Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai, uostai ir politika

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Tikėkimės, kad JAV tai įvertins kaip techninę klaidą, nors puikiai žinom, kad čia tebuvo trąšų terminalo ir LG chebrytės planas kaip nors tyliai sukt pinigus toliau. Senis Gentvilas vakar gan aiškiai apie tai šnekėjo. Bet manau, kad šiandien jau turėtų būt mandagiai užčiauptas.
    Jei apsimoka, tai ras būdų taip atlikti mokėjimus apeinant sankcijas ir trąšas toliau vežti.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Tikėkimės, kad JAV tai įvertins kaip techninę klaidą, nors puikiai žinom, kad čia tebuvo trąšų terminalo ir LG chebrytės planas kaip nors tyliai sukt pinigus toliau. Senis Gentvilas vakar gan aiškiai apie tai šnekėjo. Bet manau, kad šiandien jau turėtų būt mandagiai užčiauptas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    O ką daryt jei netikėtai įkrito avansas ir nepavyko jo grąžinti

    „Buvo sprendimas juos (avansus – 15min) grąžinti, bet bankas pervedimą atmetė. Ieškome kitų būdų, kaip tuos netipinius avansus grąžinti“, – teigė M.Bartuška.
    https://www.15min.lt/verslas/naujien...te-667-1610924

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Šiaip tai vakar klausausi radijo ir negaliu patikėti ką girdžiu - vyriausybės atstovai kreipėsi į ES šalis, kad per Lietuvą nevykdytų kalio trąšų tranzito. Jie rimtai?

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Gal kas perkraukit arba pravalykit Gabrieliaus emailą, kai pro šalį eisit. Tai iš prezidento žinučių negauna, tai iš geležinkelių.

    Landsbergis apie „Lietuvos geležinkelių“ gautą avansą dėl trąšų tranzito: mes nebuvome informuoti

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=88895585

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Po 4 mėnesių nėra tas pats kaip dabar.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Geležinkeliuose beveik 100% teigusių "niekada nesiskiepysiu" iškart pasiskiepyjo kai buvo pasakyta "arba galimybių pasas arba lauk iš darbo".
    kad vistiek bus "lauk"


    „Lietuvos geležinkelių“ darbuotojai nerimauja dėl galimų atleidimų

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=88020979


    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kam čia gerai? Dėl prarastų krovinių reikės dotuoti geležinkelį. Arba nutraukti krūvą projektų. Tikriausiai ir elektrifikacija, kaip ir Latvijoje, bus nutraukta paskutiniu momentu... O kur dar uosto praradimai...

    „Lietuvos geležinkelių“ vadovas: gali prireikti apie 60 mln. eurų valstybės paramos

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=87934465


    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kinija negabens tranzito per Lietuvą, o Lietuvai skirtos prekės taip, tikriausiai pasieks per Lenkiją. Tačiau su dideliu lanku (+/- 500 km) ir dėl to brangiau.
    Paskutinis taisė Al1; 2021.08.18, 08:56.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Veš per Baltarusiją į Lenkiją. Berods vz.lt buvo logistikos įmonės, užsiimančios krovinių pervežimo traukiniais iš Kinijos organizavimu, komentaras, kad nuo šiol tokie kroviniai Lietuvą pasieks per Lenkiją.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Na, va. Lietuva prisižaidė su savo buka politka.
    Kinija atšaukė rugpjūčio ir rugsėjo krovininius traukinius per Lietuvą. Tikriausiai veš per Rusiją arba, per kokią Latviją, jei ši ne tokią aršią poziciją užima Kinijos atžvilgiu. Tuoj ir elekrifikuoti iki Klaipėdos nebeapsimokės. Latvija irgi juk nutraukė elektrifikaciją, kai tik krito krovinių srautai...

    https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...nius-i-lietuva
    Paskutinis taisė Al1; 2021.08.18, 08:06.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Politikai turbūt irgi apsimetė, kad nepastebėjo. Nes užsienio politikos klaidų patogiau nepastebėti.
    Rokas Masiulis - susisiekimo ministras pastebėjo, ataskė į visus iškeltus klausimus.

    Atsakė aišku klaidingai, nes pagal tave teisingi atsakymai yra - su (Balta)Rusija reikia draugauti, o ne kariauti, Geiropa ir jankiai mus kiršina su rusais, kurie yra tikrieji mūsų draugai, etc etc.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Mūsų žiniasklaida pagaliau pastebėjo rugsėjo 18 d. Lukašenkos kalbą, kuri kažkiek liečia ir mus

    Delfi.lt 2018.10.04
    Vienas Lukašenkos sakinys Lietuvoje pasėjo nerimą dėl svarbaus pajamų šaltinio
    Tai kad jau buvo VZ straipsnis ir ne vienas šita tema iš karto po Lukašenkis kalbos prieš dvi savaites

    https://www.vz.lt/transportas-logist...dama-i-latvija

    Ir čia

    https://www.vz.lt/transportas-logist...rasinimo-korta


    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied

    Užsienio politikos klaida yra kai nedėkojama Kremliui už tai, kad jis stato šalia Vilniaus atominę? Kas dar? Užsienio politikos klaida, kad nesiprašom priimami į Rusijos sudėtį?

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Ta žiniasklaida galėjo ir nepastebėti, nes toks ir buvo Lukašenkos tikslas - lietuvius pagąsdinti, o latviams meduolių pažadėti.
    Politikai turbūt irgi apsimetė, kad nepastebėjo. Nes užsienio politikos klaidų patogiau nepastebėti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Ta žiniasklaida galėjo ir nepastebėti, nes toks ir buvo Lukašenkos tikslas - lietuvius pagąsdinti, o latviams meduolių pažadėti.
    Galbūt čia patys latviai bando gaivinti savo uostus ir siūlo Lukašenkai labai gerų nuolaidų.

    Komentuoti:


  • Milwaukee
    replied
    Manau, bet kuriuo atveju dali kroviniu paleis per latviukus ir ziures kaip reaguosim. Prasides tam tikras santazo ir blefo karas ir jis bus zaidziamas nuolat.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Ta žiniasklaida galėjo ir nepastebėti, nes toks ir buvo Lukašenkos tikslas - lietuvius pagąsdinti, o latviams meduolių pažadėti.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Akivaizdu, kam Lietuvai reikalingi geri santykiai su Latvija. Kai gerų nėra, telieka ekonominiai išskaičiavimai. Kas pasiūlys riebesnį kąsnį, pas tą ir bus bėgama. Belieka savipaguoda, kad baltarusiams per Latviją gabenti neekonomiška.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Mūsų žiniasklaida pagaliau pastebėjo rugsėjo 18 d. Lukašenkos kalbą, kuri kažkiek liečia ir mus

    Delfi.lt 2018.10.04
    Vienas Lukašenkos sakinys Lietuvoje pasėjo nerimą dėl svarbaus pajamų šaltinio
    Jei Lietuva nenori bendradarbiauti su Minsku, tada Minskas bendradarbiaus su Latvija, sako Baltarusijos prezidentas Aliaksandras Lukašenka.
    (...)
    2017 metais Klaipėdos uoste iš viso pakrauta 43,17 mln. tonų krovinių. Iš jų 14,23 mln. tonų arba 33 proc. teko Baltarusijai. Todėl, jei pietinės Lietuvos kaimynės vadovas kalba rimtai, tai reikštų reikšmingus praradimus tiek Klaipėdos uoste dirbančioms, tiek krovinius transportuojančioms įmonėms.

    https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=79223197

    Komentuoti:

Working...
X