Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius - Talinas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • rmss
    replied
    Riedmenų trūkumas, bet tuo pačiu nuomojam latviam, kad aptarnautų savo vienkiemius

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Dar įdomu tas, kad jungtinius bilietus parduota tik LTG Link. Vivi išvis yra patalpinusi tik nuorodą į LTGLink bilietų pardavimo puslapį, o pas Elron sistemoje nėra nei Vilniaus, nei Rygos, bei jokios informacijos apie jungtinį bilietą.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Gaila, kad su šituo bilietu negalima pirkti 1 klasės. Tai tiems, kam aktualu važiuoti būtent pirma klase, visvien turės pirkti atskirus bilietus už "pilną" kainą. Kitas dalykas, kad Latvijoje (iš dalies ir Estijoje) traukinys stos visokiuose kaimeliuose su ~400 gyventojų. Panašu, kad latviai tokiu būdu bando "spręsti" savo vietinių šūdkaimių susisiekimo problemas. Negerai, kad taip daroma


    Sustojimai Latvijoje. Ieriki, anyone?

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kaina išties nebloga. Tiek pat kainuoja ir LuxExpress autobusas su Relax vietomis, kurias galėčiau +- prilyginti komfortui važiuojant traukiniu (bent jau LTG Link Pesoje).

    Tik labai keista, kad ViVi daliai bilietą galima pirkti tik į antrą klasę, nors traukinyje yra pirma klasė. Taigi norint bent dalį kelionės važiuoti pirmąja klase, nebus galima pirkti bilieto už priimtinesnę kainą ir reikės bilietus susipirkti atskirai, kaip ir iki šiandienos (perkant LTG Link iki Rygos).
    Panašu, kad Latvijos geležinkeliuose yra tik 2 klasė, ir kad Ryga-Valga atkarpoje su jos bilietu galima sėdėti bet kur.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Kaina išties nebloga. Tiek pat kainuoja ir LuxExpress autobusas su Relax vietomis, kurias galėčiau +- prilyginti komfortui važiuojant traukiniu (bent jau LTG Link Pesoje).

    Tik labai keista, kad ViVi daliai bilietą galima pirkti tik į antrą klasę, nors traukinyje yra pirma klasė. Taigi norint bent dalį kelionės važiuoti pirmąja klase, nebus galima pirkti bilieto už priimtinesnę kainą ir reikės bilietus susipirkti atskirai, kaip ir iki šiandienos (perkant LTG Link iki Rygos).

    Click image for larger version

Name:	scs34.png
Views:	1327
Size:	77,6 kB
ID:	2182448

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Vilnius - Talinas 39€
    Vilnius - Tartu 28,10€
    Vilnius - Valga 24€, kaip ir Ryga

    Visai krikščioniškos kainos.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Oficialiai nuo šiandien važiuoja LTG traukinys iki Valgos ir parduodami bilietai visai kelionei Vilnius-Talinas

    https://ltg.lt/naujienos/2025/is-vil...nuos-39-eurus/

    Baltijos šalių vežėjai – „LTG Link“, „Vivi“ ir „Elron“ suderinę traukinių tvarkaraščius, kad būtų sudaryta galimybė kasdien keliauti traukiniais tarp trijų šalių sostinių, keleiviams jau siūlo keliauti šia jungtimi su vienu persėdimu ir įsigyti bilietą vienoje platformoje. Standartinis traukinio bilietas iš Vilniaus iki Talino arba atgal kainuos 39 eurus. Visų trijų vežėjų galutinis tikslas ateičiai – maksimaliai sutrumpinti kelionės laiką, kiek tai leis esama infrastruktūra, ir pasiūlyti keliauti tarp Baltijos sostinių be persėdimų.

    LTG grupės keleivių vežimo įmonė „LTG Link“ pasirašė sutartį dėl traukinio nuomos su Latvijos traukinių operatoriumi „Pasažieru vilciens“ (Vivi), todėl nuo vasario 10 dienos „LTG Link“ traukinys PESA 730 ML kasdien vykdęs maršrutą iki Rygos, tęs kelionę iki Valgos. Iki šiol į Rygą atvykęs traukinys turėdavo technologinę pertrauką iki kelionės atgal į Vilnių.

    Keleiviams, vykstantiems iš Vilniaus į Estijos miestus, nuo šiol nereikės persėsti Rygoje, jie galės tęsti kelionę iki Valgos patogiu traukiniu, kuriame yra I ir II klasės, galimybė įsigyti gėrimų ir užkandžių, veikia „Starlink“ interneto ryšys. Važiuojančių iki Talino, Valgoje lauks „Elron“ traukinys, kurio sustojimo laikas priderintas prie iš Vilniaus atvykstančio traukinio. Taip pat su vienu persėdimu Valgoje organizuojamas ir susisiekimas iš Talino į Vilnių.

    Nuo vasario 10 dienos kelionėms iš Vilniaus į Taliną, arba iš Talino į Vilnių, galima įsigyti vieną bilietą, kurio standartinė kaina – 39 eurai. Bilietus galima įsigyti skaitmeniniuose „LTG Link“ pardavimo kanaluose – interneto svetainėje, mobiliojoje aplikacijoje ir Google Maps platformoje. Daugiau informacijos apie šį tarptautinį maršrutą galima rasti bendrovės interneto svetainėje Traukinys Vilnius–Talinas. Bilietus kelionėms iš Vilniaus į Taliną, arba iš Talino į Vilnių žada netrukus pardavinėti ir Estijos traukinių operatorius „Elron“.

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied
    Taip, Estai planavo dar pernai, kai Tartu buvo pripažinta Europos kultūros sostinę, turėt maršrutą Ryga - Tartu, bet dėl LV biurokratijos jie leidimus gavo tik dabar, patį reisą paleis turbūt vasara. Šiandien pasitestavimui dar turėtu važiuot trivagonis Stadleris iki Rygos. Dėl maršruto Talinas - Ryga kažkaip nesu girdėjęs kad kas kalbėtu apie tai...

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    estai testuojasi maršrutą Talinas-Ryga
    Estai testuojasi maršrutą Tartu - Ryga. Jis buvo planuotas dar iki tol kol LTG pradėjo važinėti į Rygą.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    O siūlai dabar nuo Rygos iki Valgos nueiti pėsčiom? Vienas persėdimas geriau nei du ir latviai tai supranta. Ir geriau jis būtų Rygoje, o nel pasienyje.
    Elron kol kas neturi latviško sertifikato, o jiems visai gal ir būtų įdomu važiuoti iki Rygos.
    Tai aš ir klausiu - jeigu estai testuojasi maršrutą Talinas-Ryga, kokiams velniams reikia lietuviško reiso ataugos iki Valgos, jeigu galima būtų persėsti Rygoje?

    Iš vaizdo įrašo ir pateiktos informacijos, kad "Elronas jau praėjo sertifikaciją, pirmas bandomasis reisas į Rygą" atrodo, kad to maršruto perspektyva yra gana rimta. Tad maloniai teiraujuosi apie logiką - galbūt ta atauga iki Valgos yra tik laikina? Galbūt estai neplanuoja derinti Talinas-Ryga grafiko prie lietuvių ir tai būtų papildomas reisas kitu paros metu? Gal estai tiesiog bandosi traukinį ne konkrečiai į Rygą, o tiesiog į Latviją? Panašu, kad Konstantin šia tema domisi labiau nei aš, todėl galbūt jis turės atsakymą.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Nelabai suprantu, kam Elron reikia bandytis važiuoti iki Rygos? Jeigu perspektyvoje tiesioginis reisas Talinas-Ryga, velniams tuomet Lietuvos Pesa važiuos iki Valgos? Gal kas žinote?
    O siūlai dabar nuo Rygos iki Valgos nueiti pėsčiom? Vienas persėdimas geriau nei du ir latviai tai supranta. Ir geriau jis būtų Rygoje, o nel pasienyje.
    Elron kol kas neturi latviško sertifikato, o jiems visai gal ir būtų įdomu važiuoti iki Rygos.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
    Elronas jau praėjo sertifikaciją, pirmas bandomasis reisas į Rygą.



    Nuo pirmadienio (10.02) Pesa panašu jau važiuos iki Valgos. Latviai pardavinėja bilietus į traukinį iš pirmojo perono, t.y. iš to, į kurį atvyksta traukinys iš Vilniaus.
    Nelabai suprantu, kam Elron reikia bandytis važiuoti iki Rygos? Jeigu perspektyvoje tiesioginis reisas Talinas-Ryga, velniams tuomet Lietuvos Pesa važiuos iki Valgos? Gal kas žinote?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Mangeriai geležinkelyje veltui gauna algas. Kur informacija apie traukinį? Kur? jei jau nuo pirmadienio važiuoja. Taip pat nei vienoje stotyje nėra Vilniaus - Mockavos (jau nekalbant apie Krokuvą) traukinio tvarkaraščio, tik skelbimo plakatėlis... Tai kas čia per manageriai dirba? Kenkėjai arba profesiškai netinkami...

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
    Nuo pirmadienio (10.02) Pesa panašu jau važiuos iki Valgos. Latviai pardavinėja bilietus į traukinį iš pirmojo perono, t.y. iš to, į kurį atvyksta traukinys iš Vilniaus.
    Nuo pirmadienio ir kaina euru didesnė tuo laiku važiuojančiu traukiniu, tad regis iš tiesų nuo pirmadienio bus.

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied
    Elronas jau praėjo sertifikaciją, pirmas bandomasis reisas į Rygą.





    Nuo pirmadienio (10.02) Pesa panašu jau važiuos iki Valgos. Latviai pardavinėja bilietus į traukinį iš pirmojo perono, t.y. iš to, į kurį atvyksta traukinys iš Vilniaus.

    Komentuoti:


  • Typhoon
    replied
    LTG Link jau pridėjo LV ir EE stotis. Panašu, kad vieningas bilieto pardavimas jau ne už kalnų.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Labas rytas:

    Taip, Latvija nuomojasi traukinį iš Lietuvos. Mes tikrai neturime neuždengtų reisų? neturime kur patankinti maršrutų? Ir taip, tas išnuomotas traukinys maršrute Ryga - Valga iš principo aptarnauja Latvijos gyventojus, kadangi stoja beveik prie kiekvieno stulpo.
    O kaip tas traukinys pasitarnautų maršrutų aptarnavimui Lietuvoje, jei jis nevaziuodamas į Valgą tiesiog prastovės Rygos depe? Vietoje tuščio stovėjimo generuoja pajamas, kas tik į naudą.
    Čia tamsta tikrai to pats nesuprantate ar kitus visiškais durniais laikote ir kalbate, bei čia rašote dalykus be jokios logikos?

    Apie tai, kad Latvija dėka traukinio sulaukė daugiau turistų
    (....)
    Apie kokius turistus iš Latvijos svaigstame?
    Ir? Kur čia problema, kad mane - Lietuvos pilietį, kuris nori važiuoti į Rygą ar Varšuvą, atliepdama mano poreikius veža LTG Link? Visiškai nesupratau, tamstos issireiškimų prasmės. Tai dabar LTG neturi niekur kitur vežti, nes matai ir kiti kažkokią naudą gauna? Turime tik važinėti į Turmantą ir toliau žlugdyti geležinkelių potencialą, nes taip įsivaizduojame, kad žmonės tada nebenorės važiuoti į Rygą, o tiesiog plūs į Turmantą vietinio larioko aplankyti....
    Iš Rygos galima atvažiuoti penktadienį vakare. O šiaip tai kalbama jog reikia ir priešinga kryptimi važiuojančio traukinio, bet kaip sakoma - tą riboja riedmenų trūkumas. Todėl logiška, kad dabar važiuojama kaip lietuviams patogiau, o ne kaip latviams patogiau būtų aplankyti Vilnių ar Kauną.

    Apie perkamus traukinius. Viskas labai gražu, tačiau kaip nusiteikę aptarnauti linijas Kaunas - Kybartai, Šeštokai, Vilnius - Turmantas, Klaipėda - Šilutė?
    O nupirkus naujus, senus reiks mainais atiduoti? Daugiau riedmenų, daugiau galimybių esamų maršrutų tobulinimui ar naujų atsiradimui. Kur čia problema?

    Kadangi niekas nėra iš grupės organizavę grupinės kelionės traukiniu atsakau: pabandykite nupirkti 30 bilietų traukiniu. O 40? Beje, ar žinote, kiek sėdimų vietų yra pirmoje klasėje? Sėkmės perkant!
    Perkant bilietus kasoje pirma klasė pasidaro guminė ir sutalpina visus tuos 40 keleivių? Kuom čia susiję? Ar tamsta ir toliau šaudo bele ką, kad tik pritempti prie savo "melodijos"?
    Ir koks skirtumas perkant tarp pvz. 4 ir 30 bilietų? Katik telefone pabandžiau ir uztrukau iki 10 min nupirkti 30 žmonių bilietą. Ilgiausiai užtruko kol visus persodinau vieną šalia kito. Jeigu nekeisti vietų, tai ten minutės reikalas nusipirkti, lygiai kaip ir perkant vieną bilietą.
    ​​​​
    Paskutinis taisė sleader; 2025.01.25, 09:03.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Labas rytas:

    Taip, Latvija nuomojasi traukinį iš Lietuvos. Mes tikrai neturime neuždengtų reisų? neturime kur patankinti maršrutų? Ir taip, tas išnuomotas traukinys maršrute Ryga - Valga iš principo aptarnauja Latvijos gyventojus, kadangi stoja beveik prie kiekvieno stulpo. Nuomos kaina:

    https://zinas.tv3.lv/latvija/latvija...oAkV4NPCqb6E8Q

    Apie tai, kad Latvija dėka traukinio sulaukė daugiau turistų :

    https://www.lsm.lv/raksts/zinas/ekon...videi.a551564/

    Ir tai logiška: Iš Vilniaus išvykęs turi netgi dvi opcijas: pirma atvyksti į Rygą 11 val, išvyksti tą pačią dieną 16.55, antra - pasilieki Rygoje naktį. Tuo tarpu Rygos gyventojas į Vilnių atvyksta 21.05 ir turi išvykti 07:05. Tad apie ką mes čia? Apie kokius turistus iš Latvijos svaigstame?

    Apie perkamus traukinius. Viskas labai gražu, tačiau kaip nusiteikę aptarnauti linijas Kaunas - Kybartai, Šeštokai, Vilnius - Turmantas, Klaipėda - Šilutė?

    Kadangi niekas nėra iš grupės organizavę grupinės kelionės traukiniu atsakau: pabandykite nupirkti 30 bilietų traukiniu. O 40? Beje, ar žinote, kiek sėdimų vietų yra pirmoje klasėje? Sėkmės perkant!
    Paskutinis taisė udrius; 2025.01.25, 06:33.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Forumo dalyvio Udrius pokalbis su žurnalistu šiandien ryte Žinių radijuj: yra auksinių minčių, LT švaisto traukinius ir dotuoja kaimynų keleivius, vietoj vežimo LT; išveža turistus į Ryga, kurie galėtų likt LT ir t.t.
    https://www.ziniuradijas.lt/laidos/r...xIKBNwPa5loEGg
    Tiesos yra dėl maršruto laikų ir kai kurių kitų dalykų. Šiaip, tiesiog reiktų jau ne kartą išdiskutuoto antro traukinio ryte iš Rygos.

    O žurnalistas visiškai plaukioja. Akivaizdžiai neturi jokios background informacijos nei apie naująjį "maršrutą", nei apie Rail Baltica. Udrius irgi varo kažkokius keistus teiginius apie grupes ir sėdimas vietas. I mean, whut?
    Paskutinis taisė John; 2025.01.22, 11:22.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Forumo dalyvio Udrius pokalbis su žurnalistu šiandien ryte Žinių radijuj: yra auksinių minčių, LT švaisto traukinius ir dotuoja kaimynų keleivius, vietoj vežimo LT; išveža turistus į Ryga, kurie galėtų likt LT ir t.t.
    https://www.ziniuradijas.lt/laidos/r...xIKBNwPa5loEGg
    Kosmosas. Kelionių asociacija su jos atstovu gal galėtų tiesiog "judinti užpakalius", kad Lietuva būtų patraukli ir turistams iš užsienio, bei nauda būtų abipusė. Dabar akivaizdu, kad lietuviams patraukliau važiuoti į užsienį, nei keliauti vietoje, o kiti nelabai mato ko čia atvykti.
    Gerb. lobistas tiesiog "pušina naratyvą" jog reikia užsidaryti, užsibarikaduoti, nes pakonkuruoti negalime, tai tik priverstinai, nesukurdami galimybių keliauti, galime Lietuvoje viduje sukurti poreikį keliauti žmonėms.

    LTG panaikino kasas ir grupėms reikia pirkti bilietus internetu, o tai matai šiam ponui sukelia problemų Matai grupės gali keliauti, tik visai grupei nuėjus į stotį ir perkant bilietukus stovint eilėje. Jam matai kažkaip neišeina vietų sedėti kartu nusipirkti, nors kitiems tai puikiai pavyksta, nes perkant su rezervacija gali pasirinkti vietą. Kompiuterinio raštingumo spragas bandoma maskuoti kažkokiais lozungais, kad LTG Link čia kažkuo kalta.
    Pagal pašnekovą "Lietuviai bando įsigyti traukinių, bet turi šiokių tokių problemų". Apie ką čia? Sutartys dėl traukinių pasirašytos. Ar čia lobistų atstovas negirdėjo šito
    Paskutinis taisė sleader; 2025.01.22, 08:58.

    Komentuoti:

Working...
X