Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai, uostai ir politika
Collapse
X
-
Tai kokios tos sitemos? Tegul paviešina. Klub U? Tai ir toliau Lietuvos sienos neišvažiuosi... Tegul raminasi, bo geležinkelius prie bankroto prives. Gal dar ir bėgių plotis yra grėsmė Lietuvai?
Komentuoti:
-
Diskusija apie D.Britaniją pratęsiama temoje GB. Geležinkeliai D.Britanijoje / British Rail
Kad nereikėtų kas antros temos apie Lietuvos aktualijas kilnoti į Anglijos temas, dviem kolegoms iš Anglijos suteikiamas porą valandų poilsis nuo Lietuvos geležinkelių aktualijų.
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimągerai tai kur babkes ir dividendai jei taaaaaaaiiiiiiiiiip gerai dirba
? ir bilietu kaina jau arteja prie vakaru europos.. o serviso nerasta..
Komentuoti:
-
Bliamba aš Jūsų chebra nesuprantu - pezat bile ką - privaaatizuooooti pelnaaaas paaajamos afeeerooos ... . Jums gal Estijos pavyzdį pateikti ar kaip ? Buvo privatizacija. Kuo baigėsi??? Priminti ar kaip ?
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąMan tas pastatas kaip lakmuso popierius, vizualiai labiausiai matomas indikuojantis apie isorine prabanga, bet prastus imones rezultatus!
Komentuoti:
-
Pastatas nieko nereiškia. Didesnis "efketyvumas" būtų iškelti stotį. Kiek ha žemės, kiek teritorijų būtų atlaisvinta miestui, kaip pakiltų aplinkinių teritorijų žemės ir NT kaina... Va kur "efektas" būtų... O jei dar ne tik Vilniuje, tai ohoho koks efektas būtų.
Galiu pasakyti tik viena, parazitai bankai visų pirma tegul išsikelia į kaimus iš miestų centrų. O ir turistams nėra ko miegoti vieną ar dvi naktis centre. Gali išsimiegoti ir kur nors Žirmūnuose ar Paneriuose...
Kas dėl veiklos efktyvumo, LG ir taip dirba efektyviai ir pelningai Lietuvos kontekste. Kitas dalykas, kad bendrai valstybės vykdoma politika tik sunkina ir blogina šią veiklą - t.y. autotransporto protekcija (net tiesiogiai LG sąskaita per kuro akcizą) nuo pat 1990 m., keleivinio VT politikos nebuvimas ir to pasekoje degradacija (geležinkeliai tai kaip dalis bendro VT), politika Rusijos atžvilgiu, ko pasekoje galimų pervežti krovinių kiekis nėra toks, koks galėtų būti.
Tuo labiau, kad Lietuva lieka nuošalyje būsimo Naujojo šilko kelio:
http://www.globalresearch.ca/wp-cont.../05/obor_3.jpgPaskutinis taisė Al1; 2017.06.01, 08:13.
Komentuoti:
-
Man tas pastatas kaip lakmuso popierius, vizualiai labiausiai matomas indikuojantis apie isorine prabanga, bet prastus imones rezultatus!
Kam tokioje vietoje jiems jo reikia ar padideja darbo efektyvumas?
Komentuoti:
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąČia chebra jau nebeturi prie ko prikibti, tai užkliuvo jiems istorinis pastatas.Paskutinis taisė John; 2017.06.07, 22:08.
Komentuoti:
-
kaip nekeista sutinku. Ka reiskia vykdo? cia gi toks slidus klausimas? Moka alga? bet gal darbuotojai mano kad per maza? yra ginciu taryba turbut.. bet jei sutarimo nera tada lieka tik streikuot, cia konstitucine teise!!!
Komentuoti:
-
Jei vykdo, tai vykdo. Bet jei darbuotojai nori daugiau, nei įsipareigojęs pagal sutartį darbdavys, o šis nesutinka su reikalavimais, jie gali streikuoti. Darbo sutartis negali apriboti teisės į streikus. Darbo sutartis tik gali pakartoti įstatymuose numatytas nuostatas.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKolektyvinė sutartis to negali drausti, jei draudžia, tai ją galima apskųsti per teismą. Nes streiko teisė yra konstitucinė. Ir visa LG nėra tokia jau strateginė gyvybiškai svarbi įmonė, kad žmonės negalėtų streikuoti. Vakaruose streikuoja net lėktuvų dispečeriai... Žodžiu, eilinį kartą valdžia Lietuvoje atima teisę žmonėms reikalauti geresnių sąlygų dirbti ir galimybių uždirbti.
Komentuoti:
-
visiskai sutinku.. visas londono metro streikuoja ir tada chaosas visoje sostineje UK , kas cia per `LT bamba? sakau nebent strateginis dalykas kaip dyzeli atvezt ziema ar kazkas.. viskas kitas galima, tai itvirtinta konstitucijoje!
ps. o apie prancuzus isvis patyliu ant streiku ten visa salis laikosi.
Komentuoti:
-
Kolektyvinė sutartis to negali drausti, jei draudžia, tai ją galima apskųsti per teismą. Nes streiko teisė yra konstitucinė. Ir visa LG nėra tokia jau strateginė gyvybiškai svarbi įmonė, kad žmonės negalėtų streikuoti. Vakaruose streikuoja net lėktuvų dispečeriai... Žodžiu, eilinį kartą valdžia Lietuvoje atima teisę žmonėms reikalauti geresnių sąlygų dirbti ir galimybių uždirbti.
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąPONE streikuoja ne gelezinkeliai o NEPRIKLAUSOMA ORGANIZACIJA vienijanti gelezinkeliu darbuotojus, ir streikuot jie gali kol nepazeidziami streteginiai valstybes klausimai.
Komentuoti:
-
Ką jūs ten valgot anglijose, tai aišku. Pastatą nuomoti, bėgius nuomoti, trauką nuomotis, ir t.t. viską išskaidyti, išdrąskyti ir likti be nieko. Liberalų pasakos kaip formaliai "teisėtai" sužlugdyti įmonės. Ačiū. Jau tas buvo praeita laukiniais 199x.
Viešbučių statymo bumas? Tai neįrodo to, kad viešbučių per mažai. Štai atėjo Lidl ir ką, kainos pasikeitė? Jos ir toliau tik auga. Lidl atėjo į labai pelningą rinką ir daro daug didesnė navarą nei kokioje nors Lenkijoje... Taip ir su viešbučiais. Gali jie stovėti pustuščiai, bet keli nuolat užimti kambariai jei atperka viešbučio išlaikymą (ir dar duoda pelno) aukšta kaina, tai to ir pakanka savininkams...
Dividentai yra. Valstybė kaip akcininkė jų tiesiog neišsimoka, pinigai eina LG veiklai finansuoti. Ir taip Lietuvoje valstybė geležinkeliams skiria neproporcingai mažai lėšų, lyginant su tuo, kiek kišama į asfaltą. Ir dar LG per kuro akcizą dotuoja konkurentą - automobilių kelius. Todėl kuo greičiau elektrifikuosis, tuo bus geriau - mažiau atiteks keliams. Jau nežinau kurį kartą pakartosiu - tegul tie, kas važiuoja automobilių keliais susimoka pilną kainą už naudojimąsi infrastruktūra. Pažiūrėsime, kaip tada pigiai bus galima vežti (važiuoti) automobiliais, įskaitant ir keleivius autobusais.
Ir dar. Tai nereiškia, kad LG turi būti neliečiama ar pan. Bet nereikai čia iš LG daryti atpirkimo ožio. Tvarką ir skaidrumą visų pirma reikia įvesti valdžios institucijose, o tik po to jau galima kalbti apie valstybines įmones. Jos ir taip dirba užreguliuotos. Yra visiška nesąmonė, kai komercinė valstybinė įmonė turi viską įsigyti viešųjų pirkimų būdu. Pakanka pažiūrėti į VP skelbimus LG puslapyje. Nu tiesiog juokas ir pyktis - tušinukai, rašomasis popierius, popierinės kaukės ant nosies ir burnos, kitokios smulkmenos perkamos per VP. Nesąmonė. Ir nereikia čia pezėti, kad tai valstybiniai, t.y. visų mūsų pinigai. Vat tai, ką valstybė skiria iš biudžeto LG ar ES lėšos - kitas dalykas. Tačiau irgi nereikia prieiti iki absurdo su... tušinukų pirkimo konkursais... Dar daugiau, viešieji pirkimai kaip tik ir yra terpė korupcijai, nieko jie nepadeda. Ir dar vilkina laiką. Ką galima būtų nupirkti tuojau pat, ar per kelias dienas, perkama kelis mėnesius... Jokia normali privati komercinę įmonė šitaip dirbdama neišgyventų...
Komentuoti:
-
Čia chebra jau nebeturi prie ko prikibti, tai užkliuvo jiems istorinis pastatas.
Komentuoti:
-
pastata parduot ir pasistatyt modernu tris kart mazesni prie gelezinkelio stoties. Sunku suvokt toki reikala?
ps. Ka jus ten valgot lietuvoj?
Komentuoti:
Komentuoti: