
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius - Talinas
Collapse
X
-
Riedmenų trūkumas, bet tuo pačiu nuomojam latviam, kad aptarnautų savo vienkiemius
- 3 patinka
-
Dar įdomu tas, kad jungtinius bilietus parduota tik LTG Link. Vivi išvis yra patalpinusi tik nuorodą į LTGLink bilietų pardavimo puslapį, o pas Elron sistemoje nėra nei Vilniaus, nei Rygos, bei jokios informacijos apie jungtinį bilietą.
Komentuoti:
-
Gaila, kad su šituo bilietu negalima pirkti 1 klasės. Tai tiems, kam aktualu važiuoti būtent pirma klase, visvien turės pirkti atskirus bilietus už "pilną" kainą. Kitas dalykas, kad Latvijoje (iš dalies ir Estijoje) traukinys stos visokiuose kaimeliuose su ~400 gyventojų. Panašu, kad latviai tokiu būdu bando "spręsti" savo vietinių šūdkaimių susisiekimo problemas. Negerai, kad taip daroma
Sustojimai Latvijoje. Ieriki, anyone?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąKaina išties nebloga. Tiek pat kainuoja ir LuxExpress autobusas su Relax vietomis, kurias galėčiau +- prilyginti komfortui važiuojant traukiniu (bent jau LTG Link Pesoje).
Tik labai keista, kad ViVi daliai bilietą galima pirkti tik į antrą klasę, nors traukinyje yra pirma klasė. Taigi norint bent dalį kelionės važiuoti pirmąja klase, nebus galima pirkti bilieto už priimtinesnę kainą ir reikės bilietus susipirkti atskirai, kaip ir iki šiandienos (perkant LTG Link iki Rygos).
Komentuoti:
-
Kaina išties nebloga. Tiek pat kainuoja ir LuxExpress autobusas su Relax vietomis, kurias galėčiau +- prilyginti komfortui važiuojant traukiniu (bent jau LTG Link Pesoje).
Tik labai keista, kad ViVi daliai bilietą galima pirkti tik į antrą klasę, nors traukinyje yra pirma klasė. Taigi norint bent dalį kelionės važiuoti pirmąja klase, nebus galima pirkti bilieto už priimtinesnę kainą ir reikės bilietus susipirkti atskirai, kaip ir iki šiandienos (perkant LTG Link iki Rygos).
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Vilnius - Talinas 39€
Vilnius - Tartu 28,10€
Vilnius - Valga 24€, kaip ir Ryga
Visai krikščioniškos kainos.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Oficialiai nuo šiandien važiuoja LTG traukinys iki Valgos ir parduodami bilietai visai kelionei Vilnius-Talinas
https://ltg.lt/naujienos/2025/is-vil...nuos-39-eurus/
Baltijos šalių vežėjai – „LTG Link“, „Vivi“ ir „Elron“ suderinę traukinių tvarkaraščius, kad būtų sudaryta galimybė kasdien keliauti traukiniais tarp trijų šalių sostinių, keleiviams jau siūlo keliauti šia jungtimi su vienu persėdimu ir įsigyti bilietą vienoje platformoje. Standartinis traukinio bilietas iš Vilniaus iki Talino arba atgal kainuos 39 eurus. Visų trijų vežėjų galutinis tikslas ateičiai – maksimaliai sutrumpinti kelionės laiką, kiek tai leis esama infrastruktūra, ir pasiūlyti keliauti tarp Baltijos sostinių be persėdimų.
LTG grupės keleivių vežimo įmonė „LTG Link“ pasirašė sutartį dėl traukinio nuomos su Latvijos traukinių operatoriumi „Pasažieru vilciens“ (Vivi), todėl nuo vasario 10 dienos „LTG Link“ traukinys PESA 730 ML kasdien vykdęs maršrutą iki Rygos, tęs kelionę iki Valgos. Iki šiol į Rygą atvykęs traukinys turėdavo technologinę pertrauką iki kelionės atgal į Vilnių.
Keleiviams, vykstantiems iš Vilniaus į Estijos miestus, nuo šiol nereikės persėsti Rygoje, jie galės tęsti kelionę iki Valgos patogiu traukiniu, kuriame yra I ir II klasės, galimybė įsigyti gėrimų ir užkandžių, veikia „Starlink“ interneto ryšys. Važiuojančių iki Talino, Valgoje lauks „Elron“ traukinys, kurio sustojimo laikas priderintas prie iš Vilniaus atvykstančio traukinio. Taip pat su vienu persėdimu Valgoje organizuojamas ir susisiekimas iš Talino į Vilnių.
Nuo vasario 10 dienos kelionėms iš Vilniaus į Taliną, arba iš Talino į Vilnių, galima įsigyti vieną bilietą, kurio standartinė kaina – 39 eurai. Bilietus galima įsigyti skaitmeniniuose „LTG Link“ pardavimo kanaluose – interneto svetainėje, mobiliojoje aplikacijoje ir Google Maps platformoje. Daugiau informacijos apie šį tarptautinį maršrutą galima rasti bendrovės interneto svetainėje Traukinys Vilnius–Talinas. Bilietus kelionėms iš Vilniaus į Taliną, arba iš Talino į Vilnių žada netrukus pardavinėti ir Estijos traukinių operatorius „Elron“.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Taip, Estai planavo dar pernai, kai Tartu buvo pripažinta Europos kultūros sostinę, turėt maršrutą Ryga - Tartu, bet dėl LV biurokratijos jie leidimus gavo tik dabar, patį reisą paleis turbūt vasara. Šiandien pasitestavimui dar turėtu važiuot trivagonis Stadleris iki Rygos. Dėl maršruto Talinas - Ryga kažkaip nesu girdėjęs kad kas kalbėtu apie tai...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąestai testuojasi maršrutą Talinas-Ryga
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O siūlai dabar nuo Rygos iki Valgos nueiti pėsčiom? Vienas persėdimas geriau nei du ir latviai tai supranta. Ir geriau jis būtų Rygoje, o nel pasienyje.
Elron kol kas neturi latviško sertifikato, o jiems visai gal ir būtų įdomu važiuoti iki Rygos.
Iš vaizdo įrašo ir pateiktos informacijos, kad "Elronas jau praėjo sertifikaciją, pirmas bandomasis reisas į Rygą" atrodo, kad to maršruto perspektyva yra gana rimta. Tad maloniai teiraujuosi apie logiką - galbūt ta atauga iki Valgos yra tik laikina? Galbūt estai neplanuoja derinti Talinas-Ryga grafiko prie lietuvių ir tai būtų papildomas reisas kitu paros metu? Gal estai tiesiog bandosi traukinį ne konkrečiai į Rygą, o tiesiog į Latviją? Panašu, kad Konstantin šia tema domisi labiau nei aš, todėl galbūt jis turės atsakymą.
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Nelabai suprantu, kam Elron reikia bandytis važiuoti iki Rygos? Jeigu perspektyvoje tiesioginis reisas Talinas-Ryga, velniams tuomet Lietuvos Pesa važiuos iki Valgos? Gal kas žinote?
Elron kol kas neturi latviško sertifikato, o jiems visai gal ir būtų įdomu važiuoti iki Rygos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Mangeriai geležinkelyje veltui gauna algas. Kur informacija apie traukinį? Kur? jei jau nuo pirmadienio važiuoja. Taip pat nei vienoje stotyje nėra Vilniaus - Mockavos (jau nekalbant apie Krokuvą) traukinio tvarkaraščio, tik skelbimo plakatėlis... Tai kas čia per manageriai dirba? Kenkėjai arba profesiškai netinkami...
Komentuoti:
-
Parašė Konstantin Rodyti pranešimąNuo pirmadienio (10.02) Pesa panašu jau važiuos iki Valgos. Latviai pardavinėja bilietus į traukinį iš pirmojo perono, t.y. iš to, į kurį atvyksta traukinys iš Vilniaus.
Komentuoti:
-
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąLabas rytas:
Taip, Latvija nuomojasi traukinį iš Lietuvos. Mes tikrai neturime neuždengtų reisų? neturime kur patankinti maršrutų? Ir taip, tas išnuomotas traukinys maršrute Ryga - Valga iš principo aptarnauja Latvijos gyventojus, kadangi stoja beveik prie kiekvieno stulpo.
Čia tamsta tikrai to pats nesuprantate ar kitus visiškais durniais laikote ir kalbate, bei čia rašote dalykus be jokios logikos?
Apie tai, kad Latvija dėka traukinio sulaukė daugiau turistų
(....)
Apie kokius turistus iš Latvijos svaigstame?
Iš Rygos galima atvažiuoti penktadienį vakare. O šiaip tai kalbama jog reikia ir priešinga kryptimi važiuojančio traukinio, bet kaip sakoma - tą riboja riedmenų trūkumas. Todėl logiška, kad dabar važiuojama kaip lietuviams patogiau, o ne kaip latviams patogiau būtų aplankyti Vilnių ar Kauną.
Apie perkamus traukinius. Viskas labai gražu, tačiau kaip nusiteikę aptarnauti linijas Kaunas - Kybartai, Šeštokai, Vilnius - Turmantas, Klaipėda - Šilutė?
Kadangi niekas nėra iš grupės organizavę grupinės kelionės traukiniu atsakau: pabandykite nupirkti 30 bilietų traukiniu. O 40? Beje, ar žinote, kiek sėdimų vietų yra pirmoje klasėje? Sėkmės perkant!
Ir koks skirtumas perkant tarp pvz. 4 ir 30 bilietų? Katik telefone pabandžiau ir uztrukau iki 10 min nupirkti 30 žmonių bilietą. Ilgiausiai užtruko kol visus persodinau vieną šalia kito. Jeigu nekeisti vietų, tai ten minutės reikalas nusipirkti, lygiai kaip ir perkant vieną bilietą.
Paskutinis taisė sleader; 2025.01.25, 09:03.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Labas rytas:
Taip, Latvija nuomojasi traukinį iš Lietuvos. Mes tikrai neturime neuždengtų reisų? neturime kur patankinti maršrutų? Ir taip, tas išnuomotas traukinys maršrute Ryga - Valga iš principo aptarnauja Latvijos gyventojus, kadangi stoja beveik prie kiekvieno stulpo. Nuomos kaina:
https://zinas.tv3.lv/latvija/latvija...oAkV4NPCqb6E8Q
Apie tai, kad Latvija dėka traukinio sulaukė daugiau turistų :
https://www.lsm.lv/raksts/zinas/ekon...videi.a551564/
Ir tai logiška: Iš Vilniaus išvykęs turi netgi dvi opcijas: pirma atvyksti į Rygą 11 val, išvyksti tą pačią dieną 16.55, antra - pasilieki Rygoje naktį. Tuo tarpu Rygos gyventojas į Vilnių atvyksta 21.05 ir turi išvykti 07:05. Tad apie ką mes čia? Apie kokius turistus iš Latvijos svaigstame?
Apie perkamus traukinius. Viskas labai gražu, tačiau kaip nusiteikę aptarnauti linijas Kaunas - Kybartai, Šeštokai, Vilnius - Turmantas, Klaipėda - Šilutė?
Kadangi niekas nėra iš grupės organizavę grupinės kelionės traukiniu atsakau: pabandykite nupirkti 30 bilietų traukiniu. O 40? Beje, ar žinote, kiek sėdimų vietų yra pirmoje klasėje? Sėkmės perkant!Paskutinis taisė udrius; 2025.01.25, 06:33.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąForumo dalyvio Udrius pokalbis su žurnalistu šiandien ryte Žinių radijuj: yra auksinių minčių, LT švaisto traukinius ir dotuoja kaimynų keleivius, vietoj vežimo LT; išveža turistus į Ryga, kurie galėtų likt LT ir t.t.
https://www.ziniuradijas.lt/laidos/r...xIKBNwPa5loEGg
O žurnalistas visiškai plaukioja. Akivaizdžiai neturi jokios background informacijos nei apie naująjį "maršrutą", nei apie Rail Baltica. Udrius irgi varo kažkokius keistus teiginius apie grupes ir sėdimas vietas. I mean, whut?Paskutinis taisė John; 2025.01.22, 11:22.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąForumo dalyvio Udrius pokalbis su žurnalistu šiandien ryte Žinių radijuj: yra auksinių minčių, LT švaisto traukinius ir dotuoja kaimynų keleivius, vietoj vežimo LT; išveža turistus į Ryga, kurie galėtų likt LT ir t.t.
https://www.ziniuradijas.lt/laidos/r...xIKBNwPa5loEGg
Gerb. lobistas tiesiog "pušina naratyvą" jog reikia užsidaryti, užsibarikaduoti, nes pakonkuruoti negalime, tai tik priverstinai, nesukurdami galimybių keliauti, galime Lietuvoje viduje sukurti poreikį keliauti žmonėms.
LTG panaikino kasas ir grupėms reikia pirkti bilietus internetu, o tai matai šiam ponui sukelia problemųMatai grupės gali keliauti, tik visai grupei nuėjus į stotį ir perkant bilietukus stovint eilėje. Jam matai kažkaip neišeina vietų sedėti kartu nusipirkti, nors kitiems tai puikiai pavyksta, nes perkant su rezervacija gali pasirinkti vietą. Kompiuterinio raštingumo spragas bandoma maskuoti kažkokiais lozungais, kad LTG Link čia kažkuo kalta.
Pagal pašnekovą "Lietuviai bando įsigyti traukinių, bet turi šiokių tokių problemų". Apie ką čia? Sutartys dėl traukinių pasirašytos. Ar čia lobistų atstovas negirdėjo šitoPaskutinis taisė sleader; 2025.01.22, 08:58.
- 10 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: