Parašė artexs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai, uostai ir politika
Collapse
X
-
- 3 patinka
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Begiu bukle ten problema. Kazkur dinges dvikelis (net nuotraukose martosi, kur nuardyti begiai), pervazo nereguliojamos, paciu begiu bukle prasta, nera elektrifikacijos ir t.t. Sakyciau, kad pts ruozas yra neblogai nugyventas. Vidutinej ir ilgoj perpektyvoj matyciau, kaip viena esminiu prioritetu sita gelezinkeli kardinaliai tvarkyt iki pat Daugpilio.
Pats gelezinkelis sujungia rytu Lietuvos regionus, kuriem reikia geresnes infrastrukturos didesniam ekonominiam augimui uztikrinti, taip pat gelezinkelis eina pro Pabrade, kas yra vienas esminiu poligonu Lietuvoje, tai saugumas tikrai svarbus reikalas. Dar galima pridet, kad sis gelezineklis jungia vilnius su antru Latvijos miestu Daugpiliu, o Lietuvoj su Utena (ne tiesiogiai, bet per atsaka).Tai matau sito gelezinkelio sutvarkyma ir net pervedima ant Europines vezes kartu su elektrifikacija, kaip svarbu ateities prioriteta.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VidmantasK Rodyti pranešimą
Na aišku tegul dar daugiau žmonių dirbančių LTG, darbus praranda. Tu juk LTG nedirbi, tau negresia, tai kad, nebus iš ko šeimą maitint.
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Galbūt buvo galimybė pasivilioti Lukašenką į savo pusę, o ne bandyti jį versti ir taip priversti pasirinkti Putiną. Ėjom va bank ir nepavyko.
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Yra blogai ir yra blogiau. Dabar yra blogiau. Nuvertus Huseiną tapo blogiau, nuvertus Kadafį tapo blogiau, pabandžius nuversti Asadą tapo katastrofiškai blogai. Su Lukašenka lygiai tas pats. O viliot turėjo EU, bet, panašu, kad Lietuva ėmėsi moralinio autoriteto (sabotuotojo) vaidmens. Autoritaras nepriklausomas Lukašenka yra žymiai geriau nei Baltarusija Rusijos armijos placdarmas su artilerija nukreipta į Vilnių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VidmantasK Rodyti pranešimą
Na aišku tegul dar daugiau žmonių dirbančių LTG, darbus praranda. Tu juk LTG nedirbi, tau negresia, tai kad, nebus iš ko šeimą maitint.
"Mašą, kažkoks durnius nori kad šiandien nutemptumėm tris vagonus iš Pabradės į Tauragę. Kur jį pasiųsti?"
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Čia forume jau buvo ilga diskusija apie Lukašenkos „prisiviliojimą“. Lietuva neturi nei įtakos, nei resursų tam padaryti (ar galėtų dotuoti Baltarusijos ekonomiką tiek, kiek dotuoja Rusija?) O ir Lietuvos geopolitinė orientacija anei politinė tradicija neleistų nei pripažinti suklastotų rinkimų teisėtais, nei užmerkti akių į protestų malšinimus jėga ar keleivinių lėktuvų tupdymus. Tai kalbos apie pasiviliojimą galėtų būti pagrįstos nebent jei patys būtume pasirinkę tapti tokie patys, kaip Baltarusija.
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Galbūt buvo galimybė pasivilioti Lukašenką į savo pusę, o ne bandyti jį versti ir taip priversti pasirinkti Putiną. Ėjom va bank ir nepavyko.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Na, kai nei eiliniai žmonės, nei politikai negalvoja apie ateitį, tai taip ir išeina. Galiausiai realybė prispaudžia, vienaip ar kitaip. Prekyba su Lietuvai pavojų keliančiomis šalimis negali būti stabilių pajamų šaltinis.
Komentuoti:
-
Parašė VidmantasK Rodyti pranešimą
Šitie kroviniai sukūrė daug darbo vietų, žmones iš jų savo šeimas maitino. Kai buvo uždrausta didžioji dalis krovinių iš RU/BY, labai daug žmonių buvo atleista iš LTG. Krovinių ženkliai sumažėjo, tu daugiau nereikalingas to pasėkoje prarandi darbą ir pajamų šaltinį.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VidmantasK Rodyti pranešimą
Šitie kroviniai sukūrė daug darbo vietų, žmones iš jų savo šeimas maitino. Kai buvo uždrausta didžioji dalis krovinių iš RU/BY, labai daug žmonių buvo atleista iš LTG. Krovinių ženkliai sumažėjo, tu daugiau nereikalingas to pasėkoje prarandi darbą ir pajamų šaltinį.
Komentuoti:
-
Parašė USA Rodyti pranešimą
Na turbūt iš tų trašų šeimos ir šiaip neišmaitinsi, tad jeigu tik tokia sąlyga (kad nutraukiam ryšius su teroristais) įtakoja darbų pradimus, verta gerai pagalvoti ką gyvenime veikiat
Komentuoti:
-
Parašė VidmantasK Rodyti pranešimą
Na aišku tegul dar daugiau žmonių dirbančių LTG, darbus praranda. Tu juk LTG nedirbi, tau negresia, tai kad, nebus iš ko šeimą maitint.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Siųlau nei trašų nei dar ko nors kito iš Baltarusijos ir Rusijos nevežti. Tranzitas prieštarauja esamoms sankncijoms, nors kai kurie ES ir bijoje tokio aiškinimo.
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Tai siūlote trąšas furomis vežti? Ir kokiu būdu vykdyti tranzitą? Ar nebevykdyti?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKai ateis subvokimas kad traukiniai reikalingi ne trašoms iš baltarusijos ir kaliningrado tranzitui.
Komentuoti:
-
Stabdomas prabangių automobilių eksportas geležinkeliais į trečiąsias šalis
„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ nuo gruodžio 1 d. nebetvirtins visų prabangių, t. y. pagamintų per pastaruosius 5 metus ir didesnės kaip 50 tūkst. eurų vertės, automobilių gabenimo geležinkeliu į trečiąsias šalis paraiškų.
Šis sprendimas buvo priimtas po to, kai „LTG Cargo” atlikto detalų vidinį tyrimą ir ėmėsi veiksmų, kuriais buvo užkirstas kelias tokių krovinių gabenimui, o sukauptą tyrimo medžiagą apie galimas sankcijų apėjimo schemas perdavė Lietuvos generalinei prokuratūrai.
Už sankcijų priežiūrą atsakingiems „LTG Cargo“ ekspertams kilo įtarimų dėl galimai kuriamų schemų, kuriomis siekiama apeiti dar nuo praėjusių metų pavasario taikomą sankcijų kontrolę į Rusijos Federaciją gabenamiems prabangiems automobiliams.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Šiaudinė baidyklė - niekur nesiūliau naikinti jungčių į Europą. Tokiam tikslui yra tiesiama Rail Baltica, patvirtinta ir jungtis su Klaipėda (nors ir neaiški trasa). Nei viena iš šių jungčių nereiškia, kad reikia be jokios rimtos priežasties išleisti daug pinigų naikinant strateginę (jau beveik pilnai elektrifikuotą) jungtį į rytus ją (ypač nuo Vilniaus) paverčiant vegetuojančiu ruožu, kokiu dėl politinių priežasčių tapo strateginė Varšuva-Sankt Peterburgas linija Lietuvos teritorijoje. Būtent skirtingos linijos į skirtingas ekonomikas leis Lietuvai tapti rimtu geležinkelių hub’u ir tai bus reikšminga Lietuvos ekonomikos ir geopolitikos dalis, nepriklausomai nuo to, ką tauškia žmonės, kurie šioje srityje akivaizdžiai visiškai nesigaudo.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Iškraipai mano žodžius ir šiaip rašinėji kažkokius dėmesio nevertus šūdus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jungčių į europą nėra ir nebus kol nepereisime prie europinės vėžės. Taip, Rail Baltika yra geras pirmas mažas žinksnelis. Tikrai reikai nesugaudyti, kad taukšti nesąmones kaip mes būsime hubas kelionėms į sankt peterburgą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Šiaudinė baidyklė - niekur nesiūliau naikinti jungčių į Europą. Tokiam tikslui yra tiesiama Rail Baltica, patvirtinta ir jungtis su Klaipėda (nors ir neaiški trasa). Nei viena iš šių jungčių nereiškia, kad reikia be jokios rimtos priežasties išleisti daug pinigų naikinant strateginę (jau beveik pilnai elektrifikuotą) jungtį į rytus ją paverčiant vegetuojančiu ruožu, kokiu dėl politinių priežasčių tapo strateginė Varšuva-Sankt Peterburgas linija Lietuvos teritorijoje. Būtent skirtingos linijos į skirtingas ekonomikas leis Lietuvai tapti rimtu geležinkelių hub’u ir tai bus reikšminga Lietuvos ekonomikos ir geopolitikos dalis, nepriklausomai nuo to, ką tauškia žmonės, kurie šioje srityje akivaizdžiai visiškai nesigaudo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Į centrinę aziją prekyba bėgiais nevyksta ir gali vykti tik per rusiją, taigi iš karto atmetamas variantas. Baltarusijos prekyba taip pat užraukta ir tokia bus ilgam, nes Lukašenka niekur nedings. Lieka tik Ukraina. Tuo tarpu turint normalią vakarietišką vėžę turime susisiekimą su visa europa. Manau akivaizduo, kad europa yra geriau nei ukraina ar galbūt baltarusija ateityje.
Taip, reikšmė yra milžinišką, rusijos naudai, kol nesugebėsime suprasti kad musm pakeliui su europa, o ne rusija ir azija.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: