Maalinauskas
Kam visa šita ultrapatriotinė maksimalistinė tryda? Tamstos svajonės yra viena, realybė yra kita. Niekas neuždarinės tranzito į Kaliningradą. Tas traukinys jau nuvažiavo. Gyvename Vakaruose. Negali turėti vieną teisinį išaiškinimą, o po to kitą. Lietuva ne Ukraina ar Lenkija. Labai nori eskalacijos? Rusija turi pilna svertų kaip į ekstremalius veiksmus atsakyti ekstremaliais veiksmais. Pavyzdžiui, nuskandinti Independece. Būtingė. Kabelis į Švediją. Vamzdynai. Gali paleisti 100 kart daugiau balionų ir visiškai uždaryti oro uostą. Kitą kartą galvok daugiau nei vieną ėjimą į priekį.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai, uostai ir politika
Collapse
X
-
Lygiavertės ir turėtų kartu mokėti reparacijas, diktatoriaus mirtis čia nieko nekeičia. Damage is already done.Parašė B.S. Rodyti pranešimą
Tačiau Rusija ir Baltarusija nėra lygiavertės kaltininkės. Yra visiškai neaišku kaip viskas baigsis. Pavyzdžiui, gal Putino mirtimi.
O baltaruZZai dar papildomai turės mums/latviams/lenkams kompensuoti išlaidas už migrantų krizę.
RuZZai savo laiku įsipareigo laikytis tarptautinių įstatymų (ir nepuldinėti kaimynų). Jeigu jie laužo savo įsipareigojimus mūsų (civilzuoto pasaulio) atžvilgiu, nematau kodėl mes negalime pakeisti savo įsipareigojimų jų atžvilgiu. ES neleidžia? Dzin, pašūkalos ir viskas tuo pasibaigs. Kaip kad pasibaigė su migrantų nenorinčiais įsileisti lenkais (arba mūsų per sieną atgal išstumiamais babajais).Parašė B.S. Rodyti pranešimą
Net jei išsilaikys abu režimai, turim įsipareigojimus dėl Kaliningrado
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip, ilgalaikėje perspektyvoje logiškiausias variantas būtų turėti dvilypę sistemą tiek su standartine, tiek su rusiška vėže. Lietuva ir kitos Baltijos šalys yra turbūt stipriausi kandidatai Europoje turėti realią dvejopą geležinkelių sistemą su dviem vėžių pločiais, kurie abu būtų realiai panaudojami. Panašiai, kaip yra Ispanijoje su standartine ir plačiąja Iberian vėže , nors jiems iš tikrųjų vertėtų pagalvoti apie visko persiuvimą į standartinę. Tranzitas ir prekyba su Rusija/Baltarusija, nepaisant karo (kuris vienaip ar kitaip baigtis) ir emocijų šokinėjimo, vienaip ar kitaip vyks ir srautų perkėlimas vien ant kelių būtų ne šiaip neracionalus, bet elementariai kvailas ir žalingas.
RB vizija su Vilniaus ir Klaipėdos pajungimu iš esmės tai ir implikuoja t.y. standarinė vėžė jungia pagrindinius centrus ir srautus, o rusiška lieka ten, kur buvusi, ir atlieka tas funkcijas, kurias visada atliko.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Maalinauskas
Atsiprašau kad užkabinau emociškai. Bendrai paėmus aš jums pritariu. Tačiau Rusija ir Baltarusija nėra lygiavertės kaltininkės. Yra visiškai neaišku kaip viskas baigsis. Pavyzdžiui, gal Putino mirtimi. Net jei išsilaikys abu režimai, turim įsipareigojimus dėl Kaliningrado, tad visokie persiuvimai nėra realistiški.Paskutinis taisė B.S.; 2025.10.25, 20:59.
Komentuoti:
-
Na taip, žinoma kad ne prie ko (aš netikiu kad kažkas rimtu veidu pasakė tokią nesamonę). Leido ruZZams naudoti savo teritoriją įsiveržimui į Ukrainą, perdavė visą karinę techniką, ruošia ruZZų karius, reguliariai leidžia jiems šaudyti raketomis iš savo teritorijos ir anot kai kurių šaltinių (įskaitant mano draugus), jų kariuomenė buvo įsiveržusi į Ukrainą karo pradžioje (nors ir labai nenoriai kariavo ir greitai pasitraukė, bet veržėsi). Tik dėl baltarusų karo pradžioje mano draugai Kijeve slapstėsi po rūsius, kai ruZZai apšaudinėjo miestą viskuo kuo turėjo, įskaitant artileriją. Bučos, Irpenės žudynės taipogi nebūtų įvykusios, jeigu ne jūsų "ne prie ko" baltarusai.Parašė B.S. Rodyti pranešimąKaras kažkada baigsis, o Baltarusija išvis nelabai prie ko.
Už savo interesusi kariauti reikia. Ir nėra toks ES baisus, kaip jį piešia - lenkai sėkmingai kariauja dėl migrantų kvotų, mes patys ne ką mažiau sėkmingai kariavom kai jūsų mylima baltarusija pas mus masiškai pradėjo varyti babajus. Jei yra rimti argumentai, jokia ES nebaisi.Parašė B.S. Rodyti pranešimąČia jau nešnekant apie ES įsipareigojimą leisti tranzitą į Kaliningradą. Ruošiesi eiti ir prieš ES ir prieš Rusiją?
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Visiškai nesutinku. Visada žmonės tikėjo, kad karas bus trumpalaikis, o realybė pasirodė kitokia. Greičiausiai ryšiai su rytais bus labai riboti dešimtmečiams į priekį.Parašė B.S. Rodyti pranešimąNežinau ar tamsta naivus ar ką, bet net sovietų laikais keliavo žaliavos ir kiti produktai. Tokio lygio uždangos nebebus. Karas kažkada baigsis, o Baltarusija išvis nelabai prie ko. Čia jau nešnekant apie ES įsipareigojimą leisti tranzitą į Kaliningradą. Ruošiesi eiti ir prieš ES ir prieš Rusiją?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Sovietiniais laikais geležinė uždanga buvo tolokai nuo Rusijos ribų.Parašė B.S. Rodyti pranešimąNežinau ar tamsta naivus ar ką, bet net sovietų laikais keliavo žaliavos ir kiti produktai. Tokio lygio uždangos nebebus. Karas kažkada baigsis, o Baltarusija išvis nelabai prie ko. Čia jau nešnekant apie ES įsipareigojimą leisti tranzitą į Kaliningradą. Ruošiesi eiti ir prieš ES ir prieš Rusiją?
Prekių apyvarta geležinkleliais su Vakarų Europa buvo palyginti menka. Su išimtimi galbūt Suomija.
Komentuoti:
-
Nežinau ar tamsta naivus ar ką, bet net sovietų laikais keliavo žaliavos ir kiti produktai. Tokio lygio uždangos nebebus. Karas kažkada baigsis, o Baltarusija išvis nelabai prie ko. Čia jau nešnekant apie ES įsipareigojimą leisti tranzitą į Kaliningradą. Ruošiesi eiti ir prieš ES ir prieš Rusiją?Parašė Tomas Rodyti pranešimąNebesvaikit. Tikimės geležinės uždangos ilgam.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nebesvaikit. Tikimės geležinės uždangos ilgam.Parašė B.S. Rodyti pranešimąVargu. Kroviniai iš rytų. Nebent dvigubinti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ruzzijos traukiniai stodavo Vilniuje prieš pilną invaziją į Ukrainą, dabar net jeigu pasibaigtų karas apie tai net negalima svajoti iki kol ruzyne ir Baltarusijoje nepasikeis valdžia.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
ruzzija irgi nebuvo Šengene ar ES, bet jos traukiniai stodavo Vilniuje.
Komentuoti:
-
Tas geležinkelis atneštų daug naudos ilguoju laikotarpiu, tik yra vienas BET.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąGeležinkelis į bulbostaną išvis turėtų būti nuardytas irba užminuotas. Jokių kalbų apie belkalio vežimą negali būti.
Komentuoti:
-
Geležinkelis į bulbostaną išvis turėtų būti nuardytas irba užminuotas. Jokių kalbų apie belkalio vežimą negali būti.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Matant dabartines tendencijas, tai 50 dienų neduočiau, ką ten 50 metų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
ruzzija irgi nebuvo Šengene ar ES, bet jos traukiniai stodavo Vilniuje.Parašė artexs Rodyti pranešimąKą čia svaigstat apie vežimą per Gardiną. Net karui pasibaigus bulbostanas liks Rusijos įtakoje, nei prie EU nei prie šengeno prisijungimas net nesišviečia dar minimum 50 metų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jei ką, tai trąšas vežėme kai Bulbostanas buvo Bulbostanu. Net ir dabar, karo metu, Europa toliau perka rusišką naftą ir dujas. Jei galvojate jog esamos sankcijos tęsis dar 50 metų, tai jūs patys nematote realybės.
Komentuoti:
-
Gali viskas pasikeisti, bet tam kad pasikeistų, turi valdžia bulbostane pasikeisti, t.y. turi nebebūti bulbostanu. Kol nebus aiškaus pokyčio toje pusėje, tol planuoti kažką ta kryptimi yra bergždžias reikalas. Svajoti galima, bet reikia suprasti kokios sąlygos yra reikalingos toms svajonėms išsipildyti, ir kad pagrindinė sąlyga yra visiškai ne musų rankose.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ką čia svaigstat apie vežimą per Gardiną. Net karui pasibaigus bulbostanas liks Rusijos įtakoje, nei prie EU nei prie šengeno prisijungimas net nesišviečia dar minimum 50 metų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ironija ta, kad pseudopatriotai, jaučiantys pasitenkinimą dėl sustabdytų belarusiškų trąšų gabenimo per Lietuvą, nelabai sugeba ką pasakyti apie tai, kad tos pačios trąšos dabar gabenamos per Rusijos geležinkelius ir Ust Lugos uostą, už kurių naudojimąsi Lukašenka moka tiesiai į masines ukrainiečių žudynes vykdančių Putino galvažudžių sąskaitas. O galėtų tie pinigai bent jau būti naudojami LK stiprinimui ar Ukrainos rėmimui. Arba 50:50.Parašė B.S. Rodyti pranešimąKaras baigsis. Ir tikrai ne už 15 metų. Bulbostano kroviniai labai smarkiai prisidėjo prie Lietuvos Geležinkelių bei uosto išlaikymo, gerai apmokamų darbo vietų, bei mokesčių surinkimo. Bulbostanas nepersikraustys ir visuomet liks mūsų kaimynu. Kai Bulbostanas galės rinktis vežti krovinius per Lenkiją, Latviją, ar Lietuvą, manau visi suprantame kad geriau jog vežtų per Lietuvą. Be to, tiesiausias kelias į Varšuvą iš Vilniaus yra per Gardiną. Gal net ir Kaunui/visoms Baltijos šalims tai būtų greitesnis variantas dėl vingių (ir mažesnio greičio geležinkelio) Lenkijoje.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Karas baigsis. Ir tikrai ne už 15 metų. Bulbostano kroviniai labai smarkiai prisidėjo prie Lietuvos Geležinkelių bei uosto išlaikymo, gerai apmokamų darbo vietų, bei mokesčių surinkimo. Bulbostanas nepersikraustys ir visuomet liks mūsų kaimynu. Kai Bulbostanas galės rinktis vežti krovinius per Lenkiją, Latviją, ar Lietuvą, manau visi suprantame kad geriau jog vežtų per Lietuvą. Be to, tiesiausias kelias į Varšuvą iš Vilniaus yra per Gardiną. Gal net ir Kaunui/visoms Baltijos šalims tai būtų greitesnis variantas dėl vingių (ir mažesnio greičio geležinkelio) Lenkijoje.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąMūsų prioritetas tikrai neturi būti bulbostano krovinių vežimas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Mūsų prioritetas tikrai neturi būti bulbostano krovinių vežimas.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: