Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai, uostai ir politika
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Ne vienetinis atvejis, kai mes su Latvija vis slystam? Berods jie visumoje labiau su rusais susisieję nei mes...
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąJei sustabdys kalio tranzitą, o jį perims latviai, tikiuosi nei vienas forumietis daugiau gyvenime už šitą ir jo partiją nebalsuos?
https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...anzita-1056038
Ta prasme visi sutariam, kad tranzitą stabdom tik su sąlyga, kad jo kiti neperims, o kitoks sprendimas turi būti suprastas kaip kenkimas Lietuvai (nepakenkiant batkai).
Komentuoti:
-
Jei sustabdys kalio tranzitą, o jį perims latviai, tikiuosi nei vienas forumietis daugiau gyvenime už šitą ir jo partiją nebalsuos?
ELTA 2021.12.17
G.Landsbergis: negalima atmesti, kad Latvija perims „Belaruskalij“ krovinių tranzitą
https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...anzita-1056038
Ta prasme visi sutariam, kad tranzitą stabdom tik su sąlyga, kad jo kiti neperims, o kitoks sprendimas turi būti suprastas kaip kenkimas Lietuvai (nepakenkiant batkai).
Komentuoti:
-
Lietuvos geležinkeliai patys ieškojo būdų tęsti darbą su „Belaruskalij“
https://siena.lt/news/lietuvos-gelez...u-belaruskalij
„Sienos“ žiniomis, LTG Finansų valdymo skyriaus vadovas Vaidotas Dirmeikis pats kreipėsi į fintech sektoriaus įmones, sūlydamas perimti „Belaruskalij“ mokėjimų LTG aptarnavimą. Neoficialiais duomenimis, bankai dėl JAV sankcijų išreiškė aiškų nenorą dirbti su tokiais mokėjimais, tad LTG akys nukrypo į fintech sektorių. Viena sektoriaus įmonė jau patvirtino gavusi tokį LTG pasiūlymą, bet jo atsisakiusi dėl nepriimtinų rizikų.
LTG patvirtina, kad tokių veiksmų buvo imtasi. Esą buvo siekiama „išsiaiškinti aplinkybes“, susijusias su kalio trąšų gabenimu po JAV sankcijų įsigaliojimo.
Kodėl iniciatyvos šiuo klausimu ėmėsi LTG, o ne „Belaruskalij“, bendrovė nepaaiškino. Bet pakartojo, kad sutarties nutraukimas grėstų ieškiniais, kurie galėtų privesti iki LTG bankroto.
Komentuoti:
-
Lietuviai avansą iš baltarusių dėl trąšų tranzito paėmė lapkritį, artėjant JAV sankcijų terminui
https://www.15min.lt/verslas/naujien...ui-667-1610386
I.Šimonytė apie „Belaruskalij“ avansą: „Liepėme jį grąžinti“
https://www.15min.lt/verslas/naujien...ti-663-1611228
Dėl baltarusiškų trąšų tranzito konservatoriai reikalauja „Lietuvos geležinkelių“ atsakomybės
https://www.15min.lt/naujiena/aktual...iai-56-1611088
Komentuoti:
-
„Belaruskalij“ kroviniai per Lietuvą važiuos iki sausio
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...uos-iki-sausio
Trečiadienį įsigaliojus JAV sankcijoms vienai didžiausių pasaulyje kalio trąšų gamintojų ir eksportuotojų „Belaruskalij“, valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ gruodį per Lietuvą į Klaipėdos uostą dar gabens įmonės trąšas, pranešė „Lietuvos geležinkeliai“.
Grupės krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ gruodį turėtų pervežti apie 1 mln. tonų trąšų. Tai reiškia, kad per Lietuvos teritoriją, kaip ir iki šiol, važiuos po 6-9 sąstatus per parą. Pagal sutartį su „Lietuvos geležinkeliais“ Baltarusijos bendrovė už šiuos krovinius atsiskaitė iš anksto.
Bendrovė „LTG Cargo“ vidutiniškai gabeno per 10 mln. tonų „Belaruskalij“ krovinių per metus už maždaug 60 mln. eurų. Jeigu per Lietuvą būtų nustoti vežti „Belaruskalij“ produktai, „Lietuvos geležinkeliai“ neteks maždaug ketvirtadalio krovinių, o Klaipėdos uostas – apie trečdalio.
„Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška BNS yra sakęs, kad 2018 metų pavasarį pasirašyta sutartis su „Belaruskalij“ galioja iki 2023 metų pabaigos. Kokios jos nutraukimo pasekmės, įmonė kol kas neskelbia.Sutarties nutraukimas potencialiai galėtų kainuoti apie pusę milijardo eurų.
https://www.15min.lt/naujiena/aktual...1611120?copiedPaskutinis taisė bato_usai; 2021.12.09, 14:23.
Komentuoti:
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąTaip pat skiriamės ir nuo civilizuotų kraštų, kai VALSTYBĖS įmonei tiesiog nusi...kt ant valstybės vykdomos politikos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Taip pat skiriamės ir nuo civilizuotų kraštų, kai VALSTYBĖS įmonei tiesiog nusi...kt ant valstybės vykdomos politikos.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąAišku, kad apsimoka. Tiesa dabartinis vartymasis iš gaidžio https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=88901629 , Lietuvos diplomatijos įtaką ES nuspirs kažkur dviem aukštais žemiau plintuso. Tiesiog maži komikai, kuriems bile rėkaut.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąTikėkimės, kad JAV tai įvertins kaip techninę klaidą, nors puikiai žinom, kad čia tebuvo trąšų terminalo ir LG chebrytės planas kaip nors tyliai sukt pinigus toliau. Senis Gentvilas vakar gan aiškiai apie tai šnekėjo. Bet manau, kad šiandien jau turėtų būt mandagiai užčiauptas.
Komentuoti:
-
Tikėkimės, kad JAV tai įvertins kaip techninę klaidą, nors puikiai žinom, kad čia tebuvo trąšų terminalo ir LG chebrytės planas kaip nors tyliai sukt pinigus toliau. Senis Gentvilas vakar gan aiškiai apie tai šnekėjo. Bet manau, kad šiandien jau turėtų būt mandagiai užčiauptas.
Komentuoti:
-
O ką daryt jei netikėtai įkrito avansas ir nepavyko jo grąžinti
„Buvo sprendimas juos (avansus – 15min) grąžinti, bet bankas pervedimą atmetė. Ieškome kitų būdų, kaip tuos netipinius avansus grąžinti“, – teigė M.Bartuška.
Komentuoti:
-
Šiaip tai vakar klausausi radijo ir negaliu patikėti ką girdžiu - vyriausybės atstovai kreipėsi į ES šalis, kad per Lietuvą nevykdytų kalio trąšų tranzito. Jie rimtai?
Komentuoti:
-
Gal kas perkraukit arba pravalykit Gabrieliaus emailą, kai pro šalį eisit. Tai iš prezidento žinučių negauna, tai iš geležinkelių.
Landsbergis apie „Lietuvos geležinkelių“ gautą avansą dėl trąšų tranzito: mes nebuvome informuoti
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=88895585
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGeležinkeliuose beveik 100% teigusių "niekada nesiskiepysiu" iškart pasiskiepyjo kai buvo pasakyta "arba galimybių pasas arba lauk iš darbo".
„Lietuvos geležinkelių“ darbuotojai nerimauja dėl galimų atleidimų
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=88020979
Komentuoti:
-
Kam čia gerai? Dėl prarastų krovinių reikės dotuoti geležinkelį. Arba nutraukti krūvą projektų. Tikriausiai ir elektrifikacija, kaip ir Latvijoje, bus nutraukta paskutiniu momentu... O kur dar uosto praradimai...
„Lietuvos geležinkelių“ vadovas: gali prireikti apie 60 mln. eurų valstybės paramos
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=87934465
Komentuoti:
Komentuoti: