Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai, uostai ir politika

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Prasideda rūri rūri ...
    Pasirašytas sutartis reikia vykdyti, bet visų pirma - mokėti jas sudaryti.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied

    Prasideda rūri rūri ...

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Praėjusią savaitę LTG gavo kitų trijų Baltarusijos bendrovių prašymus vežti „Belaruskalij“ trąšas. Juos pateikė Baltarusijos valstybės valdoma viena didžiausių šalies ekspeditorių „Belintertrans“, „Belkali-Migao“, kurią „Belaruskalij“ įkūrė kartu su Kinijos įmone „Migao Corporation Ltd“, ir „Belaruskalij“ antrinė trąšų eksporto bendrovė „Belorusskaja kalinaja kompanija“ (BKK) – pastaroji norėjo vežti jau nuo sausio 24 dienos.

    Visos jos kartu prašo vežti maždaug tiek trąšų, kiek per mėnesį įprastai gabena „Belaruskalij“ – apie 1 mln. tonų, BNS pranešė LTG.

    Dėl visų trijų prašymų LTG kreipėsi į vyriausybinę strateginių įmonių sandorius tikrinančią komisiją.
    „Baltarusijos bendrovė nurodo, kad tuo atveju, jeigu LTG pažeistų sutartį, ji pasilieka sau teisę reikalauti visiško patirtų nuostolių, įskaitant ir tiesioginius nuostolius, ir galimas kompensacijas tiesioginiams bei netiesioginiams partneriams visose pasaulio šalyse, ir negautų pajamų atlyginimo. Apie tai, kokio dydžio ieškinius ir kur teiktų, rašte neužsimenama“, – komentare BNS nurodė LTG.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LRT 2022.01.19
    „Lietuvos geležinkeliai“ informavo „Belaruskalij“ apie Vyriausybės nutarimą,
    Geležinkeliai patvirtinti paraiškas už vasarį

    „Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) oficialiu raštu informavo Baltarusijos bendrovę „Belaruskalij“ apie Vyriausybės nutarimą nuo vasario 1 d. bendrovių turimą sutartį pripažinti negaliojančia. Oficialus raštas Baltarusijos bendrovei buvo išsiųstas pirmadienį, sausio 17 d.
    LTG, atsižvelgdami į Vyriausybės nutarimą, kartu su išsiųstu raštu „Belaruskalij“ pateikė tiek nutarimo kopiją, tiek ir Nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos koordinavimo komisijos išvadą. (...)

    Kaip rodo LTG atlikta teisinės aplinkos ir pasaulinės trąšų rinkos analizė, norint sukurti tvirtą teisinį kelią, padėsiantį visiškai sustabdyti trąšų tranzitą per Lietuvą, reikalingi ir tolimesni žingsniai. Kadangi į „LTG Cargo“ dar galėtų kreiptis kitos bendrovės, kurios nėra įtrauktos į sankcijų sąrašus, bendrovė turėtų turėti teisinius argumentus atsisakyti gabenti tokį krovinį. Taip pat baltarusiškas trąšas per Lietuvą gali pretenduoti gabenti kiti vežėjai.

    http://www.lrt.lt/naujienos/verslas/...skas-uz-vasari
    BNS 2021.01.21
    Trys Baltarusijos kompanijos prašo „Lietuvos geležinkelių“ vežti kalio trąšas,
    Įmonė kreipėsi į komisiją

    Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupei nuo vasario 1-osios nutraukiant sutartį su į JAV sankcijų sąrašus įtraukta viena didžiausių pasaulyje kalio trąšų gamintojų ir eksportuotojų „Belaruskalij“, LTG pranešė gavusi trijų nesankcionuotų Baltarusijos bendrovių prašymus vežti šias trąšas. (...)

    „Belaruskalij“ antrinė bendrovė „Belorusskaja kalijnaja kompanija“ (BKK) prašo pasirašyti sutartį dėl kalio trąšų vežimo geležinkeliu per Lietuvą nuo sausio 24 dienos – prašymą ji argumentuoja poreikiu įvykdyti įsipareigojimus dėl trąšų pardavimo per Klaipėdos uostą.
    Dėl trąšų vežimo per Lietuvą taip pat kreipėsi kompanijos „Belintertrans“ ir „Belkalij-Migao“. Pirmoji jau yra pateikusi ir paraiškas dėl krovinių vežimo.

    „Norint atmesti bendrovių prašymus ir taip stabdyti baltarusiškų kalio trąšų tranzitą per Lietuvą, LTG reikalingas teisinis pagrindas. Tai svarbu siekiant suvaldyti iš skirtingų Lietuvos ir tarptautinių teisės aktų bei daugiašalių susitarimų kylančias rizikas, kurios gali virsti ieškiniais tiek LTG, tiek ir valstybei, jei bus atsisakyta sudaryti susitarimus dėl trąšų vežimo be tvirto teisinio pagrindo, – rašoma LTG pranešime.

    www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=89263253

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą
    Aš manau draugai iš saulėtosios Rusijos jau studijuoja "case study" kaip paveikti viešają nuomonę, grindžiant ekonomine nauda
    Rusijai kadaise Kaikaris nepaėjo. Dabar turbūt Linkedine ieško bendrų draugų su Vizbaru.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Kam čia tuos case study rašyt, jei pavaldinio vagonus su trąšomis gali paskaičiuot, dardančius per kovotojų su režimais teritoriją.

    Komentuoti:


  • Dundorfas
    replied
    Aš manau draugai iš saulėtosios Rusijos jau studijuoja "case study" kaip paveikti viešają nuomonę, grindžiant ekonomine nauda

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Galys Rodyti pranešimą

    Na tai jei Yara nustoja pirkti baltarusišką kalį, tai lieka rusiškas. Rusiško niekas per Klaipėda neveš, veš per Ru uostus, tai greičiausiai ir baltarusiškas kalis važiuos į Rusiją, o ten niekas nieko nebeatseks ir nenorės atsekti. Tad greičiausiai norvegai tiesiog toliau pirks tą patį baltarusišką kalį tik jis oficialiai bus rusiškas. Kažkiek aišku išaugs savikaina, bet norvegų produkcijos niekas ir neperka dėl to, kad pigi.
    Tai gaunasi, kad realiai nukentėsim tik mes (LG su uostu)?

    Komentuoti:


  • Galys
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Nesustos, nes kalio trašų paklausa didžiulė, o gamintojų ne tiek ir daug, aišku, Uralkali dalį rinkos dabar nusigriebs, bus didžiulė Lietuvos diplomatijos pergalė, kai geležinkeliai neteks milijonų Eur pajamų, o trąšų rinką iš Batkos perims Putinas.
    Na tai jei Yara nustoja pirkti baltarusišką kalį, tai lieka rusiškas. Rusiško niekas per Klaipėda neveš, veš per Ru uostus, tai greičiausiai ir baltarusiškas kalis važiuos į Rusiją, o ten niekas nieko nebeatseks ir nenorės atsekti. Tad greičiausiai norvegai tiesiog toliau pirks tą patį baltarusišką kalį tik jis oficialiai bus rusiškas. Kažkiek aišku išaugs savikaina, bet norvegų produkcijos niekas ir neperka dėl to, kad pigi.
    Paskutinis taisė Galys; 2022.01.12, 12:27.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Galys Rodyti pranešimą

    Ne vien LT politikų galvose. Jei norvegai nebepirks, klausimas ar tas trąšų tranzitas per LT savaime nesustos.
    Nesustos, nes kalio trašų paklausa didžiulė, o gamintojų ne tiek ir daug, aišku, Uralkali dalį rinkos dabar nusigriebs, bus didžiulė Lietuvos diplomatijos pergalė, kai geležinkeliai neteks milijonų Eur pajamų, o trąšų rinką iš Batkos perims Putinas.
    Paskutinis taisė Lettered; 2022.01.12, 12:11.

    Komentuoti:


  • Galys
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kad nėra jokių banų, kaip ir su trašomis, JAV banai tik mūsų politikų (tiksliau konservatorių) galvose.
    Ne vien LT politikų galvose. Jei norvegai nebepirks, klausimas ar tas trąšų tranzitas per LT savaime nesustos.
    Norvegijos trąšų gamybos milžinė „Yara“ pirmadienį pranešė pradėsianti mažinti kalio trąšų pirkimus iš Baltarusijos, atsižvelgdama į sankcijų poveikį tiekimo grandinėms.
    Skaitykite daugiau: https://www.alfa.lt/verslas/verslo-n...usijos/242495/
    Paskutinis taisė Galys; 2022.01.12, 11:26.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Galys Rodyti pranešimą

    Na tai būtent apie tai ir šneku, kad kai dirbi su NATO, nereikia stebėtis, kad kinija gali staigiai pasibaigti. Šiuo atveju, aišku viskas parėjo kiek iš kitos pusės(Taivano atstovynė), bet tarkime ar kažkas nustebtų jei kokia JAV dėtų baną visoms įmonėms kurios tiekia įranga NATO ir kažkokiu būdu dirba su kinais.
    Kad nėra jokių banų, kaip ir su trašomis, JAV banai tik mūsų politikų (tiksliau konservatorių) galvose.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Klaipėdai manau visi tie reikalai su Baltarusija ir Kinija tikrai turėtų skaudžiai kirsti, vis tik uostas nemažai darbo vietų sukuria ir mokesčių į miesto biudžetą surenka. MN surado alternatyvą, o uostas kažin, ar sugebės.
    Nesiimsiu spręsti kokias pasekmes turės uostui įtampa su Kinija ir Baltarusija, bet Estijos pavyzdys rodo, kad net Rusijai sustabdžius didžiąją dalį krovinių srauto per Estijos uostus, pastarieji nebankrutavo. Žinoma, jų krova gal ir siekia pusę to, kas buvo iki tol. Tai yra skausminga, bet ne mirtina. Versle juk visada yra taip, kad marža didesnė ten, kur yra didesnis nestabilumas ir rizika. Stabilus laikotarpis baigėsi, dabar reikia galvoti apie kitą verslo planą.

    Komentuoti:


  • Perfect
    commented on 's reply
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Klaipėdai manau visi tie reikalai su Baltarusija ir Kinija tikrai turėtų skaudžiai kirsti, vis tik uostas nemažai darbo vietų sukuria ir mokesčių į miesto biudžetą surenka. MN surado alternatyvą, o uostas kažin, ar sugebės.
    Nesiimsiu spręsti kokias pasekmes turės uostui įtampa su Kinija ir Baltarusija, bet Estijos pavyzdys rodo, kad net Rusijai sustabdžius didžiąją dalį krovinių srauto per Estijos uostus, pastarieji nebankrutavo. Žinoma, jų krova gal ir siekia pusę to, kas buvo iki tol. Tai yra skausminga, bet ne mirtina. Versle juk visada yra taip, kad marža didesnė ten, kur yra didesnis nestabilumas ir rizika. Stabilus laikotarpis baigėsi, dabar reikia galvoti apie kitą verslo planą.

  • Lettered
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Labai primeną devyniasdešimtųjų melodiją. Tuomet buvo sakoma, kad "Mažeikių naftą" galima parduoti tik rusams, nes kitaip gamykla bus be naftos. O jeigu MN sustos, tai Lietuvą ištiks badas, maras ir akmenimis užsikimš lietuvos gyventojų inkstai.
    Klaipėdai manau visi tie reikalai su Baltarusija ir Kinija tikrai turėtų skaudžiai kirsti, vis tik uostas nemažai darbo vietų sukuria ir mokesčių į miesto biudžetą surenka. MN surado alternatyvą, o uostas kažin, ar sugebės.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Tik primenu, kad paskutiniuose Seimo rinkimuose Klaipėdoje pirmavo TS/LKDP. Bausmė už tai atėjo netikėtai greitai.
    Labai primeną devyniasdešimtųjų melodiją. Tuomet buvo sakoma, kad "Mažeikių naftą" galima parduoti tik rusams, nes kitaip gamykla bus be naftos. O jeigu MN sustos, tai Lietuvą ištiks badas, maras ir akmenimis užsikimš lietuvos gyventojų inkstai.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Tik primenu, kad paskutiniuose Seimo rinkimuose Klaipėdoje pirmavo TS/LKDP. Bausmė už tai atėjo netikėtai greitai.

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Rygos jūrų uoste naujos investicijos, Klaipėdos – nerimas dėl mažėjančios krovos

    Rygos universalusis terminalas (RUT) kitais metais į plėtrą planuoja investuoti iki 4 mln. Eur ir taip 5% padidinti krovinių krovą. Klaipėdos uoste dirbančių įmonių atstovai sako, kad šis vienas atvejis reikšmingos konkurencijos nesukelia, bet nerimą kelia bendra Rygos jūrų uosto plėtra. Klaipėdos uostui numatomi sunkūs metai.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    O kad rentgeno aparatai nesutvarkomi, tai nekelia grėsmės nacionaliniam saugumui? Dėl to kaltas Lukašenka irgi?
    Dėl to kaltas neegzistuojantis pasieniečių finansavimas kuris niekam nerūpėjo iki migrantų krizės.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą

    Kasa kalį ir kitur, bet ne taip jau ir visur, kad būtų lengva rinktis. Ten tokiu raudonos druskos pavidalu ji būna, po visu Minsku ten ta uoliena. Tiesiog Baltarusijoj yra 3 pagal pajegumą kasykla pasaulyje. Nors sako ištekliai didžiausi yra Kanadoje.
    O tai jei kalis yra natūrali gamtinė uoliena, kas su ja daroma, kad dar reikia kažkokių gamyklų tam? Filtruojamas jis ten, apdirbamas, valcuojamas?

    O šiaip tai tikrai keista, kad paskelbus sankcijas Baltarusijai ir blogėjant ir taip sugadintiems santykiams, eismas per sieną vyksta, viena kita fūra (o gal ir traukinukai, kuriuos visi taip giria, gi pelnas Lietuvai) panašu jog sėkmingai praveža kontrabandinių cigarečių. Jei jau taip spaudžiame juos, gal sieną vertėtų laikyti aklinai uždarytą, pakol į valdžią nebus pastatyta Cichanouskaja?

    Komentuoti:

Working...
X