Parašė Al1
Rodyti pranešimą
2. Vėlgi, kaip vientas LG yra pajėgesnė ir turi daugiau galimybių gauti didelius projektus. Dabar gi kaip atskiros įmonės, neturės tokių galimybių. Ypač kokia keleivių vežimo įmonė, kuri iš viso sėdės tikroje skylėje...
3. Kodėl valstybė turės imti dividentus, jei iki šiol jų praktiškai neėmė. Kodėl ji turėtų skirti keleivių vežimui? O gal kitais metodais įmonės viduje tų pinigų perskirstyti negalima? Veikdamas kaip holdingas, vargu ar jis atskirai išmokės dividentus valstybei, tikriausiai dividentus mokės holdingas, o ne atskiros įmonės. Lygiai taip pat kaip dabar VLRD jokių dividentų valstybei nemoka. Čia reikia žiūrėti teisinę bazę, kas liečia holdingą ir dividentų išmokėjimą.
4. Kodėl tarpusavyje turi konkuruoti tos pačios įmonės struktūriniai padariniai ar jie turi konkuruoti su kitomis įmonėmis dėl darbų?Ar vienoje gamykloje koks nors liejimo cechas konkuruoja su, tarkim, štampavimo cechu tarpusavyje, o įmonės savininkai dar atskirai cechams užkuria konkurencijos ugnį konkuruoti su kitomis įmonėmis? Tai visiška nesąmonė. Kaip tik jokios vidinės konkurencijos ar vidinių padalinių konkuravimo su kitomis įmonėmis neturi ir negali būti ir nėra pas normalų šeimininką. Aišku, vidinė trintis yra, tam tikri atskirų padalinių savanaudiški interesai išlenda, bet tai gero šeimininko užduotis ir yra taip valdyti, kad tokios neigiamos vidinės konkurencijos nebūtų.
Realiai ir dabar finansiniai srautai yra išskirti ir galima matyti, kur tie pinigai eina. Atskyrus į atskiras įmones atsiras reali galimybė tampyti paklodę į savo pusę, priešingai, vienoje įmonėje tą tampymą galima nugesinti ir lengvai, o jau atskiros įmonės galiausia gali prieiti prie to, kad jų interesai bus visiškai priešingi, o holdingo galios bus ribotos operatyviai ir paprastai išspręsti prieštaravimus ir konfliktą. Formaliai gali prieiti iki teismų ir t.t., kas nėra gerai, ko bet koks privatus verslas vengia viduje ir sprendžia administraciniais komandiniais metodais atsiradusiais problemas.
Realiai ir dabar finansiniai srautai yra išskirti ir galima matyti, kur tie pinigai eina. Atskyrus į atskiras įmones atsiras reali galimybė tampyti paklodę į savo pusę, priešingai, vienoje įmonėje tą tampymą galima nugesinti ir lengvai, o jau atskiros įmonės galiausia gali prieiti prie to, kad jų interesai bus visiškai priešingi, o holdingo galios bus ribotos operatyviai ir paprastai išspręsti prieštaravimus ir konfliktą. Formaliai gali prieiti iki teismų ir t.t., kas nėra gerai, ko bet koks privatus verslas vengia viduje ir sprendžia administraciniais komandiniais metodais atsiradusiais problemas.
5. ES teisės aktai nereikalauja suskaidymo ir klausimas seniai išspręstas atskyris finansinius srautus. Visos šalys, kurios pradėjo nuo suskaidymo priėjo prie dalinės privatizacijos/ Ir iš esmės nieko gero ES su savo buka liberastine politika nepasiekė. Tik valstybinės geležinkelių kompanijos buvo išdraskytos, dalinai privatizuotos, o krovinių pervežimai vis tiek neišaugo, vis tiek geležinkeliai Vakarų Europoje veža apie 10 proc. krovinių, kaip ir iki reformos. Keleivių pervežime irgi nieko gero neįvyko, automobilizacija kaip buvo aukšta, taip ir liko.
Komentuoti: