Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai, uostai ir politika

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • B.S.
    replied
    Maalinauskas
    Kam visa šita ultrapatriotinė maksimalistinė tryda? Tamstos svajonės yra viena, realybė yra kita. Niekas neuždarinės tranzito į Kaliningradą. Tas traukinys jau nuvažiavo. Gyvename Vakaruose. Negali turėti vieną teisinį išaiškinimą, o po to kitą. Lietuva ne Ukraina ar Lenkija. Labai nori eskalacijos? Rusija turi pilna svertų kaip į ekstremalius veiksmus atsakyti ekstremaliais veiksmais. Pavyzdžiui, nuskandinti Independece. Būtingė. Kabelis į Švediją. Vamzdynai. Gali paleisti 100 kart daugiau balionų ir visiškai uždaryti oro uostą. Kitą kartą galvok daugiau nei vieną ėjimą į priekį.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą

    Tačiau Rusija ir Baltarusija nėra lygiavertės kaltininkės. Yra visiškai neaišku kaip viskas baigsis. Pavyzdžiui, gal Putino mirtimi.
    Lygiavertės ir turėtų kartu mokėti reparacijas, diktatoriaus mirtis čia nieko nekeičia. Damage is already done.
    O baltaruZZai dar papildomai turės mums/latviams/lenkams kompensuoti išlaidas už migrantų krizę.

    Parašė B.S. Rodyti pranešimą

    Net jei išsilaikys abu režimai, turim įsipareigojimus dėl Kaliningrado
    RuZZai savo laiku įsipareigo laikytis tarptautinių įstatymų (ir nepuldinėti kaimynų). Jeigu jie laužo savo įsipareigojimus mūsų (civilzuoto pasaulio) atžvilgiu, nematau kodėl mes negalime pakeisti savo įsipareigojimų jų atžvilgiu. ES neleidžia? Dzin, pašūkalos ir viskas tuo pasibaigs. Kaip kad pasibaigė su migrantų nenorinčiais įsileisti lenkais (arba mūsų per sieną atgal išstumiamais babajais).

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Šiaip, ilgalaikėje perspektyvoje logiškiausias variantas būtų turėti dvilypę sistemą tiek su standartine, tiek su rusiška vėže. Lietuva ir kitos Baltijos šalys yra turbūt stipriausi kandidatai Europoje turėti realią dvejopą geležinkelių sistemą su dviem vėžių pločiais, kurie abu būtų realiai panaudojami. Panašiai, kaip yra Ispanijoje su standartine ir plačiąja Iberian vėže , nors jiems iš tikrųjų vertėtų pagalvoti apie visko persiuvimą į standartinę. Tranzitas ir prekyba su Rusija/Baltarusija, nepaisant karo (kuris vienaip ar kitaip baigtis) ir emocijų šokinėjimo, vienaip ar kitaip vyks ir srautų perkėlimas vien ant kelių būtų ne šiaip neracionalus, bet elementariai kvailas ir žalingas.

    RB vizija su Vilniaus ir Klaipėdos pajungimu iš esmės tai ir implikuoja t.y. standarinė vėžė jungia pagrindinius centrus ir srautus, o rusiška lieka ten, kur buvusi, ir atlieka tas funkcijas, kurias visada atliko.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Maalinauskas

    Atsiprašau kad užkabinau emociškai. Bendrai paėmus aš jums pritariu. Tačiau Rusija ir Baltarusija nėra lygiavertės kaltininkės. Yra visiškai neaišku kaip viskas baigsis. Pavyzdžiui, gal Putino mirtimi. Net jei išsilaikys abu režimai, turim įsipareigojimus dėl Kaliningrado, tad visokie persiuvimai nėra realistiški.
    Paskutinis taisė B.S.; 2025.10.25, 20:59.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Karas kažkada baigsis, o Baltarusija išvis nelabai prie ko.
    Na taip, žinoma kad ne prie ko (aš netikiu kad kažkas rimtu veidu pasakė tokią nesamonę). Leido ruZZams naudoti savo teritoriją įsiveržimui į Ukrainą, perdavė visą karinę techniką, ruošia ruZZų karius, reguliariai leidžia jiems šaudyti raketomis iš savo teritorijos ir anot kai kurių šaltinių (įskaitant mano draugus), jų kariuomenė buvo įsiveržusi į Ukrainą karo pradžioje (nors ir labai nenoriai kariavo ir greitai pasitraukė, bet veržėsi). Tik dėl baltarusų karo pradžioje mano draugai Kijeve slapstėsi po rūsius, kai ruZZai apšaudinėjo miestą viskuo kuo turėjo, įskaitant artileriją. Bučos, Irpenės žudynės taipogi nebūtų įvykusios, jeigu ne jūsų "ne prie ko" baltarusai.

    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Čia jau nešnekant apie ES įsipareigojimą leisti tranzitą į Kaliningradą. Ruošiesi eiti ir prieš ES ir prieš Rusiją?
    Už savo interesusi kariauti reikia. Ir nėra toks ES baisus, kaip jį piešia - lenkai sėkmingai kariauja dėl migrantų kvotų, mes patys ne ką mažiau sėkmingai kariavom kai jūsų mylima baltarusija pas mus masiškai pradėjo varyti babajus. Jei yra rimti argumentai, jokia ES nebaisi.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Nežinau ar tamsta naivus ar ką, bet net sovietų laikais keliavo žaliavos ir kiti produktai. Tokio lygio uždangos nebebus. Karas kažkada baigsis, o Baltarusija išvis nelabai prie ko. Čia jau nešnekant apie ES įsipareigojimą leisti tranzitą į Kaliningradą. Ruošiesi eiti ir prieš ES ir prieš Rusiją?
    Visiškai nesutinku. Visada žmonės tikėjo, kad karas bus trumpalaikis, o realybė pasirodė kitokia. Greičiausiai ryšiai su rytais bus labai riboti dešimtmečiams į priekį.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Nežinau ar tamsta naivus ar ką, bet net sovietų laikais keliavo žaliavos ir kiti produktai. Tokio lygio uždangos nebebus. Karas kažkada baigsis, o Baltarusija išvis nelabai prie ko. Čia jau nešnekant apie ES įsipareigojimą leisti tranzitą į Kaliningradą. Ruošiesi eiti ir prieš ES ir prieš Rusiją?
    Sovietiniais laikais geležinė uždanga buvo tolokai nuo Rusijos ribų.
    Prekių apyvarta geležinkleliais su Vakarų Europa buvo palyginti menka. Su išimtimi galbūt Suomija.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Nebesvaikit. Tikimės geležinės uždangos ilgam.
    Nežinau ar tamsta naivus ar ką, bet net sovietų laikais keliavo žaliavos ir kiti produktai. Tokio lygio uždangos nebebus. Karas kažkada baigsis, o Baltarusija išvis nelabai prie ko. Čia jau nešnekant apie ES įsipareigojimą leisti tranzitą į Kaliningradą. Ruošiesi eiti ir prieš ES ir prieš Rusiją?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Vargu. Kroviniai iš rytų. Nebent dvigubinti.
    Nebesvaikit. Tikimės geležinės uždangos ilgam.

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    ruzzija irgi nebuvo Šengene ar ES, bet jos traukiniai stodavo Vilniuje.
    Ruzzijos traukiniai stodavo Vilniuje prieš pilną invaziją į Ukrainą, dabar net jeigu pasibaigtų karas apie tai net negalima svajoti iki kol ruzyne ir Baltarusijoje nepasikeis valdžia.

    Komentuoti:


  • Galys
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Geležinkelis į bulbostaną išvis turėtų būti nuardytas irba užminuotas. Jokių kalbų apie belkalio vežimą negali būti.
    Tas geležinkelis atneštų daug naudos ilguoju laikotarpiu, tik yra vienas BET.

    Click image for larger version

Name:	Westerborkpad-Muiden-Diemen-Wandelpin_31.jpg
Views:	108
Size:	255,5 kB
ID:	2187221

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Geležinkelis į bulbostaną išvis turėtų būti nuardytas irba užminuotas. Jokių kalbų apie belkalio vežimą negali būti.

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Matant dabartines tendencijas, tai 50 dienų neduočiau, ką ten 50 metų.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė artexs Rodyti pranešimą
    Ką čia svaigstat apie vežimą per Gardiną. Net karui pasibaigus bulbostanas liks Rusijos įtakoje, nei prie EU nei prie šengeno prisijungimas net nesišviečia dar minimum 50 metų.
    ruzzija irgi nebuvo Šengene ar ES, bet jos traukiniai stodavo Vilniuje.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Jei ką, tai trąšas vežėme kai Bulbostanas buvo Bulbostanu. Net ir dabar, karo metu, Europa toliau perka rusišką naftą ir dujas. Jei galvojate jog esamos sankcijos tęsis dar 50 metų, tai jūs patys nematote realybės.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Gali viskas pasikeisti, bet tam kad pasikeistų, turi valdžia bulbostane pasikeisti, t.y. turi nebebūti bulbostanu. Kol nebus aiškaus pokyčio toje pusėje, tol planuoti kažką ta kryptimi yra bergždžias reikalas. Svajoti galima, bet reikia suprasti kokios sąlygos yra reikalingos toms svajonėms išsipildyti, ir kad pagrindinė sąlyga yra visiškai ne musų rankose.

    Komentuoti:


  • artexs
    replied
    Ką čia svaigstat apie vežimą per Gardiną. Net karui pasibaigus bulbostanas liks Rusijos įtakoje, nei prie EU nei prie šengeno prisijungimas net nesišviečia dar minimum 50 metų.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Karas baigsis. Ir tikrai ne už 15 metų. Bulbostano kroviniai labai smarkiai prisidėjo prie Lietuvos Geležinkelių bei uosto išlaikymo, gerai apmokamų darbo vietų, bei mokesčių surinkimo. Bulbostanas nepersikraustys ir visuomet liks mūsų kaimynu. Kai Bulbostanas galės rinktis vežti krovinius per Lenkiją, Latviją, ar Lietuvą, manau visi suprantame kad geriau jog vežtų per Lietuvą. Be to, tiesiausias kelias į Varšuvą iš Vilniaus yra per Gardiną. Gal net ir Kaunui/visoms Baltijos šalims tai būtų greitesnis variantas dėl vingių (ir mažesnio greičio geležinkelio) Lenkijoje.
    Ironija ta, kad pseudopatriotai, jaučiantys pasitenkinimą dėl sustabdytų belarusiškų trąšų gabenimo per Lietuvą, nelabai sugeba ką pasakyti apie tai, kad tos pačios trąšos dabar gabenamos per Rusijos geležinkelius ir Ust Lugos uostą, už kurių naudojimąsi Lukašenka moka tiesiai į masines ukrainiečių žudynes vykdančių Putino galvažudžių sąskaitas. O galėtų tie pinigai bent jau būti naudojami LK stiprinimui ar Ukrainos rėmimui. Arba 50:50.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Mūsų prioritetas tikrai neturi būti bulbostano krovinių vežimas.
    Karas baigsis. Ir tikrai ne už 15 metų. Bulbostano kroviniai labai smarkiai prisidėjo prie Lietuvos Geležinkelių bei uosto išlaikymo, gerai apmokamų darbo vietų, bei mokesčių surinkimo. Bulbostanas nepersikraustys ir visuomet liks mūsų kaimynu. Kai Bulbostanas galės rinktis vežti krovinius per Lenkiją, Latviją, ar Lietuvą, manau visi suprantame kad geriau jog vežtų per Lietuvą. Be to, tiesiausias kelias į Varšuvą iš Vilniaus yra per Gardiną. Gal net ir Kaunui/visoms Baltijos šalims tai būtų greitesnis variantas dėl vingių (ir mažesnio greičio geležinkelio) Lenkijoje.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Mūsų prioritetas tikrai neturi būti bulbostano krovinių vežimas.

    Komentuoti:

Working...
X