Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai, uostai ir politika

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ignaloidas
    replied
    Parašė artexs Rodyti pranešimą

    Tik su europine vėže nebent. Nes rusiška vėžė lengvina rusų armijos logistiką nuo Pskovo per Daugpilį. Šitas geležinkelis karo atveju strategiškai mums pavojingas.
    Vėžės plotis teturi minimalią įtaką karo metu, šaltojo karo metu daug simuliacijų daryta ir nustatyta (abiejų pusių) kad vėžės keitimas yra gana greitas reikalas ir vienintelis efektyvus būdas sulėtinti geležinkelių logistiką karo metu yra sudėtingų taškinių objektų (tiltų, tunelių, etc.) naikinimas. Realiai šiame ruože tik vienas toks tiltas yra, ir jau gana arti Vilniaus https://lt.wikipedia.org/wiki/Santak...inkelio_tiltas

    Komentuoti:


  • artexs
    replied
    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

    Begiu bukle ten problema. Kazkur dinges dvikelis (net nuotraukose martosi, kur nuardyti begiai), pervazo nereguliojamos, paciu begiu bukle prasta, nera elektrifikacijos ir t.t. Sakyciau, kad pts ruozas yra neblogai nugyventas. Vidutinej ir ilgoj perpektyvoj matyciau, kaip viena esminiu prioritetu sita gelezinkeli kardinaliai tvarkyt iki pat Daugpilio.

    Pats gelezinkelis sujungia rytu Lietuvos regionus, kuriem reikia geresnes infrastrukturos didesniam ekonominiam augimui uztikrinti, taip pat gelezinkelis eina pro Pabrade, kas yra vienas esminiu poligonu Lietuvoje, tai saugumas tikrai svarbus reikalas. Dar galima pridet, kad sis gelezineklis jungia vilnius su antru Latvijos miestu Daugpiliu, o Lietuvoj su Utena (ne tiesiogiai, bet per atsaka).Tai matau sito gelezinkelio sutvarkyma ir net pervedima ant Europines vezes kartu su elektrifikacija, kaip svarbu ateities prioriteta.
    Tik su europine vėže nebent. Nes rusiška vėžė lengvina rusų armijos logistiką nuo Pskovo per Daugpilį. Šitas geležinkelis karo atveju strategiškai mums pavojingas.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė VidmantasK Rodyti pranešimą

    Na aišku tegul dar daugiau žmonių dirbančių LTG, darbus praranda. Tu juk LTG nedirbi, tau negresia, tai kad, nebus iš ko šeimą maitint.
    Tegu praranda tiek, kiek reikia, kad LTG nustotu fokusuotis į rusijos rinkos aptarnavimą ir pagaliau suprastu kad nebe sovietų sąjunga čia. Nes kol kas tai viskas kas nėra tarnavimas Rusijos interesams yra tik naikinama.
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Galbūt buvo galimybė pasivilioti Lukašenką į savo pusę, o ne bandyti jį versti ir taip priversti pasirinkti Putiną. Ėjom va bank ir nepavyko.
    Nebuvo tokios galimybės.
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Yra blogai ir yra blogiau. Dabar yra blogiau. Nuvertus Huseiną tapo blogiau, nuvertus Kadafį tapo blogiau, pabandžius nuversti Asadą tapo katastrofiškai blogai. Su Lukašenka lygiai tas pats. O viliot turėjo EU, bet, panašu, kad Lietuva ėmėsi moralinio autoriteto (sabotuotojo) vaidmens. Autoritaras nepriklausomas Lukašenka yra žymiai geriau nei Baltarusija Rusijos armijos placdarmas su artilerija nukreipta į Vilnių.
    Ne, blogiau būtų jeigu vis dar važiuotų trašos. Nuvertus huseina tapo geriau, šiaip. Dėl Gadafio diskutuotina situacija. Pabandom nuversti Putiną? Lukašenka niekada nebuvo nepriklausomas autoritras.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė VidmantasK Rodyti pranešimą

    Na aišku tegul dar daugiau žmonių dirbančių LTG, darbus praranda. Tu juk LTG nedirbi, tau negresia, tai kad, nebus iš ko šeimą maitint.
    Gal vistik LTG turi keisti požiūrį ir pagaliau suprasti jog arba jie uždirba iš turimo tinklo ir riedmenų, arba eina pakelėje pardavinėti ... arbūzus.
    "Mašą, kažkoks durnius nori kad šiandien nutemptumėm tris vagonus iš Pabradės į Tauragę. Kur jį pasiųsti?"

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Čia forume jau buvo ilga diskusija apie Lukašenkos „prisiviliojimą“. Lietuva neturi nei įtakos, nei resursų tam padaryti (ar galėtų dotuoti Baltarusijos ekonomiką tiek, kiek dotuoja Rusija?) O ir Lietuvos geopolitinė orientacija anei politinė tradicija neleistų nei pripažinti suklastotų rinkimų teisėtais, nei užmerkti akių į protestų malšinimus jėga ar keleivinių lėktuvų tupdymus. Tai kalbos apie pasiviliojimą galėtų būti pagrįstos nebent jei patys būtume pasirinkę tapti tokie patys, kaip Baltarusija.
    Yra blogai ir yra blogiau. Dabar yra blogiau. Nuvertus Huseiną tapo blogiau, nuvertus Kadafį tapo blogiau, pabandžius nuversti Asadą tapo katastrofiškai blogai. Su Lukašenka lygiai tas pats. O viliot turėjo EU, bet, panašu, kad Lietuva ėmėsi moralinio autoriteto (sabotuotojo) vaidmens. Autoritaras nepriklausomas Lukašenka yra žymiai geriau nei Baltarusija Rusijos armijos placdarmas su artilerija nukreipta į Vilnių.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Galbūt buvo galimybė pasivilioti Lukašenką į savo pusę, o ne bandyti jį versti ir taip priversti pasirinkti Putiną. Ėjom va bank ir nepavyko.
    Čia forume jau buvo ilga diskusija apie Lukašenkos „prisiviliojimą“. Lietuva neturi nei įtakos, nei resursų tam padaryti (ar galėtų dotuoti Baltarusijos ekonomiką tiek, kiek dotuoja Rusija?) O ir Lietuvos geopolitinė orientacija anei politinė tradicija neleistų nei pripažinti suklastotų rinkimų teisėtais, nei užmerkti akių į protestų malšinimus jėga ar keleivinių lėktuvų tupdymus. Tai kalbos apie pasiviliojimą galėtų būti pagrįstos nebent jei patys būtume pasirinkę tapti tokie patys, kaip Baltarusija.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Na, kai nei eiliniai žmonės, nei politikai negalvoja apie ateitį, tai taip ir išeina. Galiausiai realybė prispaudžia, vienaip ar kitaip. Prekyba su Lietuvai pavojų keliančiomis šalimis negali būti stabilių pajamų šaltinis.
    Galbūt buvo galimybė pasivilioti Lukašenką į savo pusę, o ne bandyti jį versti ir taip priversti pasirinkti Putiną. Ėjom va bank ir nepavyko.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė VidmantasK Rodyti pranešimą

    Šitie kroviniai sukūrė daug darbo vietų, žmones iš jų savo šeimas maitino. Kai buvo uždrausta didžioji dalis krovinių iš RU/BY, labai daug žmonių buvo atleista iš LTG. Krovinių ženkliai sumažėjo, tu daugiau nereikalingas to pasėkoje prarandi darbą ir pajamų šaltinį.
    Na, kai nei eiliniai žmonės, nei politikai negalvoja apie ateitį, tai taip ir išeina. Galiausiai realybė prispaudžia, vienaip ar kitaip. Prekyba su Lietuvai pavojų keliančiomis šalimis negali būti stabilių pajamų šaltinis.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė VidmantasK Rodyti pranešimą

    Šitie kroviniai sukūrė daug darbo vietų, žmones iš jų savo šeimas maitino. Kai buvo uždrausta didžioji dalis krovinių iš RU/BY, labai daug žmonių buvo atleista iš LTG. Krovinių ženkliai sumažėjo, tu daugiau nereikalingas to pasėkoje prarandi darbą ir pajamų šaltinį.
    Kroviniai grįš kažkada. Geležinkelis tik keleiviams prasta investicija.

    Komentuoti:


  • VidmantasK
    replied
    Parašė USA Rodyti pranešimą

    Na turbūt iš tų trašų šeimos ir šiaip neišmaitinsi, tad jeigu tik tokia sąlyga (kad nutraukiam ryšius su teroristais) įtakoja darbų pradimus, verta gerai pagalvoti ką gyvenime veikiat
    Šitie kroviniai sukūrė daug darbo vietų, žmones iš jų savo šeimas maitino. Kai buvo uždrausta didžioji dalis krovinių iš RU/BY, labai daug žmonių buvo atleista iš LTG. Krovinių ženkliai sumažėjo, tu daugiau nereikalingas to pasėkoje prarandi darbą ir pajamų šaltinį.

    Komentuoti:


  • USA
    replied
    Parašė VidmantasK Rodyti pranešimą

    Na aišku tegul dar daugiau žmonių dirbančių LTG, darbus praranda. Tu juk LTG nedirbi, tau negresia, tai kad, nebus iš ko šeimą maitint.
    Na turbūt iš tų trašų šeimos ir šiaip neišmaitinsi, tad jeigu tik tokia sąlyga (kad nutraukiam ryšius su teroristais) įtakoja darbų pradimus, verta gerai pagalvoti ką gyvenime veikiat

    Komentuoti:


  • VidmantasK
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Siųlau nei trašų nei dar ko nors kito iš Baltarusijos ir Rusijos nevežti. Tranzitas prieštarauja esamoms sankncijoms, nors kai kurie ES ir bijoje tokio aiškinimo.
    Na aišku tegul dar daugiau žmonių dirbančių LTG, darbus praranda. Tu juk LTG nedirbi, tau negresia, tai kad, nebus iš ko šeimą maitint.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Tai siūlote trąšas furomis vežti? Ir kokiu būdu vykdyti tranzitą? Ar nebevykdyti?
    Siųlau nei trašų nei dar ko nors kito iš Baltarusijos ir Rusijos nevežti. Tranzitas prieštarauja esamoms sankncijoms, nors kai kurie ES ir bijoje tokio aiškinimo.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Kai ateis subvokimas kad traukiniai reikalingi ne trašoms iš baltarusijos ir kaliningrado tranzitui.
    Tai siūlote trąšas furomis vežti? Ir kokiu būdu vykdyti tranzitą? Ar nebevykdyti?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Stabdomas prabangių automobilių eksportas geležinkeliais į trečiąsias šalis
    „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ nuo gruodžio 1 d. nebetvirtins visų prabangių, t. y. pagamintų per pastaruosius 5 metus ir didesnės kaip 50 tūkst. eurų vertės, automobilių gabenimo geležinkeliu į trečiąsias šalis paraiškų.

    Šis sprendimas buvo priimtas po to, kai „LTG Cargo” atlikto detalų vidinį tyrimą ir ėmėsi veiksmų, kuriais buvo užkirstas kelias tokių krovinių gabenimui, o sukauptą tyrimo medžiagą apie galimas sankcijų apėjimo schemas perdavė Lietuvos generalinei prokuratūrai.

    Už sankcijų priežiūrą atsakingiems „LTG Cargo“ ekspertams kilo įtarimų dėl galimai kuriamų schemų, kuriomis siekiama apeiti dar nuo praėjusių metų pavasario taikomą sankcijų kontrolę į Rusijos Federaciją gabenamiems prabangiems automobiliams.
    Gator, John ir pan. siūlau eiti protestuoti prie LTG būstinės.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Šiaudinė baidyklė - niekur nesiūliau naikinti jungčių į Europą. Tokiam tikslui yra tiesiama Rail Baltica, patvirtinta ir jungtis su Klaipėda (nors ir neaiški trasa). Nei viena iš šių jungčių nereiškia, kad reikia be jokios rimtos priežasties išleisti daug pinigų naikinant strateginę (jau beveik pilnai elektrifikuotą) jungtį į rytus ją (ypač nuo Vilniaus) paverčiant vegetuojančiu ruožu, kokiu dėl politinių priežasčių tapo strateginė Varšuva-Sankt Peterburgas linija Lietuvos teritorijoje. Būtent skirtingos linijos į skirtingas ekonomikas leis Lietuvai tapti rimtu geležinkelių hub’u ir tai bus reikšminga Lietuvos ekonomikos ir geopolitikos dalis, nepriklausomai nuo to, ką tauškia žmonės, kurie šioje srityje akivaizdžiai visiškai nesigaudo.
    Jep, gelžkeliai yra savaime dažnai gana strategiška ir long term planavimo sritis. Jeigu geležinkeliai Europoje, Šiaurės Amerikoje ar Azijoje savo laiku būtų buvę statomi tik pagal tos dienos karštą emociją ir asmenines kelių, srityje nesusigaudančių, žmonių politines simpatijas/antipatijas, tai geležinkelių apskritai nebūtų. Nepriklausomai nuo mūsų norų, svajonių ir įsitikinimų, Ukrainos karas anksčiau ar vėliau baigsis, sankcijos Rusijai/Baltarusijai taip pat bus mažinamos ar išvis naikinamos, prekybos apimtys tarp ES ir Rusijos/Baltarusijos anksčiau ar vėliau grįš į buvusias ir tikriausiai netgi jas aplenks. Tas galios ir Lietuvai. Viską transportuoti vien automobilių kelių transportu būtų kvaila.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Iškraipai mano žodžius ir šiaip rašinėji kažkokius dėmesio nevertus šūdus.
    Dėmensio neverti šūdai yra manyti kad reikia saugoti ir plėtoti jungtis su Rusija ir Baltarusija, kai realybėje tas jungtis iš viso reikia naikinti.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Jungčių į europą nėra ir nebus kol nepereisime prie europinės vėžės. Taip, Rail Baltika yra geras pirmas mažas žinksnelis. Tikrai reikai nesugaudyti, kad taukšti nesąmones kaip mes būsime hubas kelionėms į sankt peterburgą.
    Iškraipai mano žodžius ir šiaip rašinėji kažkokius dėmesio nevertus šūdus.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Šiaudinė baidyklė - niekur nesiūliau naikinti jungčių į Europą. Tokiam tikslui yra tiesiama Rail Baltica, patvirtinta ir jungtis su Klaipėda (nors ir neaiški trasa). Nei viena iš šių jungčių nereiškia, kad reikia be jokios rimtos priežasties išleisti daug pinigų naikinant strateginę (jau beveik pilnai elektrifikuotą) jungtį į rytus ją paverčiant vegetuojančiu ruožu, kokiu dėl politinių priežasčių tapo strateginė Varšuva-Sankt Peterburgas linija Lietuvos teritorijoje. Būtent skirtingos linijos į skirtingas ekonomikas leis Lietuvai tapti rimtu geležinkelių hub’u ir tai bus reikšminga Lietuvos ekonomikos ir geopolitikos dalis, nepriklausomai nuo to, ką tauškia žmonės, kurie šioje srityje akivaizdžiai visiškai nesigaudo.
    Jungčių į europą nėra ir nebus kol nepereisime prie europinės vėžės. Taip, Rail Baltika yra geras pirmas mažas žinksnelis. Tikrai reikai nesugaudyti, kad taukšti nesąmones kaip mes būsime hubas kelionėms į sankt peterburgą.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Į centrinę aziją prekyba bėgiais nevyksta ir gali vykti tik per rusiją, taigi iš karto atmetamas variantas. Baltarusijos prekyba taip pat užraukta ir tokia bus ilgam, nes Lukašenka niekur nedings. Lieka tik Ukraina. Tuo tarpu turint normalią vakarietišką vėžę turime susisiekimą su visa europa. Manau akivaizduo, kad europa yra geriau nei ukraina ar galbūt baltarusija ateityje.

    Taip, reikšmė yra milžinišką, rusijos naudai, kol nesugebėsime suprasti kad musm pakeliui su europa, o ne rusija ir azija.
    Šiaudinė baidyklė - niekur nesiūliau naikinti jungčių į Europą. Tokiam tikslui yra tiesiama Rail Baltica, patvirtinta ir jungtis su Klaipėda (nors ir neaiški trasa). Nei viena iš šių jungčių nereiškia, kad reikia be jokios rimtos priežasties išleisti daug pinigų naikinant strateginę (jau beveik pilnai elektrifikuotą) jungtį į rytus ją (ypač nuo Vilniaus) paverčiant vegetuojančiu ruožu, kokiu dėl politinių priežasčių tapo strateginė Varšuva-Sankt Peterburgas linija Lietuvos teritorijoje. Būtent skirtingos linijos į skirtingas ekonomikas leis Lietuvai tapti rimtu geležinkelių hub’u ir tai bus reikšminga Lietuvos ekonomikos ir geopolitikos dalis, nepriklausomai nuo to, ką tauškia žmonės, kurie šioje srityje akivaizdžiai visiškai nesigaudo.

    Komentuoti:

Working...
X