Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius - Talinas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomas
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Toks atstumas su dviem persėdimais, su atskirais bilietais 2024 m.? Neatrodo labai konkurencinga.

    Šiaip, kam tie latviai reikalingi, jei negalim su Pesa iki Talino važiuoti, tai bent iki Latcvijos/Estijos sienos.
    Esu kažkada dėjęs žemėlapį - iki Dauguvos Lietuva, už Dauguvos - Estija (nors gal reiktų vadinti Livonija) ir problema išspręsta.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    tokioje kelionėje tarp 9 ir 10 valandų skirtumo beveik nėra. Tačiau traukinyje gali laisvai pasivaikščioti, pavalgyti, pagerti kavos. Taip pat važiuoji daug ramiau ir lygiau - nėra jokių duobių kelyje, lenkimų, nenumatytų kamščių ir t.t.
    Toks atstumas su dviem persėdimais, su atskirais bilietais 2024 m.? Neatrodo labai konkurencinga.

    Šiaip, kam tie latviai reikalingi, jei negalim su Pesa iki Talino važiuoti, tai bent iki Latcvijos/Estijos sienos.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.12.12, 05:37.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Aš be persėdimų turėjau omeny, bet tiesiog jei nori iš Vilniaus išvykti logišką valandą naktiniam traukiniui ir į Taliną atvykti irgi logišką valandą, gaunasi kad Rygoje valanda nelabai logiška. Mano manymu iš Vilniaus išvažiuoti kažkur tarp 21 ir 23 valandos reiktų kad į Taliną atvykti kažkur tarp 6 ir 8 valandos. Rezultate Ryga būtų kažkur tarp 1 ir 3 valandos, kas nemanau kad yra malonus laikas ir atvykimui, ir išvykimui.
    Deja, jokio kitokio varianto nėra. Atstumai tokie, kad kitaip nenuvažiuosi. Arba variantas - ankstyvas vakarinis iš Vilniaus kažkur 18.30 val., atvykimas į Rygą 23.00, atvykimas į Taliną 5-6 ryto. Visais kitais atvejais Ryga gaunasi gilią naktį. Autobusinis variantas irgi tik toks. Arba Ryga gilią naktį...

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    tokioje kelionėje tarp 9 ir 10 valandų skirtumo beveik nėra. Tačiau traukinyje gali laisvai pasivaikščioti, pavalgyti, pagerti kavos. Taip pat važiuoji daug ramiau ir lygiau - nėra jokių duobių kelyje, lenkimų, nenumatytų kamščių ir t.t.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    VZ.LT 2024.10.11
    Derinamas maršrutas Vilnius-Talinas: tektų važiuoti trimis traukiniais
    Nuo šių metų gruodžio 15 d. startuoja „Vivi“ traukinys Ryga–Valga, kurio išvykimas iš Rygos bus priderintas prie „LTG Link“ traukinio Vilnius–Ryga atvykimo į Rygos stotį. Šie traukiniai bus suderinti ir priešinga kryptimi, t. y. traukinys iš Valgos į Rygos stotį atvyks prieš išvykstant traukiniui Ryga–Vilnius– keleivių persėdimui numatoma beveik 20 minučių.

    Kitu etapu, nuo 2025 m. sausio 6 d., prie „Vivi“ traukinio Ryga-Valga atvykimo į Valgos stotį „Elron“ priderins papildomą traukinį Talinas–Valga–Talinas. Tokiu būdu atsiras pilnai funkcionuojantis kasdieninis susisiekimas geležinkeliu tarp Vilniaus, Rygos ir Talino abejomis kryptimis. Kelionės trukmė paaiškės, kai „Elron“ priderins papildomą traukinį Talinas–Valga–Talinas, pažymima pranešime.


    VŽ skaičiavimu dabartinėmis sąlygomis kelionė traukiniu Vilnius-Talinas, neskaičiuojant laiko, skirto persėdimui, truktų apie 10 val. 20 min. Tiesioginė kelionė tarptautiniais autobusais tarp dviejų sostinių trunka apie 8,5-9 valandas, o tiesioginis skrydis 1 val. 10 min.

    Vien traukiniu nuvykti iš Vilniaus į Taliną tuo pačiu maršrutu (Vilnius-Ryga-Valga-Tartu-Talinas) įmanoma ir dabar, tačiau dėl nesuderintų tvarkaraščių Latvijoje tektų ieškotis nakvynės.

    https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...is-traukiniais

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė xvoss Rodyti pranešimą

    aš ir nesakau, kad naktinis su persėdimais.. EU zonoj neturėtų būt jokių kliūčių lietuviškam traukiniui važiuoti per EU teritoriją, ypač plačiąja vėže.. išvis tas maršrutas su trijų valstybių traukiniais yra absurdiškas ir jau seniausiai turėtų būt suderintas su persėdimais
    Aš be persėdimų turėjau omeny, bet tiesiog jei nori iš Vilniaus išvykti logišką valandą naktiniam traukiniui ir į Taliną atvykti irgi logišką valandą, gaunasi kad Rygoje valanda nelabai logiška. Mano manymu iš Vilniaus išvažiuoti kažkur tarp 21 ir 23 valandos reiktų kad į Taliną atvykti kažkur tarp 6 ir 8 valandos. Rezultate Ryga būtų kažkur tarp 1 ir 3 valandos, kas nemanau kad yra malonus laikas ir atvykimui, ir išvykimui.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Čia labai gerai pasirodo John Worth keliamos problemos dėl tarptautinių pervežimų EU. Problemos kyla, nes nėra vieno atsakingo body, o skirtingų šalių valdžios ir geležinkelių kompanijos kaldrą traukia į savo pusę arba tiesiog šiaip trukdo dėl neaiškių priežasčių (Latvijos pavyzdys). Problemą galėtų bent jau pabandyti spręsti EU. Nebūtinai lazdos būdu, bet kad ir morkos būdu, pavyzdžiui, 85% (ar kažkokiu kitu visiems patraukliu tarifu) subsidijuojant tarptautinius maršrutus tarp šalių sostinių ar didžiųjų miestų. Kitaip bus labai sunku turėti realiai veikiantį servisą, nors iš infrastruktūros pusės tam didelių kliūčių kaip ir nėra.

    Komentuoti:


  • xvoss
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Nelabai kaip naktinis veikia. Nebent atmetus sustojimą Rygoje, nes nesigauna logišku laiku naktiniam traukiniui, niekas antrą nakties iš traukinio lipti ir ieškoti viešbučio nenori. O grynai Vilnius-Talinas tai nemanau kad daug paklausos.
    aš ir nesakau, kad naktinis su persėdimais.. EU zonoj neturėtų būt jokių kliūčių lietuviškam traukiniui važiuoti per EU teritoriją, ypač plačiąja vėže.. išvis tas maršrutas su trijų valstybių traukiniais yra absurdiškas ir jau seniausiai turėtų būt suderintas su persėdimais

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Na tai naktinis irgi kažkada buvo. 90-tųjų gale/00-ųjų pradžioj buvo Balti Express - Talinas-Šeštokai. Suderintas su lenkais toliau iki Varšuvos. Yra atskira tema netgi apie tai:
    https://www.miestai.net/forumas/foru...i-var%C5%A1uva

    Tvarkaraštis 1996. Panašu, kad buvo iki 6 vagonų - vienas miegamasis ir netgi vienas restoranas. Šaltinis (RU): https://forum.tr.ru/read.php?7,856122,856135

    Foto: https://www.parovoz.com/newgallery/p...=557626&LNG=EN

    Click image for larger version

Name:	balti_express.png
Views:	378
Size:	138,1 kB
ID:	2170345

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Deja, latviai, estai visus vagonus jau nurašė, pardavė. LTG irgi neturi pakankamai vagonų. Tų, kurie važiuoja Vilnius - Klaipėda per mažai net ir Klaipėdos maršrutui vasaros metu. Be to iš jų kupė gal tik 5 ar 6, ar netgi 4. Plackartinių nėra jau seniai.

    Komentuoti:


  • Bergrobbe
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Nelabai kaip naktinis veikia. Nebent atmetus sustojimą Rygoje, nes nesigauna logišku laiku naktiniam traukiniui, niekas antrą nakties iš traukinio lipti ir ieškoti viešbučio nenori. O grynai Vilnius-Talinas tai nemanau kad daug paklausos.
    Galima padaryti taip, kad jeigu naktiniai, tai 2 traukiniai po kokius 4-5 vagonus (kad vyktų kasdien) tada dar galima ir Kauną pridėti.
    Vilnius 17:30
    ​​​​​Kaunas 18:45 (lokomotyvo važiavimo krypties keitimas) 15 min stovi
    Ryga 22:30 15 min stovi
    Valga 00:30 10 min stovi
    Tartu 02:00 15 min stovi
    Talinas 05:00 atvykimas

    Surašiau ne visas stotis nes tiesiog noriu parodyti, kad dideliuose miestuose gaunasi visai padoriu laiku būti (na gal išskyrus Tartu kur problema išsprestu koks naktinis reisas nuo stoties iki miesto pakraščio)

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    1992 m. daugiau nėra. Yra dar vienas Ryga - Talinas, bet jis Taline buvo 9.30. Gal vėliau 1992 m. vasarą paleistas Balti Ekspress ir atvažiuodavo į Taliną apie 7.00. Bet ar tikrai 1992?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    1992 m. tvarkaraštyje Čaika buvo dar greitesnė nei 1983 m. Jei ne atsiradęs ilgas stovėjimas Valgoje, tai būtų dar greitesnis... Dabar Vilnius - Ryga gerokai pagreitėjo, o Ryga - Talinas, jei nebūtų ilgo sustojimo Valgoje, tai įveikiamas irgi tikriausiai būtų greičiau nei 1992 m...

    Aš esu važiavęs naktinių reisų, kurio šiame tvarkaraštyje nematau. Taline buvo apie 07:00. Tarp Valką - Valga lėtai riedėjo, kol pasieniečiai tikrino dokumentus.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė xvoss Rodyti pranešimą
    BET - mano kuklia nuomone, tai turėjo būt maršrutas be persėdimų ir naktinis, tiek į vieną, tiek į kitą pusę. Tada "makes sense" taip sakant..
    Nelabai kaip naktinis veikia. Nebent atmetus sustojimą Rygoje, nes nesigauna logišku laiku naktiniam traukiniui, niekas antrą nakties iš traukinio lipti ir ieškoti viešbučio nenori. O grynai Vilnius-Talinas tai nemanau kad daug paklausos.

    Komentuoti:


  • xvoss
    replied
    Ne visiems reikia iki Talino, gal kam reikia iki Tartu ar Valgos, tada jau kitaip su lėktuvu skaičiuosi. Traukinys juk planuoja stoti mažuose mėsteliuose ir čia jo privalumas. Kitas dalykas - žinau bent kelis žmones, kurie bijo skraidyt ir visada renkasi kitus keliavimo būdus, bus jiems puiki proga.

    BET - mano kuklia nuomone, tai turėjo būt maršrutas be persėdimų ir naktinis, tiek į vieną, tiek į kitą pusę. Tada "makes sense" taip sakant..

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    siuo metu Airbaltic vyksta akcija plius sausis-vasaris labiausiai low season kaip imanoma. Normali kaina one way 60-80 euru, bet vasara ar ilgaisiais savaitgaliais buna ir brangiau

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Apie 10 val. kažkur, kai skrydis trunka 1 val. ir kainuoja 36 Eur.
    Su skrydžiais traukinys nekonkuruos, konkuruos su autobusais. O jie veža maždaug 9-9,5 val.
    Tokio ilgio kelionėje pusvalandis šen ar ten daug mažiau svarbus palyginus su kelionės traukiniu komforto privalumais prieš autobusą.
    Paskutinis taisė Ignalina; 2024.12.10, 14:29.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Jei tiesiai perkant iš avialinijų bilietus, tai 36 Eur daugumoje dienų. 10 val. traukinys važiuos tik tiek, kiek valstybė subsidijuos, neturi konkurencijos tokiais greičiais važiuodamas.
    Aha, nes oro linijos tai pačios pakilimo takus ir terminalus už šimtus milijonų statosi už savo, o ne valstybės pinigus

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nu nevisai 35 Eur. Ir, žinoma, be didelio bagažo. Aš čia, žinoma, nesakau, kad važiuotiu traukiniu efektyviau būtų Vilnius-Talinas, bet meluoti apie skrydžių kainas irgi nėra gražu.

    Vilnius-Tallinn, one way, December 2024 - January 2025
    Jei tiesiai perkant iš avialinijų bilietus, tai 36 Eur daugumoje dienų. 10 val. traukinys važiuos tik tiek, kiek valstybė subsidijuos, neturi konkurencijos tokiais greičiais važiuodamas.

    Click image for larger version  Name:	image_149490.jpg Views:	4 Size:	65,6 kB ID:	2170185

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Apie 10 val. kažkur, kai skrydis trunka 1 val. ir kainuoja 36 Eur.
    Nu nevisai 35 Eur. Ir, žinoma, be didelio bagažo. Aš čia, žinoma, nesakau, kad važiuotiu traukiniu efektyviau būtų Vilnius-Talinas, bet meluoti apie skrydžių kainas irgi nėra gražu.

    Vilnius-Tallinn, one way, December 2024 - January 2025

    Komentuoti:

Working...
X