Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai, uostai ir politika
Collapse
X
-
Veš per Baltarusiją į Lenkiją. Berods vz.lt buvo logistikos įmonės, užsiimančios krovinių pervežimo traukiniais iš Kinijos organizavimu, komentaras, kad nuo šiol tokie kroviniai Lietuvą pasieks per Lenkiją.
-
Na, va. Lietuva prisižaidė su savo buka politka.
Kinija atšaukė rugpjūčio ir rugsėjo krovininius traukinius per Lietuvą. Tikriausiai veš per Rusiją arba, per kokią Latviją, jei ši ne tokią aršią poziciją užima Kinijos atžvilgiu. Tuoj ir elekrifikuoti iki Klaipėdos nebeapsimokės. Latvija irgi juk nutraukė elektrifikaciją, kai tik krito krovinių srautai...
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...nius-i-lietuvaPaskutinis taisė Al1; 2021.08.18, 07:06.
Komentuoti:
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąPolitikai turbūt irgi apsimetė, kad nepastebėjo. Nes užsienio politikos klaidų patogiau nepastebėti.
Atsakė aišku klaidingai, nes pagal tave teisingi atsakymai yra - su (Balta)Rusija reikia draugauti, o ne kariauti, Geiropa ir jankiai mus kiršina su rusais, kurie yra tikrieji mūsų draugai, etc etc.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąMūsų žiniasklaida pagaliau pastebėjo rugsėjo 18 d. Lukašenkos kalbą, kuri kažkiek liečia ir mus
Delfi.lt 2018.10.04
Vienas Lukašenkos sakinys Lietuvoje pasėjo nerimą dėl svarbaus pajamų šaltinio
https://www.vz.lt/transportas-logist...dama-i-latvija
Ir čia
https://www.vz.lt/transportas-logist...rasinimo-korta
Komentuoti:
-
Užsienio politikos klaida yra kai nedėkojama Kremliui už tai, kad jis stato šalia Vilniaus atominę? Kas dar? Užsienio politikos klaida, kad nesiprašom priimami į Rusijos sudėtį?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Ta žiniasklaida galėjo ir nepastebėti, nes toks ir buvo Lukašenkos tikslas - lietuvius pagąsdinti, o latviams meduolių pažadėti.
Komentuoti:
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąTa žiniasklaida galėjo ir nepastebėti, nes toks ir buvo Lukašenkos tikslas - lietuvius pagąsdinti, o latviams meduolių pažadėti.
Komentuoti:
-
Manau, bet kuriuo atveju dali kroviniu paleis per latviukus ir ziures kaip reaguosim. Prasides tam tikras santazo ir blefo karas ir jis bus zaidziamas nuolat.
Komentuoti:
-
Ta žiniasklaida galėjo ir nepastebėti, nes toks ir buvo Lukašenkos tikslas - lietuvius pagąsdinti, o latviams meduolių pažadėti.
Komentuoti:
-
Akivaizdu, kam Lietuvai reikalingi geri santykiai su Latvija. Kai gerų nėra, telieka ekonominiai išskaičiavimai. Kas pasiūlys riebesnį kąsnį, pas tą ir bus bėgama. Belieka savipaguoda, kad baltarusiams per Latviją gabenti neekonomiška.
Komentuoti:
-
Mūsų žiniasklaida pagaliau pastebėjo rugsėjo 18 d. Lukašenkos kalbą, kuri kažkiek liečia ir mus
Delfi.lt 2018.10.04
Vienas Lukašenkos sakinys Lietuvoje pasėjo nerimą dėl svarbaus pajamų šaltinio
Jei Lietuva nenori bendradarbiauti su Minsku, tada Minskas bendradarbiaus su Latvija, sako Baltarusijos prezidentas Aliaksandras Lukašenka.
(...)
2017 metais Klaipėdos uoste iš viso pakrauta 43,17 mln. tonų krovinių. Iš jų 14,23 mln. tonų arba 33 proc. teko Baltarusijai. Todėl, jei pietinės Lietuvos kaimynės vadovas kalba rimtai, tai reikštų reikšmingus praradimus tiek Klaipėdos uoste dirbančioms, tiek krovinius transportuojančioms įmonėms.
https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=79223197
Komentuoti:
-
Blefas daugiau nieko. Blogiausiu atveju atlaisvės uoste vietos kiniškoms kompanijoms.
Komentuoti:
-
Įdomūs tie Lukošiaus grasinimai. Investuoti pinigai, tai negi dabar viską mes ir kelsis į Latviją.
70% Birių krovinių terminalo akcijų valdo Igoris Udovickis, 30% – Baltarusijos „Belaruskalij“.
...
2017 metais BKT perkrovė rekordiškai daug krovinių – beveik 8,3 mln. tonų, arba 16,9% daugiau nei užpernai (7,1 mln. tonų).
Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5SOtSf1GS
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
2018 pirmą pusmetį Lietuvos eksportas į Latviją yra 1,55 mlrd. Eur, o importas 1,19 mlrd. Eur, tai toks prekybos karas mums patiems daugiau pakenktų, nei turėtų naudos, paprastume ne tik baltarusiškus krovinius, bet dar ir susipyktume su artimiausia kaimyne.
2. Kodėl latviai turėtų boikotuoti lietuviškas prekes? Įsivaizduokim atvirkščią situaciją - Kremlius stato atominę elektrinę visai šalia Rygos, o konflikte tarp Latvijos ir Kremliaus Lietuva stoja į Rusijos pusę. Tada latviai supyksta ir paskelbia boikotą lietuviškai produkcijai. Ką tu darytum? Ar klaustum mūsų valdžios kodėl šiame konflikte jie stojo į Kremliaus pusę, ar pradėtum boikotuoti latviškas prekes?
3. Kai Rygoje įgriuvo Maximos stogas ir žuvo daugybė žmonių, Maximos kaltė ten buvo tokia labai jau kvestionuoti, juk nei jie tą pastatą projektavo, nei jie statė, nei jie leidimus išdavinėjo ar statybas prižiūrėjo, jie tas patalpas tik išsinuomojo. Tačiau po tragedijos buvo paskelbtas Maximos boikotas ir latviai visai aktyviai jame sudalyvavo - ar girdėjai, kad kas Lietuvoje būtų inicijavęs kontra boikotą latviškoms įmonėms?
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąBet esminis dalykas - nesijungs žmonės prie tokių boikotų, tai galima pasakyti iš anksto. Nebent kai kurie idėjiniai, kurių yra pakankamai mažai. Dauguma žmonių, kaip parodo "diena be automobilio" ar panašūs dalykai, į tokias iniciatyvas nekreipia dėmesio arba į jas reaguoja piršto pasukiojimu prie smilkinio. .
Komentuoti:
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąAtominę stato kas? Baltarusija. Lietuva atominės nenorėjo ir dėl to stipriai kritikavo Baltarusiją - visai suprantamas dalykas iš Lietuvos pusės. Baltarusija, kaip ne vienintelė valstybė pasaulyje, turinti ar statanti atomines, tos Lietuvos kritikos nesuprato - visai suprantamas dalykas iš Baltarusijos pusės.
Komentuoti:
-
Save the drama for your Mamma...
Jau 15 metų Lukašenka karts nuo karto vis traukia tranzitinių krovinių per Klaipėdos uostą kortą. Bet krovinių kiekiai kaip augo, taip augo.
Klaipėda vienareikšmiškai siūlo geriausią kainos ir kokybės santykį, ilgametę patirtį ir know-how. Baltarusai taip lengva ranka nenorės savo trašų transportuoti už brangiau su prastesniais terminais.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąBet jeigu panašus boikotas iš Lietuvos prasidėtų į Latvijos pusę - tai netgi prie boikoto prisijungus nedidelei daliai Lietuvos žmonių, pvz. neatostogauti Latvijoje, neskristi su AirBalticu ir nepirkti jų prekių - tokios akcijos nuostoliai Latvijai būtų milžiniški, žymiai didesni, nei ta nauda parsiduodant Kremliui ir Lukašenkai. Ir žinoma tai sukeltų kur kas didesnį skandalą pačioje Latvijoje, pasirodytų kur kas daugiau straipsnių, nei kad dabar pasirodo apie Baltarusijos krovinių naudą, Latvijoje prasidėtų svarstymai kas jiems svarbiau - draugystė su Lietuva, ar menka nauda iš Baltarusijos ir dideli nuostoliai iš Lietuvos pusės.
https://osp.stat.gov.lt/uzsienio-prekyba1
Komentuoti:
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąBet jeigu panašus boikotas iš Lietuvos prasidėtų į Latvijos pusę - tai netgi prie boikoto prisijungus nedidelei daliai Lietuvos žmonių, pvz. neatostogauti Latvijoje, neskristi su AirBalticu ir nepirkti jų prekių - tokios akcijos nuostoliai Latvijai būtų milžiniški, žymiai didesni, nei ta nauda parsiduodant Kremliui ir Lukašenkai. Ir žinoma tai sukeltų kur kas didesnį skandalą pačioje Latvijoje, pasirodytų kur kas daugiau straipsnių, nei kad dabar pasirodo apie Baltarusijos krovinių naudą, Latvijoje prasidėtų svarstymai kas jiems svarbiau - draugystė su Lietuva, ar menka nauda iš Baltarusijos ir dideli nuostoliai iš Lietuvos pusės.
Komentuoti:
-
Niekaip nesuprantu, ką bendro turi Astravas ir Lukašenka. Negi sunku suvokti, kad ta atominė yra Putino, o ne Lukašenkos.
Komentuoti:
Komentuoti: