Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai, uostai ir politika

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • evvt
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Jei sustabdys kalio tranzitą, o jį perims latviai, tikiuosi nei vienas forumietis daugiau gyvenime už šitą ir jo partiją nebalsuos?

    https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...anzita-1056038

    Ta prasme visi sutariam, kad tranzitą stabdom tik su sąlyga, kad jo kiti neperims, o kitoks sprendimas turi būti suprastas kaip kenkimas Lietuvai (nepakenkiant batkai).
    O jei ne latviai tada rusai. Nu atiduokim savo pelną putkai. Tai ar ne begalviai? Gal kas įrodys kad netaip? Jopštvaipypkės.Dar naiviai galvoju kad aš čia ko nesuprantu. Tik gal kas paprotins ko?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Ne vienetinis atvejis, kai mes su Latvija vis slystam? Berods jie visumoje labiau su rusais susisieję nei mes...
    Taip. Ir istoriškai turim visiškai atvirkštinį santykį su Rusija. Mums rusai egzistencinis priešas. Latviams - gelbėtojas nuo nuvokietėjimo...

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Jei sustabdys kalio tranzitą, o jį perims latviai, tikiuosi nei vienas forumietis daugiau gyvenime už šitą ir jo partiją nebalsuos?

    https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...anzita-1056038

    Ta prasme visi sutariam, kad tranzitą stabdom tik su sąlyga, kad jo kiti neperims, o kitoks sprendimas turi būti suprastas kaip kenkimas Lietuvai (nepakenkiant batkai).
    Ne vienetinis atvejis, kai mes su Latvija vis slystam? Berods jie visumoje labiau su rusais susisieję nei mes...

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Jei sustabdys kalio tranzitą, o jį perims latviai, tikiuosi nei vienas forumietis daugiau gyvenime už šitą ir jo partiją nebalsuos?

    ELTA 2021.12.17
    G.Landsbergis: negalima atmesti, kad Latvija perims „Belaruskalij“ krovinių tranzitą
    https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...anzita-1056038

    Ta prasme visi sutariam, kad tranzitą stabdom tik su sąlyga, kad jo kiti neperims, o kitoks sprendimas turi būti suprastas kaip kenkimas Lietuvai (nepakenkiant batkai).
    Paskutinis taisė Romas; 2021.12.18, 09:40. Priežastis: Antraštė

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Rusijos užsienio reikalų ministerija ketvirtadienį išplatino pareiškimą, kuriuo išreiškė susirūpinimą dėl Lietuvos planų uždrausti tranzitinių krovinių gabenimą iš Baltarusijos, pabrėždama, jog tai gali pabloginti socialinę ir ekonominę padėtį Kaliningrado srityje.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Lietuvos geležinkeliai patys ieškojo būdų tęsti darbą su „Belaruskalij“
    https://siena.lt/news/lietuvos-gelez...u-belaruskalij

    „Sienos“ žiniomis, LTG Finansų valdymo skyriaus vadovas Vaidotas Dirmeikis pats kreipėsi į fintech sektoriaus įmones, sūlydamas perimti „Belaruskalij“ mokėjimų LTG aptarnavimą. Neoficialiais duomenimis, bankai dėl JAV sankcijų išreiškė aiškų nenorą dirbti su tokiais mokėjimais, tad LTG akys nukrypo į fintech sektorių. Viena sektoriaus įmonė jau patvirtino gavusi tokį LTG pasiūlymą, bet jo atsisakiusi dėl nepriimtinų rizikų.

    LTG patvirtina, kad tokių veiksmų buvo imtasi. Esą buvo siekiama „išsiaiškinti aplinkybes“, susijusias su kalio trąšų gabenimu po JAV sankcijų įsigaliojimo.

    Kodėl iniciatyvos šiuo klausimu ėmėsi LTG, o ne „Belaruskalij“, bendrovė nepaaiškino. Bet pakartojo, kad sutarties nutraukimas grėstų ieškiniais, kurie galėtų privesti iki LTG bankroto.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Lietuviai avansą iš baltarusių dėl trąšų tranzito paėmė lapkritį, artėjant JAV sankcijų terminui
    https://www.15min.lt/verslas/naujien...ui-667-1610386

    I.Šimonytė apie „Belaruskalij“ avansą: „Liepėme jį grąžinti“
    https://www.15min.lt/verslas/naujien...ti-663-1611228

    Dėl baltarusiškų trąšų tranzito konservatoriai reikalauja „Lietuvos geležinkelių“ atsakomybės
    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...iai-56-1611088

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    „Belaruskalij“ kroviniai per Lietuvą važiuos iki sausio
    https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...uos-iki-sausio

    Trečiadienį įsigaliojus JAV sankcijoms vienai didžiausių pasaulyje kalio trąšų gamintojų ir eksportuotojų „Belaruskalij“, valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ gruodį per Lietuvą į Klaipėdos uostą dar gabens įmonės trąšas, pranešė „Lietuvos geležinkeliai“.

    Grupės krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ gruodį turėtų pervežti apie 1 mln. tonų trąšų. Tai reiškia, kad per Lietuvos teritoriją, kaip ir iki šiol, važiuos po 6-9 sąstatus per parą. Pagal sutartį su „Lietuvos geležinkeliais“ Baltarusijos bendrovė už šiuos krovinius atsiskaitė iš anksto.

    Bendrovė „LTG Cargo“ vidutiniškai gabeno per 10 mln. tonų „Belaruskalij“ krovinių per metus už maždaug 60 mln. eurų. Jeigu per Lietuvą būtų nustoti vežti „Belaruskalij“ produktai, „Lietuvos geležinkeliai“ neteks maždaug ketvirtadalio krovinių, o Klaipėdos uostas – apie trečdalio.

    „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška BNS yra sakęs, kad 2018 metų pavasarį pasirašyta sutartis su „Belaruskalij“ galioja iki 2023 metų pabaigos. Kokios jos nutraukimo pasekmės, įmonė kol kas neskelbia.
    Sutarties nutraukimas potencialiai galėtų kainuoti apie pusę milijardo eurų.
    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...1611120?copied
    Paskutinis taisė bato_usai; 2021.12.09, 14:23.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Taip pat skiriamės ir nuo civilizuotų kraštų, kai VALSTYBĖS įmonei tiesiog nusi...kt ant valstybės vykdomos politikos.
    Įmonės darbas dirbti pelningai, o ne vykdyti kažkokią politiką. Juk nieko neteisėto ji nedaro. Uždraus valstybė sudaryti naujas sutartis su Baltarusijos įmonėmis, tai ir nesudarinės, o dabar veikia pagal dabartinę teisinę bazę.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Taip pat skiriamės ir nuo civilizuotų kraštų, kai VALSTYBĖS įmonei tiesiog nusi...kt ant valstybės vykdomos politikos.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Aišku, kad apsimoka. Tiesa dabartinis vartymasis iš gaidžio https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=88901629 , Lietuvos diplomatijos įtaką ES nuspirs kažkur dviem aukštais žemiau plintuso. Tiesiog maži komikai, kuriems bile rėkaut.
    Tuom ir skiriamės nuo necivilizuotų šalių, kad įmonė laikosi kontrakto sąlygų nepaisant to, ar tai patinka politinkams, ar ne.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Tikėkimės, kad JAV tai įvertins kaip techninę klaidą, nors puikiai žinom, kad čia tebuvo trąšų terminalo ir LG chebrytės planas kaip nors tyliai sukt pinigus toliau. Senis Gentvilas vakar gan aiškiai apie tai šnekėjo. Bet manau, kad šiandien jau turėtų būt mandagiai užčiauptas.
    Jei apsimoka, tai ras būdų taip atlikti mokėjimus apeinant sankcijas ir trąšas toliau vežti.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Tikėkimės, kad JAV tai įvertins kaip techninę klaidą, nors puikiai žinom, kad čia tebuvo trąšų terminalo ir LG chebrytės planas kaip nors tyliai sukt pinigus toliau. Senis Gentvilas vakar gan aiškiai apie tai šnekėjo. Bet manau, kad šiandien jau turėtų būt mandagiai užčiauptas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    O ką daryt jei netikėtai įkrito avansas ir nepavyko jo grąžinti

    „Buvo sprendimas juos (avansus – 15min) grąžinti, bet bankas pervedimą atmetė. Ieškome kitų būdų, kaip tuos netipinius avansus grąžinti“, – teigė M.Bartuška.
    https://www.15min.lt/verslas/naujien...te-667-1610924

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Šiaip tai vakar klausausi radijo ir negaliu patikėti ką girdžiu - vyriausybės atstovai kreipėsi į ES šalis, kad per Lietuvą nevykdytų kalio trąšų tranzito. Jie rimtai?

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Gal kas perkraukit arba pravalykit Gabrieliaus emailą, kai pro šalį eisit. Tai iš prezidento žinučių negauna, tai iš geležinkelių.

    Landsbergis apie „Lietuvos geležinkelių“ gautą avansą dėl trąšų tranzito: mes nebuvome informuoti

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=88895585

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Po 4 mėnesių nėra tas pats kaip dabar.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Geležinkeliuose beveik 100% teigusių "niekada nesiskiepysiu" iškart pasiskiepyjo kai buvo pasakyta "arba galimybių pasas arba lauk iš darbo".
    kad vistiek bus "lauk"


    „Lietuvos geležinkelių“ darbuotojai nerimauja dėl galimų atleidimų

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=88020979


    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kam čia gerai? Dėl prarastų krovinių reikės dotuoti geležinkelį. Arba nutraukti krūvą projektų. Tikriausiai ir elektrifikacija, kaip ir Latvijoje, bus nutraukta paskutiniu momentu... O kur dar uosto praradimai...

    „Lietuvos geležinkelių“ vadovas: gali prireikti apie 60 mln. eurų valstybės paramos

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=87934465


    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kinija negabens tranzito per Lietuvą, o Lietuvai skirtos prekės taip, tikriausiai pasieks per Lenkiją. Tačiau su dideliu lanku (+/- 500 km) ir dėl to brangiau.
    Paskutinis taisė Al1; 2021.08.18, 07:56.

    Komentuoti:

Working...
X