Prarandame 5 val.31 min.Tačiau turime laiko 7 val. 27 min. (10:43 - 18:10) pasivaikščioti po Rygą ir įvertinti naujos stoties (kuri nežinai kada pradės veikti) statybos aikštelės privalumus.

    Pirmas traukinys iš -Valkos į Taliną išvažiuoja anksti ryte, iki Talino važiuoja 3 h 42 min (06:16 - 09:58) 22,50 EUR
    Palyginimui Vakga -talinas 1983 m. užtrukdavo 4 val. 40 min 18:59 - 23:39
    Tokio varianto Su "Čajka" nebelyginsime. Prie minusų dar reikia pridėti nakvynės Valgoije ar Valkoje išlaidas.
    Tačiau jei būtų suderinti tvarkaraščiai ir pvz. traukinys iš Rygos į Valką išvažiuotų pusvalandžiu vėliau tai Valgoje būtume vietoje 13:53 apie 14:30. Tinka ir variantas, kad traukinys iš Vilniaus atvyktų anksčiau (BOLT'o išlaidų neskaičiuosime),
    Iš Valgos be ankstyvojo rytinio dar yra traukiniai Į Taliną 12:01 (nespėjame) ir 17:56. Iki Talino važiuoti 3:47 ir Taline būsime 21:43
    Lyginame visą atstumą Vilnius - Talinas. 1983 m. traukinys 13 val. 39 min (10:00 - 23:39 ), dabar 15 val. 13 min (6:30 - 21:43). Jei spėtume į Valgos traukiną
    Du persėdimai ir 52,10 EUR.

    Visas tris atkarpas traukinai dabar, po po 41 metų, važiuoja 3 valandomis greičiau (1,5 + 0,5 + 1,0)
    Kad tik keleivių būtų. Yra ką gerinti.
    Tiek prirašyta, o besikeičiančiu tvarkaraščiu nepasidomėta...
    Nuo gruodžio 15:
    Vilnius 07:05 - Ryga 11:04
    Ryga 11:16 - Valga 13:51
    Tad lietuviai su latviais jau susiderinę, belieka sulaukti, kokį laiką pasiūlys estai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lyginame dabartinius traukiniu su 41 metų senumo traukinio Nr. 188 Minskas - Vilnius - Ryga - Talinas tvarkaraščiai

    Atskiri segmentai
    Vilnius - Ryga. 1983 m. 5 val. 42 min (10:00 - 15:42), dabar 4 val. 13 min. (6:30 - 10:43) 24,00 EUR Taupome 1:29 val
    https://bilietas.ltglink.lt/journeys...ate=2024-12-10
    Rīga - Valga . 1983 m. 2 val. 48 min (16:00 -18:48) , dabar 2 val. 15 min. (10:38 - 13:53) 5,60 EUR Taupome 0:32 val
    http://visit.valka.lv/en/traffic/train-schedule
    Vilnius - Valga 1983 m. 8 val. 48 min (10:00 -18:48) , o dabar...
    o dabar ...
    o dabar ups, mūsų traukinys atvažiuoja į Rygą, o kitas traukinys ką tik išvyko prieš 5 minutes.
    Turbūt nereikia daryti viceministrų lygio susitikimų, rašyti europinių projektų ir maitinti PiaRo agentūras, kad galima būtų pašalinti tą nesutapimą.
    O dabar laukiame kito traukinio į Valką 18:10 - 20:49 bendra kelionė iš Vilniaus trukmė 14 val. 19 min (6:30 - 20:49) .Prarandame 5 val.31 min.Tačiau turime laiko 7 val. 27 min. (10:43 - 18:10) pasivaikščioti po Rygą ir įvertinti naujos stoties (kuri nežinai kada pradės veikti) statybos aikštelės privalumus.

    Pirmas traukinys iš -Valkos į Taliną išvažiuoja anksti ryte, iki Talino važiuoja 3 h 42 min (06:16 - 09:58) 22,50 EUR
    Palyginimui Vakga -talinas 1983 m. užtrukdavo 4 val. 40 min 18:59 - 23:39
    Tokio varianto Su "Čajka" nebelyginsime. Prie minusų dar reikia pridėti nakvynės Valgoije ar Valkoje išlaidas.
    Tačiau jei būtų suderinti tvarkaraščiai ir pvz. traukinys iš Rygos į Valką išvažiuotų pusvalandžiu vėliau tai Valgoje būtume vietoje 13:53 apie 14:30. Tinka ir variantas, kad traukinys iš Vilniaus atvyktų anksčiau (BOLT'o išlaidų neskaičiuosime),
    Iš Valgos be ankstyvojo rytinio dar yra traukiniai Į Taliną 12:01 (nespėjame) ir 17:56. Iki Talino važiuoti 3:47 ir Taline būsime 21:43
    Lyginame visą atstumą Vilnius - Talinas. 1983 m. traukinys 13 val. 39 min (10:00 - 23:39 ), dabar 15 val. 13 min (6:30 - 21:43). Jei spėtume į Valgos traukiną
    Du persėdimai ir 52,10 EUR.

    Visas tris atkarpas traukinai dabar, po po 41 metų, važiuoja 3 valandomis greičiau (1,5 + 0,5 + 1,0)
    Kad tik keleivių būtų. Yra ką gerinti.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Žinoma, kad patogiau. Tačiau faktas, kad tokį variantą bandosi, reiškia, kad ir apie tai svarstoma.
    Estai turėtų lygiai tokias pačias problemas.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Mūsų traukinys Rygoje stovi beveik 6 valandas. Per tą laiką spėtų sulakstyt iki Valgos ir atgal. Panašu, kad LTG Link svarsto tokį variantą, tačiau viskas dar ankstyvoje stadijoje.
    Spėt spėtų, bet nuoširdžiai nemanau kad du ~6 valandų važiavimai su ~30 minučių pertrauka yra apsimokėtų - realiai reikėtų pilnai keisti visą įgulą Valgoje, taip pat klausimai dėl traukinio švaros ir pan. Būtų patogiau, taip, bet manau LTG maloniau būtų jei Estai važiuotų iki Rygos nei kad jie iki Valgos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Užuot švaiščius lėšas piariniams traukiniams, kurie vis tiek nuostolingi ir nepajėgia konkuruoti su autobusais ar tuo labiau aviacija, verčiau atnaujintų traukinį į Rokiškį. Po autobusų "reformos" Rokiškis neturi normalaus susisiekimo su Panevėžiu... Kenos maršrutas žlugdomas taip pat.

    Komentuoti:


  • Laure23
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    Ka Lietuvoje moka, tai bet kokia smulkmena kaip stebukla pristatyti. Laukiam kaip 60 km keliuka iki Lenkijos kai baigs per 20 metu, pristatys kaip geriausia autostrada Europoje
    Ką lietuviai moka, tai plaktis ir kalbėti ne į tą temą. 60km 'keliukas' (kodėl ne 80, jeigu čia apie A5?), per 20 metų (iš kur čia paiimta? ko ne 30 metų tuomet) yra daugiau nei latviai ir estai kartu sudėjus nusitiesė savo panašaus lygio keliukų pagal tą patį laikotarpį. Bet mes gi su 10x didesniais lenkais lyginamės, tai galime pasriūbauti kartu.

    Grįžtant į temą, Vilnius kalčiausias, kad tiek Rygoje tiek Valgoje bus persėdimas?
    Paskutinis taisė Laure23; 2024.12.09, 16:48.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Atkreipkim dėmesį į šią vietą:

    „LTG Link“ pirmadienį kartu su partneriais atliks bandomąjį važiavimą maršrutu Vilnius–Valga siekiant patikrinti traukinio PESA 730 ML techninį suderinamumą su Estijos geležinkelių infrastruktūra.
    https://ltglink.lt/svarbus-pranesima...kti-iki-talino

    Mūsų traukinys Rygoje stovi beveik 6 valandas. Per tą laiką spėtų sulakstyt iki Valgos ir atgal. Panašu, kad LTG Link svarsto tokį variantą, tačiau viskas dar ankstyvoje stadijoje.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    Ka Lietuvoje moka, tai bet kokia smulkmena kaip stebukla pristatyti.
    Kad niekas čia nieko kaip stebuklo nepristatė. Rekomenduočiau perskaityti straipsnį.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Ka Lietuvoje moka, tai bet kokia smulkmena kaip stebukla pristatyti. Laukiam kaip 60 km keliuka iki Lenkijos kai baigs per 20 metu, pristatys kaip geriausia autostrada Europoje

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Du persėdimai nieko gero, bet ką šioje vietoje mes galime padaryti? Čia jau latviams ir estams reikia tartis, kad važiuotų tiesioginis traukinys Ryga - Talinas. Tik nei vieni, nei kiti tam riedmenų berods neturi. Kitaip realizuoti maršrutą dabartinėmis sąlygomis be persėdimo Rygoje nelabai realu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Bus galima palyginti, kiek greičiau vyks greitasis traukinys. Anas traukinys "Žuvėdra" buvo ne greitasis, o keleivinis, nors ir firminis.
    Traukinys buvo formuojamas Talino stotyje. Lokomotyvai paprastai būdavo TEP-60, o vagonai buvo dažomi mėlyna spalva.

    GeoSpilve 2024.04.11
    Firminio traukinio Nr. 187 / 188 "Чайка" / Čajka (Žuvėdra) Talinas - Ryga - Vilnius - Minskas 1983 m. tvarkaraštis

    https://geospilve.livejournal.com/46485.html

    Traukinys "Čajka" / Žuvėdra. Talinas - Minskas atvyksta į Siguldos stotį . XX a. 8- 9 dešimtmetis.

    https://parovoz.com/newgallery/pg_vi...LNG=RU#picture

    Traukinys "Čajka" / Žuvėdra kažkur Latvijoje 1981 m.

    https://www.facebook.com/photo/?fbid...66720994765537
    Paskutinis taisė Romas; 2024.12.09, 17:23.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Geras. O kokiu tvarkaraščiu važiuoja?
    Seniai nebevažiuoja.

    O dėl Vilnius-Rīga-Tallinn, tai taip, du persėdimai yra blogai. Tik tiek, kad dabar net ir tokios galimybės nėra. Visgi tiesioginis traukinys tarp Baltijos šalių sostinių turėtų būti savaime suprantamas dalykas ir principo reikalas. Na arba, kaip minimum, su vienu persėdimu Rygoje.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Kaip tik sakyčiau ilgo važiavimo metu persėdimai visai gerai, prasivaikštai nors kiek.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Ir kas čia blogo?

    Ką čia nusišnekate?
    neitiketinai nepatogu tie persedimai, jau vienas musa per patraukluma, o du tik nuotykiu ieskotojams ar kazkams is bedos, nera jokiu priezasciu kodel negali buti tiesioginis traukinys.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Made in Vilnius 2024.12.09

    Nuo kitų metų iš Vilniaus bus galima traukiniu pasiekti Taliną
    Nuo šių metų gruodžio 15 d. startuoja „Vivi“ traukinys Ryga–Valga, kurio išvykimas iš Rygos bus priderintas prie „LTG Link“ traukinio Vilnius–Ryga atvykimo į Rygos stotį. Šie traukiniai bus suderinti ir priešinga kryptimi, t.y. traukinys iš Valgos į Rygos stotį atvyks prieš išvykstant traukiniui Ryga–Vilnius– keleivių persėdimui numatoma beveik 20 minučių.

    Sekančiu etapu, nuo 2025 m. sausio 6 d., prie „Vivi“ traukinio Ryga-Valga atvykimo į Valgos stotį „Elron“ priderins papildomą traukinį Talinas–Valga–Talinas. Tokiu būdu atsiras pilnai funkcionuojantis kasdieninis susisiekimas geležinkeliu tarp Vilniaus, Rygos ir Talino abejomis kryptimis. Kelionės trukmė paaiškės, kai „Elron“ priderins papildomą traukinį Talinas–Valga–Talinas

    https://madeinvilnius.lt/transportas...asiekti-talina
    Įdomu, kiek bus norinčių važiuoti visą maršrutą nuo Vilniaus iki Talino,o ne vien trumpesnes atkarpas.
    Nelabai įkvepia du persėdimai - Rygoje ir Valgoje.
    Straipsnyje nėra rašoma, kiek laiko užtruks tokia kelionė. tikėkimės, kad greičiau nei traukinys Nr. 188 "Чайка" / Čajka (Žuvėdra)prieš 40 metų.

    Anais laikais dieninis traukinys Nr. 188 "Čaika" / (Žuvėdra) važiuodavo nuo Vilniaus iki Talino 13 valandų 39 minutes (10:00 - 23:39), o Nr. 187 atgal - 13 valandų 39 minutes (6:30 - 20:05).

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    Ispudinga naujiena tikrai. "tik 2" persedimai.
    Ir kas čia blogo?
    Beveik pries 200 metu buvo tiesioginis traukinys
    Ką čia nusišnekate?

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Ispudinga naujiena tikrai. "tik 2" persedimai. Beveik pries 200 metu buvo tiesioginis traukinys

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Nuo kitų metų iš Vilniaus bus galima traukiniu pasiekti Taliną

    LTG grupės keleivių vežimo įmonė „LTG Link“ sparčiai juda link dar vieno tikslo – sujungti Vilnių per Rygą su Talinu. Trijų Baltijos šalių vežėjai – „LTG Link“, „Vivi“ ir „Elron“ – derina traukinių tvarkaraščius, kad būtų užtikrintas susisiekimas traukiniais tarp trijų šalių sostinių. Iki šiol galimybės per vieną dieną nuvykti traukiniais iš Vilniaus į Taliną nebuvo.

    Lietuvai pernai gruodį paleidus traukinį Vilnius-Ryga, buvo sutarta, kad kitu etapu bus jungiamos visos trys sostinės (Vilnius, Ryga ir Talinas). Numatoma, kad pradiniame etape, suderinus visų trijų vežėjų traukinių eismo tvarkaraščius, keleiviai iš Vilniaus Taliną pasieks su dviem persėdimais.

    „LTG Link“ pirmadienį kartu su partneriais atliks bandomąjį važiavimą maršrutu Vilnius–Valga siekiant patikrinti traukinio PESA 730 ML techninį suderinamumą su Estijos geležinkelių infrastruktūra.

    Nuo šių metų gruodžio 15 d. startuoja „Vivi“ traukinys Ryga–Valga, kurio išvykimas iš Rygos bus priderintas prie „LTG Link“ traukinio Vilnius–Ryga atvykimo į Rygos stotį. Šie traukiniai bus suderinti ir priešinga kryptimi, t.y. traukinys iš Valgos į Rygos stotį atvyks prieš išvykstant traukiniui Ryga–Vilnius– keleivių persėdimui numatoma beveik 20 minučių.

    Sekančiu etapu, nuo 2025 m. sausio 6 d., prie „Vivi“ traukinio Ryga-Valga atvykimo į Valgos stotį „Elron“ priderins papildomą traukinį Talinas–Valga–Talinas. Tokiu būdu atsiras pilnai funkcionuojantis kasdieninis susisiekimas geležinkeliu tarp Vilniaus, Rygos ir Talino abejomis kryptimis. Kelionės trukmė paaiškės, kai „Elron“ priderins papildomą traukinį Talinas–Valga–Talinas.

    Komentuoti:

Working...
X